header imageheader imageheader image
Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Wydumał Guile dnia 06.08.2010
Tak, z własnym namiotem40,98 %568 (40,98 %)
Tak, jeśli organizatorzy zapewniliby namioty od siebie23,74 %329 (23,74 %)
Może19,19 %266 (19,19 %)
Nie, na konwencie śpi się tylko w sleep roomach16,09 %223 (16,09 %)
Wszystkich głosów:1386

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 100 dodaj

[1] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
naczel [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.08.2010, 16:22:48, oceny: +1 -0
naczelJak dla mnie pomysł genialny:D
[2] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 06.08.2010, 16:27:32, oceny: +2 -0
Kolo_z_WrockaSiur, nawet z własnym.

Chociaż gdyby organizacja zapewniła duże namioty wojskowe, to byłoby ewidentnie lepiej :D

Edit: Tylko od razu nasuwa się pytanie, czy miałby to być zwykły kon, czy może popijawkon 18+? (i nie ukrywam, że ta druga opcja mnie bardzo kusi, chociaż wolał bym jakieś domki niż namioty ;p no i cieszy, że już takie ciche propozycje na przyszły rok padają ;p)
[4] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Guile [*.home.aster.pl], 06.08.2010, 17:55:14, odpowiedź na #2, oceny: +1 -0
GuilePowiem tak, nie miałoby to być ani jedno, ani drugie, ale też ciekawie. Więcej w tej chwili powiedzieć nie mogę.
[5] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 06.08.2010, 17:56:03, odpowiedź na #4, oceny: +1 -0
Kolo_z_WrockaNo ja tam ufam, że jak coś wykombinujecie, to będzie ciekawe ^^
[12] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Kamey [*.olsztyn.vectranet.pl], 07.08.2010, 01:04:51, odpowiedź na #5, oceny: +1 -0
A jak w pobliżu będzie jakieś kąpielisko to w ogóle uber ;]
[17] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Świniak [*.ip.netia.com.pl], 07.08.2010, 16:37:18, odpowiedź na #12, oceny: +1 -0
Świniakuber ale tylko jak będzie 18+ bo jak się jakiś nieletni utopi to organizatorzy mają przerypane
[42] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Kamey [*.181.208.220.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 10.08.2010, 00:24:12, odpowiedź na #17, oceny: +1 -0
Tak z 500m z buta do jeziora i nikt sie chyba do orga nie przyczepi?
[94] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Olazu [*.ssp.dialog.net.pl], 03.09.2010, 21:15:44, odpowiedź na #17, oceny: +1 -0
OlazuOj tam, zawsze można, a nawet trzeba by zatrudnić ratowników WOPRu. Założę się, że mamy przynajmniej kilku w fandomie.
Ja bym do takiej fuchy był bardzo chętny, jako że z wodą mam sporo wspólnego, porobionych parę patentów + ratownikiem WOPR jestem.
Srsly, nie taki diabeł straszny.
[18] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Świniak [*.ip.netia.com.pl], 07.08.2010, 17:21:22, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
Świniakale jak idzie o popijawkon to ja popieram Kola
[21] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Mianda [*.adsl.inetia.pl], 07.08.2010, 20:27:44, odpowiedź na #2, oceny: +2 -3
MiandaPopijawkon... rezerwuję nazwę ;)
[72] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
mallary [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.08.2010, 13:52:57, odpowiedź na #2, oceny: +1 -0
mallaryKolo, ty najchętniej byś pewnie spał w baseniku ;p
[3] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
kiro [*.chello.pl], 06.08.2010, 16:32:00, oceny: +2 -3
kirojestem na tak ^^
ale będą komary ;/
[6] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Darkchaser [*.interkar.pl], 06.08.2010, 17:57:52, odpowiedź na #3, oceny: +5 -0
Darkchaser...i mrówki, i błoto, i brak prądu, i... Bez przesady, to są elementy tworzące cały ten fajny klimat przebywania w namiocie ;)

Osobiście - tak. I tak nie sypiam sporo, więc miałbym wywalone w całe te namioty bo i tak bym nie skorzystał. No chyba że cały con byłby w jakimś odludziu (Laskon NeXT anyone ? ;>), to wtedy może. Zależałoby od terminu i lokalizacji.
[25] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
whiskas [*.oswiecim.vectranet.pl], 08.08.2010, 01:14:09, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
whiskasZ trzech rzeczy, które wymieniłeś tylko drugiej z żadnego konu nie kojarzę, choć jestem niemal pewien, że na którymś się pojawiła. Tak więc sporo ludzi ma już pewne doświadczenie i klimat załapie :)
[7] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Ols [*.cdma.centertel.pl], 06.08.2010, 20:01:15, oceny: +2 -0
OlsMe don't like. Namioty kojarzą mi się tylko z marznięciem na potęgę i miliardem robali XD ...chociaż może dlatego że jak byłam pod namiotami to zwykle były masakryczne warunki pogodowe... _^_
[8] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Baki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.08.2010, 20:17:47, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
Bakitaki pełny socjal-con?
[51] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Etna [*.adsl.inetia.pl], 12.08.2010, 14:31:10, odpowiedź na #8, oceny: +1 -0
EtnaJa już mam nazwę. Namiotcon. ;]

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[58] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Adamsky [*.pl], 14.08.2010, 17:33:32, odpowiedź na #51, oceny: +2 -0
AdamskyCampKon
[69] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Etna [*.adsl.inetia.pl], 20.08.2010, 18:29:41, odpowiedź na #58, oceny: +0 -2
EtnaAlbo z Krowy i Kurczaka: Welcome to the Tentagon. ;p
[9] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Koiori [*.ver.abpl.pl], 06.08.2010, 22:08:11, odpowiedź na #7, oceny: +5 -1
KoioriI wyobraźmy sobie właśnie ulewę. I co wtedy? Jak sie jest na wakacjach to można się wziąć, zwinąć w plecak i do domu a tu? Zapłacisz, przyjedziesz, załóżmy że na 3 dniowy, w piątek wielka burza (ot choćby taka jak dzisiaj w Krk) i...kiszka.
[46] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
borek [*.adsl.inetia.pl], 12.08.2010, 02:41:26, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
borekYup.

W małym turystycznym namiocie można mieć bardzo sucho, nierobaczywie i przyjemnie, ale co w takim maluchu robić samemu przez 3 dni?

A w dużym wojskowym luda (i socjalu) dużo, ale i wymienione wcześniej atrakcje są all inclusive.
[10] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Maru Maru [*.aster.pl], 06.08.2010, 22:51:42, oceny: +0 -0
Maru MaruJeżeli organizatorzy zapewniliby cudowną,słoneczną,bez deszczową pogodę oraz wysoką temperaturę to jasne xD mogę nawet wybudować kilka szałasów. Pomysł hmmm ciekawy- namiot+surwiwal,pełno komarów-kon ^w^
[11] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Yasuke-san [*.146.239.166.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 06.08.2010, 23:02:31, oceny: +0 -0
Yasuke-sanSwietny pomysl, mozna zorganizowac jakis taki "Komar-kon" w plenerze ;p
[81] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Amianka [*.chello.pl], 29.08.2010, 11:58:38, odpowiedź na #11, oceny: +1 -0
AmiankaKomarkon ® już był. Nazwa zarezerwowana (®). Nie wolno. *nu nu nu*
[13] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Lesionator [*.ssp.dialog.net.pl], 07.08.2010, 02:31:51, oceny: +1 -0
LesionatorW sumie pomysł ciekawy, imo byłby jeszcze ciekawszy, gdyby była jakaś myśl przewodnia konwentu, która wymagałaby/nakazywała właśnie takiego spania xD Jestem za :D
[14] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
madame Dziwaczna [*.gal.pl], 07.08.2010, 12:54:33, oceny: +0 -0
madame DziwacznaZaznaczyłam ostatnią opcję, aczkolwiek fragment z 'tylko w sleep roomach' trochę nie oddaję stanu rzeczy D8
[15] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Milten/Zieleniak [81.219.165.*], 07.08.2010, 14:47:09, odpowiedź na #14, oceny: +3 -1
Milten/ZieleniakCool story. teraz zamiast ataków dzikich dresów będą ataki dzikich jeżozwierzy. :D
[16] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Yasuke-san [*.146.201.222.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 07.08.2010, 15:06:11, odpowiedź na #15, oceny: +4 -0
Yasuke-sanJeżozwierze są sweetaśne :F (w sumie dzikie dresy jak by tak popatrzec z innej strony tez xd)
[19] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Sheldon [*.home.aster.pl], 07.08.2010, 18:38:36, odpowiedź na #16, oceny: +1 -0
SheldonEcchicon 2011 pod namiotami xD
[22] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Mianda [*.adsl.inetia.pl], 07.08.2010, 20:28:27, odpowiedź na #19, oceny: +2 -1
MiandaNo weź, jeszcze nawet 6-tki nie było ;)
[27] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Syriusz [89.191.147.*], 08.08.2010, 02:46:59, odpowiedź na #15, oceny: +9 -0
SyriuszJeżozwierze?? Grucha, czy ty naprawdę jesteś taki tępy? W tym kraju nie ma takich zwierząt! Jest żubr, bóbr, kur...a łoś. Lis, wilk, kuna, koń, wydra, ryjówka, zając – to są zwierzęta, które żyją w Polsce.
[60] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 15.08.2010, 20:00:53, odpowiedź na #27, oceny: +3 -0
lady_magmaWściekły zając?
[20] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Leju [*.chello.pl], 07.08.2010, 19:52:13, oceny: +1 -3
Biorąc pod uwagę sporą ilość takich zjawisk pogodowych jak nawałnice, burze i grad, jestem tego samego zdania co niedźwiadek ;]
[23] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Airie [89.191.147.*], 07.08.2010, 21:41:10, oceny: +4 -0
AirieNie. Pogoda robi swoje i co jak co, w budynku czułabym się bezpieczniej. W końcu duże hałaśliwe grupy ludzi często ściągają mniejsze i dośc nieprzyjem,ne grupy innych ludzi.
[24] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Luchianka [*.siedlce.vectranet.pl], 07.08.2010, 23:35:59, odpowiedź na #23, oceny: +1 -1
LuchiankaTo się zastanawiam czy też w namiotach były prelekcje?
Ciekawe czy zobaczę cosplay namiotowy?
[30] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Shippo_ [*.multimo.pl], 08.08.2010, 13:20:53, odpowiedź na #24, oceny: +3 -1
Shippo_Było już krzeszło, więc dlaczego nie namiot? :P

Setny post, yay! ^,^/
[63] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
tsuki.un [*.121.c80.petrotel.pl], 16.08.2010, 12:18:47, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
tsuki.unmyślę, że prelekcje mogły by się odbywać w namiocie (namiotach?..) rozmiarów tego, który załatwia stowarzyszenie Animatsuri na swoje konwnety.
[26] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Syriusz [89.191.147.*], 08.08.2010, 02:42:09, oceny: +4 -0
SyriuszPomysł spoko jeśli:
1. Jest wyznaczone miejsce dla namiotów (ogrodzone, odpowiednio przystosowane czyli prąd, woda, medykamenty, komunikacja)
2. Muszą być odpowiednie szlaki komunikacyjne aby nie wyglądało to jak pozostawiona samej sobie hodowla pleśni
3. Jest cisza nocna i brak używek :)
4. Jest zapewniona odpowiednia ochrona
5. Impreza nie przekracza 3dni
Swoją drogą to jeszcze konwent czy jakieś objazdowe kino albo festyn muzyki J-biesiadnej?? Takie pomysły narodziły się po panelówce namiotowej na BalCONie?
[28] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Świniak [*.ip.netia.com.pl], 08.08.2010, 11:09:02, odpowiedź na #26, oceny: +5 -0
Świniakprąd jak rozumiem do ogrodzenia pod napięciem
[29] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Airie [89.191.147.*], 08.08.2010, 11:20:45, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
AirieTo będzie po piździe do ochraniania...
[49] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
AvantaR [195.93.250.*], 12.08.2010, 10:05:05, odpowiedź na #26, oceny: +3 -4
AvantaR"3. Jest cisza nocna i brak używek :)"

Bez sensu, taki zjazd bez piwa to nieporozumienie! Musi byc ognicho, piwo i gitara! Co do ciszy - miejsce na ognisko musi byc po prostu oddalone od namiotow, tak zeby nie przeszkadzac tym co chca wypoczac.
[61] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 15.08.2010, 20:02:11, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
lady_magmaTaki pomysł jak konwent pod namiotami krąży od lat...ale to czcze słowa bo nikt się za to nie zabrał
[31] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
AikenOkourama [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.08.2010, 19:14:33, oceny: +0 -0
AikenOkouramaNa Ecchi było chyba pole namiotowe, więc jeśli byłoby na jakimś w miarę ogrodzonym terenie, to nie ma większego problemu.
[33] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Mianda [*.adsl.inetia.pl], 08.08.2010, 23:19:46, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
MiandaTa, zmieściło się chyba z 15-20 namiotów (na 2k ludzi).
[32] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Onion [*.globalconnect.pl], 08.08.2010, 23:10:36, oceny: +0 -0
OnionTornado/Oldtown ?
[35] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Zmo [*.xdsl.centertel.pl], 09.08.2010, 10:28:47, odpowiedź na #32, oceny: +0 -3
Zmoczyli hektolitry alko. XD
[54] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
kiina [*.cdma.centertel.pl], 13.08.2010, 07:53:16, odpowiedź na #35, oceny: +0 -3
zeby tylko alko :P
[99] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
urbi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.09.2010, 08:30:16, odpowiedź na #35, oceny: +1 -0
urbitenczokola ???
[34] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
tsuki.un [*.208.c75.petrotel.pl], 09.08.2010, 10:27:39, oceny: +0 -1
tsuki.unszkoła+ spanie tylko w namiotach. może być
[36] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Zmo [*.xdsl.centertel.pl], 09.08.2010, 10:30:31, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
Zmonoł łej. jaka szkoła ma tak wielkie podwórko, aby pomieścić mnóstwo namiotów? poza tym to chyba mijałoby się z celem.
[39] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
tsuki.un [*.208.c75.petrotel.pl], 09.08.2010, 13:50:18, odpowiedź na #36, oceny: +3 -2
tsuki.unale coś koło takiego pola namiotowego by się jednak przydało. łazienka z bieżącą wodą np.
[98] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
urbi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.09.2010, 08:27:45, odpowiedź na #36, oceny: +1 -0
urbimoja szkoła i to by było całkiem dobre miejsce ^^
[37] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Isia~ [*.chello.pl], 09.08.2010, 12:29:34, oceny: +3 -1
Isia~I wyobraźmy sobie,że teraz każdy ochroniarz musi zaglądać do każdego namiotu w poszukiwaniu alkoholu i innych środków psychotropowych i odurzających~
[38] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.08.2010, 13:07:15, odpowiedź na #37, oceny: +3 -2
Jukijest duza roznica pomiedzy zagladaniem do namiotow a zagladaniem do sleepow? pytam, bo serio nie wiem.

nie wiem, dla mnie to sie nie sprawdzi. na polu namiotowym jest tak, ze jak jeden debil sie wydrze w jednym, to slysza wszyscy. jak zas w jednym sleepie jest glosno, to w drugim niekoniecznie :P

ale kto wie, kto wie. mozna eksperymentalnie.
[40] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Syriusz [89.191.147.*], 09.08.2010, 14:09:21, odpowiedź na #38, oceny: +3 -0
SyriuszSpacyfikować jak się nie potrafi zachować!!! Skrócić o głowę :p
Jakieś zasady muszą być :/
[43] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Azi_niechcemisielogowac [213.195.134.*], 10.08.2010, 11:29:09, odpowiedź na #40, oceny: +1 -0
Agreed! Nie podoba się kultura to wypad.
Jestem za pomysłem, to może wypalić i nawet wkładu finansowego może nie być prawie wcale.
[41] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Crawley [*.chello.pl], 09.08.2010, 22:10:19, odpowiedź na #37, oceny: +3 -0
CrawleyKonwent pod namiotami to zupelnie inna bajka niz w szkole. Raz, ze ustawowo w tym drugim nie mozna spozywac alkoholu, a pod namiotami tego nikt nie bedzie pilnowal. Kilka lat temu bylem na tego typu conie (fantasy) w Myslenicach i bylo super. Panele przy piwku i ognichu, sesje RPG, spontaniczne dyskusje i poznawanie ludzi. No i przede wszystkim, na takie spedy przyjezdza kilkanascie-kilkadziesiat osob, nie kilkaset, a w relatywnie kameralnym gronie (ok tyle co na SPODkaniu)tego typu konwentowo-biwakowa inicjatywa ma jak najbardziej sens.
[44] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.08.2010, 23:13:14, oceny: +0 -1
SStefanJeśli pomysłodawcą ankiety był Roger, to chodzi zapewne o coś w Warszawie lub okolicach, a wtedy śpię u siebie. Więc: żadne z powyższych.
[45] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
-Zombik- [*.chello.pl], 11.08.2010, 15:16:35, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
-Zombik-Więc na konwent byś się wybrała, nie?
[47] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
AvantaR [195.93.250.*], 12.08.2010, 10:02:38, odpowiedź na #45, oceny: +1 -0
AvantaRAle caly szpas wlasnie w spaniu w namiotach i integracji ;)
[48] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
AvantaR [195.93.250.*], 12.08.2010, 10:03:04, oceny: +1 -3
AvantaRWidze, ze stolyca nam pomysl podkrada, psia wasza mac ;P
[50] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Crawley [*.chello.pl], 12.08.2010, 14:02:24, odpowiedź na #48, oceny: +0 -1
CrawleyStolica jak stolica, taki spęd to gdzieś w górkach lub nad jeziorem najlepiej, a tego w Warszawie nie mają :D
[52] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
-Zombik- [*.chello.pl], 12.08.2010, 16:00:26, odpowiedź na #50, oceny: +4 -1
-Zombik-Mamy inne fajne rzeczy ;)
[55] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Kiler [*.e-wro.net.pl], 13.08.2010, 09:03:45, odpowiedź na #52, oceny: +2 -0
KilerCzyli rozbijamy wielkie pole namiotowe pod palacem kultury? ^^
[56] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Crawley [*.chello.pl], 13.08.2010, 17:50:33, odpowiedź na #55, oceny: +16 -0
CrawleyPod krzyżem.
[67] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Aria [*.187.236.135.ip.abpl.pl], 17.08.2010, 23:36:25, odpowiedź na #56, oceny: +1 -0
AriaCrosscon?
[62] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 15.08.2010, 20:04:36, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
lady_magmaŁodż jest blisko a pod łodzia kilka poł namiotowych...nie żebym z nich korzystała
[71] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
AvantaR [195.93.250.*], 23.08.2010, 09:45:14, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
AvantaRTak Magma, zajebisty pomysl o_O"
[74] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Kamey [*.olsztyn.vectranet.pl], 24.08.2010, 12:07:45, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
Zapraszamy na Mazury :D
[53] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
jamnic [*.ssp.dialog.net.pl], 12.08.2010, 22:28:26, oceny: +9 -0
jamnicJasne, pod warunkiem, że wraz ze sleeproomami nie odpadają prysznice i całodobowa dostępność do czajników. Szczególnie, jeżeli miałby być dłuższy niż 30h.
[59] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Henry [*.home.aster.pl], 15.08.2010, 11:16:10, oceny: +0 -1
HenryMógłbym się wybrać z własnym namiotem ...
[64] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Pierożek [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.08.2010, 13:16:59, oceny: +1 -0
Z chęcią wybrałabym się na taki konwent *o* Być może wzięłabym swój namiot, ale zależy jak daleko miałabym do tego konwentu ^ ^' Gdyby był gdzieś niedaleko Warszawy albo w tamtym kierunku, liczyłabym raczej na organizacje ;x
[65] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
noni [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.08.2010, 20:41:27, odpowiedź na #64, oceny: +1 -0
noniMoże gdyby ktoś zapewnił bezdeszczową pogodę i spore pole namiotowe
[66] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
DeCario [*.chello.pl], 16.08.2010, 21:29:52, oceny: +1 -0
Juz bylam,wiéc jak najbardzij tak.
Zresztá i tak na konwentach nie spié tylko rzeczy tam lezá x3
[68] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Zange-Chan [*.pai.net.pl], 19.08.2010, 04:25:03, oceny: +0 -0
Zange-ChanTaki konwent to nie głupia rzecz. Ja jestem na tak ~ tylko takie małe ale ~ zależy gdzie, a co do namiotu, mój został straszliwie potraktowany i już dawno leży w śmieciach xd
[70] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Sadakot [*.toya.net.pl], 22.08.2010, 14:46:55, oceny: +0 -1
SadakotDla mnie tylko sleep. z resztą jak miałyby wyglądać atrakcje? prąd byłby z jakiegoś nielegalnego kabla ? XD
i co z bezpieczeństwem? że o pogodzie nie wspomnę.
jestem na nie.

jeśli mają być namioty, to tylko jakiś biwakon na zasadach np. tygodniowego wypadu wypoczynkowego. ale i tak wtedy wolałabym wynająć kilka domków.
[75] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
eltomas [*.intertele.pl], 24.08.2010, 15:17:28, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
eltomaszgadzam sie. tydzien z bonusami albo wcale.

bonus = prad do komorki i czajnika oraz prysznic. moze byc nawet w tojtoju. also sklep z zubrem mniej niz 5km.

preferowane gory :)
[73] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Mizuyashi [*.xdsl.centertel.pl], 24.08.2010, 11:37:45, oceny: +3 -0
MizuyashiŚwietny pomysł.

A ta masa francuskich piesków w fandomie trochę mnie zaskasuje.o_O
[77] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Sadakot [*.toya.net.pl], 25.08.2010, 18:21:46, odpowiedź na #73, oceny: +0 -0
SadakotA czemu? Co Ci przeszkadza w tym, że komuś nie odpowiada taka forma konwentu?
Nie będę się tłukła przez pół kraju, żeby spać na ziemi, a potem po 1,5 dnia znowu zaiwaniać do domu. Jeśli spadnie deszcz, ect. to wyjazd do dupy. Nawet się nie zdążysz wysuszyć.
[76] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
gabriel [*.chello.pl], 25.08.2010, 16:19:41, oceny: +0 -2
gabrielCzuję nędzną próbę skopiowania pomyslu PlayWak'u.
[78] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Ryoukeen [*.tvkstella.pl], 26.08.2010, 11:12:25, odpowiedź na #76, oceny: +1 -0
Ludzie, troche ducha przygody w sobie ;D Bez prysznica i komorki kilku dni nie wytrzymacie? Nie badzmy smieszni. Jestem jak najbardziej za! nawet 2 namioty moge wziac ;p
[79] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Alessander [*.adsl.inetia.pl], 26.08.2010, 12:53:32, odpowiedź na #78, oceny: +0 -0
To jest świetna przygoda, ale jeśli ma się swoją własną grupę dobrych znajomych. Średnio to widzę w takim wydaniu, w dodatku trudno o teren dla tylu osób.
[80] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
gabriel [*.chello.pl], 27.08.2010, 01:59:59, odpowiedź na #78, oceny: +2 -5
gabrielA co ma twoja wypowiedź do tego co napisałem jeszcze mi wytłumacz.

EDIT: Czekam na odpowiedź, nie tchórzowskie minusowanie ;)
[82] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Amianka [*.chello.pl], 29.08.2010, 12:01:17, odpowiedź na #80, oceny: +0 -0
AmiankaJeśli pytają kto by się zdecydował to znaczy, że mają jakiś konkretny koncept. :P Ja jestem za. No i w przyszłe wakacje 18+ już u m nie będzie, więc by mi nie przeszkadzało. XD
[83] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Bożo Wporzo [*.connected.pl], 30.08.2010, 16:41:08, odpowiedź na #82, oceny: +0 -0
Bożo Wporzoto jest zajebisty pomysł tylko by to miało sens musi być oddany dość duży teren xD. Czekam tylko aż na ACPie pojawi się możliwość rezerwacji ^^
[84] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
gabriel [*.chello.pl], 31.08.2010, 10:30:15, odpowiedź na #83, oceny: +0 -2
gabrielW dalszym ciągu nie widzę związku z moją wypowiedzią. Czy ACP stało się całkowicie siedliszczem bezmózgich trolli? ;)
[89] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Guile [*.home.aster.pl], 02.09.2010, 00:03:06, odpowiedź na #76, oceny: +2 -0
GuileAno, nie mamy nic lepszego do roboty, tylko brać pomysły z kiepskich konwentów fantasy...
[90] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
gabriel [*.chello.pl], 02.09.2010, 00:42:45, odpowiedź na #89, oceny: +0 -1
gabrielTen "kiepski zlot" (bo konwentem PlayWak nie był nigdy) pamięta czasy, kiedy jeszcze srałeś w pampersy.
[92] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Guile [*.home.aster.pl], 02.09.2010, 15:52:11, odpowiedź na #90, oceny: +0 -0
GuileTo konwent nie jest zlotem? Kurcze, a zawsze myślałem, że to od tego słowa wzięła się ta nazwa.
[96] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
gabriel [*.chello.pl], 04.09.2010, 03:27:52, odpowiedź na #92, oceny: +1 -1
gabrielWielu rzeczy jeszcze nie wiesz.
[97] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Guile [*.home.aster.pl], 04.09.2010, 14:53:05, odpowiedź na #96, oceny: +1 -0
GuileByś się zdziwił.
[85] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Okiren [*.chello.pl], 31.08.2010, 15:52:34, oceny: +0 -0
OkirenOd dluzszego czasu mi chodzil po glowie jakis CampCon, widze ze nie tylko mi ;)
[86] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Sakuratsu [*.85-237-176.tkchopin.pl], 31.08.2010, 16:44:22, odpowiedź na #85, oceny: +0 -0
SakuratsuJak dla mnie pomysł bomba. To mogłoby być nawet ciekawsze :)
[87] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Yashi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.08.2010, 22:11:40, oceny: +0 -0
YashiPopieram *_* Tylko fajnie by było, gdyby nie był to konwent po raz kolejny zorganizowany gdzieś hen hen w Polsce ;<

Równouprawnienie dla Śląska :C
[88] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
AQ [*.tktelekom.pl], 01.09.2010, 06:13:07, oceny: +1 -0
Na konwentach się ***** nie śpi. :P

A najlepiej własny namiot.
[91] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
zergadis0 [95.108.40.*], 02.09.2010, 10:20:33, oceny: +0 -0
Mi tam w sumie wszystko jedno, bo i tak na konwentach (prawie) nie śpię :P. Ważne natomiast, aby również w nocy działy się jakieś eventy w szkole :P (czy będzie tak samo jak za dnia, czy będą to jakieś tematyczne nocki, czy j-rock party... wszystko jedno, ale ma być co robić :D).
[93] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Yuuki. [*.toya.net.pl], 03.09.2010, 00:20:43, oceny: +0 -0
Yuuki.A mnie tam się pomysł podoba tylko właśnie problemem mogą być warunki pogodowe. Of kors, trza by było załatwić jakieś miejsce na prysznice i kibelki bo sorka, ale krzaki na licznym konwencie nie wystarczą (gówno na gównie będzie :D) no i w ogóle jak coś takiego zorganizować? Hm, popijawkon? Cóż, wtedy wstęp tylko dla "dorosłych" :P No i w ogóle cinżko to widzę ale czekam na pomysły :)
[95] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
Olazu [*.ssp.dialog.net.pl], 03.09.2010, 21:19:44, oceny: +0 -0
OlazuNiebanalny pomysł. W zasadzie wybrałbym się nawet z własnym namiotem. Tak najwygodniej, zdecydowanie.
Nie ma co narzekać na pogodę itp. Wiadomo, że jak jest deszcz to jest zimno, ale takie właśnie uroki spania pod namiotami.
No i na pewno jeszcze większy socjal. Jak dla mnie same plusy.
[100] Re: Czy wybrał(a)byś się na letni konwent z noclegiem wyłącznie w namiotach?
urbi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.09.2010, 08:35:40, oceny: +0 -0
urbiszkoła przetrwania^^ dlaczego by nie, niektórym by się przydała
Powered by WashuOS