header imageheader imageheader image
Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Wydumał Zombik dnia 10.05.2009
walc wiedeński45,57 %298 (45,57 %)
walc angielski25,84 %169 (25,84 %)
inny (jaki?)28,59 %187 (28,59 %)
Wszystkich głosów:654

Zobacz także

Powiązane tematy: Balcon.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 125 dodaj

[1] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
-Zombik- [*.chello.pl], 10.05.2009, 13:24:38, oceny: +0 -0
-Zombik-walc angielski
walc wiedeński

Jeśli ktoś głosuje na inny, to niech weźmie pod uwagę, że ma być to taniec balowy (żaden carameldansen ani nic takiego). Ta ankieta ma na celu pomóc organizatorom balu.
[2] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Predus [77.236.9.*], 10.05.2009, 14:35:36, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
PredusCzyli kazaczok odpada? :
[3] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
dave the pussycat [*.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 10.05.2009, 14:42:39, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
dave the pussycatYoga Dance, to ja w takim razie na wiedeńskiego się skuszę:)
[6] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Pea [83.238.116.*], 10.05.2009, 14:50:08, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
PeaWiedenskiego przynajmniej na studniowce mielismy, wiec zaznaczylam te opcje ^^;. Proponuje zrobic warsztaty przed balem ;P
[16] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 11.05.2009, 06:17:57, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Cholera. Szkoda, bo cala, zatloczona sala wystrojona balowo, ludzie w mundurach i... carameldansen :D To by wygladalo swietnie.
[20] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
-Zombik- [*.chello.pl], 11.05.2009, 10:40:41, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
-Zombik-Podejrzewam (nie mam tu żadnych możliwości decyzyjnych, ale z pewnością orgowie Balconu przeczytają sobie całą tą dyskusję i wyciągną z niej wnioski), że Carameldansen też może się pojawić - tyle że nie jako taniec obowiązkowy, bo to już by była przesada ;)
[4] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Radazion Radazkolnikow [*.tvk.torun.pl], 10.05.2009, 14:46:16, oceny: +0 -0
Polonez. FSO.
[5] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Radazion Radazkolnikow [*.tvk.torun.pl], 10.05.2009, 14:47:42, odpowiedź na #4, oceny: +1 -0
*) Krokiem Defiladowym na Terenie Podmokłym [FIXED]
[7] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Radazion Radazkolnikow [*.tvk.torun.pl], 10.05.2009, 14:52:03, oceny: +0 -0
Zobacz inną propozycję. ;)
Od razu - z lekcjami krokow. ;)
[8] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Yui Tohma the ugliest priestess [*.jeleniagora.vectranet.pl], 10.05.2009, 15:13:39, oceny: +0 -0
Cza-cza! XD
Angielski łatwiejszy jest więc się przez sie
[9] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Mari [*.dynamic.gprs.plus.pl], 10.05.2009, 15:59:51, oceny: +0 -0
MariWalc angielski. Jest łatwiejszy ^^.
[12] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Chaos [*.acn.waw.pl], 10.05.2009, 22:31:51, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
ChaosŁatwiejszy?!?

Was pogło?

Wiedeński to ten łatwiejszy.
[22] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Mary (neko_onna) [*.chello.pl], 11.05.2009, 11:32:06, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
Mary (neko_onna)Angielski jest łatwiejszy. Każdy instruktor tańca ci to powie.
[29] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
-Zombik- [*.chello.pl], 11.05.2009, 15:26:54, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
-Zombik-Mi instruktor tańca powiedział, że wiedeński jest łatwiejszy. Jeśli Tobie inny instruktor powiedział co innego, to zapewne nie jest to kwestia tego, że taniec jest prostszy, tylko tego, co komu łatwiej wchodzi. I w takiej sytuacji decydowałbym się raczej na to, co wchodzi łatwiej większej ilości osób.

Nie wrzuciłem tu tej ankiety bez powodu. Gdyby wszyscy zgadzali się co do tego, że angielski jest łatwiejszy, to by nie było problemu. Problem jest, bo zdania są podzielone.
[62] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
TEcHNO [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.05.2009, 14:50:22, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
Zombik, ptyanie, cwiczyles kiedys Wiedenski? To jest cos, co zeby zatanczyc dobrze podstawy to 'trzeba przetrenowac kilka kilometrow', czy jakos tak.
[63] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
-Zombik- [*.chello.pl], 13.05.2009, 15:28:58, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
-Zombik-Nie ćwiczyłem żadnego, ale wszyscy naokoło mówią mi, że wiedeński jest łatwiejszy, więc coś w tym chyba musi być.

Podejrzewam, że do angielskiego też parę kilometrów przetrenować trzeba.
[86] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
TEcHNO [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.05.2009, 16:19:35, odpowiedź na #63, oceny: +0 -0
Nie wiem, moze to byl jakis inny angielski i inny wiedenski?
[10] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Olazu [*.ssp.dialog.net.pl], 10.05.2009, 17:53:25, oceny: +0 -0
To może od razu Haruhi Dance? ;p
[38] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
PMSka [*.adsl.inetia.pl], 11.05.2009, 22:35:39, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
PMSkaHare Hare Yukai
[11] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.05.2009, 21:47:02, oceny: +0 -0
Jukimoze Balcon zaprosi najlepsze egurola dens studio i najlepszych uczestnikow ju ken dens i najlepszego tanca z gwiazdami? :D
[13] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Frozen [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.05.2009, 23:22:14, oceny: +1 -1
FrozenProponuję wal(e)c drogowy.
[21] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Ramroyd [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.05.2009, 11:19:42, odpowiedź na #13, oceny: +1 -0
Rodo Rolo!! WRYYYYYYYYYYYYYYYY!!
[33] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
xionacz [*.c192.msk.pl], 11.05.2009, 17:53:29, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
xionaczscores
[87] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Śnieżka [*.tktelekom.pl], 14.05.2009, 18:31:05, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
FFFF, chciałam powiedzieć to samo!
[14] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Kamey [*.olsztyn.vectranet.pl], 11.05.2009, 00:37:05, oceny: +0 -0
czyli że zbójnicki odpada?
[15] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
amfa88 [*.opera-mini.net], 11.05.2009, 01:47:21, oceny: +0 -0
amfa88Jak dla mnie to wiedeń nie jest zły... (jajka po wiedeńsku nawet smakowe ^^) pomijając to że na Balconie sie nie zjawie, to chętnie bym potańczyl, a sie składa że wiedeński znam i potrafię tańczyć (o dziwo). Tak wiec mile panie, która nie ma partnera?
[17] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 11.05.2009, 06:41:08, oceny: +0 -0
Tak w ogole to jak z tancem par samych kobiet lub samych facetow? Bedzie sie ktos przypieprzac, czy raczej organizacja bedzie miec to gdzies?
[25] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Koji [*.chello.pl], 11.05.2009, 14:43:47, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
Kojibyło mówione że takie pary odpadają chyba że będą w strojach męskich i damskich tj. suknie i garnitury czy podobnie
[26] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 11.05.2009, 14:48:21, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
Sweet. Czyli dwie dziewczyny sobie nie potancza, jesli sie nie dogadaja co do stroju, faceci tez, jesli jeden sie nie skompromituje i nie wskoczy w sukienke. Niech zyje rownosc i tolerancja...
[28] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Radazion Radazkolnikow [*.tvk.torun.pl], 11.05.2009, 15:20:34, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
Jest równość i tolerancja (w wymiarze, o którym piszesz) bo organizacja na to przyzwala, ale ze względów estetycznych - musi byc rozronienie strojami.
Takie samo "ograniczenie", jak to, ktore wszystkim zabrania przyjscia w dresie. Nawet wyjsciowym!
[58] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 13.05.2009, 07:28:26, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
aha. A kobieta wygladajaca zbyt mesko nie moze potanczyc z facetem? Dziwne to wszystko troche... ;]
[81] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Radazion Radazkolnikow [*.tvk.torun.pl], 14.05.2009, 13:53:01, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
Bo to jest "bal", a nie "dyskoteka" i jakies zasady najpewniej byc musza. :)
Generalnie robisz z igly widly, probujesz stworzyc jakis nieistniejacy problem. Go cry emo kid! ;]
[98] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 16.05.2009, 13:18:48, odpowiedź na #81, oceny: +0 -0
Z igly widly? po prostu nie wiem, czy bede mogla zatanczyc z dziewczyna, ktora mi sie podoba, czy nie. Jak nie, to chujowo.
[120] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Toru-chan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.05.2009, 11:51:51, odpowiedź na #98, oceny: +0 -0
Toru-chanNo to ubierzesz garnitur lub coś w tym stylu i po kłopocie^^. Mi się te zasady podobają w koncu to bal:D a koleżanki/przyjaciółki itp zawsze się mogą dogadać^^
[18] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.05.2009, 07:17:40, oceny: +2 -0
Kolo_z_WrockaPolonez FTW!
[48] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Oshii Rion [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.05.2009, 18:07:43, odpowiedź na #18, oceny: +1 -0
Hai~
[49] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Olazu [*.ssp.dialog.net.pl], 12.05.2009, 19:09:48, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
Podpisuję się pod tym :)
[65] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Oshii Rion [217.153.80.*], 13.05.2009, 19:21:52, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
Nikt nie musiałby się go uczyć, wystarczyłoby żeby kilka pierwszych par było nauczone jakiegośtam układu, a reszta by się dostosowała idąc za nimi. Zero problemów, a jakże wyglądałoby to dostojnie, mm... ;]

Jestem BARDZO "za" POLONEZEM.
[66] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 13.05.2009, 20:41:30, odpowiedź na #65, oceny: +0 -0
Nie umiem T.T
[67] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Oshii Rion [217.153.80.*], 13.05.2009, 21:02:25, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
Jak się Poloneza nie umie, to reszta tańców powinna być masakrą. xP
Polonez jest chyba najłatwiejszym tańcem jaki istnieje (nie licząc stylu wolnego po kilku głębszych xD). :)
PRAWA (długi), lewa, prawa, LEWA (długi), prawa, lewa, PRAWA (długi) i tak w kółko... ;D
Przykładowy układ jaki wypadł mi w okienku nie jest to mistrzostwo świata, ale... No aby się zorientować o co chodzi. xD
[68] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Phaere [*.netblok.pl], 13.05.2009, 21:14:38, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
PhaereJa też jestem za polonezem. Każdy umie, nie trzeba się uczyć i jest bezkontuzyjny xD A jeśli ładnie się poprowadzi to będzie też bardzo efektowny. A biorąc pod uwagę, że pewnie wiele osób będzie odziana we własnoręcznie szyty kostium cosplayowy, to trzeba chyba zmniejszyć ryzyko nadepnięcia /zaczepienia / urwania / uszkodzenia czegokolwiek do minimum. :P
[70] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 13.05.2009, 22:08:34, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
Ale nie o to chodzi, bo pozniej sie te pary dziwnie rozlaza. I tu zawsze mam problem ;] to, ze lewa, prawa, lewa, SIUP, to wiem. :P
[71] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Chaos [*.acn.waw.pl], 13.05.2009, 22:17:39, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
ChaosWiedziałem.
Wiedziałem, że to będzie do tego szitu.
Dlatego sam nie głosowałem na Poloneza: bo od kiedy nakręcono ten średni film, w którym wszyscy z niewiadomych powodów mówią do rymu, to wszystkie, ALE TO WSZYSTKIE, przypadki tańczenia Poloneza znane mi były wykonywane do tego szajsmuziku, twierdzącego, że jest Polonezem.
Jeżeli miałby być Polonez, to do PORZĄDNEGO utworu.
[73] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Oshii Rion [217.153.80.*], 13.05.2009, 22:41:45, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
Nie martw się, mnie też on niesamowicie wnerwia... =_='
W kółko to samo, w kółko... :|
Ale Naya-chan znalazła lepszy utwór (a jest polonezów jeszcze kilka), który pasowałby do Imperatora klimatem, ale jest on raczej o całkiem innych rzeczach niźli temat, którego potrzebujemy XDDD: Moniuszko~ :3
Jakby ktoś znalazł coś fajnego, niech pisze i zamieszcza. :]
[96] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Chaos [*.acn.waw.pl], 16.05.2009, 11:01:27, odpowiedź na #73, oceny: +0 -0
Chaos*.* Śliczny!
[19] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Aries [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.05.2009, 07:54:15, oceny: +0 -0
AriesWalc wiedeński ^.^ coraz bardziej żałuję że mnie tam zabraknie T.T
[51] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Okiren [*.chello.pl], 12.05.2009, 19:32:49, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
Okirennie marudz tylko dupsko rusz :P
[77] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Aries [*.internetdsl.tpnet.pl], 14.05.2009, 07:27:06, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
AriesŁatwo powiedzieć ale nie mogę bo w tym czasie mam wesele brata T.T
[80] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.05.2009, 10:27:54, odpowiedź na #77, oceny: +0 -0
Jukino, zalezy jak kochasz i szanujesz brata... moja kolezanka wolala jechac na dojicon 6, niz swiadkowac bratu XD
[82] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Aries [*.internetdsl.tpnet.pl], 14.05.2009, 14:30:57, odpowiedź na #80, oceny: +0 -0
Arieswychodzę z złożenia że skoro będzie wóda i wyżerka... ;P z braćmi żyję w zgodzie a wesela nie bywają tak często jak konwenty ;]
Niemniej żałuję że trafiło akurat na Balcon :(
[117] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Spirit of Coach [*.tvtom.pl], 19.05.2009, 21:26:30, odpowiedź na #82, oceny: +0 -0
Spirit of CoachWszechimperium zna rozwiązanie problemu.

Przykro nam z powodu brata.
[23] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Nen [*.chello.pl], 11.05.2009, 12:14:52, oceny: +0 -0
NenJedyne co umiem zatańczyć, to polonez (co babom w przedszkolu odwaliło ja nie wiem, ale nadal pamiętam kroki) D>
[24] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Kapelusznik [*.mtvk.pl], 11.05.2009, 14:42:42, oceny: +0 -0
KapelusznikNie wiem jak wy ale ja jestem za pogo XDD A tak na serio to wal angielski - wydaje mi się prostszy.
[27] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 11.05.2009, 14:50:06, odpowiedź na #24, oceny: +1 -0
ooo, pogo! :D W sukniach i garniturach ;]
[30] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
sos-chan [*.globalconnect.pl], 11.05.2009, 15:36:20, oceny: +0 -0
sos-chanTo może Polkę? xD
[40] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Aldar [*.dag.pl], 11.05.2009, 22:59:30, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
Skończyłoby się to kontuzją 98% tańćzących xD
[31] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
gabriel [*.oi.pg.gda.pl], 11.05.2009, 16:45:10, oceny: +0 -0
gabrielO_o
[32] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 11.05.2009, 17:19:49, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
Widzisz Gab, są takie rzeczy które ci się jeszcze nie śniły - choć nawet nie jesteś filozof.
[57] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
gabriel [*.oi.pg.gda.pl], 13.05.2009, 05:15:32, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
gabrielZapewne.
[34] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Pika-chan [*.chello.pl], 11.05.2009, 18:56:46, oceny: +0 -0
a ten walc z FF8? ^^
[35] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Riona [*.lom.netster.pl], 11.05.2009, 20:03:08, oceny: +0 -0
RionaCiekawe czy obędzie się bez obijania jednej pary o drugą...
[54] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Senma [*.dynamic.gprs.plus.pl], 12.05.2009, 22:08:18, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
SenmaHm, dużo ludzi i walc wiedeński = pogo :>
[36] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Nemrau [94.254.218.*], 11.05.2009, 20:05:12, oceny: +0 -0
NemrauInny? Ja mayśle że modern jazz..... albo nie, rumba. Ale na pewno ten z lucky star'a.

A ja z moim bishemu musze się nauczyć tańczyć . . . mordęga T^T
[37] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Ozzy [*.adsl.inetia.pl], 11.05.2009, 21:29:43, oceny: +0 -0
OzzyPolonez?
[115] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Teela [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.05.2009, 15:45:14, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
Popieram. Jest najprostszy, łatwo się go nauczyć i co najważniejsze - partner nie zostanie okrutnie zdeptany _^_'
[39] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Albi [83.238.116.*], 11.05.2009, 22:43:23, oceny: +0 -0
AlbiSama idea takiego walca bardzo fajna, zawsze miałam sentyment do takich rzeczy. Jednak obawiam się ze w praktyce może wyjść słabo, raczej niewiele osób ma za sobą kurs tańca klasycznego. Druga sprawa to kwestia par, panowie raczej niechętnie przystępują do takich zabaw. Myślę że do poloneza byłoby więcej chętnych, sporo osób to przerabiało na 100dniówce czy wcześniej. Byłby jednak problem z układem, bo byłby albo bardzo prosty albo wymagający przećwiczenia. Może jakieś warsztaty tańca przed balem (pod okiem profesjonalisty)? W każdym razie ja głosuję na walc angielski :)
[41] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.05.2009, 23:15:20, oceny: +0 -0
RyujiA może coś wysmakowanego i dworskiego? Gawot lub Menuet byłyby idealne, a z pewnością nie umniejszą dostojeństwa i majestatu Imperatora ;P
[42] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
DH707 [*.ssp.dialog.net.pl], 12.05.2009, 00:19:13, oceny: +2 -0
DH707Gdzie odpowiedź:

ZNOWU BALCON?????????????~~~~~~~~
[43] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Olazu [*.ssp.dialog.net.pl], 12.05.2009, 00:38:12, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
Imperium pochłonie nas wszystkich!
Run for your lives!
[44] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Hybryda [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.05.2009, 10:18:51, oceny: +0 -0
HybrydaJestem raczej za wiedeńskim, bo wydaje się łatwiejszy ^^

ciekawe czy znajdę sobie jakąś ofiarę na partnera =.=

i jestem ciekawa, kiedy będzie ostateczna decyzja, bo chciałam wziąść pare lekcji, ale jak na razie nie wiem czego XDD
[45] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Nen [*.chello.pl], 12.05.2009, 14:06:41, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
NenJa mam partnerkę w męskim stroju i nawet umie tańczyć (co z tego, że niższa ode mnie o głowę P:)
[56] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Hybryda [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.05.2009, 23:22:42, odpowiedź na #45, oceny: +0 -0
Hybrydazazdraszczam
[46] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Gotenks [*.tvkdiana.pl], 12.05.2009, 14:09:16, oceny: +0 -0
GotenksPapaya Dance
[47] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
MJeremy [*.multimo.gtsenergis.pl], 12.05.2009, 16:08:08, oceny: +0 -0
MJeremyChciałbym dodać, że ten obowiązkowy tyczy się tylko dwóch, trzech tańców. Mianowicie pierwszy taniec prowadozny przez pare imperatorską oraz drugi, gdy bedzie wybierana król i królowa balu.
Do reszty muzyki będzie mozna tanczyć randomowo. Jednak carmeldansen tam się nie uświadczy [no chyba, że w drugiej nieoficjalnej części balu]
[50] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
piccusia [*.eurogsm.com.pl], 12.05.2009, 19:19:49, oceny: +0 -1
piccusiaa ja bym chciała tango :P
[52] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Okiren [*.chello.pl], 12.05.2009, 19:35:43, oceny: +0 -0
OkirenJa bym obstawala za polonezem... Jesli na sali znajdzie sie wiecej antytalenci tanecznych (takich jak chociazby ja) to walc moze sie okazac nie do przeskoczenia ;P A poldek to kazdy glupi zalapie xP
[53] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
amfa88 [*.krzywin.net], 12.05.2009, 19:40:53, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
amfa88Jeśli sobie życzysz, mogę robić za Twego nadwornego nauczyciela walca wiedeńskiego ^ ^' na WF'ie zawsze mi nauczycielka wmawiała, że gdyby nie wzrost, pasowałbym do tego tańca idealnie xD
[55] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.05.2009, 22:31:40, oceny: +0 -0
VulcanWalec drogowy :]
[59] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Lisek [*.witnet.pl], 13.05.2009, 10:05:26, oceny: +0 -0
LisekDance Dance Revolution. Przecież praktycznie każdy będący na konwencie umie to tańczyć. A te wszystkie walce, bryły, polonezy i fiaty? nah.
[60] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Kisara- [95.160.157.*], 13.05.2009, 10:30:50, oceny: +0 -0
Żaden z dwóch wymienionych. Dajcie na pomysł coś innego, pliz
[89] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Koji [*.chello.pl], 14.05.2009, 23:11:42, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
Kojiucz się ucz ;]
[61] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
HΛЯPΛGŌN [*.adsl.inetia.pl], 13.05.2009, 13:38:17, oceny: +0 -1
HΛЯPΛGŌNWalce to jeżdżą po świeżym asfalcie. Tez bym sobie takim walcem pojeździł i zrobił w tym kraju porządek.
[90] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Kwak [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.05.2009, 00:44:28, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
KwakZnaczy drogi byś naprawił?
[104] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
HΛЯPΛGŌN [*.adsl.inetia.pl], 17.05.2009, 15:30:09, odpowiedź na #90, oceny: +0 -0
HΛЯPΛGŌNCo najmniej.
[64] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Johnyzlampy [*.retsat1.com.pl], 13.05.2009, 16:48:06, oceny: +0 -0
JohnyzlampyMakarena!!!
[69] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
bobon [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.05.2009, 22:08:24, odpowiedź na #64, oceny: +0 -1
bobonleee.... ja chcialem zatanczyc do "twoja stara zapier***a
[72] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Katien [*.zgora.dialog.net.pl], 13.05.2009, 22:17:55, oceny: +0 -0
Katienyoga dance koniecznie :D
[76] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Rishi [*.olsztyn.mm.pl], 14.05.2009, 01:22:06, odpowiedź na #72, oceny: +0 -0
RishiZgadzam się XD
[74] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
MaSter [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.05.2009, 00:03:01, oceny: +0 -0
MaSterMarsz węgierski w kalesonach!
[75] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
iras [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.05.2009, 00:42:13, oceny: +0 -0
co to w ogole za pomysl z balem na konwencie?
[83] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Oshii Rion [*.tsi.tychy.pl], 14.05.2009, 14:36:35, odpowiedź na #75, oceny: +0 -0
Fajny. xD
[85] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Olazu [*.ssp.dialog.net.pl], 14.05.2009, 16:04:55, odpowiedź na #75, oceny: +0 -0
Epicki.
[91] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Kwak [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.05.2009, 00:45:01, odpowiedź na #75, oceny: +0 -0
KwakNowatorski. I kto wie, może udany.
[112] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 18.05.2009, 21:18:16, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
Zwłaszcza jak nie będzie defetystów i malkontentów.
...zabrzmiało to z lekka samobójczo.
[118] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Spirit of Coach [*.tvtom.pl], 19.05.2009, 21:49:09, odpowiedź na #112, oceny: +0 -0
Spirit of CoachDefetyści i malkontenci są na stałe wpisani w organizatorkę.
Taki już nasz los, że czasem trzeba coś wywieźć i skremować...
[78] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
zukori [*.grakom.pl], 14.05.2009, 08:05:13, oceny: +0 -0
wie-deń-ski xD
jak mnie mama za kare na obóz taneczny wysłała to uciekałam i zdołałam się tylko wiedeńskiego nauczyć ^^"
[79] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Elia [*.wroclaw.mm.pl], 14.05.2009, 08:58:10, oceny: +0 -0
EliaAngielski!! Łatwiejszy..
Pamiętam do niego kroki xD /Ciężko zapomnieć.../
[84] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Bonia [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.05.2009, 15:26:31, oceny: +0 -0
Hm,może i z tym walcem by wypaliło,gdyby organizatorzy zamieścili na stronie kroki do walca.Też jestem za polonezem,chętnie bym zatańczyła,ale pośmiewiska z siebie robić nie będę XD
[88] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Nox [*.icpnet.pl], 14.05.2009, 22:17:07, oceny: +0 -0
NoxTime Warp :P I Caramelldansen.
[92] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Danexis [95.160.238.*], 15.05.2009, 18:19:38, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
To trzeba będzie tam coś tańczyć ...
Ja z qumplem mógłbym przypilnować ściany aby czasem nie runęła na tańczące pary ;]
[93] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Noriko [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.05.2009, 20:40:25, oceny: +0 -0
NorikoJak bal to gawot albo menuet ;D
[95] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
-Zombik- [*.chello.pl], 16.05.2009, 10:28:35, odpowiedź na #93, oceny: +0 -0
-Zombik-Menueta to bym nawet potańczył, gawot IMO za skomplikowany.
[94] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 16.05.2009, 00:41:36, oceny: +0 -0
Taniec chochołów.
[105] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Kwak [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.05.2009, 17:25:49, odpowiedź na #94, oceny: +0 -0
KwakAle chochoł okrywa różę :)
[106] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 17.05.2009, 19:06:06, odpowiedź na #105, oceny: +0 -0
Nie takie rzeczy się widziało na sleeproomach.
[97] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Drake [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.05.2009, 13:09:41, oceny: +0 -0
Drakeyoga dance
[99] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Blackie [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.05.2009, 20:13:40, oceny: +0 -0
BlackieZaznaczyłam wiedeński. Przy angielskim trudne jest "dołowanie" partnerki, bo coś zdaje mi sie że kontuzja nie mała xD"
Umiałam kiedyś menueta z całym obrządkiem dworskim ale nie wiem czy by tutaj to pasowało :3
Więc zaznaczyłam co zaznaczyłam.

Poloneza też umiem, fajnie by to wyszło XD
[100] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
SiaraXXX [*.radom.vectranet.pl], 16.05.2009, 21:28:04, odpowiedź na #99, oceny: +0 -0
Yoga Dance :B
[102] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Blackie [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.05.2009, 01:07:55, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
BlackieNie, dziękuję, Yoda Dance nie moje klimaty : B
[103] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Kapelusznik [*.mtvk.pl], 17.05.2009, 01:26:31, odpowiedź na #102, oceny: +0 -0
KapelusznikTo może pogo? XD Nietrudne, gwarantuje xdd
[107] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 17.05.2009, 21:20:53, odpowiedź na #103, oceny: +0 -0
Pogo z prawie samych 14latek krzyczacych losowo "kawaii", "yuri" i "yaoi", ktore by sie zmiotlo jednym ciosem? Jestem za! :D
[109] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Olazu [*.ssp.dialog.net.pl], 17.05.2009, 21:52:07, odpowiedź na #107, oceny: +0 -0
Wut? Objection!
[111] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 18.05.2009, 18:15:22, odpowiedź na #109, oceny: +0 -0
Why? :(
[119] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Olazu [*.ssp.dialog.net.pl], 20.05.2009, 20:40:24, odpowiedź na #111, oceny: +0 -0
Szkodniki trzeba tępić raz, a skutecznie :P
[116] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Kapelusznik [*.mtvk.pl], 19.05.2009, 17:55:40, odpowiedź na #107, oceny: +0 -0
KapelusznikNo to postanowione ;DD''
[101] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Harry [*.ip.netia.com.pl], 16.05.2009, 22:52:43, oceny: +0 -0
Harrywg mnie wiedeński xD dość łatwy i przyjemny
a no jak już to obstaje przy tym że wiedeński jest łatwiejszy ponieważ zatańczysz go z każdą partnerką a w angielskim to już gorzej bo trzeba znać partnera jak tańczy itd :PP
[108] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Madz [*.adsl.inetia.pl], 17.05.2009, 21:31:22, oceny: +0 -0
No, no Plolonez. Przy tylu osobach wyglądalby widowiskowo.
[110] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
szymusiek22 [*.silesnet.net], 17.05.2009, 22:06:57, oceny: +0 -0
szymusiek22Kaczuszki (taa wiem nie kwalifikuje się)
[113] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Niemti [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.05.2009, 23:23:42, oceny: +0 -0
Niemtija jestem za wiedeńskim (ale tylko wtedy, gdy wcześniej na konwencie będą warsztaty x_x)
[114] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
babusia [*.wroclaw.mm.pl], 19.05.2009, 15:19:14, odpowiedź na #113, oceny: +0 -0
inny--->yoga dance, xdd
[121] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Pyza [89.191.147.*], 23.05.2009, 20:04:58, oceny: +0 -0
cóż za pytanie, no proszę
yoga dance of kors
[122] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Pee [*.mtvk.pl], 24.05.2009, 20:39:04, oceny: +0 -0
PeeNo dobra, w ankiecie wygrał wal wiedeński, ale czy organizatorzy to przyjęli?
Innymi słowami: który taniec w końcu tańczymy?
[123] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Aries [*.1 ML350], 25.05.2009, 07:42:28, odpowiedź na #122, oceny: +0 -0
AriesPewnie itak skończy się na Macarenie xD
[124] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
-Jerzol- [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.06.2009, 15:42:42, oceny: +1 -0
-Jerzol-Proponuję poloneza xd
[125] Re: Który z tańców powinien być obowiązkowy na balu na Balconie
Nolciu-chan [*.adsl.inetia.pl], 24.08.2009, 20:17:03, oceny: +0 -0
Nolciu-chanRumba!

Ale tak na serio, walc angielski, bo przy wiedeńskim półtorej minuty i jesteś już zmachany. (Wiem z doświadczenia - chodzę już 3 lata na taniec towarzyski)
Powered by WashuOS