header imageheader imageheader image
Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Wydumał ACP S.A. dnia 09.04.2006
dobrowolne zrzutki użytkowników12,80 %85 (12,80 %)
opłaty za korzystanie z serwisu2,71 %18 (2,71 %)
reklamy40,36 %268 (40,36 %)
sprzedaż gadżetów15,51 %103 (15,51 %)
wejście na giełdę28,61 %190 (28,61 %)
Wszystkich głosów:664

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 47 dodaj

[1] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
KnP [*.chello.pl], 09.04.2006, 08:17:43, oceny: +0 -0
KnPbyle nie opłaty za korzystanie z serwisu :P
[2] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Pea [*.internetdsl.tpnet.pl], 09.04.2006, 11:32:45, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Peataaa, zgadzam siez Toba w 100% x3
[3] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Vulcan [*.swietochlowice.org], 09.04.2006, 12:28:18, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
VulcanNo tak i okazałoby się, że po wprowadzeniu opłat, polskich fanów m&a zostało góra 5 w porywach do 10:) Też jestem przeciwny opłatom za korzystanie z ACP, ale myślę, że jeżeli użytkownicy uważają się za fanów m&a to nie bedzie dla nikogo problemem dołożyć te 5 czy 10zł. Tylko proszę bez gadek w stylu, że nie mam kasy, bo uważam to za głupie gadanie. Jakoś Ci co najwiecej biadolą kasę na piwo i fajki mają zawsze, więc myślę, że ten "piątak" na rok ich nie zbawi, a ACP sporo pomoże. Jeżeli nie macie konta bankowego z dostępem via internet (a teraz już prawie każdy takie ma - utrzymanie np. konta w mBanku jest za darmo więc argument o braku kasy odpada) to możecie zorganizować w waszym klubie lub na spotkaniu mangowym zrzutkę i wysłać to jednym przekazem, co pozwoli na oszczędność kosztów. Imo dla chcącego nic trudnego, a kto nie ma chęci wie jak się wykrecić:)) Więc do dzieła Fani.
[5] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Ilesian_88 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.04.2006, 16:59:14, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
dlatego najlepsza opcja- dobrowolne oplaty. Przymusowe odstraszaja poczatkujacych użytkowników, którzy mogliby potem zechcieć placić z wlasnej woli
[10] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
silly rabbit [*.net134.okay.pl], 10.04.2006, 18:51:23, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
silly rabbitDobrowolne opłaty są cały czas. Gdyby tak świetnie się sprawdzały, to tej ankiety by raczej nie było. Reklamy +1.
[12] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Zaufany [87.207.223.*], 11.04.2006, 02:07:58, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
ZaufanyDobrowolne składki najlepiej się sprawdzają, jak regularnie, co pewien czas jest ogłaszana akcja. Inaczej ludzie zapominają.
[14] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.04.2006, 01:04:35, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
JoeJa nie lubię napominania, więc też nie chcę nikogo napominać. Ale masz rację, że można bardziej zaakcentować istnienie opcji mecenatu. Już mam pomysł, który wkrótce wypróbuję.
[21] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2006, 17:29:30, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
TiberNo tak i okazałoby się, że po wprowadzeniu opłat, polskich fanów m&a zostało góra 5 w porywach do 10:) Też jestem przeciwny opłatom za korzystanie z ACP, ale myślę, że jeżeli użytkownicy uważają się za fanów m&a to nie bedzie dla nikogo problemem dołożyć te 5 czy 10zł.
Można się uważać za fanem m&a [1], ale mieć gdzieś to czy ACP czy nie, prawda?

[1] Którego to tytułu bardzo trudno pozbawić siebie, a co dopiero kogoś. Co innego, jeśli używasz terminu "fan" ("Fan") w jakieś nietypowej definicji.
[23] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.04.2006, 11:39:51, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
VulcanNiech Ci będzie Tiber:)

Mówiąc o fanach chodziło mi o fanów czytających ACP, ale to chyba jest oczywiste, bo ten kto tu nie wchodzi to niego apel i tak nie dotrze, więc po co mieszasz.

Jak zwykle wszyscy zrozumieli dobrze, oprócz Tibera:)
[46] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Liar [*.internetdsl.tpnet.pl], 23.05.2006, 21:12:45, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Mam pieniądze na fajki i piwo, nie mam konta bankowego w żadnym banku. Poza tym gdyby państwo niemieckie nas nie ograbiło, mielibyśmy więcej pieniędzy ot co:>
[4] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Yaci [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.04.2006, 14:26:56, oceny: +0 -0
Gadżety? Raczej nie przyniosą dużego zysku, ale mimo to dobrze by było gdyby jakieś pojawiły się w sprzedarzy. Buttony już były, można pomyśleć o czymś nowym. Ja na przykład chętnie założyłbym acepowego t-shirta. ^_^
[31] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Baloo [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.04.2006, 13:04:13, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
O też bardzochętnie.Tylko żeby był na jakimś porządnym materiale i najlepiej z nadrukiem gumowanym. Co by dłużej został na swoim miejscu. Pomysł mi się podoba.
[6] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
cycu [*.internetdsl.tpnet.pl], 09.04.2006, 18:13:37, oceny: +0 -0
cycuJoe, a co Ty zaznaczyłeś? :P
Nie no bez żartów ;-) IMHO wygrywająca obecnie opcja [reklamy] powinna zaspokoić ACPowskie konto, a wątpię, żeby banery czy coś, popsuły komfort zwiedzania serwisu.
[7] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Don Corleone [*.crowley.pl], 10.04.2006, 09:24:27, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
raczej tylko reklamy ....
[8] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Zaufany [*.chello.pl], 10.04.2006, 13:52:27, oceny: +0 -0
Zaufany- dobrowolne zrzutki użytkowników
Osobiście uważam to za nalepszy pomysł. Jeśli ACP spaja w pewien sposób wspólnotę, ludzie powinni dobrowolnie wpłacić pieniądze, aby spajał dalej. Aczkolwiek w Polsce to może się nie sprawdzić, ale na próbę zawsze można wprowadzić.

- opłaty za korzystanie z serwisu
Taka forma wielu ludzi odstrasza. W ostateczności można by było wprowadzić ją tylko dla niektórych działów, więc zyski byłyby bardzo ograniczone.

- reklamy
Nie widzę prszeszkód. Trzeba jednak zachować duży umiar. (A zaznaczam, że ja blokuję wszystkie reklamy, które usłyszę, albo flaszowe pop-upy.) Niestety, jeśli zachować umiar, zyski z reklam mogą być dość ograniczone.

- sprzedaż gadźetów
Ja raczej nic nie kupię. Pozostali też prawdopodobie nie będą robić w kółko dużych zakupów.

- wejście na giełdę
Całkiem dobry pomysł. Oczywiście rozumiem przez to poszukanie kilku wspólników, którzy mniej lub bardziej interesownie zgodziliby się wykładać środki finansowe na potrzeby ACP. Istnieje dość duże prawdopodobieństwo, że coś z tego może wyjść.
[9] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
szymusiek22 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.04.2006, 18:29:29, oceny: +0 -0
szymusiek22Wejście na giełde ^_^. A tak na poważnie to reklamy (byle nie draństwo na pół strony itp.) + dobrowolne zrzutki by może starczyły (moge się mylić nie znam się).
[11] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
_Haku_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.04.2006, 19:00:44, oceny: +0 -0
_Haku_Reklamy (byleby nie pop-upy), dobrowolne składki, gadżety - to wszystko to good idea. Co do opłat za korzystanie - mnie by to nie przeszkadzało, jęśli byłaby to kwota w granicach 5-10zł rocznie. Jakoś na www.cherub.pl abonament 5zł rocznie się sprawdza, z racji na ciekawą zawartość. Ostatecznie można zrobić opłaty za korzystanie z galerii i downloadu (np. sms za 1,22 za tydzien dostepu)
[13] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
diir [*.aster.pl], 11.04.2006, 22:19:05, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
diirZ doświadczenia wiem, że gadżety potrefią dać niezłego kopa ale prawdą jest też stwierdzenie, że to loterja. Nigdy PŁATNOŚCI za krzystanie z JAKIEJ KOLWIEK części strony, to poprostu odbiera radość rzycia. Stawiam na gadżety.
[15] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
VorpalRabbit [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.04.2006, 13:58:18, oceny: +0 -0
VorpalRabbitGiełda, eh? Coś w stylu "ACP - road to WIG20"? Jestem za :roll:

A na serio - najlepiej co jakiś czas organizować małe 'donate or die'.
[16] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Tomeku [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.04.2006, 18:36:53, oceny: +0 -0
Dobrowolne zrzutki są według mnie najlepszą metodą dofinansowania serwisu.
[17] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 12.04.2006, 21:21:14, oceny: +0 -0
A moze Radio Maryja zrobi zrzutkę? Stoczniowcy sie zgodzili. XD
[19] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
_Haku_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.04.2006, 19:05:28, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
_Haku_w zasadzie to tylko poszukac kogos kto ma wtyki w torunskiej rozglosni, podrzucic zeby moherki wplacaly na konto ACP, podkolorowac sprawe, ze walczymy w obronie ducha chrzescijanstwa we wspolczesnym swiecie pod przykrywka serwisu mangowego by przyciagnac mlode dusze :D
[18] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
hyoger [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.04.2006, 09:38:33, oceny: +0 -0
Przymusowe skladki maja jeszcze jedna wade oprocz zniechecania - juz widze to grono oszolomow, ktore krzyczy: "Place, wiec wymagam - zadam wiecej newsow o xxx!" Pod tym wzgledem ludzie sa niesamowici - zdarzylo mi sie miec nieprzyjemnosci na IRCu, ze co to ja mam na fservie, jak ktos chcial inne serie, i gdzie jest zasada "nasz klient, nasz pan". Skladki dobrowolne sa lepszym pomyslem, aczkolwiek nie wiem, czy zdolaja utrzymac serwis. Reklama pod tym wzgledem jest chyba bardziej godna zaufania.
[20] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Welsper [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2006, 11:51:27, oceny: +0 -0
WelsperJa mogę dobrowolnie dać trochę grosza raz na miesiąc :P
[22] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Azure-Neris [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.04.2006, 19:39:41, oceny: +0 -0
Żadnych opłat, błagaaam TT_TT
Reklamy jeszcze jako tako zniosę. To może być dobry pomysł.
[24] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Sadakot [*.toya.net.pl], 20.04.2006, 22:21:52, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
SadakotWszystko prócz opłat za kożystanie z serwisu. Podajcie swoje konto w jakimś widocznym miejscu... chetni na zrzutę się znajdą... w końcu to nie muszą być jakieś ogromne sumy... złotówka do złotówki ... i się uzbiera. Aha... i żadnych reklam! To jest jeszcze gorsze niz opłata za wstep na strone >_< Na giełdzie sie nie znam to sie i nie wypowiadam... a przedaż gadżetów też dobry pomysł... grupy skanlacyjne tak robią :)
[25] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
haq [*.eranet.pl], 22.04.2006, 13:58:42, oceny: +0 -0
haqRadio Maryja zbiera miliony na dobrowolnych zbiórkach! Czemu my tak nie możemy?
[26] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Azure-Neris [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.04.2006, 15:53:58, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
hm, dobra myśl, warto by zarydzykować czasem xD
[27] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Majin_uQuad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.04.2006, 20:31:58, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
Majin_uQuadrydzyk fizyk ;>
[32] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
teuz [*.internetdsl.tpnet.pl], 28.04.2006, 20:21:08, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
lepszy rydz niz nic
[28] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Shirai [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.04.2006, 09:22:58, oceny: +0 -0
ShiraiA ja bylbym za gadżetami jednak ;)
Koszulki "firmowe" fajan sprawa zawsze takie lubilem ^^
Reklamy? Na kazdym wiekszym servisie/portalu znajda sobie miejsce wiec i zarobek pewnie z nich jest.
Z reszta jak dla mnie to moze byc wszystko byle nie przymusowe oplaty :P (bo sie splosze :P)
[29] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Progress [86.56.0.*], 25.04.2006, 21:20:33, oceny: +0 -0
ProgressBoze tylko nie oplaty , dobrowolne tak ..ale przymusowe NIE !! Nie kazdy ma konto , nie kazdy kogos zna kto by za niego mogl dokonac wplaty . Juz widze miny moich zacofanych rodzicow oswiadczajac im ze chcem wplacic pieniadze na stronke internetowa ....pewnie nasluchalbym sie biadolenia ze to internetowy przekret itp itd 8D Co do zabawek , to nie wydje mi sie zeby zrobily furore i czy wogole by sie sprzedawaly . Moze na poczatku , ale pozniej ludziska by sie nimi nasycili , a serwis musi przecie dzialac dalej .... Reklamy , mi osobiscie by nie przeszkadzaly , ale tylko jakies normalne . a nie wyskakujace z nienacka ,razac nas kolorami , kuszac wygrana 10000000000000000 dolarow . Wejscie na gielde ....... to by bylo za piekne XD Mam jeszcze jeden pomysl ktory moze mogl by sie sprawdzic , mozna by uzadzic maly dzial w ktorym uzytkownicy za skromna oplata mogli by wystawiac rozne rzeczy (mangi , kasety , dvd itp. ) do sprzedania . Taka "tablica ogloszen" gdzie mozna by bylo sobie cos kupic lub sprzedac z %%% dla acep-a .
[30] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
diir [*.aster.pl], 26.04.2006, 14:48:38, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
diirZrzutki nie mają najmniejszego sensu (zwykły tok myślenia: co będe nadwyręrzać portwel, inni zapłacą i się wyrówna).
[33] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Coach [*.intersat.net.pl], 30.04.2006, 11:39:36, oceny: +0 -0
CoachJa bym wprowadził coś w stylu premium account. Z dostępem do galerii HQ, szybszym directdownloadem direct itp. Nie wiem, jak by zareagowali rysownicy na to, że ich prace nagle dla szerokiej publiczności są mniejsze... Chyba, żeby zrobić tak, że pierwsze 3 obrazki dziennie (dla IP) były by HQ, a potem włączały by się obostrzenia. DirectDownload dla niepremimowych miał by limit 4KB/s itp.

Premiakami można by też uhonorować osoby aktywnie tworzące acp, tekściarzy, galerników itp.
A reszta - cieszyła by się acp w pełnej krasie, ale w mniej komfortowym wydaniu, i nie zażerając limitu transferu za bardzo.
[34] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Vulcan [*.pools.arcor-ip.net], 03.05.2006, 17:33:44, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
VulcanPomysl nieglupi, trzeba nad tym podebatowac.
[35] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
_Haku_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.05.2006, 08:20:53, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
_Haku_obawiam się tylko czy to nie za dużo roboty z grzebaniem w kodzie strony :) ale sama idea dobra, poczekajmy co na to powiedzą php-majstrzy ACP. IMO można też by zrobić coś takiego jak specjalne działy dla osób z premium account - znajdowałyby tam się różne, trudno dostępne materiały (np. wyżucole od wydawnictw xD); specjalne galerie, itp.
[36] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
_Haku_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.05.2006, 08:21:34, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
_Haku_miało być wyżulone, sorki za literówkę :P
[37] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
diir [*.aster.pl], 05.05.2006, 19:45:35, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
diirO czym bredzi Coach?!
[38] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
_Haku_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.05.2006, 20:04:56, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
_Haku_O tym że jak nie zapłacisz to będziesz miał na ACP komfort taki jak w FarCry'u na Radeon 9200SE, pamięci 256 MB RAM przy rozdzielczości 1024x768 :P
[39] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Coach [*.intersat.net.pl], 07.05.2006, 17:55:04, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
CoachO czymś w stylu shareware ACP. Jak nie płacisz, to ACP nie daje ci pełnej funkcjonalności, np masz dostęp do fotek i galerii, ale w 25% rozdzielczości, teledyski możesz zasysać, ale transfer jest limitowany do 4K. Avatara możesz mieć, ale nie więcej niż 50x50 10kb. Czyli jesteś w stanie kożystać z serwisu za darmo, ale jeśli przyczynisz się do rozwoju ACP to dostaniesz dodatkowe możliwości.
[44] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
AvantaR [83.238.182.*], 17.05.2006, 20:39:48, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
AvantaRDobry pomysl, ale avatarow zeby w ogole bez placenia nie bylo na przyklad.
[47] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Liar [*.internetdsl.tpnet.pl], 23.05.2006, 21:14:38, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
Za dostęp do gwałtów na japonkach dałbym te 5 czy 10 zł:)
[40] Komentarz do wyników ankiety
Zaufany [*.chello.pl], 10.05.2006, 00:46:23, oceny: +0 -0
ZaufanyPomyślałem sobie, że może skomentuję ankietę, a właściwie jej wynik.

Zacznę od punktu z giełdą. Nie wiem, czy był umieszczony dla żartu, czy też, trochę metaforycznie, odnosił się do czegoś realnego. W każdym razie został potraktowany jako żart i zgodnie z tradycją ACP dostał dużo głosów.

Pozostałe punkty zostały chyba pogrupowanę zgodnie z zasadą, że im mniej będzie trzeba płacić, tym lepiej.

W serwisie płatnym praktycznie każdy byłby zmuszony technicznie do płacenia. Przy dobrowolnych zrzutkach każdy byłby zmuszony moralnie do płacenia. Podobie przy gadżetach każdy byłby zmuszony moralnie, aby coś w tym sklepiku zakupić. Na koniec zaś reklamy, każdy byłby zmuszony moralnie tylko na nie patrzeć, co prawie nic nie kosztuje.
[41] Re: Komentarz do wyników ankiety
diir [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.05.2006, 13:06:59, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
diirJa jestem za gadżetami (no i ustąpie jeśli chodzi o reklamy).
[42] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
_Haku_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.05.2006, 13:58:51, oceny: +0 -0
_Haku_Mogę prosić o info ile kasy ACP uzbierało już z reklam :P?
[43] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
waste [*.acn.waw.pl], 13.05.2006, 19:42:24, oceny: +0 -0
wastedobrowolne składki. ale pod jednym warunkiem. żeby na stronie głównej był wyraźny link, inny niż wszystkie, a także żeby była pokazana aktualna kwota. na stronie mecenatu natomiast powinno być opisane czego ACP potrzebuje i ile procent całości jest już zebrane.
[45] Re: Najlepszy sposób na dofinansowanie acp?
Ryoko Yuki [*.insat.net.pl], 17.05.2006, 23:31:38, oceny: +0 -0
Ryoko YukiWbrew pozorom wejście na giełdę nie byłoby głupim pomysłem... Co kolwiek nie zrobicie uruchomienie jakiegoś konta na które fani, łotaku i inni mangowcy tego swiata pieniądze wrzucać będą mogli równierz głupie się nie wydaje :P
Powered by WashuOS