header imageheader imageheader image
W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Wydumał Koji dnia 30.05.2009
północnej (Pomorskie, Warmińsko-Mazurskie)14,98 %141 (14,98 %)
centralnej (Kujawsko-Pomorskie, Mazowieckie, Łódzkie, Wielkopolskie)30,82 %290 (30,82 %)
zachodniej (Zachodniopomorskie, Lubuskie, Dolnośląskie)15,09 %142 (15,09 %)
wschodniej (Podlaskie, Lubelskie, Podkarpackie)13,39 %126 (13,39 %)
południowej (Opolskie, Śląskie, Małopolskie, Świętokrzyskie)25,72 %242 (25,72 %)
Wszystkich głosów:941

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 191 dodaj

[1] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Feanor [*.as.kn.pl], 30.05.2009, 12:20:45, oceny: +1 -0
FeanorWujowo pogrupowane te województwa. Z Dolnośląskiego prędzej pofatyguję się w Opolskie niż na pomorze - nawet i zachodnie.
[2] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Rokugatsu [*.upc-a.chello.nl], 30.05.2009, 12:31:51, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
RokugatsuRacja. Chociaż z drugiej strony co za różnica?
I tak każdy będzie zaznaczał region w którym mieszka, a nie ten gdzie rzeczywiście brakuje konwentów :P
[3] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.05.2009, 12:33:46, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
Jukiale zwroc uwage na to, ze ludzie z kujawsko-pomorskiego chcieliby konwenty nie w łódzkim, a raczej w mazowieckim i w Polsce północnej :)
[6] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Feanor [*.as.kn.pl], 30.05.2009, 16:30:20, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
FeanorJa zaznaczyłem południe mimo że tam nie mieszkam - po prostu prędzej tam się pofatyguję niż na pomorze.
[7] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Future [95.108.18.*], 30.05.2009, 16:39:21, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
FutureCalkowicie sie zgadzam, ze odpowiedzi w ankiecie calkowicie nieprzemyslane. Juz lepiej by bylo zrobic podzial chociazby jak sa OKE (LINK) albo cos zblizonego do tego. Albo po prostu zrobic z samymi wojewodztwami. Bo w chwili obecnej wyniki tej ankiety beda, za przeproszeniem, gowno warte.
[8] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Feanor [*.as.kn.pl], 30.05.2009, 16:59:29, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
FeanorHmm... A wyniki poprzednich paru ankiet są według Ciebie szczególnie cenne? :P
[9] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Future [95.108.18.*], 30.05.2009, 17:05:43, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
FutureWbrew pozorom, niektore ankiety moga dawac pewne cenne informacje. Np w przypadku tego typu ankiety mogloby pchnac ludzi z danego obszaru do dzialan widzac spore zainteresowanie konwentem w danym regionie.
Ale ze regiony zaproponowane sa tak rozlazle, to przykladowo ktos widzac spore zainteresowanie konwentem w Polsce zachodniej chcialby zrobic np impreze w Szczecinie, a okazaloby sie, ze wiekszosc osob glosujacych na ten obszar miala bardziej na mysli okolice Wroclawia.
[10] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Koji [*.chello.pl], 30.05.2009, 17:29:37, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
Kojiciężko mi było podzielić tak by było to w miarę logicznie ^^"
gomme... ale zawsze to coś pomoże...
[71] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.05.2009, 21:12:48, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
VulcanAlbo po prostu dać województwa pojedynczo i 16 możliwości do wyboru.
[13] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Rishi [*.olsztyn.mm.pl], 30.05.2009, 20:02:22, odpowiedź na #1, oceny: +1 -0
RishiWarmińsko-mazurskie powinno być zgrupowane wraz z Podlaskim. Największe NIC na polskiej ziemi.
[18] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Koralgolster [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.05.2009, 21:08:24, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
KoralgolsterNajwiększe NIC na polskiej ziemi.

Zgadzam się. W Białymstoku jest cały jeden konwent, który i tak mnie nie interesuje, bo jest o grach. Vanitas vanitatum...
[96] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Riona [*.lom.netster.pl], 01.06.2009, 17:47:05, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
RionaRaczej pseudokonwent.
[106] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Rishi [*.olsztyn.mm.pl], 01.06.2009, 23:54:06, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
RishiPrzynajmniej jest jeden PSEUDO konwent. W olsztynie NIC NIE MA.
[110] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Koralgolster [*.bielskpodlaski.mm.pl], 02.06.2009, 00:06:59, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
KoralgolsterAle co komu po konwencie, na który i tak nie pojedzie, bo go nie interesuje? Równie dobrze mogłoby go nie być (przynajmniej nikt by nie powiedział, że "cokolwiek jest").
[93] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Fuyu [95.108.4.*], 01.06.2009, 15:36:32, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
FuyuFakt, ankieta źle zrobiona. Oczywiście, że zaznaczyłam centrum, ale szczerze mówiąc nie pojadę na konwent do Łodzi, zdecydowanie bliżej i krócej do Wrocławia, który znajduje się już na zachodzie ;P
[4] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
sernik [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.05.2009, 13:32:51, oceny: +0 -0
sernikW Wielkopolsce . =='
[5] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
SStefan [*.adsl.inetia.pl], 30.05.2009, 14:04:32, oceny: +0 -0
SStefanDla mnie już jest ich za dużo XD
[11] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Alzea [82.177.126.*], 30.05.2009, 18:09:48, oceny: +0 -0
Alzeaopolskie - jeszcze o konwencie w moim województwie nie słyszałam, ale też specjalnie nie szukam xP Choć mogliby tam coś zrobić~
[31] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Spirit of Coach [*.tvtom.pl], 31.05.2009, 10:32:52, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
Spirit of CoachMakony swego czasu były.
[42] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
p_g [*.chello.pl], 31.05.2009, 13:50:50, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
całe dwa >
[43] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
opolanin [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.05.2009, 14:12:27, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
stare dobre czasy, ech :)
[156] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Mesiaste [213.134.189.*], 06.06.2009, 00:55:47, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
Mesiastei były całkiem fajne jak ówczesne warunki :)
[162] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 07.06.2009, 16:01:09, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
AvantaRW sumie jest to taki dosc zapomniany teren. Z drugiej strony, gdyby byla jakas wieksza, zorganizowana grupa mangowcow to by pewnie konwent zrobila. A, ze nie ma to i widac nie ma dla kogo.
[12] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Rishi [*.olsztyn.mm.pl], 30.05.2009, 20:00:52, oceny: +0 -0
RishiWARMIŃSKO MAZURSKIE. tutaj NIC kompletnie nic się nie dzieje.
[15] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Gilraina [*.olsztyn.vectranet.pl], 30.05.2009, 20:41:05, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
GilrainaDokładnie. Niby jakieś plany były w zeszłym roku, ale i tak nic z tego nie wyszło, i od tamtej pory jest cisza kompletna...
[19] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
AlexRrR [*.adsl.inetia.pl], 30.05.2009, 21:48:17, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
AlexRrRKtoś mi kiedyś powiedział, że tak to u nas jest. Olsztyńskie konwenty były znane z tego, ze się nie odbywały. Choć chyba jakieś były o_O
[58] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
naró [80.54.233.*], 31.05.2009, 16:37:22, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
naróPodobno jakieś 2 niewypały się odbyły..czy jeden...nie mam pojęcia. Ale jak 19 lat żyłam niedaleko Olsztyna tak o żadnym jako takim konwencie nie słyszałam... lipa:(
[60] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
AlexRrR [*.adsl.inetia.pl], 31.05.2009, 17:03:12, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
AlexRrRKuzynka mówiła mi, że jakieś 5 lat temu był Implant, nawet kilka ich się odbyło. Współorganizowane z MOKiem, ale z racji przypałów MOK powiedział "NO MORE" i się skończyło.
[68] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Kamey [*.olsztyn.vectranet.pl], 31.05.2009, 20:16:44, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
W Olsztynie odbywały się też Kałasznikon i Olkon, ale były to konwenty bardziej fantastyczne niż mangowe. Mało tu ludków z kręgu mangowego którzy byliby chętni do bawienia się w orgowanie.
W zeszłym roku miał odbyć się Mizukon, który stał się jednym z większych faili A.D. 2008.
[103] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
naró [80.54.233.*], 01.06.2009, 22:12:37, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
naróBłagam nie wspominaj o Mizukonie xD
[107] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Rishi [*.olsztyn.mm.pl], 01.06.2009, 23:56:42, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
RishiWłaśnie najgorsze jest podejście ludzi.
Jak zapowiedziano konwent w zeszłym roku nawet chciałam się wybrać z grupką znajomych, ale usłyszałam tylko "E po co, słyszałam że do dupy są w Olsztynie". No i mamy.
Cisza, spokój, tańce ludowe na starówce i dziki biegające po osiedlach XD
[108] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
naró [80.54.233.*], 02.06.2009, 00:01:07, odpowiedź na #107, oceny: +0 -0
naróTeż miałam jechać. Tj, przejść się. Ale w ostateczności to się nawet dokładnego adresu gdzie miał się odbyć nie dowiedziałam xD
[109] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
AlexRrR [*.adsl.inetia.pl], 02.06.2009, 00:02:00, odpowiedź na #107, oceny: +0 -0
AlexRrRA tego słynnego dzika to nie uśpili ostatnio?
Z tą ciszą też nie przesadzajmy, sporo ostatnio ciekawych imprez kulturalnych, choć niekoniecznie dla mangowców ;p

Co do podejścia, to się zgadzam, cierpimy na kompleks zaściankowo-małomiasteczkowy.
[114] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
naró [80.54.233.*], 02.06.2009, 12:34:09, odpowiedź na #109, oceny: +0 -0
naróI co poradzisz xD Znam niektóre osoby, które miały być zaangażowane w organizację Mizukonu i żadnego specjalnego poruszenia czy chociażby starania się nie widziałam z ich strony xD. Ale może jestem ślepa...nie wiem.

By the way...ja cię skądś znam xD Tj nick. Wiocha pisaków xD?
[119] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Rishi [*.olsztyn.mm.pl], 02.06.2009, 17:21:55, odpowiedź na #114, oceny: +0 -0
RishiJa Was nie znam D: dlaczego!?
[120] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
AlexRrR [*.adsl.inetia.pl], 02.06.2009, 18:11:52, odpowiedź na #119, oceny: +0 -0
AlexRrRRishi, najwyższy czas poznać xD

Naró, tak, ajem from Marker Wilydż :D
[124] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
naró [80.54.233.*], 02.06.2009, 22:32:18, odpowiedź na #120, oceny: +0 -0
naróHa! xD wiedziałam xD
Właśnie Rishi xD Czas się poznać xD
[128] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Rishi [*.olsztyn.mm.pl], 03.06.2009, 16:51:54, odpowiedź na #124, oceny: +0 -0
RishiNaró kojarze z konwentów XDDDDDDDDDDD nawet na jednym zdjeciu jesteś ze mną, ale ciiiii
[129] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
naró [80.54.233.*], 03.06.2009, 16:53:54, odpowiedź na #128, oceny: +0 -0
naró*Headdesk* Znowu nie pamiętam ludzi...^^"
[130] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Rishi [*.olsztyn.mm.pl], 03.06.2009, 16:55:48, odpowiedź na #129, oceny: +0 -0
RishiNo bo się nie zapoznawałyśmy! XD ja jeżdżę na konwenty incognito
[132] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
naró [80.54.233.*], 03.06.2009, 18:58:07, odpowiedź na #130, oceny: +0 -0
naróUffff już myślałam, że znowu kogoś nie pamietam xD i nie ma incognito! Ja chcę tą fotę! xD
[135] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Rishi [*.olsztyn.mm.pl], 03.06.2009, 22:09:18, odpowiedź na #132, oceny: +0 -0
RishiJestem tuż obok Ciebie XDDD tutaj
[138] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
naró [80.54.233.*], 03.06.2009, 23:49:16, odpowiedź na #135, oceny: +0 -0
naróOmg kiedy to było *facepalm* i jak ja tam wyglądam xDDD
[147] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Rishi [*.olsztyn.mm.pl], 04.06.2009, 19:50:04, odpowiedź na #138, oceny: +0 -0
RishiDojicon 07 moja droga XDD na Mokonie też Cię przelotem widziałam
[153] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
naró [80.54.233.*], 04.06.2009, 23:25:39, odpowiedź na #147, oceny: +0 -0
naróNie no kiedyś Cię dorwę xD Jak poznam, że Ty to Ty ^^"
[123] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
naró [80.54.233.*], 02.06.2009, 22:29:49, odpowiedź na #119, oceny: +0 -0
naróEee bo jam jest z Lidzbarka Warmińskiego xD Ale w Olsztynie bardzo często bywam xD
[118] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Rishi [*.olsztyn.mm.pl], 02.06.2009, 17:21:12, odpowiedź na #109, oceny: +0 -0
RishiA myślisz, że tylko jeden dzik biegał? XD Po zatorzu całe stada latają.

Strasznie wkurza mnie ten właśnie kompleks~ błędne koło
[121] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
AlexRrR [*.adsl.inetia.pl], 02.06.2009, 18:15:09, odpowiedź na #118, oceny: +0 -0
AlexRrRNo wiem, że nie jeden, ale ten był najsławniejszy i w gazecie o nim pisali ;P

Oo, koleżanka też za torami mieszka.
[127] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Rishi [*.olsztyn.mm.pl], 03.06.2009, 16:51:09, odpowiedź na #121, oceny: +0 -0
RishiNie, ja po prostu wole tamtą okolice od własnego osiedla 8D
[143] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Kamey [*.olsztyn.vectranet.pl], 04.06.2009, 18:08:59, odpowiedź na #127, oceny: +0 -0
A co, na Dywitach mieszkasz? :P
[146] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Rishi [*.olsztyn.mm.pl], 04.06.2009, 19:49:14, odpowiedź na #143, oceny: +0 -0
RishiNie nie XD nagórki, ale duszą dalej siedzę na śródmieściu.
[179] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Kamey [*.olsztyn.vectranet.pl], 11.06.2009, 20:40:58, odpowiedź na #146, oceny: +0 -0
Toż to 15 minut stąd, trzeba jakiś zlot olsztynioków zorganizować :P
[180] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
AlexRrR [*.adsl.inetia.pl], 11.06.2009, 20:44:13, odpowiedź na #179, oceny: +0 -0
AlexRrRJestem za!
[182] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Rishi [*.olsztyn.mm.pl], 13.06.2009, 23:36:04, odpowiedź na #180, oceny: +0 -0
RishiJak jechałam z Olsztyna na Ecchicon... pociągiem o 5 rano... to jechała ze mną jakaś grupka 8D jak się okazalo też na Ecchicon
[184] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Kamey [*.olsztyn.vectranet.pl], 14.06.2009, 17:07:05, odpowiedź na #182, oceny: +0 -0
Moja ekipa zawsze zabiera się PokTouristem spod dworca pekapa, ale bylismy w tym samym sleeproomie :P
[185] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Rishi [*.olsztyn.mm.pl], 14.06.2009, 20:18:21, odpowiedź na #184, oceny: +0 -0
RishiJa tam tylko zupke jadłam 8D mój sleeproom był pod stołem na korytarzu
[187] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Kamey [*.olsztyn.vectranet.pl], 16.06.2009, 00:31:18, odpowiedź na #185, oceny: +0 -0
Komfortowo widzę konwentujesz, dach nad głową, jedzenie zupy w osobnej sali, itd :3
EDIT: Odezwij się na meiru/gadu, m'kay?
[125] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
lady magma [*.21.rev.vline.pl], 02.06.2009, 23:15:27, odpowiedź na #118, oceny: +0 -0
niedaleko bytomia ( 5 min autem od dnia kwitnacej wisni widzialam jelonka)
[141] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Ciupuś [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.06.2009, 17:21:29, odpowiedź na #125, oceny: +0 -0
Ciupuśa kolo mnie chodzą czasem sarny(nawet do ogrodzenia podeszła kiedyś) i co z tego???
[155] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Rishi [*.olsztyn.mm.pl], 05.06.2009, 16:49:28, odpowiedź na #141, oceny: +0 -0
RishiU mnie biegają stadnie jelenie obok carrefoura, a do rzeki kiedyś wpadł Łoś! :c pobiłam Was
[14] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 30.05.2009, 20:29:10, oceny: +1 -1
GrisznakCentrum. Teraz, kiedy PierniCon się skończy a Funekai zdechł, niczego innego w regionie nie widać na horyzoncie.
[16] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
yukiii-channn [*.knc.pl], 30.05.2009, 20:51:45, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
yukiii-channnzgadzam się. Centrum najlepiej bo nawet wszyscy będą mieli w miare blisko :3 [ dla porównania konwent który może się odbyć w warmińsko-mazurskim a ktoś jest z małopolskiego to większy kawałek będzie musiał się przejechać :] ]
[17] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Yae [*.adsl.inetia.pl], 30.05.2009, 21:04:19, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
Yaewyjęłaś mi to z ust :3
[163] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 07.06.2009, 16:03:36, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
AvantaRI to, ze mieszkasz pod stolyca nie ma zadnego znaczenia pewnie? Ech, gorolskie nasienie ...
[20] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
-Zombik- [*.chello.pl], 30.05.2009, 23:02:26, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
-Zombik-Ecchicony i Animatsuri mają się dobrze, dziękuję.
[21] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 30.05.2009, 23:04:30, odpowiedź na #20, oceny: +0 -1
GrisznakTo Warszawa. Po Mokonie długo jeszcze nie zawitam na stołeczne konwenty.
Tymczasem od Bydgoszczy po Łódź - pustka. No nic, za rok trzeba będzie coś nowego zrobić.
[22] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
-Zombik- [*.chello.pl], 30.05.2009, 23:41:26, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
-Zombik-Nie widzę związku.
[23] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Ankh [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.05.2009, 23:53:58, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
Ankhchyba to znaczy, że skoro Mokon był kiepski (nie byłam, powtarzam obiegową opinię) to inne konwenty w Wawie tez będą kiepskie. Jako wierna mieszkanka stolicy protestuję przeciwko takiemu podejściu zresztą na Ecchiconie 4 było super, a moje koleżanki się bardzo dobrze bawiły na Animatsuri :)

a propos tego ostatniego...ktoś wie kiedy będą jakieś bliższe informacje o Animatsuri 2? :(
[24] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
-Zombik- [*.chello.pl], 31.05.2009, 00:04:17, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
-Zombik-Na dniach.

Wiem, o co chodzi Grisznakowi. Tylko nie widzę w tym żadnej logiki, bo to, w jakim mieście odbywa się konwent, nijak nie ma wpływu na jego merytoryczne przygotowanie. Wystarczy porównać choćby Teleport 2005 i Bakę Y2K4 - dwa skrajnie różne konwenty wrocławskie.
[25] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Ankh [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.05.2009, 00:07:38, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
Ankhej, ja nie mówię, że w tym jest jakaś logika czy coś :P ale jak to było? "duchy Mokonu krążą po Warszawie"? coś w ten deseń w każdym razie...innymi słowami - mamy teraz złą sławę i niewiele chyba możemy z tym zrobić...z wyjątkiem porządnych konwentów ^^
[26] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 31.05.2009, 00:44:57, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
GrisznakAnkh - w Wawie od kilku lat nie było dobrego konwentu, tylko słabe i bardzo słabe. Nie wykluczam, że być może tegoroczne Ecchi było lepsze - nie byłem. Na Mokon jechałem z nadziejami, że może po latach kiepskich imprez coś się zmieniło. Zmieniło, owszem. Na gorsze. Więc stołecznym konom na pewien czas podziękuję.

Generalnie, konwenty zaczynają mnie nudzić. Gdzie nie pojechać, wszędzie te same twarze. Do tego spartańskie warunki i panele, na których nikomu nie chce się rozmawiać. Młodzieży się nie chce (Funekai, Mokon), starsi robią w kółko to samo. Ciut żałuję, że nie pojechałem na DKW, nawet jeśli było słabo, to na pewno było inaczej, a to samo w sobie już cenne.

Fajnie byłoby zrobić coś w typie Reanimation, zebrać ludzi z całego kraju i zrobić konwent, który znowu przez kilka lat będą wszyscy wspominać. Ale to raczej dziś niewykonalne.
[28] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.05.2009, 00:48:21, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
JukiAnkh - w Wawie od kilku lat nie było dobrego konwentu, tylko słabe i bardzo słabe.
Warszawa, 2006 - Negicon - obiektywnie i subiektywnie był dobry.
[29] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 31.05.2009, 10:12:07, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
GrisznakByłem jednym z orgów tego konwentu. Widziałem, co tam się działo i to od środka. To, że nie skończył jak Mokon wynikało z faktu, że pomagała w nim spora ilość ludzi z zewnątrz. Negicon mógł być dobry, ale wyłącznie jak na stołeczne warunki.
[38] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
-Zombik- [*.chello.pl], 31.05.2009, 12:57:28, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
-Zombik-O ile pamiętam, to jeszcze przed Mokonem zachwalałeś Negicon pod niebiosa. Zabawne jak szybko zmieniasz zdanie.

Nie przypominam sobie, żebyś był na którymkolwiek Ecchiconie ani na Animatsuri. To bardzo przykre (i, jakby nie patrzeć, hipokrytyczne), że uznajesz z góry, że konwent jest słaby tylko dlatego, że masz wstręt do miejsca, w którym się odbywa, lub do któregoś z organizatorów.

Jak się z tobą rozmawia na konwentach to nie sprawiasz wrażenia takiego hipokryty. Szkoda, że pozory mylą.
[39] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 31.05.2009, 13:21:45, odpowiedź na #38, oceny: +0 -1
GrisznakPowiedziałem - na tle innych warszawskich konów Negicon nie wypadł źle. Miał dobrą miejscówkę, świetną salę widowiskową, niezłe rozplanowanie. Problemem była strona techniczna organizacji, która dość mocno kulała. Opowiadać mogę długo, zagadnij mnie kiedyś na jakimś konie, jeśliś ciekawy. Gdybym miał porównywać, to był to mniej więcej poziom Animaconu. Czy to wysoka ocena? Zależy od tego, czego się oczekuje.

Tak się pechowo składa, że jakoś terminy Ecchiconów i Animatsuri nigdy mi nie pasują. Z tego co słyszałem od osób, których opinie szanuję, na temat pierwszych edycji Ecchi - nic nie straciłem. Co do kolejnych - uczciwie mówię, że nie wiem, być może były dobre. Z tym tylko, że to przyzwoita średnia, bez ambicji stworzenia czegoś całkowicie nowego.

Cenię sobie nowe rozwiązania. Nawet na tragicznym, summa summarum, Mokonie udało się wprowadzić w życie ideę dwóch konsolówek, gdzie tekkenowe no lify siedziały w jednej sali, a ludzie, którzy po prostu chcieliby sobie pograć, mieli do dyspozycji drugą. Na PierniConie postaramy się kontynuować to rozwiązanie. Niby szczególik, ale jednak krok do przodu.

Prawdę powiedziawszy, nie wiem, czy fandom jest gotów na coś więcej. Kasę na nagrody można zdobyć (casus DKW), ale jeśli chodzi o rozwiązania, które by ułatwiały życie podczas konwentu - gorzej. Ludzie, o zgrozo, chyba przyzwyczaili się do spania na podłogach, smrodu niemytych ciał, bałaganu itd. Pytanie brzmi, czy zmieniając konstrukcję konwentów nie powinniśmy najpierw zmienić mentalności konwentowiczów?
[45] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.05.2009, 14:31:55, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
JukiProblemem była strona techniczna organizacji, która dość mocno kulała.
O ile mi wiadomo, konwenty robi sie dla uczestnikow. Rozumiem, ze jako organizator mogles narzekac na te strone, ale potencjalny uczestnik nie ma o niej pojecia, a to oni daja koncowa ocene.
[80] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
-Zombik- [*.chello.pl], 01.06.2009, 00:57:31, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
-Zombik-Z tym tylko, że to przyzwoita średnia, bez ambicji stworzenia czegoś całkowicie nowego.

Zaproszenie prof. Henryka Lipszyca, japonisty, tłumacza, byłego ambasadora Polski w Japonii i jego prelekcja na temat japońskiego teatru na Animatsuri? 200 godzin udanego programu na Ecchiconie 4?
[178] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
mihoshi [*.89-161.tel.tkb.net.pl], 10.06.2009, 23:35:09, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
mihoshiLudzie, o zgrozo, chyba przyzwyczaili się do spania na podłogach, smrodu niemytych ciał, bałaganu itd.

Szczerze, jeśli ludzie mają zamiar kąpać się tyle czasu, ile obecnie potrafią, to ja bym nikogo nie namawiała :P. Najgorsze co może się trawić, to laska, która wyjmuje magiczną gąbeczkę i naciera nią każdy centymetr ciała, co w sumie zajmuje godzinę, a ludzie pieklą się przed dzwiami.

IMO problem spania na podłogach korytarzy (mniemam, że o to właśnie chodzi) jest prosty to rozwiązania - miast robić 3 panelówki, 2 projekcyjne i inne "za karę" roomy, udostępnić więcej sleepów. Obiecuje, że ludzie nie będą spać po kątach, a może nawet luźniej się zrobi.
[41] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Ankh [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.05.2009, 13:39:18, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
Ankhponieważ dopiero niedawno zaczęłam brać udział w konwentach i w ogóle w tzw "życiu fandomowym" (zabawne określenie swoją drogą ^^), to powiem Ci uczciwie że nie wiem jak wyglądały konwenty w przeciągu ostatnich lat. Ale nie można kłaść kreski na (bądź co bądź) konwentowej PRZYSZŁOŚCI (bo co było a nie jest nie pisze się w rejestr) najważniejszego miasta Polski tylko dlatego bo nie wypalił jeden Mokon
[53] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 31.05.2009, 15:35:44, odpowiedź na #41, oceny: +0 -1
Grisznak@Ankh
Mylisz się, pisze. Kto raz się sparzy, będzie uważał, aby nie sparzyć się ponownie. Jeżdżę na konwenty od ładnych paru lat i oceniam rzecz całościowo, nie wyrywkowo. Negatywna opinia o konwentach warszawskich nie pojawiła się po Mokonie. Każdy wyjazd na konwent oznacza wydaną kasę - na pociąg, wejściówkę itd. Nie mam jej w nadmiarze, nie jestem dzieckiem kolejarza, więc ostrożnie wybieram imprezy na które jeżdżę. Czasy, kiedy mogłem objeździć 2/3 konwentów rocznie, raczej już się skończyły.

@Juki
Dlatego właśnie nie oceniam NegiConu aż tak źle i piszę, że był nawet, nawet. Aczkolwiek widziałem sporo znacznie lepszych konwentów. A mając okazję ocenić konwent od strony organizacyjnej widzę, w jaki sposób ludzie odpowiedzialni za konwent podchodzą m.in. do spraw gości, sprzętu itd.
[87] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Chaos [*.acn.waw.pl], 01.06.2009, 10:20:48, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
ChaosAnkh - w Wawie od kilku lat nie było dobrego konwentu, tylko słabe i bardzo słabe.

Hmmm...na ilu byłeś? Na dwóch?
I to nawet nie naszych, bo jak na nasze cię zapraszamy, to ty nagle "nie lubisz Warszawy".

Pierwsze dwa Ecchi nadzwyczajne nie były, przyznam, ale upłynęło od tego czasu sporo wody. Weź może wpadnij jednak, zanim będziesz wydawać takie opinie, bo piszesz jakbyś był na każdym warszawskim konwencie od pięciu lat, zamiast na dwóch tylko.
[164] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 07.06.2009, 16:09:39, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
AvantaRJak bardzo miewam odmienne zdanie od Warszawskich orgow, tak bardzo glupoty mowisz. Mokon - owszem byl porazka. Ecchicon - owszem byl ciasny i sprawial wrazenie robionego dla kasy, ale bez przesady. Ubiegloroczne Animatsuri bylo moim zdaniem calkiem niezle, bez rewelacji, ale ocena 4 jak najbardziej. No i mial cos czego szukac ostatnio ze swieczka - klimat. Ecchicon 3 tez nie byl jakis bardzo slaby. Moze sie nie znam bo bylem tylko na 4 warszawskich konwentach, ale za to odwiedzilem znacznie wiecej innych w calej polsce. I o ile z Mokonu mozemy smiac sie do woli, o tyle nad Ecchiconem 4 warto troche sie zastanowic, a wysmiewanie Animatsuri to juz lekkie przegiecie ;)
[27] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.05.2009, 00:45:42, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
JukiTo Warszawa. Po Mokonie długo jeszcze nie zawitam na stołeczne konwenty.
moge Cie zapewnic, ze konwenty stowarzyszenia Animatsuri a Mokon nie maja i nie bede miec ze soba wiele wspolnego, poza miastem.
Warszawa, prawde mowiac, jest NAJLEPSZYM miejscem na konwent pod wzgledem dojazdu. I nie odmowisz jej tego.
[30] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 31.05.2009, 10:13:58, odpowiedź na #27, oceny: +1 -1
GrisznakI to jest, paradoksalnie, jej przekleństwo. Od dawna już ludziom z Warszaffki wydaje się, że skoro ludzie na ich konwenty przyjadą (bo dużo ich na miejscu a i dojazd łatwy), to oni specjalnie starać się nie muszą.
[88] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Chaos [*.acn.waw.pl], 01.06.2009, 10:21:41, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
ChaosNie wiem co bierzesz, ale zmień dilera albo bierz połowę.
[32] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Spirit of Coach [*.tvtom.pl], 31.05.2009, 10:44:20, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
Spirit of CoachOdmówię.
Warszawa to moloch. Owszem, jadą tam ciapągi.
W większości te drogie, ale jadą.
Natomiast sama informacja że to Wawa nic nie mówi.
Może to być wawa z łatwym dojazdem, albo wawa wygwizdów.

Najtrudniejsze w dotarciu na konwent jest poruszanie się po obcym mieście, i relatywnie czasem bliżej jest taki złotów,
gdzie conplace jest 10 minut od dworca i jadą trzy pociągi dziennie, niż konwent warszawski gdzie jadą trzy pociągi nie-IC/TLK i conplace jest 40minut autobusem po nieznanej aglomeracji.
Mokon przykładowo może i Warszawski, ale relatywna lokacja względem dworca była jak PKZ w Dąbrowie Górniczej względem Katowic.
[36] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.05.2009, 12:04:24, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
Jukiwidzisz, Warszawa to moloch, ale na Mokon z dworca centralnego jechales JEDNYM autobusem. w dodatku pospiesznym. i chociaz szkola byla daleko, to nie odmowisz latwosci w dojezdzie, bo sie wsiada i sie siedzi XD
co poradzimy, ze Warszawa, tak jak Silesia, jest spora? no nic. wspolczuj ludziom, ktorzy jezdza tak codziennie. ty musisz tam dojechac raz, a potem wrocic.

najlepsze miejsce na konwent to duza aglomeracja, gdzie dojazd jest latwy (warszawa tutaj dla mnie, powtarzam, dla mnie kroluje bo relatywnie kazdy ma tu tak samo blisko), ale takze jest rozbudowana siec komunikacji wewnetrznej, lecz takze duzo sklepow, nocnych, dziennych, wieczornych, itp.

mnie z miast duzych bardzo pozytywnie zaskoczyl wroclaw, bo kiedy przyjechalam kolo 4 rano i kupilam sobie bilet w automacie, ktory dzialal XD
[48] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Ramroyd Deloro [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.05.2009, 14:58:20, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
Ramroyd Deloro"bo sie wsiada i sie siedzi XD"

Objection!

Kiedy jechaliśmy autobusem na Funekai to w instrukcji dojazdu udostępnionej na stronie pisało o "przystanku po MacDonaldzie" (czy jakoś tak). Cały żart polegał na tym, że tych MCDonaldów po drodze było z 5 na biedę i szło się uśmiać, kiedy co jakiś czas ktoś pytał "Czy to po tym Maku wysiadamy?"

Nie zapominajmy, że nie tylko się siedzi. Trzeba też mieć dobry plan dojazdu, żeby wiedzieć, kiedy wysiąść i inne takie. Na Funekai dotarłem, bo byłem z całą armią konwentowiczów - wracając z niego raz się zgubiłem, ale wróciłem do punktu wyjścia i za drugim razem dotarłem dobrze na dworzec.
[50] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.05.2009, 15:04:26, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
Jukija mialam lola przy Funekai, bo ten tramwaj zmienil trase :P ale petle mial w tym samym miejscu XD

z tymze, z lapka na sercu moge powiedziec, ze akurat na Mokon sie siedzialo i jechalo. trasy nie zmieniali, przystanek mial ta sama nazwe co w opisie dojazdu.
[51] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 31.05.2009, 15:28:20, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
GrisznakLegendarne łódzkie mpk. Powiem wam, że oni nawet we własnej centrali nie są pewni, gdzie co aktualnie jeździ. Wiem, bo pytałem swego czasu.
[72] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.05.2009, 21:15:52, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
VulcanRównie legendarne co łódzkie pogotowie :]
[166] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 07.06.2009, 16:15:44, odpowiedź na #72, oceny: +0 -0
AvantaRNikt nie spodziewal sie lodzkiego pogotowia!
[52] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Ramroyd Deloro [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.05.2009, 15:31:28, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
Ramroyd DeloroMokon pewnie tak ssał, że Cię przyciągnęło tak naprawdę. Wciągnęło cały pojazd xD
[54] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.05.2009, 15:41:59, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
Jukinie, nie wessal mnie.
moze za bardzo juz jestem do tej warszawy przyzwyczajona, do tego, ze na uczelnie mam blisko, bo jade 30 minut, a od rodzicow tez bym miala calkiem blisko, bo 60 minut. jak studiowalam na uksw, to jechalam z targowka na mlociny - cztery przesiadki - autobus, tramwaj, metro i znowu autobus. zajmowalo mi to 90 - 120 minut XD'

no dobra, ale prywatne zale na bok - z centralnego akurat dojechac jest latwo, prawie wszedzie. jak siegam pamiecia, to tak:
- negicon - chyba jeden autobus, pospieszny, jakies 30 minut
- ecchicon 2 - ten sam conplace
- ecchicon 3 - jeden autobus, mniej niz 30 minut
- animatsuri - jeden autobus, sporo, bo chyba kolo 40 minut
- ecchicon 4 - pare przystankow tramwajem, chyba dwa albo trzy.
[74] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
lady magma [*.21.rev.vline.pl], 31.05.2009, 22:43:32, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
funekai łodz 1,5 godziny tramwajem ( swoja droga mieszkam w Łodzi)
[85] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Ramroyd Deloro [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.06.2009, 09:21:23, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
Ramroyd DeloroNa Ecchicon 4 z dworca można na spokojnie z buta dotrzeć. Jedna długa prosta, przy budynku (zapomniałem nazwy) skręcić i znowu prosto. Ja tak z Magusem sobie dotarliśmy nawet szybciej od naszych znajomych, którzy postanowili pojechać autobusem xD
[92] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.06.2009, 14:59:21, odpowiedź na #85, oceny: +0 -0
Jukino bo autobusy z centralnego to fail imo :P najlepsze sa tramwaje XD
[94] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Ankh [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.06.2009, 16:12:52, odpowiedź na #85, oceny: +0 -0
Ankheee, cała wiedza na temat poruszania się w Wawie polega na pamiętaniu gdzie jakie tramwaje jeżdżą, nic trudnego :) tak się zastanawiam...przydałby się taki "przewodnik anime.com.pl" który by doprowadzał na różne eventy, bo widzę że to ogólnie bywa problemem...
[167] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 07.06.2009, 16:18:27, odpowiedź na #94, oceny: +0 -0
AvantaRTaki przewodnik powinna wydawac organizacja danego konwentu, a nie ACP. A to, ze ostatnio nie jest to standardem to juz inna sprawa. Kiedys, jak ludzie laczyli sie z internetem przez modem, ogladali 50 kopie GITSa i modlili sie wieczorami do Mr Roota bylo to standardem. Ba, na dworcu o wyznaczonych porach stal przewodnik konwentowy.

Swoja droga, moze warto wrocic do tradycji przewodnikow. Wystarczy dwoch, powiedzmy, ze o 6-7 rano i 8-9 rano.
[73] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
lady magma [*.21.rev.vline.pl], 31.05.2009, 22:42:26, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
Dobra rada na łodz
zapamietaj nazwe przystanku docelowego...jak tramwaj nagle skreci .. podejdz do motorniczego i zapytaj sie czy tam dojedzie
[111] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
-Zombik- [*.chello.pl], 02.06.2009, 02:37:37, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
-Zombik-BTW, opis dojazdu na Mokon pojawił się, o ile pamiętam, na jakieś 2-3 dni przed konwentem. To do poprawki przy kolejnym konwencie.
[165] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 07.06.2009, 16:13:20, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
AvantaRCzy ja wiem czy najlepszym miejscem na dojazd pod wzgledem dojazdu. Wszystko zalezy skad jedziesz. Niby z wszystkich stron tak samo daleko, ale jakby tak patrzec to do Lodzi bylby najlepszy dojazd, a chyba kazdy wie jak sie ciapongami do lodzi jedzie.

IMO nie ma czegos takiego jak najlepsze miejsce na konwent (zarowno pod wzgledem dojazdu jak i ogolnie). IMO konwenty potrzebne sa w calej Polsce. Zarowno w Warszawie, jak i 3city, Wroclawiu, Katowicach, Bialymstoku, Poznaniu czy Rzeszowie.

Smieszna sprawa, ale np. w Katowicach konwentu nie bylo juz dosc dlugo, mimo, ze mamy tu mocna ekipe orgowska, ktora pomaga w calej polsce ;) Bedzie Balcon, ale to w Chorzowie. Czyzby Katowice dotknelo widmo Asuconow ;P ?
[33] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
lady magma [*.21.rev.vline.pl], 31.05.2009, 11:24:37, oceny: +0 -0
Ja chce wiecej konów w lodzi i okolicach
Zwłaszcza nieorganizowanych przeze mnie nawet w najmniejszym stopniu
[34] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Kisara- [95.160.157.*], 31.05.2009, 11:33:26, oceny: +0 -0
Śląsk.
[35] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
madame Dziwaczna [80.51.96.*], 31.05.2009, 11:52:11, oceny: +0 -0
madame DziwacznaW żadnej. Jestem tak usytuowana że mi w sam raz D'8
[40] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
natalaxd [195.205.114.*], 31.05.2009, 13:35:40, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
Cicho bądź xD" Mogłoby coś być na podkarpaciu xDDD
[122] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
madame Dziwaczna [80.51.96.*], 02.06.2009, 22:07:33, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
madame DziwacznaMasz Shapcon xDD
[37] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
LadyMarita [*.chello.pl], 31.05.2009, 12:20:02, oceny: +0 -0
LadyMaritaZdecydowanie część północna. Bardzo mało konwentów.
[44] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Mixik [193.37.139.*], 31.05.2009, 14:14:55, oceny: +0 -0
Lol, nie rozumiem pogrupowania województw. o_O A tym bardziej nie rozumiem tylu głosów na część centralną. _-_
[46] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
lady magma [*.21.rev.vline.pl], 31.05.2009, 14:41:41, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
Ja rozumiem
wiecej osob ma blisko do centron niz na polnoc czy polodnie
np
ja mieszkam w centrum ale mam kiepski dojazd na polnoc( wogole wszedzie mam kiepski ale to inna sprawa) i nie za bardzo chce mi sie 7 godzin w pociagu spedzic
na poludnie mam lepszy dojazd wiec czasem cos na slasku czy mazowszu odwiedze
[47] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Ciupuś [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.05.2009, 14:42:04, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
Ciupuśto proste, w tych województwach mieszka najwięcej ludzi. A po drugie to do centrum najłatwiej dojechać dużej liczbie osób
[49] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Ramroyd Deloro [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.05.2009, 14:59:40, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
Ramroyd DeloroJadąc do centrum mam większe szanse spotkania znajomych z północy. Dlatego głosuję na część centralną..
[55] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
AlexRrR [*.adsl.inetia.pl], 31.05.2009, 16:16:34, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
AlexRrRRzeczywiście, mieszka tam najwięcej ludzi więc głosują na centralę, bo każdy chce mieć konwent jak najbliżej siebie.

Co do dojazdów to pociągi i autokary kursują w obie strony. Jeśli północ i południe może dojechać do centrum to i centrum może ruszyć tyłki do nich :D

Moja subiektywna opinia mieszkanki zadupia (Warmia) jest taka, że miło by było odwiedzić konwent w regionie, a nie np. do W-wy jechać. Tam takie imprezy organizowane są przecież dosyć często. Dodatkowo dla osób, które jeszcze nigdy na żadnym konwencie nie były perspektywa wyjazdu do centrali niekoniecznie jest zachęcająca.

Ha, ha, ha, zgłosiłabym się na kurs "Jak zorganizować konwent?" gdyby taki był xD Niestety absolutny brak doświadczenia eliminuje moje ambicje xD
[59] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
naró [80.54.233.*], 31.05.2009, 16:52:48, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
naróMarzenie - Konwent nie więcej niż 50km od miejsca zamieszkania XD. Dobrze, że pojechałam do Gdańska, tu przynajmniej mam Piratkon i koncert despów. W LW nie było nic, w Olsztynie nie było nic. Warmia to totalna wiocha i nie liczę na coś wielkiego w tym regionie, w ogóle nie liczę już na nic na tym zadupiu bo jak umiesz liczyć to licz na siebie XD
[61] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 31.05.2009, 17:06:10, odpowiedź na #59, oceny: +0 -0
GrisznakByło było. Olkon, Kałasznikon...
Tylko kiedy.
[64] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Ciupuś [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.05.2009, 17:36:34, odpowiedź na #61, oceny: +1 -0
CiupuśAle nie każdy jest tak stary jak ty
[105] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
naró [80.54.233.*], 01.06.2009, 22:21:00, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
naróOlkon, Kałasznikon...koniec xD I właśnie, kiedy? Kałasznikon-2005, Olkon-2006. Ja jeżdżę na konwenty od 2007 roku, do tego te dwa to były bardziej fantastyczne niż mangowe konwenty z tego co słyszałam.
[62] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
AlexRrR [*.adsl.inetia.pl], 31.05.2009, 17:11:44, odpowiedź na #59, oceny: +0 -0
AlexRrRDokładnie, dlatego sama zaczęłam zastanawiać się nad swoimi możliwościami, bo inaczej to tylko naiwne marzenia pozostają.
Od biedy mogłabym poradzić sobie z logistyką przy pomocy i radą znajomych, ale reszta to huu huuu... nieosiągalne dla mnie xD
[65] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 31.05.2009, 18:48:10, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
GrisznakNieosiągalne?
Wiesz, gdy się chce, to nie jest problem. Przecież każdy z nas, kiedy zaczynał, nie miał za sobą wiedzy i doświadczeń. Zawsze chętnie pomagam, gdybyś miała jakieś pytania odnośnie robienia konwentów, pisz na maila.
[66] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
AlexRrR [*.adsl.inetia.pl], 31.05.2009, 18:56:46, odpowiedź na #65, oceny: +0 -0
AlexRrRDziękuję bardzo :)
Na pewno kiedyś zgłoszę się z pytaniami, bo wizja konwentu w Olsztynie coraz bardziej mi się podoba. Na razie jednak jeszcze wszystko przemyślę, poczytam i co najważniejsze wybiorę się na jakiś konwent by zebrać trochę doświadczeń i pomysłów.
[75] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
lady magma [*.21.rev.vline.pl], 31.05.2009, 22:45:13, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
JAk znajdziesz ludzi to juz pol sukcesu...potem szukaj pomocy w postaci rad...wielu orgow ci chetnei pomoże
[79] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
-Zombik- [*.chello.pl], 01.06.2009, 00:53:35, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
-Zombik-Był o tym panel na Animatsuri, był konkurs orgowski na Ecchiconie 3 i Animatsuri, był panel o stosunkach międzyludzkich w organizacji konwentów na Ecchiconie 4, na Animatsuri 2 też będzie panel o tym, jak się organizuje konwent. I wymieniłem tylko konwenty, przy których sam odpowiadam za program. Pewnie były jeszcze inne tego rodzaju atrakcje ostatnio na konwentach, ale nie przypominam sobie.

I sporo wiedzy o organizowaniu konwentów można wynieść z paneli podsumowujących (takich jak np. na każdym Pierniconie czy ostatnio na Mokonie).
[81] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
AlexRrR [*.adsl.inetia.pl], 01.06.2009, 00:59:34, odpowiedź na #79, oceny: +0 -0
AlexRrRUgh, trzeba ruszyć tyłek, poczytać o panelach i zacząć jeździć na konwenty.
Dziękuję za info.
[82] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.06.2009, 07:03:16, odpowiedź na #81, oceny: +0 -0
Jukidobra rada, bierz sie za to, jesli Twoi rodzice maja firme, badz ty posiadasz firme :) mniej problemow z wypozyczaniem sprzetu i umowami XD'
[84] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
AlexRrR [*.adsl.inetia.pl], 01.06.2009, 08:58:40, odpowiedź na #82, oceny: +0 -0
AlexRrRNo niestety, firmy brak.
[56] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Fearwing [*.atgsatel.pl], 31.05.2009, 16:17:57, oceny: +0 -0
FearwingJa chcę w centrali, a najlepiej Mazowsze XD
[67] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
yukiii-channn [*.knc.pl], 31.05.2009, 20:01:39, odpowiedź na #56, oceny: +0 -0
yukiii-channnpodpisuje się pod tym XD
[136] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Rishi [*.olsztyn.mm.pl], 03.06.2009, 22:11:37, odpowiedź na #56, oceny: +0 -0
RishiLol niech porobią konwenty w Wołominie, Pruszkowie, a i w LEgionowie!
[137] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
-Zombik- [*.chello.pl], 03.06.2009, 23:46:08, odpowiedź na #136, oceny: +0 -0
-Zombik-W Pruszkowie nie ma szkół nadających się na konwenty. W Wołominie coś się znajdzie, nie wiem jak Legionowo.
[145] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Rishi [*.olsztyn.mm.pl], 04.06.2009, 19:48:21, odpowiedź na #137, oceny: +0 -0
RishiKurcze :c może jakaś hala chociaż by się znalazła?
[150] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
-Zombik- [*.chello.pl], 04.06.2009, 21:13:14, odpowiedź na #145, oceny: +0 -0
-Zombik-Naprawdę nie widzę problemu w dojeździe do Warszawy. Do niektórych części Warszawy jest bliżej z Pruszkowa niż z innych części Warszawy... Poza tym nawet pociągiem nie jest drogo.
[151] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Rishi [*.olsztyn.mm.pl], 04.06.2009, 21:40:05, odpowiedź na #150, oceny: +0 -0
RishiI tak wole Pruszków D: no WEŹ.
[157] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Shelia [*.chello.pl], 06.06.2009, 18:40:19, odpowiedź na #136, oceny: +0 -0
SheliaW Wołominie czemu niexD od razu na całej trasie Warszawa Wileńska-Małkinia. Nie pożałowałabym się na taki wybrac:D
[57] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Cassady [*.3s.pl], 31.05.2009, 16:27:47, oceny: +0 -0
CassadyPoludnie!
Dobra jest BAKA, ale nikt mi nie pozwoli jechać aż do Wrocławia o.O
Mieszkam obok Katowic i póki co najbliższym konwentem jest Balcon.
[63] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Zuzanna [*.mmpnet83.tnp.pl], 31.05.2009, 17:27:38, oceny: +0 -0
Podkarpacie?...
[69] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
xionacz [94.254.216.*], 31.05.2009, 20:33:26, oceny: +0 -0
xionaczSchleisen.. Gdyby nie Balcon to od Asuconów straszna bieda w sumie. Porytkonów nie liczę z racji przewagi fantastyki, oraz takich tam.. Pozatym Sosnowieś to nie ślunsk ;)
[116] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Ciupuś [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.06.2009, 15:34:23, odpowiedź na #69, oceny: +0 -0
Ciupuś"Pozatym Sosnowieś to nie ślunsk "
a co?? mazury??
[117] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Fuyu [95.108.4.*], 02.06.2009, 16:08:36, odpowiedź na #116, oceny: +0 -0
FuyuZagłębie.
[142] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Ciupuś [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.06.2009, 17:24:52, odpowiedź na #117, oceny: +0 -0
Ciupuśjeden pieron
[148] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Okiren [*.chello.pl], 04.06.2009, 19:51:33, odpowiedź na #142, oceny: +0 -0
Okirenważ słowa, niejednego te słowa urażą albo wręcz wkurwią ;P
[152] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Fuyu [95.108.4.*], 04.06.2009, 23:03:21, odpowiedź na #142, oceny: +0 -0
FuyuNo pieronem to oberwać można za takie stwierdzenia ;)
[168] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 07.06.2009, 16:21:10, odpowiedź na #142, oceny: +0 -0
AvantaRJak tys zdol ta matura to jo nie wiem.
[173] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Ciupuś [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.06.2009, 22:00:10, odpowiedź na #168, oceny: +0 -0
Ciupuśwystarczyło nie zdawać geografii, a poza tym to nie wiem czy zdałem(choć sadze że jest zdana) wyniki dopiero 30 czerwca
[169] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 07.06.2009, 16:22:00, odpowiedź na #69, oceny: +0 -0
AvantaRNie no, Porytkon 2 bym zaliczyl jak najbardziej. IMO to byl bardziej mangowy niz niejeden Asucon ;) (a na pewno mial wiecej programu :P).

Ale faktem jest, ze ostatnio u nas bieda. A paradoksalnie, mamy naprawde mocna ekipa orgowska.
[70] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Kasumi1 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 31.05.2009, 21:07:54, oceny: +0 -1
Kasumi1Ma wpływ na życie prywatne i na edukację, bo się uczę japońskiego.
[78] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Kamey [*.olsztyn.vectranet.pl], 01.06.2009, 00:12:08, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
Na pewno pod właściwą ankietą się podpisujesz? :)
[95] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Aria [*.187.236.135.ip.airbites.pl], 01.06.2009, 17:06:26, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
AriaJak konwentów nie ma, to coś robić trzeba ;x
[76] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Ein^^ [194.150.250.*], 31.05.2009, 23:16:46, oceny: +0 -0
Ein^^Centralnej bo takie są fakty :(
[77] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Katien [*.zgora.dialog.net.pl], 31.05.2009, 23:50:25, oceny: +0 -0
KatienZachodniej zdecydowanie.
[83] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Aries [*.1 ML350], 01.06.2009, 07:53:52, oceny: +0 -0
AriesŁódź... T.T
[149] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Okiren [*.chello.pl], 04.06.2009, 19:53:06, odpowiedź na #83, oceny: +0 -0
OkirenJedynie wy mozecie cos z tym zrobic moj drogi ;P
[175] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Aries [*.1 ML350], 09.06.2009, 11:53:32, odpowiedź na #149, oceny: +0 -0
Ariessądzę że nie jesteśmy jedyną zdolną do tego ekipą ale reszcie brak chęci/motywacj ... czas pokaże ^.^
[86] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Chaos [*.acn.waw.pl], 01.06.2009, 10:15:21, oceny: +0 -0
ChaosWarszawa, poproszę.

Chcę wreszcie pójść na jakiś kon "pod domem" a nie tylko na nich zapylać ;_;
[104] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Silafein [*.adsl.inetia.pl], 01.06.2009, 22:15:26, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
SilafeinNie tylko Ty.
[89] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Yoko [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.06.2009, 11:30:17, oceny: +0 -0
YokoWielkopolska... ;_;
[90] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Darya [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.06.2009, 14:32:56, oceny: +0 -0
DaryaOpolskie/Śląsk!
Ale w centralnej, też może być ;3 Przynajmniej tam jest szansa, że zjadą się też znajomi z dalszej części kraju.
[91] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Lisek [*.witnet.pl], 01.06.2009, 14:58:00, oceny: +0 -0
LisekWyniki tej ankiety pokrywałyby się z ankietą "Z jakiej części Polski jesteś?".
[97] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Albi [*.pl], 01.06.2009, 18:34:14, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
AlbiTr00. Mangowców nie obchodzą inne dzielnie oprócz sąsiedzkich :P
[98] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Luchianka [*.siedlce.vectranet.pl], 01.06.2009, 18:46:41, oceny: +0 -0
LuchiankaW centralnej bo wszędzie mam daleko>.<
Najwięcej konów mangowych jest na południu a potem na północy ode mnie (Bo mieszkam 100 km od Warszawy w Dziurze obu fandomów)
[99] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
zergadis0 [95.108.1.*], 01.06.2009, 19:55:12, oceny: +0 -0
Zdecydowanie w Wielkopolsce - żeby od ponad 7 lat nie było w Poznaniu żadnego (przynajmniej żadnego sobie nie przypominam) konwentu m&a?
[100] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
saku [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.06.2009, 20:37:08, odpowiedź na #99, oceny: +0 -0
sakuteż bym chciała coś u siebie.

ganiam po całej Polsce za konwentami, bo w Poznaniu pustki T_T
[102] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Future [95.108.18.*], 01.06.2009, 21:11:58, odpowiedź na #99, oceny: +0 -0
FutureZgadza sie, ostatni prawdziwy konwent mangowy w Poznaniu odbyl sie w 2002 roku i byl to trzeci Black Moon. Wlasciwie na chwile obecna minelo juz ponad 7 lat od niego :P
[190] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Lisek [*.witnet.pl], 07.08.2009, 23:15:57, odpowiedź na #99, oceny: +0 -0
LisekMangamania była w Poznaniu. Nie był może to konwent na tysiąc osób ale dobre wspomnienia stamtąd przywiozłem.
[101] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Aria [*.187.236.135.ip.airbites.pl], 01.06.2009, 20:47:12, oceny: +0 -0
Aria~Poprzenoście nam konwenty do Krakowa~
[112] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
yukiii-channn [*.knc.pl], 02.06.2009, 12:15:46, odpowiedź na #101, oceny: +0 -0
yukiii-channnhmmm w sumie w Krakowie, czemu nie? Jeztem ciekawa jak by tam było :3 ( myslę że lepszy by był klimat niż w warszawie >>" )
[113] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Leju [*.chello.pl], 02.06.2009, 12:21:19, oceny: +0 -0
Wincy konwyntów na Ślunsku;P
[115] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Japguy [*.rev.netart.pl], 02.06.2009, 13:26:46, oceny: +0 -0
JapguyJa tam lubię jak konwenty są w Krk:P
[126] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Pyza [89.191.147.*], 03.06.2009, 15:45:52, oceny: +0 -0
Bydgoszcz to tak na prawdę wioska...
[131] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
MadziaKociara [*.chelm.mm.pl], 03.06.2009, 17:00:17, oceny: +0 -0
MadziaKociaraJa chce w Lubelskim
[133] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
LadyStyx [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.06.2009, 20:56:24, oceny: +0 -0
LadyStyxOpolskieeeeeee ~!
[134] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Koto-chan [*.onecik.pl], 03.06.2009, 21:51:10, oceny: +0 -0
Koto-chanW Świętokrzyskim prooooszę ToT
[144] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Mini_Mimi [*.siedlce.vectranet.pl], 04.06.2009, 19:29:50, odpowiedź na #134, oceny: +0 -0
Przynajmniej kumpla bym odwiedziła:)
[139] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Porky [77.236.0.*], 04.06.2009, 09:45:33, oceny: +0 -0
Porkymoim zdaniej zamało jest w krk mogły by być ze 4 cony :) a nie 2 na rok ...
[140] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Bożo Wporzo [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.06.2009, 11:57:15, odpowiedź na #139, oceny: +0 -0
Bożo Wporzozgadzam się z przedmówcą ale trzeba zauważyć że kony w innych częściach też by się przydały np. w częście centralnej^^
[154] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
CELL767 [*.gdynia.mm.pl], 05.06.2009, 00:42:28, odpowiedź na #139, oceny: +0 -0
CELL767W zeszłym roku były 4...
[158] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Shelia [*.chello.pl], 06.06.2009, 18:42:44, oceny: +0 -0
SheliaA poza Wołominem itd co napisałam wyżej to Polska Centralna rzecz jasna:D
[159] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Miki~ [*.aster.pl], 06.06.2009, 20:33:59, oceny: +0 -0
Miki~w części centralnej. choćby np w łodzi, taki przyjemny i krótki dojazd ze stolicy.
[161] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 07.06.2009, 12:30:21, odpowiedź na #159, oceny: +0 -0
Oj tak. Jestem za Lodzia ;]
[160] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Hejjihoggu [*.gubin.vectranet.pl], 06.06.2009, 22:06:21, oceny: +0 -0
HejjihogguGdzie mi brakuje konwentu. Mi najbardziej brakuje konwentu m&a z prawdziwego zdarzenia w Lubuskim. No jak co, ale tam konwentu mangowego nie było,albo jestem za młody żeby to wiedzieć.
Co prawda był Polcon w 2008,ale tam raczej mangowe atrakcje były dodatkiem niż motywem przewodnim.
(Fakt, w Wielkopolskim też za dużo się nie dzieje z konwentami m&a)
[170] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Tomoya [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.06.2009, 19:45:16, odpowiedź na #160, oceny: +0 -0
TomoyaTrue true, też nigdy nie słyszałem o żadnym konie w lubuskim. Co gorsza tutaj jest chyba najmniej fanów anime, a jak są to się chowają niestety po kątach...
[172] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Katien [*.zgora.dialog.net.pl], 08.06.2009, 21:43:23, odpowiedź na #170, oceny: +0 -0
KatienW porównaniu do innych województw - to prawda, tutaj chyba jest najmniej. Chociaż np. w Zielonej Górze jest więcej niż się spodziewałam 8D No tak, niestety się z tym ukrywają :s
[177] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Tuminure [95.160.155.*], 10.06.2009, 02:30:15, odpowiedź na #172, oceny: +0 -0
TuminureKogo obchodzi, gdzie jest najmniej :P. Ta ankieta nie jest od tego ;).

Żeby nie było offtopu... mi brakuje konwnetów głównie w promieniu ~2km od Rudy Śląskiej (mojego miasta zamieszkania).
[171] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Nox [*.icpnet.pl], 08.06.2009, 12:43:08, oceny: +0 -0
NoxW Wielkopolsce. Trzeba bylo zrobic odpowiedzi regionami albo wojewodztwam.
[174] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
HΛЯPΛGŌN [*.adsl.inetia.pl], 09.06.2009, 03:27:45, oceny: +0 -0
HΛЯPΛGŌNNa Labelszczyźnie. Tam strasznie ciemny lud mieszka.
[176] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Corvus5 [*.sileman.net.pl], 09.06.2009, 21:47:08, oceny: +0 -0
Corvus5Nie brakuje mi konwentów ;)
[181] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
-Jerzol- [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.06.2009, 22:20:31, oceny: +0 -0
-Jerzol-Warszawa! Stolica a jedynie Animatsuri i Ecchicon który ma ograniczenia wiekowe :
[183] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Spirit of Coach [*.tvtom.pl], 14.06.2009, 11:05:47, oceny: +0 -0
Spirit of CoachW lodówce.
Propaganda Balconu się nie stara.
[188] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Mała Mi [*.olsztyn.mm.pl], 16.06.2009, 14:55:42, odpowiedź na #183, oceny: +0 -0
Zaiste. Wyjdź.
[186] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Lu-chan [*.chello.pl], 15.06.2009, 20:47:39, oceny: +0 -0
Lu-chan...Zadupie aka. Piotrków Trybunalski to takie ładne miasto a nikt tam nie przyjeżdża... -3-
[189] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
alvis [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.07.2009, 02:26:49, oceny: +0 -0
alvisZachód. Zielona Góra.
[191] Re: W której części Polski brakuje Ci konwentów?
Misa [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.03.2010, 20:47:42, oceny: +0 -0
kujawsko pomorskie ; d
błagam, więcej konwentów w Toruniu ^^
odbył się tylko jeden ;
Powered by WashuOS