header imageheader imageheader image

dragonb1988

dragonb1988

Sortowanie: Układ:

dragonb1988 - nine
818 x 1189
260,10 KB
dragonb1988 - 18
804 x 1349
178,25 KB
dragonb1988 - 15
798 x 1106
266,45 KB
dragonb1988 - 13
1107 x 1326
357,73 KB
dragonb1988 - 9
725 x 858
161,43 KB
dragonb1988 - 5
690 x 1124
227,40 KB
dragonb1988 - 3
828 x 1203
95,76 KB
dragonb1988 - 2
538 x 1311
119,40 KB
dragonb1988 - 25
647 x 910
278,37 KB
dragonb1988 - 02
633 x 854
128,20 KB
dragonb1988 - 33
600 x 885
132,86 KB
dragonb1988 - mundurki
600 x 915
152,42 KB
dragonb1988 - 21
595 x 770
129,04 KB
dragonb1988 - 32
600 x 769
135,82 KB
dragonb1988 - 31
544 x 642
96,57 KB
dragonb1988 - 24
529 x 615
93,15 KB
dragonb1988 - ans
584 x 842
43,89 KB
dragonb1988 - 26
553 x 437
22,42 KB
dragonb1988 - 29
966 x 908
176,59 KB
dragonb1988 - 27
600 x 869
178,74 KB
dragonb1988 - 34
600 x 854
156,93 KB
dragonb1988 - 23
532 x 574
54,81 KB
dragonb1988 - 30
600 x 861
111,47 KB
dragonb1988 - 12
579 x 871
192,84 KB
dragonb1988 - 22
791 x 740
185,94 KB
Informacje
Data dodania:02.10.2006, 15:22:50Odsłon:5804Obrazów:25Rozmiar:3,84 MB

Premierowa galeria rysunków wykonanych przez młodego i dobrze zapowiadającego się rysownika. Techniki, którymi operuje autor to ołówek, kredki i cienkopis. "Portrety mangowe" wykonuje od niedawna, chociaż rysuje już od paru lat.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Ocena

12345678910
Wystawiać oceny mogą tylko zarejestrowani użytkownicy.
3,60/10 (5 głosów)

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 29 dodaj

[1] Re: dragonb1988
Mariko [*.net140.okay.pl], 02.10.2006, 17:23:43, oceny: +0 -0
MarikoFaktycznie, zapowiada sie ciekawie, ale reka jakby niepewna i wahanie miedzy stylem realistycznym a mangowym... Na plus zasluguje gdzieniegdzie ladne cieniowane oraz zywa mimika twarzy. Na minus niedbale kolorowanie. W sumie, gdyby troche te rysunki podreperowac, przysiasc nad wypelnieniem kolorem bylby niczego sobie. Ostatni rysunek jest naprawde ladny.
[2] Re: dragonb1988
oldsystem [*.tsi.tychy.pl], 05.10.2006, 14:33:52, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
oldsystemCóż, co do tych wahań to się nie zgodze. Mam poprostu taką technikę, taką jakby mieszankę tego wszystkiego, jakby oryginalny styl. Co do reszty to się zgadzam. W dosyć trudnych warunkach je rysowałem, i w dosyć długich odstępach czasu.
[3] Re: dragonb1988
Progress [86.56.0.*], 06.10.2006, 12:03:53, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
ProgressJakyby orginalny styl ?_?
Mieszanka tego wszystkiego ?_?
Nie chcial bym wyjsc na zadasanego gbura ale wybacz , tu nie ma narazie mowy o jakim kolwiek stylu a i technika pozostawia bardzo bardzo wiele do zyczenia .
Pracki sa dosyc kiepskie , nie ma co sie oszukiwac i owijac w bawelne . Wykonanie i pomysly sa bardzo oklepane . Wiem ze kazdy jakos zaczynal ale niestety nie moge o tej galerii powiedziec duzo pozytywnego po za jednym - ze jest .
To ze powstawaly w trudnych warunkach tez jest dla mnie dziwnym tlumaczeniem , ze niby co - musiales/-sialas rysowac je w piwnicach ukrywajec sie z hobby . Nie sadze.
Wygladaja tak jak wygladaja , nie wiem jak dlugo rysujesz ale sadze ze to dopiero poczatek .
Powiem tak : - przyloz sie do rysowania
- Zadabaj o jakosc i czstosc pracek
- nie opowiadaj bajek o stylu (jeszcze nie)
- popracuj nad anatomia i kolorowaniem
- postaraj sie o lepsza tematyke /orginalna
Mam nadzieje ze wezmiesz sobie te podpunkty do serca , uwierz mi pomoga tobie nad soba popracowac i porawic bledy ktore popelniasz .
Zawsze powtarzam : kazdy potrafi rysowac ale nie kazdy o tym wie . Ty juz wiesz . Ale jeszcze duuuuzo pracy przed toba .
[4] Re: dragonb1988
Maciek z klanu [*.crowley.pl], 06.10.2006, 14:20:01, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
n..n...no wlasnie!!!
[5] Re: dragonb1988
oldsystem [*.tsi.tychy.pl], 06.10.2006, 22:53:11, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
oldsystemPowiem jedno: jakbym miał się z Tobą zgodzić, to powinienem już skończyć z rysowaniem...
[6] Re: dragonb1988
Progress [86.56.0.*], 07.10.2006, 04:39:15, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
ProgressJAk bys sie ze mna zgodzil to wyszlo by ci to na dobre , bo nie mowie ze nie masz potencjalu i masz przestac rysowac tylko ze musisz nad soba duuuuuuzo pracowac
-a to roznica , i to spora .Bo nie oznacza ze jestes "do dupy" i nic z ciebie nie bedzie , tylko ze jest kiepsko ale moze byc lepiej (czego zycze )
Jezeli tego nie dostrzegasz to bardzo mi przykro . Napisalem niestety cala prawde zeby nie robic ci zludzen (dzieki czemu wiesz co naprawde wyglada zle). Ale jak widze wolisz komentarze typu ..."jakie to ladne , widze pare bledow ale ogolnie to cacy " . Sory ale ja sie w takie cos nie bawie, napisalem konstruktywnie nad czym powinienes pracowac i tak tez powinienes uczynic ......zeby wyrobic sobie kiedys NAPRAWDE jakis styl . Bo jezeli np. piszesz teraz o stylu itp. to poprostu brak mi slow......chlopie styl wyrabia sie latami bardzo ciezkiej pracy(praktycznie styl wyrabia i zmienia sie cale zycie) ... i do tego cie zachecam slowami prawdziwej krytyki .

Wiec wez do reki olowek , podrecznik anatomi , pocwicz (osobiscie polecam komiksy - nie mangi , z nich mozna duuzo sie nauczyc ) , potem podumaj nad jedna pracka i ja narysuja - dopiero potem wystawiaj .
Wtedy bedzie napewno wygladac duuzo lepiej niz to co prezentujesz tu . Bo prtawde mowiac to ,to co jest w tej galeri wyglada jak kupa kiepskich szkicy a nie dziel prezentujacych lata ciezkiej wytezonej pracy ..jak to mniej wiecej stoi w opisie .

Zachecam wiec do cwiczen , zycze troche pokory i cierpliwosci .
Pozdrawiam .............
[7] Re: dragonb1988
oldsystem [*.tsi.tychy.pl], 07.10.2006, 22:53:16, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
oldsystemNo dobra, ja pasuje... Również pozdrawiam
[8] Re: dragonb1988
Yaten [*.internetdsl.tpnet.pl], 08.10.2006, 16:29:09, oceny: +0 -0
YatenNie ma co się przejmować krytyką, tak jak jest napisane w opisie, to dopiero początki, więc wszystko przed Tobą. Na pewno trzeba będzie jeszcze sporo popracować, będą momenty, kiedy będziesz miał dość, ale nie załamuj się - jeszcze nadejdzie moment, kiedy będziesz miał czym się pochwalić. Tak Ci powiem po cichu na ucho, że warto zacząć od "przerysowywania". Nie chodzi mi tu o kalkowanie, ale o patrzenie na jakiś znany rysunek i spróbowanie narysować go tak jak wygląda. I tak się po malutku zaczyna. I pamiętaj, nie daj się tym co Cię będą krytykować, takich jest zawsze od groma. Tak jak powiedział George Bernard Shaw "Zdolny tworzy, niezdolny poucza":) Trzymaj się:)
[9] Re: dragonb1988
-=PaTuSiA=- [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.10.2006, 08:26:49, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
-=PaTuSiA=-Co do odrysowywania, to Tomek akurat brdzo dobrze sobie z tym radzi. Dostałam od niego parę świetnych prac, więc wiem, co mówię. :) Nawet narysował mojego pieska... :P A co do tych prac... Mi sie podobają. :P
[10] Re: dragonb1988
oldsystem [*.tsi.tychy.pl], 14.10.2006, 11:58:39, oceny: +0 -0
oldsystemO, dziękuje za te wszystkie Wasze komentarze. Z jednych skorzystam, a drugie ominę:)
[11] Re: dragonb1988
Oka [*.chello.pl], 30.10.2006, 17:30:53, oceny: +0 -0
OkaOgólnie zgadzam się z Progressem, chociaż uważam, że był odrobine niedelikatny.
Faktycznie styl bardzo ci się wacha, w dodatku nie najlepiej kolorujesz. Postaci trzymają się sztywno, jedyne rzwawsze częśli ich ciał to twarze, na których faktycznie widoczne są pewne wyrazy. Rozkładasz się przy kształcie głów, które w niektórych miejscach są kanciaste, wystające lub spłaszczone. Przed Tobą dużo pracy. Ja także radziłabym ci poćwiczyć na odrysowywaniu(sama tak zaczynałam:)), wtedy będziesz wiedział, jak sobie radzisz w porównaniu z mistrzami.
Życzę Ci powidzenia w dalszym rysowaniu i nie poddawaj się!
[12] Re: dragonb1988
Yen [*.interbit.com.pl], 17.11.2006, 20:04:09, oceny: +0 -0
YenRysuj dalej, dobrze się zapowiadasz. Moge Ci poradzić jedną rzecz - lustro. Jak skończysz szkic, stań z nim przed lustrem a od razu zobaczysz np. krzywe głowy. Drugą sprawą jest, abyś posiedział trochę nad linią, nie spiesz się, nikt nie pogania :) Czy kolorujesz czy rysujesz - poświęć trochę czasu (zakładam, że sprawia Ci to jakąś przyjemność) i np. poprowadź linię nieposzapraną :)
[13] Re: dragonb1988
KnP [*.fbx.proxad.net], 17.11.2006, 20:11:45, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
KnPczasami wystarczy po prostu popatrzeć pod swiatło:P tak jest szybciej, bo nie trzeba biegać do lustra
[14] Re: dragonb1988
karasu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.11.2006, 20:20:40, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
przede wszystkim życzę więcej samokrytyki, bo wystawiając coś takiego autor pokazuje brak poważnego podejścia do tego co robi. No i proponuję zrobić jakić filtr na ACP. Takie prace to na deviantarta - tam pochwalą każde gówno. Pozdrawiam
[15] Re: dragonb1988
Meitsa [*.smgr.pl], 17.11.2006, 21:36:18, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
MeitsaBrak poważnego podejścia? Gówno? Człowieku, zastanów się najpierw zanim coś napiszesz. Każdy rysuje jak potrafi a jeśli nie potrafisz tego docenić to twój problem.
[16] Re: dragonb1988
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 17.11.2006, 23:02:38, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
AvantaRNo to niech kazdy rysuje jak potrafi, ale niech nie wrzuca tego na serwis. Albo jesli wrzuca, to niech przyjmie slowa krytyki (ktore notabene sa jak najbardziej uzasadnione). Sam nie rysuje, nie mam do tego talentu - ale jesli bym cos narysowal, czy musze to wrzucac gdzies i czekac tylko na pochwaly? Bez sensu. Z jednej konstruktywnej krytyki wiecej pozytku niz z 10 pozytywnych komentarzy (ale klamliwych).
[20] Re: dragonb1988
Meitsa [*.smgr.pl], 18.11.2006, 10:53:26, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
MeitsaKrytyka owszem, wiadomo, że nie wszystko jest piękne i każdemu się podoba, ale to już jest wegług mnie zwykłe mieszanie z błotem.
[23] Re: dragonb1988
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 19.11.2006, 12:26:11, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
AvantaRKlocilbym sie, czy wypowiedzi np. Progressa byly mieszaniem z blotem.
[18] Re: dragonb1988
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 18.11.2006, 06:38:54, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
MesiasteSorry, ale idź się utop? Każdy jakoś zaczynał =_=
Jak widze takie komentarze gdziekolwiek to mnie szlag bierze. A od DA prosze sie odczepić bo tam wielu wspaniałych rysowników siedzi.
[21] Re: dragonb1988
Meitsa [*.smgr.pl], 18.11.2006, 10:54:52, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
MeitsaPopieram.
[22] Re: dragonb1988
karasu [*.chello.pl], 18.11.2006, 18:25:51, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
na 1 wspaniałego rysownika na devie przypada 20 takich jak dragonb1988. I jeśli chce żeby mu słodzić, to tam najlepiej. Każdy shit pochwalą. I owszem, każdy tak zaczynał. Ale jeśli ktoś szanuje to co robi, to ćwiczy dopóty, dopóki nie ma czegoś dobrego do pokazania. A po konstruktywną krytykę, wybiera się w miejsca inne niż acp. Bo pokazywanie swoich początkowych prac na znanych serwisach świadczy o kompletnym braku samokrytycyzmu.
[17] Re: dragonb1988
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 18.11.2006, 06:37:08, oceny: +0 -0
MesiasteJak na początek to nie jest tak tragicznie ;) Ale pracy przed Tobą co nie miara, żeby rysować na powiedzmy dobrym poziomie.
Po pierwsze styl- znajdź swój własny, nie wzoruj się na pracach innych/mangaków przy każdym kolejnym rysunku. Inaczej będziesz lawirował między istniejącymi już stylami i nie dość, że niczego się nie nauczysz to jeszcze nie wyrobisz czegoś, co każdy rysownik powinien posiadać- indywidualności i oryginalności. Wierz mi, wiem co mówię :)
Po drugie- technicznie może też na razie 'kulejesz', ale musze Ci powiedzieć, że moje pierwsze prace były nieporównywalnie gorsze (o zgrozo!), a w ciągu kolejnych lat nauczyłam się (i wciąż uczę) operować chyba większą ilością tradycyjnych mediów. Zatem jeśli się przyłozysz to wróżę Ci świetlaną przyszłość :P
Masz spore braki w rysowaniu sylwetek, daje się we znaki brak poczucia symetrii, nie ma konkretniejszych teł~ wszystko to wymaga żmudnej i ciężkiej pracy, na którą, chcąc zostać rysownikiem, musisz być przygotowany. I tak naprade tylko od Ciebie zależy, czy ułożysz się na półce z napisem 'poziom średni' czy na półce, której może na razie nie widać, ale jest tam gdzieś wysoko :)
To tyle ode mnie. Pozdrawiam
Życzę weny~
[19] Re: dragonb1988
-=PaTuSiA=- [*.gbn.pl], 18.11.2006, 10:06:15, oceny: +0 -0
-=PaTuSiA=-Siódmy rysunek bardzo mi się podoba. :)

W szkole dam Co coś, żebyś mi to narysował. :)

Pozdrowionka!:*
[24] Re: dragonb1988
oldsystem [*.tsi.tychy.pl], 19.11.2006, 16:41:31, oceny: +0 -0
oldsystemHehehe To mi się podoba. Takie pojedynki są dosyć ciekawe:) No cóż, dziekuje Wam wszystkim - tym pozytywnie nastawionym i tym negatywnie (bo bez Was nie byłoby tak zabawnie). A Wy co uważacie się za jakiś bogów? Żadnej tolerancji? Myślałem, że osoby interesujące się M&A są dosyć tolerancyjne, a nie wywyższają się ponad miarę. I nie mówię, tego do tych którzy mi radzą, bo im bardzo dziękuje.
[25] Re: dragonb1988
Progress [86.56.0.*], 19.11.2006, 21:13:21, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
Progressehhh no comment ...szkoda nerwow i czasu =_='
[26] Re: dragonb1988
Oka [*.chello.pl], 20.11.2006, 18:24:21, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
OkaCzy za "tolerancję" uważasz chwalenie wszytskiego, co tworzysz? Bo jeżeli tak, to jestem nietolarancyjna... No popatrz, nie pomyślałabym!
[27] Re: dragonb1988
oldsystem [*.tsi.tychy.pl], 20.11.2006, 19:18:44, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
oldsystemA kto tu mówi o chwaleniu? 90% komentarzy tu to obelgi w moją stronę, żadnych chwaleń niema... Wystarczyłoby powiedzieć co robię nie tak i doradzić jak to ewentualnie poprawić... tylko to i nic więcej.
[28] Re: dragonb1988
oldsystem [*.tsi.tychy.pl], 20.11.2006, 19:21:39, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
oldsystemChyba przesadziłem z tymi procentami, sorki. A do Ciebie Oka nic nie mam, przeciwnie dzięki za rady.
[29] Re: dragonb1988
Gagazehn [*.chello.pl], 21.01.2007, 13:30:37, oceny: +0 -0
GagazehnNo nie wiem... Chiba musisz jeszcze trochu popracować. Nad kolorowaniem na przykład. Na razie jest nie za bardzo, ale może byc lepij xD
Powered by WashuOS