header imageheader imageheader image
Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Wydumał Keii dnia 27.01.2009
Oczywiście, że tak10,81 %63 (10,81 %)
Zdecydowanie nie51,97 %303 (51,97 %)
Nie obchodzi mnie to, nie czytam Arigato, ale i tak napiszę to jeszcze raz w komentarzach37,22 %217 (37,22 %)
Wszystkich głosów:583

Zobacz także

Powiązane tematy: Arigato.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 73 dodaj

[1] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Hijioki [*.chello.pl], 27.01.2009, 17:26:04, oceny: +0 -0
Ja nigdy nie patrzę do spisu treści, tylko wertuję magazyn i zatrzymuję się na interesujących mnie artykułach, więc... nic mnie to nie obchodzi D:
[2] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
SStefan [*.akademiki.uni.torun.pl], 27.01.2009, 17:34:41, oceny: +0 -0
SStefanZdecydowanie nie- między innymi dlatego po dwóch numerach dałam sobe spokój, żeby czegoś hucznie reklamowanego na okładce szukać dziesięć minut, dajcie, panie, spokój...
[3] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
madame Dziwaczna [*.gal.pl], 27.01.2009, 18:01:48, oceny: +0 -0
madame DziwacznaNie czytam XD
Ale jak już jakaś gazeta wpadnie mi w łapki to po spisie treści stwierdzam czy jej z łapek od razu nie wyrzucić >O
[22] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
DH707 [150.254.105.*], 28.01.2009, 15:52:00, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
DH707Nie obchodzi mnie to, nie czytam Arigato XD
[34] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Maya [*.internetdsl.tpnet.pl], 29.01.2009, 00:23:29, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
MayaPopieram :)
[43] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
beamer [*.acn.waw.pl], 30.01.2009, 11:10:51, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
żeby nie być gołosłownym, piszę jeszcze raz w komentarzach że nie obchodzi mnie to bo nie czytam Arigato ;]
[51] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Amianka [*.chello.pl], 30.01.2009, 23:27:15, odpowiedź na #43, oceny: +0 -0
AmiankaNo to ja też. Nie obchodzi mnie to, bo nie czytam Arigato. ^w^
[4] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 27.01.2009, 18:04:18, oceny: +0 -0
AvantaRPrzydalaby sie opcja - "Jest mi to obojetne i tak przeczytam" :P
[5] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Keii [*.ghnet.pl], 27.01.2009, 18:05:52, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
KeiiMea culpa, nie pomyślałem o tym.
[11] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Kisiel [*.e-wro.net.pl], 28.01.2009, 00:52:20, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
Dokładnie. Ostatnio jak nie było prądu - palnęło połowę osiedla, to numer 2 przeczytałem cały i nie żałuję.
A Spis treści wydaje mi się niepotrzebny o ile pismo nie rozrośnie się 2x. Komputerowcy pewnei chcieliby spis treści jako interaktywne menu ;D Kliknę tu a wejdzie mi recenzja jaką chcę *.*
[16] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.01.2009, 11:02:19, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
GuileJa to zawsze mówiłem, że w książkach, a konkretniej lekturach brakuje funkcji ctrl+f:P
[21] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Kamoku [*.171.160.14.static.crowley.pl], 28.01.2009, 13:27:27, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
KamokuA to co ja mam powiedzieć jak na zaliczenie miałem wypisać na jakich stronach i w jakim kontekście występuje w książce (około 300 stron) słowo 'teza' ;)
[35] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Kisiel [*.e-wro.net.pl], 29.01.2009, 02:42:21, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
akurat tutaj da sięto zrobić ;]
skaner i oprogramowanie OCR lub prościej e-book (o ile jest)
[36] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.01.2009, 02:46:54, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
GuileZe skanera na zaliczeniu nie skorzystasz. Co do e-bookow, to jak masz dobry sprzet i nie jest to zaliczenie ustne, to nie powinno byc problemu:P
[37] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.01.2009, 09:38:21, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
Jukico ty studiujesz? P:
[52] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Amianka [*.chello.pl], 30.01.2009, 23:29:10, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
AmiankaTeż jestem ciekawa... :P
[6] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Koji [*.chello.pl], 27.01.2009, 18:37:59, oceny: +0 -0
Kojia ja bym chciał spis bo nie lubię szukać tego co mnie interesuje...
[7] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.01.2009, 19:53:04, oceny: +0 -0
Jukijak kupuje czasopisma dla tematu z okladki to od niego zaczynam szukanie. jak nie moge go znalezc to sie stresuje. jak sie stresuje, to cisnienie mi skacze. jak skacze mi podczas czytanai cisnienie, to wiecej nie kupuje czasopisma bez spisu tresci P:
[8] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.01.2009, 20:01:22, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaAhh młodość, za kilka lat takie skoki ciśnienia mogą się skończyć poważniej niż tylko zaprzestaniem kupowania czasopisma ;-)
[10] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.01.2009, 23:32:26, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
Jukizamiast pisma kupie np. benecol XD
[12] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Okami [*.idd84.nettete.pl], 28.01.2009, 02:32:14, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Okamibenecol jest na cholesterol xD kup sobie biovital lub vicard, nie bedzie lepiej, ale dodaje +2 do respektu u moherow xD
[15] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Aries [*.internetdsl.tpnet.pl], 28.01.2009, 10:17:25, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
AriesxD czego to się na ACPie człowiek nie nauczy ;P ja tam na lekach się nie znam ale +5 do respektu u mocherów można zdobyć rzucając na tace "co łaska nie mniej niż 100złoty" xD w tym że jeśli zaczniesz głupio nabijać się z księży lub ministrantów to dostajesz -10 i jeszcze torbą w łep ;]

Wracając do tematu... może nie powinienem się wypowiadać skoro nie kupuję (czytam co mnie interesuje w empiku lub u znajomych) czasopismo bez spisu treści to nienajlepszy pomysł... :)
[17] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.01.2009, 11:27:39, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
Jukiups, faktycznie XD ale od braku spisu tresci wszystko rosnie! :X i cisnienie, i cholesterol ;)
[9] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Kamoku [*.171.160.14.static.crowley.pl], 27.01.2009, 23:10:08, oceny: +0 -0
KamokuTak generalnie to na początku mi brak spisu treści nie przeszkadza bo czasopismo i tak czytam od deski do deski. Ale z czasem, jak numerów będzie więcej i najdzie mnie ochota na znalezienie konkretnego artykułu to bez spisu będzie ciężko.
[13] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.01.2009, 02:52:28, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
JoePolecam anime.com.pl i opcję "szukaj". :-)
[14] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Chaos [*.acn.waw.pl], 28.01.2009, 08:44:40, oceny: +0 -0
ChaosNie czytam tego, ale i tak brak spisu treści jest złym pomysłem.
[45] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.01.2009, 15:02:26, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
RyujiSame here.
[47] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
CELL767 [*.gdynia.mm.pl], 30.01.2009, 19:08:56, odpowiedź na #45, oceny: +0 -0
CELL767jw.
[18] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Adda [*.chello.pl], 28.01.2009, 11:55:56, oceny: +0 -0
AddaKażda szanująca się gazeta powinna mieć spis treści, ot co!
[19] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 28.01.2009, 11:57:02, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
GarguCzasopismo :)
[20] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
SeNe [*.internetdsl.tpnet.pl], 28.01.2009, 12:10:28, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
SeNeJakbym to już gdzieś słyszała @@"
[38] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Bożo Wporzo [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.01.2009, 11:51:23, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
Bożo Wporzoja również xD :D
[26] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Adda [*.chello.pl], 28.01.2009, 17:59:37, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
AddaKażde szanujące się czasopismo powinno mieć spis treści* ;)
[31] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Pottero [*.eranet.pl], 28.01.2009, 20:52:43, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
Pottero...gazeta lub czasopismo.
[57] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 01.02.2009, 16:41:14, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
GarguGazety zwykle (nigdy?) nie maja.
[23] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Yen [*.adsl.inetia.pl], 28.01.2009, 15:52:14, oceny: +0 -0
YenCzy brak klapków w Arigato to dobre rozwiązanie?
[29] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 28.01.2009, 20:26:39, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
Czy brak rozwiązania to dobre klapki? Arigato.
[24] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 28.01.2009, 16:18:34, oceny: +0 -0
GrisznakCzy brak Arigato to dobre rozwiązanie?
[48] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
HΛЯPΛGŌN [*.adsl.inetia.pl], 30.01.2009, 19:23:04, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
HΛЯPΛGŌNJedyne słuszne.
[25] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 28.01.2009, 16:43:42, oceny: +0 -0
PulpetMasterCzy brak cycków w arigato to dobre rozwiązanie?
[27] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Zantax [*.akademiki.uni.torun.pl], 28.01.2009, 19:16:21, oceny: +0 -0
ZantaxWprawdzie nigdy nie czytałem Arigato, ale wydaje mi się, że brak spisu treści nie jest zbyt dobrym pomysłem. W zasadzie można powiedzieć tak: o ile z jego istnienia wynika ten plus, że można w krótkim czasie zapoznać się z treścią numeru i szybko znaleźć konkretną recenzję / artykuł, to z braku spisu treści raczej żadne plusy nie wynikają.
[28] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Snake [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.01.2009, 20:23:47, oceny: +0 -0
Nie spis treści to podstawa zawsze lubie na niego luknąć jeśli coś mnie zainteresuje to zobacze a potem czytam dalej a jak nie ma spisu to zostawiam gazetke i czytam ją dopiero jak sobie przypomne, często jest to około roku tzn: jak robie porządek w gazetach i książkach itp
[30] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Pottero [*.eranet.pl], 28.01.2009, 20:48:17, oceny: +0 -0
PotteroNie czytam „Arigato”, więc mam w dupie jego spis treści, aczkolwiek jeśli czytelnicy uważają, że spis powinien być, to tak też się stać powinno – jak to mówią: nasz klient, nasz pan.
[41] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Yen [*.adsl.inetia.pl], 29.01.2009, 13:39:56, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
YenFakt. To spytajmy się teraz ludzi o te klapki. I plakaty. I naklejki.
[44] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
KnP [*.ssp.dialog.net.pl], 30.01.2009, 13:29:07, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
KnPja chce mangowy daszek O:
[32] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 28.01.2009, 21:06:11, oceny: +0 -0
To w sumie intrygujące, iż o zakupie czasopisma decyduje obecność jakiejś konkretnej pozycji - nie zaś ich różnorodność. Oznaczałoby to, że mamy całą kupę fanów pojedynczych tytułów? Wydaje mi się że za coś podobnego innych nazywa się narutardami. Zwykła ciekawość lub choćby "common sense" fana mangi, powinna skutkować przyswajaniem sobie dostępnej wiedzy o obiekcie fanatyzmu. W teorii.
Z drugiej strony to jednak lepiej że mamy samych "weekendowych otaku" (z wyjątkiem Tenchiego).
[39] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
engine.source.autoset [*.ip.netia.com.pl], 29.01.2009, 12:03:57, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
a może to są "otaku 200 stron mangi"?
[33] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Ritsu [*.nplay.net.pl], 28.01.2009, 22:22:54, oceny: +0 -0
RitsuŻeby głosowi w ankiecie stało się zadość - nie czytam Arigato i nie obchodzi mnie jego spis treści. Nie wiem ile ma stron, ale nie wydaje mi się żeby przewertowanie czasopisma w poszukiwaniu konkretnego artykułu było jakimś wielkim problemem. Chociaż z drugiej strony, jak tak patrzę na przykładowe strony, to może faktycznie wśród tych wszystkich obrazków trudno znaleźć nagłówek. Nie wiem, nie czytam. I po co ja się w ogóle rozpisuję.
[40] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
SD [*.adsl.inetia.pl], 29.01.2009, 12:08:28, oceny: +0 -0
Źle, że nie ma T_T Ale i tak czyta się gazetę miło :3
[42] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
DiziXagi [*.multi-play.net.pl], 29.01.2009, 18:00:58, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
Gazeta?? To ja ciągle myślałem że to czasopismo jest :>
[46] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
PMSka [*.adsl.inetia.pl], 30.01.2009, 16:03:29, oceny: +0 -0
PMSkaZaznaczyłam nie mimo, że Arigato nie czytam ^^ ale spis treści musi być
[49] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
HΛЯPΛGŌN [*.adsl.inetia.pl], 30.01.2009, 19:24:30, oceny: +0 -0
HΛЯPΛGŌNTez tego nie czytam bo zajeżdża tandetą, ale nawet gówniane gazetki mają jakiś tam spis treści.
[50] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Yukii [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.01.2009, 21:01:15, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
Yukiija czasem czytam i jakos specjalnie mi to nie przeszkadza bo przeglądam wszytko ale mogło by być...
[54] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 31.01.2009, 21:21:14, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
Jako znawca chyba mi przyznasz rację iż tandeta to wyższy poziom w porównaniu z lekturą gównianych gazetek?...
Dobrze mówię?
[53] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
xionacz [94.254.206.*], 31.01.2009, 17:18:41, oceny: +0 -0
xionaczskąd taki pomysł?
[55] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Kwak [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.02.2009, 12:05:09, oceny: +0 -0
KwakCzy brak malkontentów w fandomie to dobre rozwiązanie?

Tak/Nie
[56] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 01.02.2009, 16:01:13, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
Spis malkontentów. To byłoby dobre rozwiązanie.
[58] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 03.02.2009, 16:33:01, odpowiedź na #56, oceny: +0 -0
GrisznakTo byłby po prostu spis fandomu.
[61] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Aries [*.internetdsl.tpnet.pl], 06.02.2009, 11:16:58, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
AriesZdecydowanie tak ale nie można usunąć 90%fandomu gdyż po sprzątnięciu 15% reszta się pochowa xD
[59] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Naginato [*.am.osi.pl], 03.02.2009, 18:37:19, oceny: +0 -0
oczywiście, że nie.
Wiadomo, przy spisie treści można walnąć jakieś cycate babki. No i będzie ich dzięki temu więcej
więcej cycków, ot co!
[60] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
tsuciek [*.chello.pl], 06.02.2009, 01:36:46, oceny: +0 -0
spis tresci powinien byc, tak mysle mimo ze nie czytam.
[62] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Shi-chan [*.chello.pl], 07.02.2009, 18:29:58, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
Shi-chanZgadzam się. Spis treści powinien się znaleźć nawet w takim czasopiśmie. To ułatwia odrzucenie tandety... od jeszcze większej tandety.
[63] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Shere [*.ols.vectranet.pl], 08.02.2009, 18:48:38, oceny: +0 -0
Czytałam pierwszy numer i nie pamiętam nawet czy był czy nie był tam spis treści.
Czasopismo ma potencjał, ale sporej grupie autorów tekstów polecam książke "Gatunki Dziennikarskie. Teoria - praktyka - język" autorstwa K. Wolnego-Zmorzyńskiego, A. Kaliszewskiego oraz W. Furmana. Nawet mogę pożyczyć.
[64] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
oyu [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.02.2009, 12:20:07, odpowiedź na #63, oceny: +0 -0
przez takie ksiazki ludzie trzeba uczyc na nowo zawodu dziennikarza, bo sie do niego nie nadaja
[71] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Shere [*.ols.vectranet.pl], 12.02.2009, 01:30:37, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
Nie mówię, żeby traktować taki tytuł jak biblię, ale są tam rzeczy które warto wiedzieć - warto się nimi zasugerować pisząc chociażby komentarz czy recenzje.
Poza tym rozumiem, że znasz tą książkę skoro ją oceniasz.
[72] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Odetta [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2009, 12:36:28, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
("tę książkę")
Ścisłe formy i podręcznikowe normy czasem pasują, a czasem nie, o tym też trzeba wiedzieć.
[65] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Makia [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.02.2009, 18:45:27, oceny: +0 -0
MakiaKiedy czytam Arigato to nie 'jak leci' tylko od tego co najbardziej mnie interesuje do togo co interesuje mnie najmniej (albo wcale, ale wtedy można zadać sobie pytanie czy jest sens to czytać) i z pewnością spis treści by mi to ułatwił jak czytam np. Świat Motocykli albo Charaktery to co rusz korzystam ze spisu.
[67] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 11.02.2009, 17:45:22, odpowiedź na #65, oceny: +0 -0
Zapytam uprzejmie, niedwuznacznie i neutralnie - co w komiksie sprawia iż zaczyna cię on interesować?
[68] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 11.02.2009, 19:15:57, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
GarguCo ma gowno do wiatraka?
[69] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Makia [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.02.2009, 20:19:27, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
MakiaJa po prostu nie mogę się porównać do 'gąbki' która chłonie wszystko bez względu na temat. Lubię pozycje typu shōnen, rzadziej shōjo ( i to są właśnie te tematy, które uznałam za mało lub wcale nie interesujące)
[73] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Froh on antibiotics [78.8.106.*], 17.02.2009, 17:49:49, odpowiedź na #69, oceny: +0 -0
Czyli fakt iż jest to komiks ma drugorzędne znaczenie, a co za tym idzie styl rysownika, wygląd postaci, itd. No cóż - muszę jednak przyznać, ku uczciwości, iż rozumiem tego typu podejście.
[70] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
Gargu [*.154.246.94.artcom.pl], 11.02.2009, 21:32:43, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
Garguk, zrozumialem juz pytanie
[66] Re: Czy brak spisu treści w Arigato to dobre rozwiązanie?
CatThoru [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.02.2009, 11:37:35, oceny: +0 -0
CatThorubrak spisu treści mnie irytuje :( lubie miec jakis poglad co sie znajduje w czasopiśmie, które kupuje
Powered by WashuOS