header imageheader imageheader image

PierniCON (Gargoyle)

Gargoyle

Sortowanie: Układ:

PierniCON (Gargoyle) - DSCN2884
800 x 600
65,57 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2886
800 x 600
92,27 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2889
600 x 800
83,00 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2893
800 x 600
79,19 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2895
800 x 600
92,66 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2896
600 x 800
102,82 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2898
600 x 800
93,74 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2899
800 x 600
78,78 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2900
800 x 600
91,12 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2901
600 x 800
76,43 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2902
800 x 600
97,40 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2903
800 x 600
92,40 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2904
600 x 800
84,98 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2905
600 x 800
74,31 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2911
800 x 600
59,36 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2915
600 x 800
50,19 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2916
600 x 800
69,83 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2917
800 x 600
94,12 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2918
600 x 800
73,97 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2919
800 x 600
97,81 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2920
600 x 800
95,88 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2922
600 x 800
89,69 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2926
600 x 800
89,39 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2927
600 x 800
84,23 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2930
800 x 600
97,38 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2931
600 x 800
87,03 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2937
800 x 600
58,10 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2938
800 x 600
63,88 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2939
600 x 800
88,18 KB
PierniCON (Gargoyle) - DSCN2940
600 x 800
58,04 KB
Informacje
Data dodania:14.11.2005, 20:27:04Odsłon:10955Obrazów:49Rozmiar:3,71 MB

Zdjęcia z toruńskiego konwentu, który odbył się w dniach 12-13 listopada 2005. Jego tematem było niewolnictwo i okolice, która to tematyka dość często eksplorowana jest w anime. Jednocześnie był to chyba pierwszy konwent tego typu w Polsce.

[ 1 ][ 2

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: PierniCON.

Ocena

12345678910
Wystawiać oceny mogą tylko zarejestrowani użytkownicy.
5,50/10 (2 głosów)

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 95 dodaj

[1] Re: PierniCON
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 14.11.2005, 20:38:49, oceny: +0 -0
GargoyleJoe, czemu pominales dzien zerowy?
[2] Re: PierniCON
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 14.11.2005, 20:44:43, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
GargoylePopraw, albo bedzie spipczone (chociaz kilka wybierz z tego, jak ci tak cennego miejsca szkoda).
[13] Re: PierniCON
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2005, 21:43:48, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
JoeBazgroły na tablicy, obdrapane drzwi, Coach wieszający ekran... uznałem te zdjęcia za niezbyt interesujące i jako taki kwalfikujące się do pominięcia. Miejsce jest tu drugorzędną sprawą.
[14] Re: PierniCON
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 14.11.2005, 21:51:03, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
GargoyleKurde, Joe. Ludzie byli (nie tylko Coach na tablicy od kosza, tracany patykiem). Albo plakat szkolny "nie daj sie zniewolic" (temat konu: niewolnictwo) - jak to bylo "niezbyt interesujace", to moze ja cie za to pozwe.
[23] Re: PierniCON
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.11.2005, 00:07:41, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
JoePrzyznaję rację – plakat szkolny jest interesujący w kontekście tematyki konwentu, zdjęcie już dorzuciłem do galerii. Jednak pozostałe z pominiętych zdjęć wciąż uważam za nieciekawe.
[24] Re: PierniCON
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 15.11.2005, 00:14:33, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
GargoyleNo to saj Atsuko chociaz :)
[94] Re: PierniCON
R-chan [*.tvk.torun.pl], 20.11.2005, 21:47:19, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
R-chanjak mozesz to przesli wszystkie zdjecia na mail pierniconowy pienicon@op.pl
[3] Re: PierniCON
lenin1905 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2005, 20:45:47, oceny: +0 -0
No bez jaj nie ma tu ważniejszych wydarzen!(np.Yaoi live)
[4] Re: PierniCON
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 14.11.2005, 20:57:57, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
GargoyleTo nie bylo "wazniejsze wydarzenie". To bylo wydarzenie, o ktorym organizatorzy staraja sie zapomniec (a zdjec i tak zakazali publikowac). Poza tym, perwersje i pedalstwo ja olalem, skoro byly o wiele ciekawsze rzeczy. Pozwij mnie.
[5] Re: PierniCON
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 14.11.2005, 21:00:56, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
GargoyleBez jaj indeed.
[7] Re: PierniCON
szmergiell [*.hstl6.put.poznan.pl], 14.11.2005, 21:11:40, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
szmergiellHm...
Czyli po wycieciu wszelkich pedalstw, perwersji i udziwnien - nic sensownego nie bylo??
Jakby tu przytoczyc pewien cytat: "Ja wiedzialem ze tak bedzie"... i dobrze ze mnie tam nie bylo.
Chyba coraz mniej bawia mnie takie udziwnienia w stylu pierniCONu
[8] Re: PierniCON
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 14.11.2005, 21:17:21, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
GargoyleOdwrotnie. Caly czas bylo cos sensownego (panele/konkursy w 2 salach), wiec nie bylo czasu na glupoty. Nie podoba ci sie, to mnie pozwij.
[9] Re: PierniCON
lenin1905 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2005, 21:17:51, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
Kwestia sporna- dla jednego to zabawne przedstawienia dla drugiego promowanie pedalstwa i innych "evil" rzeczy. :/ Pozawać cie? Po co- to wolny kraj masz swoje zdanie ja mam swoje.Nie lubie długo rozmawiac wien na tym poprzestańmy. Konwentowi za organizacje daje 6/10 Ale chyba to by było ciekawsze niż zdjecia czekoladowych pierników :/
[10] Re: PierniCON
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 14.11.2005, 21:19:09, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
GargoyleRozplacz sie.
[11] Re: PierniCON
lenin1905 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2005, 21:28:42, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Wole sobie przegladać inne strony w necie niż sie wdawać bezsensowne dyskusje które nie mają końca (jakich tu pełno) Ja bede mówił swoje - a ty bedziesz sie rozczulał że konwent był zjebany i załujesz że pojechałeś(i bedzie pisał że moge cie pozwać ).Ze promowali pedalstwo itd. Tylko po co tam pojechałeś? Zrobic kilka zdjęc i bluzgać na orgów przez miesiąc ? Wyraźnie było napisane co na konwencie będzie.
[12] Re: PierniCON
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 14.11.2005, 21:40:59, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
GargoyleChyba cos cie pojebalo, moj drogi kolego. Wyraznie napisalem, ze konwent byl swietny i to przez nadmiar innych atrakcji nie musialem uczestniczyc w w.w. pedalskich zabawach (ktorych organizatorzy sie wstydzili po konwencie zreszta). I tak czasu nie starczylo na wartosciowe rzeczy (nie mozna byc w 2 miejscach naraz, a panelowki byly dwie, z czego jedna o Japonii - m.in. konkurs wiedzy o wojnie na Pacyfiku wygralem), a do tego przeciez inne sal z wlasnymi programami. Wiecej w recenzji.
[33] Re: PierniCON
dokkeabi [*.aster.pl], 15.11.2005, 11:50:21, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
dokkeabiHmm... Trochę za późno na wstyd zarówno ze strony organizatorów jak i ze strony uczestników... Zdjęcia i tak się pojawią, a posypywanie głowy popiołem niewiele już pomoże... Powiem szczerze, byłem na Yaoi Live i widziałem, że 90% uczestników konwentu, a także i organizatorzy było setnie ubawionych, a ja siedziałem na tej sali (dokladnie na wprost sceny) i zastanawialem się o co właściwie chodzi...? Przedstawienie było poniżej wszelkiej krytyki, nie rozumiem jak ktokolwiek mógł dopuścić do pojawienia sę czegoś tak upokarzajacego dla widzów i występujących na konwencie... (przypomina to sytuację z innego konwentu kiedy to jakaś dziewczyna po panelu Yaoi podeszła do dwóch chłopaków i powiedziała, ze im zapłaci jeżeli się pocałują...) Nie rozumiem, jak mogło to kogokolwiek śmieszyć... Nie rozumiem tabunu piszczących panienek które widząc dwóch całujących się mężczyzn dostają seryjnych orgazmów... Nie rozumiem jakim prawem używacie obraźliwego słowa "pedał"... Nie rozumiem, dlaczego organizator kiedy chciał ludzi wyprosić z main roomu krzyknał "wypierdalać"...
Coś mi się obiło o uszy, że konwent pretendował do bycia "zastępstwem" Baki... *Pusty śmiech* Był to jeden z najgorszych konwentów na jakich byłem... Organizatorzy sobie nie radzili z uczestnikami, to co się działo drugiego dnia w łazienkach woła o pomstę do nieba, idiotyczny był pomysł umieszczenia DDR w pomieszczeniu bez okien, a fakt, że było wiele na prawdę interesujących atrakcji (co przyznaję z czystym sumieniem, bo panele i konkursy były świetne) w niczym nie pomoże...
Po raz kolejny okazuje się, że fandom widocznie nie dorósł do poruszania takich tematów jak Yaoi na konwentach (co mnie trochę dziwi, bo ś.p. Aicon był wspaniały), może należy Yaoi zostawić właśnie na konwenty tematyczne?
Powiem szczerze, nudzi mnie oglądanie po raz setny napisów "won z Gotyckim Lolitami", słuchanie haseł "won z Yaoi"... Zastanawia mnie, dlaczego ludzie którzy interesują się M&A odczuwają potrzebę manifestowania (żałosnego bo żałosnego ale zawsze manifestowania) swojego niezrozumienia dla pewnych tematów... Może powinniśmy zacząć piętnować brzydkich ludzi na konwentach? A może spoconych i śmierdzących DDRowcow? A może pryszczatych wielbicieli GO? A może spedalonych chłopaków w spódnicach? A może dziweczynki które ubierają się na konwent jak ostatnie dziwki? A może niekompetentnych organizatorów?
Może najwyższy czas zacząć myśleć...?

:/
[34] Re: PierniCON
dokkeabi [*.aster.pl], 15.11.2005, 11:54:34, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
dokkeabiAha... No i nie zapominajmy o CUDOWNYM pomyśle puszczania pornografii - Yaoi - Soft Pornography, kóre wcale nie było soft w czasie dnia (pierwszy raz się z czymś takim spotkałem), a nie w nocy na hentai night... Chyba lepiej by było gdyby nikt się nie dowiedział...
Brawo!
Gratuluję fantazji!
[36] Re: PierniCON
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 15.11.2005, 12:12:03, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
GargoyleChyba dowiedzieli sie juz wszyscy.
[35] Re: PierniCON
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 15.11.2005, 12:09:16, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
GargoyleUm, hej. Yaoi to jest pedalstwo w zakresie tego, ze nie jest dla gejow (dla gejow jest cos, co sie w Japonii zwie gay manga). Yaoi dla odmiany jest dla kobiet z ich wlasnym wyobrazeniem geja, tj kobiety bez cyckow i z penisem - Ergo pedalstwo, w odroznieniu od homoseksualizmu ;) Idac dalej, "pedalskie zabawy", bo i to geje autentyczni z tego co wiem nie byli. Nie jestem homofobem, po prostu wolalem byc gdzie indziej, a szczegolow calej sprawy nie znam. Ogolnie, nie bierzcie na powaznie wszystkiego co pisze.
[37] Re: PierniCON
ellizjum [*.asta-net.com.pl], 15.11.2005, 12:53:39, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
jednaj rzeczy nie rozumiem, macie prawo wypowiadać się o czym wam sie podoba, ale to chyba nie jest miejsce na takie tematy nie? na conie było duzo z tematyki yaoi, przyznaję, ale było tez wiele innych atrakcji i nikt was siłą na yaoi live nie trzymał. wiele z tego co sie działo nie było winą orgów (np konkurs niewolniczy na którym dwóch panów trochę mocno przsadzało). wszyscy wiedzą ze yaoi jest częście M&A, tak samo jak DDRowcy i fani GO, nikt tu nie chce na nikogo jechać, więc czemu miejsce w którym są zdjęcia z imprezy jest oprawione takimi postami? ok, zgadzam się z tym, ze 'no more gothic lolitas' juz się pszystkim przezarło, ale z tego względu nikt chyba nie chce zastępowac go czymś w styly 'no more yaoi' (JUZ LEPIEJ WOGÓLE ZEJŚĆ Z TEKSTU) bo zaraz yaoistki pogryzą sie z hentayowcami i zacznie się krwawa wojna i to na tle seksualnym! chyba tego nie chcemy nie?
[39] Re: PierniCON
R-chan [*.tvk.torun.pl], 15.11.2005, 15:47:27, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
R-chantrzeba cos odroznic sa atrakcje planowane i nieplanowane..so planowane bylo yaoi live action ktore odbylo sie na mainroomie scenka planowana i wszyscy si edobrze bawili i bedzie to powtorzone na natepnym conie nieplanowane.. incydent w baseniku w sali niewolniczej na warsztatach tresury i za to przepraszamy gdyz osoby ktore tam wchodzily nie wiedzialy czego moga sie spodziewac wiec teraz zastanowcie sie czy sie zrozumieliscieO.O bo na moje to nie
[46] Re: PierniCON
Drake [*.akron.net.pl], 15.11.2005, 19:56:39, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
DrakeCzy mógłby mi ktoś dokładnie po kolei opisać co sie działo w tym baseniku? Ciągle ludzie o tym piszą, a ja właściwie dalej nie wiem o czym bo nie dopchalem się na licytacje :
[49] Re: PierniCON
Pea [*.internetdsl.tpnet.pl], 15.11.2005, 23:22:55, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
Peamoim zdaniem nie przesadzili, konkurs mial byc sperwersiony i byl o polnocy. wiecej: bez takich elementow bylyby zbyt zwyczajny xD
[62] Re: PierniCON
R-chan [*.tvk.torun.pl], 16.11.2005, 18:16:52, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
R-chankonkurs? warsztaty tresury nbyly bardiej panelem.. a ty mas zzapewne na mysli konkurs niewolniczy...- -; ludzie rozrozniajcie atrakcje. a w baseniku.. no coz powiedzmy ze podobne rzeczy jak w kislu na niektorych konach:P
[69] Re: PierniCON
Pea [*.internetdsl.tpnet.pl], 17.11.2005, 01:43:08, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
Pea"(np konkurs niewolniczy na którym dwóch panów trochę mocno przsadzało)." by ellizjum do tego odnosilam, wiec nie wiem, czemu masz problem ;P
[76] Re: PierniCON
dokkeabi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.11.2005, 11:16:22, odpowiedź na #69, oceny: +0 -0
dokkeabiTo może ja powiem, bo jak by nie patrzyć byłem jednym z tych "dwóch panów"...

A więc tak - uznaliśmy (a przynajmniej ja tak uznałem, bo mój Slave nie miał nic do gadania), że skoro organizatorzy przyjeli taką konwencje (patrząc między innymi na Yaoi Live) to my się w nią wpasujemy... Ponieważ znamy się dobrze, mogliśmy sobie po przesadzać do woli, tym bardziej, że była to najprostrza droga do zdobycia nagrody... Tak, chodziło nam głównie o to... XD I tyle...
Heh... "przesadzaliśmy"...? A niby o co chodziło w tym konkursie...? A inne pary nie "przesadziły" bo być może i chiały ale poziom pruderii/wstydu/bóg wie czego im na to nie pozwolił... Chcieliśmy, mogliśmy, zrobiliśmy... Koniec i kropka... ^o^v
:*~
[83] Re: PierniCON
Pea [*.internetdsl.tpnet.pl], 17.11.2005, 19:10:38, odpowiedź na #76, oceny: +0 -0
Pea^__^
[85] Re: PierniCON
Odyn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.11.2005, 19:36:27, odpowiedź na #76, oceny: +0 -0
Odyn;______;
[89] Re: PierniCON
dokkeabi [*.aster.pl], 18.11.2005, 17:57:37, odpowiedź na #85, oceny: +0 -0
dokkeabi^o^
[91] Re: PierniCON
Odyn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.11.2005, 21:58:42, odpowiedź na #89, oceny: +0 -0
Odynprzerazasz mnie
[93] Re: PierniCON
dokkeabi [*.aster.pl], 20.11.2005, 15:17:16, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
dokkeabifajnie, nie...? ~,~''
[19] Re: PierniCON
Seba [*.petrus.com.pl], 14.11.2005, 22:45:46, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
Akurat Yaoi live podobało sie orgom jak i uczestnikom, bo było to zrobione jako parodia, a nie atrakcja na poważnie, sami "aktorzy" Yaoi ledwo tolerują (jeśli wogóle). Zakazaliśmy publikować zdjęć z Warsztatów tresury. Apropo nich zresztą sprostowanie:
Oorganizatorzy chcą przeprosić wszystkich, któzy poczuli lub mogli poczuć się urażeni sprawą zaistaniałą podczas warsztatów tresury. Sprawa ta wyszła bez naszego udziału i woli, nie była zaplanowana i chcielibyśmy o niej jak najszybciej zapomnieć. Mamy nadzieję, że Wy też o niej szybko zapomnicie, bo szkoda, żeby taki incydent, wynikły bez naszego udziału miał wpłynąć negatywnie na odbiór całej imprezy. Zadbamy o to, żeby taka sytuacja więcej się już nie powtórzyła. Jeszcze raz przepraszamy.
[29] Re: PierniCON
Coach [*.intersat.net.pl], 15.11.2005, 01:32:56, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
CoachKhem, należę do osób, których tam nie było, nie wdziały, nie wiedzą co się właściwie takiego stało (to znaczy wiedzą, ale jednostronnie), ale widzą całą kołomyję wokół TEGO. I moim skromnym zdaniem niedomówienia, przepraszania, kłótnie orgowskie i takie tam, sugerują że było to coś naprawdę strasznego, nie wiem, wywieszono nagą ukrzyżowaną dziesięciolatkę głową w dół z 16 piętra na mróz, czy coś takiego. Bez przesadyzmu, bo mi się aż słynne karteczki z nagą czarodziejką z księżyca przypominają...
[41] Re: PierniCON
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 15.11.2005, 16:09:54, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
GrisznakJakie karteczki z czarodziejką ?
[43] Re: PierniCON
Coach [*.intersat.net.pl], 15.11.2005, 18:45:46, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
CoachDawno, dawno temu, stowaryszenie o nazwie Młodzi Konfederaci urządzali medialny twatrzyk, bo ktoś wydrukował i sprzedawał karteczki do notesu z mangowymi rysunkami. Na jednym z nich Usagi siedziała topless na księżycu. I rzucali się, że się najmłodszych pornografią szczuje. Gdzieś to powinno na ACP leżeć. Joe, leży?
[53] Re: PierniCON
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2005, 01:24:15, odpowiedź na #43, oceny: +0 -0
[6] Re: PierniCON
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 14.11.2005, 21:03:20, oceny: +0 -0
GargoyleI jeszcze z cyklu ogloszenia wazne: w sobote zaginela mi ladowarka do baterii aparatu Nikon. Uczciwego znalazce prosi sie o zachowanie sie uczciwie.
[15] Re: PierniCON
Morfi [*.net.autocom.pl], 14.11.2005, 21:52:18, oceny: +0 -0
Buuu T_T. Dlaczego jak były fajne zdjęcia z konkursu piernikowego to mnie ucięto dwa razy T_T.
[16] Re: PierniCON
Bunny_Kou [*.chello.pl], 14.11.2005, 22:09:23, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
Bunny_KouBez Yaoi live, przygarnij kropka i innych tego typu rzeczy zdjecia to szajs T.T Zeby takich atrakcji nie dac
[17] Re: PierniCON
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2005, 22:29:07, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
VulcanTak, pokażmy, a potem zaprosmy na konwent katoli od rydzyka i ryska cebule z TVN'u. Będzie zajebiście.
[18] Re: PierniCON
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 14.11.2005, 22:34:42, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
GargoyleTo trzeba bylo robic zdjecia "takim atrakcjom" (sobie, bo Joe by i tak nie zamiescil). Nie mialabys "szajsu", bo ja wybralem takie wlasnie (szajsowate widac, co z tego ze ludzie usmiechnieci).
[20] Re: PierniCON
ellizjum [*.asta-net.com.pl], 14.11.2005, 22:50:53, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
no dobra, szaj, szajsem, ale jednak wiele innych rzeczy sie działo na conie i one nie zostały zamieszczone. to, według mnie, nie w porządku. prawie 10 zdjęć o piernikach i ani jednego z przygarniania kropka który faktycznie wyszedł troche pedalsko ale nie musiał :) a zresztą, widownia chciała yaoi to i yaoi było (3-ch ambu wychodzi na cosplayu a widownia wrzeszczy 'yaoi!') orgowie nie mieli na to wpływu. nadal nie rozumeim czemu mieliby sie wstydzić - w końcu wszystkim sie podobało.
[21] Re: PierniCON
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 14.11.2005, 23:02:36, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
GargoylePrzepraszam cie bardzo, ze nie bylem w wielu miejscach naraz. To sie wiecej nie powtorzy - nastepnym razem zatrudnie moje klony, jesli tylko kupisz im aparaty (i przypilnujesz ladowarek).
[22] Re: PierniCON
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 14.11.2005, 23:21:26, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
GargoyleI nie "prawie 10", ale 6 (z 68). To byl Piernicon (sponsorowany), a nie Gaycon czy inne Brygady Mocny Pedal, wiec moze zle trafiles. Ale przeczywiscie, zamiast bawic sie piernikami, uczestnicy i organiazatorzy powinni byli to olac, lazic za toba wszedzie i robic ci zdjecia, zeby byc w porzadku.
[25] Re: PierniCON
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.11.2005, 00:15:17, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
JoeGdyby zdjęcia „takich atrakcji” okazały się interesujące to Joe by je zamieścił. Jak wykazał przypadek choćby tej galerii nie wiesz, co Joe uważa za interesujące. Ergo: nie wiesz czy Joe by zamieścił zdjęcia „takich atrakcji”.

Jeśli czegoś nie wiesz to jaki jest sens publicznie popisywać się swoją niewiedzą?
[26] Re: PierniCON
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 15.11.2005, 00:20:57, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
GargoyleMoja niewiedza jest na temat "takich atrakcji", bo mnie tam nie bylo. Nie bylo mnie tam, bo bylem gdzie indziej. Niewiedza jest tez na temat, za ktora z "takich atrakcji" organizator przepraszal tutaj "urazonych uczestnikow". Ale za to wiem, ze tzw. kontrowersyjnych zdjec (nagosc, stosunki miedzyludzkie bliskiego stopnia, rzyganie po katach, takie tam) nie zamieszczasz, a w owym pokoju bylem tylko raz, przy czym zastalem porozbieranych kolesi calujacych sie w usta. Dziekuje, wole panele.
[27] Re: PierniCON
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.11.2005, 00:45:03, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
JoePublikuję zdjęcia różne, różniaste i najróżniejsze. Porozbierani kolesie całujący się w usta nie byliby tu żadnym ewenementem.
[28] Re: PierniCON
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 15.11.2005, 01:20:51, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
GargoyleSwietnie. Moze jeszcze tego jeszcze nagiego kolesi z kondomem na pycie, wypadajace cycki przy roznych okazjach i nocne zdjecia z sleepow przy zgaszonym swietle? Ktorych nie mam, przeciez ale da sie zalatwic. Lub zrobic - zboczenca z kondomem to chyba mam nawet, chcesz? (Chociaz pewnych scen, to nawet nie probuj - wiesz, o czym ja mowie.) Natomiast czego to organizatorzy sie tak wstydza, to nawet nie wnikam, bo przeciez to chca w niepamiec puscic. Mnie interesowala reszta konwentu, gdzie zreszta czesto musialem wybierac sposrod atrakcji dziejacych sie jednoczesnie. Jak ktos koniecznie chce miec uwiecznione momenty, ktore podobaja sie jemu, niech sobie kupi aparat. Yo.
[50] Re: PierniCON
Pea [*.internetdsl.tpnet.pl], 15.11.2005, 23:29:23, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
PeaGrgoyle, chodzi Ci moze o to zdjęcie? :3
[30] Re: PierniCON
Kwak [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.11.2005, 04:24:53, oceny: +0 -0
KwakMoi mili...
Jakoś niesympatycznie czyta mi się słowa krytyki w stosunku do galerii Gargoyle'a. Zarzuca mu się stronniczość w doborze tematów. Ludzie... A czego wy oczekiwaliście? Garg jak mniemam nie pojechał tam jako fotoreporter tylko jako uczestnik! Robienie tych zdjęć nie było jego obowiązkiem! Jego aparat, jego sprawa, poza tym wykazał dobrą wolę wstawiając tu cokolwiek, dzięki czemu możemy coś zobaczyć. A jak ktoś chce pełnej dokumentacji zdjęciowej to aparat w dłoń i zasuwać samemu.

Bunny_Kou, nazwałaś/eś czyjeś dobre chęci szajsem... Ręce opadają.
[31] Re: PierniCON
one-T [*.internetdsl.tpnet.pl], 15.11.2005, 09:05:20, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
one-TMnie się tam galeria podoba i bardzo żałuje że jednak nie zdołałam się wyrobić na Pierniczek :(
[32] Re: PierniCON
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 15.11.2005, 11:02:55, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
GargoyleAFAIK bedzie dwojka bodajze juz na wiosne.
[38] Re: PierniCON
ellizjum [*.asta-net.com.pl], 15.11.2005, 13:02:00, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
ja osobiscie wnioskuję by tym optymistycznym akcentem zakonczyć ten burzliwy temat :P przyznaję, ze nikt sie nie rozdwoi i na wszystkim nie bedzie. postaram sie zamieścić moje zdjecia z pierniconu 'gdziekolwiek' (bo wreszcie znalazłam aparat) i zobacze co z tego nadaje się do oglądania, a wielu osobom juz te zdjecia obiecałam. obiecuję juz nikogo za ilosć zdjec nie zjerzdrzać (a przyajmniej usilnie sie postaram)
[51] Re: PierniCON
Pea [*.internetdsl.tpnet.pl], 15.11.2005, 23:31:40, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
PeaNum galeria jest spoko, tylko przydalaby sie druga pokazujaca Piernicon z innej strony, aby obraz byl pelny ^-^. A na piernicon2 zaciagne Cie chocby sila, o! ;P
[40] Re: PierniCON
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 15.11.2005, 16:00:30, oceny: +0 -0
GrisznakŻe też to jaoi aż tak wszystkich zbulwersowało...A już "basenik" niekoniecznie. I nie jest prawdą, ze organizatorzy starają się o tym zapomnieć, uważam, że był to dobry pomysł na następnym conie też coś podobnie chorego wymyślimy.
[42] Re: PierniCON
szmergiell [*.hstl6.put.poznan.pl], 15.11.2005, 17:27:21, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
szmergiellJezeli uwazasz, ze schodzenie ponizej jakiegokolwiek poziomu zeby zorganizowac konwent jest fajne i cool, to zal mi ciebie.
[44] Re: PierniCON
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 15.11.2005, 19:33:26, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
GrisznakBredzisz i tyle. Nie podobało się ? Trudno. Większości się jednak podobało a to jest ważne.
[52] Re: PierniCON
Pea [*.internetdsl.tpnet.pl], 15.11.2005, 23:32:42, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
Peadziaaa ^o^
[54] Re: PierniCON
szmergiell [*.hstl6.put.poznan.pl], 16.11.2005, 06:51:47, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
szmergiellJezeli bym szukal taniej rozrywki to poszedlbym do burdelu, a nie na konwent przeznaczony dla fana anime i mangi, dlatego tez nie pojechalem tam wlasnie z tego powodu (nie, wcale nie poszedlem do burdelu).

Czytaj ze zrozumieniem, oki?

Wiekszosci sie podobalo a to jednak wazne...
To tak jakby powiedziec, ze areny gladiatorow w starozytnosci byly cool i fajne, bo wiekszosci sie podobaly. Jednak nie zapominaj o fakcie, ze tam zabijano ludzi...

Czy ludzie mieli inna alternatywe niz sie podobalo, jezeli jechali na konwent, ktory sami sobie wybrali? Chcieli takiej rozrywki, to ja wybrali.
Ja pisze, ze schodzenie ponizej jakiegokolwiek poziomu jest po prostu zenada. Jezeli ty uwazasz inaczej, to zal mi ciebie.
Chyba ze wzieliscie sobie za cel obnizenie tego poziomu tak mocno, zeby nikt go nie mogl jeszcze bardziej znizyc... Teraz czekac tylko na akcje TVN Uwaga :]
[70] Re: PierniCON
Pea [*.internetdsl.tpnet.pl], 17.11.2005, 01:45:24, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
Pea"Teraz czekac tylko na akcje TVN Uwaga :]" Az przypomina mi sie moja babcia mowiaca ciagle: "co sasiedzi powiedza..." xDD
[71] Re: PierniCON
szmergiell [*.hstl6.put.poznan.pl], 17.11.2005, 08:04:16, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
szmergiellJezeli nie pamietasz cyrkow zwiazanych z akcja UWAGI to zerknij tutaj.
Mnie sie wydaje ze tamta akcja nikomu nie byla potrzebna (oczywiscie poza TVN i popularnoscia tej stacji), a tylko zaszkodzila. Nie warto dlatego prowokowac takich mozliwosci zrobienia artykulow, ktore i tak sa tendencyjne.

Nie obrazajac twojej babci.
Zdanie sasiadow nic wielkiego nie jest w stanie zrobic, natomiast artykul w ogolnopolskiej telewizji, ktorej wierzy 65% Polakow, to juz 'troche' wiecej.
[84] Re: PierniCON
Pea [*.internetdsl.tpnet.pl], 17.11.2005, 19:12:51, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
Peapamietam dobrze akcje z uwaga. Wlasnie dlatego, ze jest to tendencyjny program, nic sobie nie robie z niego. Nie mozna dac sie zastraszyc xD
[86] Re: PierniCON
Odyn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.11.2005, 19:38:44, odpowiedź na #84, oceny: +0 -0
Odynty moze nie Pea, ale banda glabow ktora to obejrzy moze sobie zrobic i jak zechca moga sie przypieprzyc, wiec po co, mozemy se takie atrakcje robic prywatnie (patrz. tegoroczne wakacje :DDD)
[87] Re: PierniCON
szmergiell_ [*.hstl6.put.poznan.pl], 17.11.2005, 23:04:19, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
Dobrze rzeczesz Odyn :]
[48] Re: PierniCON
Ima [*.telsten.com], 15.11.2005, 23:10:13, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
Imażałosne...
[45] Re: PierniCON
Welsper [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.11.2005, 19:40:01, oceny: +0 -0
WelsperA ja nie mam żadnych zastrzeżeni, co do konwentu moim zdaniem był naprawdę świetny :-) A możecie opisać te „skandale”, bo ja to tam raczej w Asian cinema siedziałem i nie wiem zbytnio, co się działo na samym konwencie :-) A jedyne, co słyszałem to prezerwatywy przylepione do sufitu :-)
[47] Re: PierniCON
Sawilos [*.man.bydgoszcz.pl], 15.11.2005, 20:06:32, odpowiedź na #45, oceny: +0 -0
SawilosLudzie, chwilami to się was aż o dewocję pragnie posądzić. Co sie komu podobało to sie podobało, a jak wam konwencja konwentu(wiem, masło maślane;)) nie pasuje, to sobie zróbcie własny:P Nikt wam przyjeżdzać nie kazał, mozecie sobie robić co chcecie i gdzie chcecie, siłą zmuszeni nie byliście.
A co do galerii, to mi się bardzo podoba, jak zwykle zdjęcia Gargoyla bardzo dobre - klasa sama w sobie:)
[55] Re: PierniCON
szmergiell [*.hstl6.put.poznan.pl], 16.11.2005, 06:57:10, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
szmergiellCo sie komu podobalo to sie podobalo
Prawda, o gustach sie nie rozmawia.

mozecie sobie robic co chcecie i gdzie chcecie
Jednak z tym sie nie zgodze. To rownie dobrze mozna wszystkim innym dac przyzwolenie na zabijanie we wlasnym domu. W koncu robia co chca i gdzie chca.
Sa pewne granice przyzwoitosci, ktorych nie powinno sie przekraczac.
[56] Re: PierniCON
Siara [*.petrus.com.pl], 16.11.2005, 09:46:23, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
Jesli sie podobalo to nie rozumiem o co sie rozchodzi?? Wiadomo, że jednym sie spodoboa a innym nie. Np. Reanimka 3 i sławny kisiel. Częśc uważała to za zagranie poniżej krytyki, a części sie podbało. I wielu uważało, że to było zejście poniżej jakiegokolwiek poziomu. A czy ty nie byłeś tam orgiem??? Szmergiel nie byłeś na konwencie wiec uważam, że nie powinieneś sie wypowiadac na jego temat. Ale najwyraźniej twoja mądrośc jest wszechpotężna, a i o przeszłości nie pamiętasz :P
[58] Re: PierniCON
szmergiell [*.hstl6.put.poznan.pl], 16.11.2005, 11:24:53, odpowiedź na #56, oceny: +0 -0
szmergiellJesli sie podobalo to nie rozumiem o co sie rozchodzi??
Czytanie ze zrozumieniem sie klania - patrz wypowiedz ktora skomentowales.

A czy ty nie byłeś tam orgiem???
Rzeczywiscie bylem orgiem na r3. Jezeli jednak nie zauwazyles, to kisiel na r4 juz nie mial miejsca. Po prostu byl ponizej pewnego poziomu. Dlatego z niego zrezygnowano
Nikt nie wychodzil z zalozenia, ze jezeli jest to niski poziom, ktory przysporzyl sporo krytyki, to trzeba sie tego trzymac. Niestety tak jest w przypadku Grisznaka, ktory uwaza, ze trzeba sie trzymac konwencji schodzenia ponizej poziomu przyzwoitosci (patrz ponizsza wypowiedz).
Grisznak: Że też to jaoi aż tak wszystkich zbulwersowało...A już "basenik" niekoniecznie. I nie jest prawdą, ze organizatorzy starają się o tym zapomnieć, uważam, że był to dobry pomysł na następnym conie też coś podobnie chorego wymyślimy.

Szmergiel nie byłeś na konwencie
Nie bylem na konwencie i nie wypowiadam sie na jego temat. Wypowiadam sie jednak na temat poszczegolnych osob i ich sposobu rozumowania, do czego mam prawo. Nie krytykuje ich - krytykuje zachowanie. Trzeba umiec rozroznic krytyke sposobu myslenia, od krytyki w tym wypadku konwentu.

Ale najwyraźniej twoja mądrośc jest wszechpotężna, a i o przeszłości nie pamiętasz :P
Nie. Z tego co mi wiadomo to niczyja madrosc nie jest wszechpotezna. Jednak kazdy ma prawo do swojego zdania i uzasadniania go. Co do przeszlosci i pamietania o niej - patrz poczatek wypowiedzi. O bledach nie powinno sie zapominac. Powinno sie natomiast brac z nich lekcje i zmieniac to, co jest niewlasciwe.
[57] Re: PierniCON
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 16.11.2005, 11:07:06, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
GrisznakPrzecież ty nawet tego nie widziałeś, więc jakim prawem to oceniasz ? Brak ci dystansu, za to nie brak rydzykalizmu.
[59] Re: PierniCON
szmergiell [*.hstl6.put.poznan.pl], 16.11.2005, 11:45:09, odpowiedź na #57, oceny: +0 -0
szmergiellCzlowieku, w ktorym miejscu napisalem, ze to widzialem, czy moze to oceniam?
Jak na razie poddaje krytyce twoj sposob myslenia. Jezeli wszyscy (badz przynajmniej wiekszosc) beda tak myslec, to Polska pod tym wzgledem nigdy sie nie zmieni. Wystarczy wtedy zrobic sexkonwent z perwersjami, a ludzie i tak przyjada.
Jezeli chce sie organizowac konwent, to trzeba miec cos do zaoferowania. Niekoniecznie tania rozrywke w postaci seksu.

Brak ci dystansu, za to nie brak rydzykalizmu.
Wlasnie ze wzgledu na moja nieobecnosc na konwencie jestem w stanie spojrzec z szerszej perspektywy na poszczegolne wypowiedzi osob, ktore sie tutaj wpisaly. Twoje sa niestety wybitnie pozbawione samokrytycyzmu i logicznego sensu.
Napisze po raz kolejny - jesli ktos uwaza, ze perwersja to jest wszystko co musi zrobic na konwencie, i do tego chce to jeszcze ponowic, to zal mi go. Oznacza to jedynie ze jest niewyzyty seksualnie.

Temat o. Rydzyka pomine milczeniem. Nie znam go osobiscie, nie lubie go, ani nie popieram. Dlatego nie wyznaje rydzykalizmu w zadnej postaci.
Chce tylko zeby w Polsce mozna bylo jechac na konwent i sie dobrze bawic bez koniecznosci picia alkoholu, uprawiania seksu tudziez innych pokrewnych rzeczy. Jednak z takim mysleniem jak twoje, niedlugo nie bedzie takich konwentow.
[60] Re: PierniCON
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 16.11.2005, 14:37:32, odpowiedź na #59, oceny: +0 -0
GrisznakSzczerze przyznam: pod wieloma względami pierniCon był jednym z bardziej restrykcyjnych konwentów w Polsce. Alkohol był surowo tępiony, zaś na hentai night oraz panel poświęcony hentaiom wpuszczaliśmy jedynie ludzi w określonym wieku właśnie po to, by uniknąć takich oskarżeń. Ale widać, że wystarczy coś tam usłyszeć, aby rzucać oskarżenia...
Na jaoi live nie było niczego, co by mogło bulwesować, chyba, że sama wyobraźnia coś tam dopowiedziała. Jedyna rzecz autentycznie obsceniczna miała miejsce poza planem i na szczęście zbyt wielu ludzi o niej nie słyszało.
[61] Re: PierniCON
Monja [*.skyware.pl], 16.11.2005, 17:22:31, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
MonjaŁahahaha.... "Restrykcyjny konwent"... "Alkohol był surowo tępiony"... Świetny dowcip XD Przecież pół konwentu chodziło pijane. Ludzie pili w sleepach i toaletach, zdarzało się też na korytarzu. Mi to akurat nie przeszkada, bo wszyscy się kulturalnie zachowywali, ale wspominam o tym, bo wiem, że pisanie "Alkohol był surowo tępiony" to kłamstwo prosto w oczy. I kogo Wy chcecie oszukać??
[63] Re: PierniCON
Odyn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2005, 19:23:37, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
Odynno niestety, wszystkich nie upilnujesz, zwlaszcza ze od pilnowania bylem chyba sam, bo jakos nikogo innego nie widzialem zeby robil patroliki. pozatym widac mnie z daleka wiec pewnie chowali, ja moge powiedziec ze nie widzialem zeby ktos pil raczej. Przynajmniej w moim slipie, byla tylko herbata (oh it's a five o clock, tea time ;]). Od alko byl punkt regulaminu "tam jest las" :>
[65] Re: PierniCON
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 16.11.2005, 20:12:12, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
GrisznakSorry, ale byłem świadkiem jak pierwszy złapany na alkoholu został wykopany poza teren, oczywiście, wszytskich nie można było uplinować, ale na pewno nie miały miejsce takie rzeczy, jak na niektórych konach, gdzie faktycznie miały miejsce regularne pijatyki, w których ( o zgrozo ) uczestniczyli też orgowie.
[66] Re: PierniCON
Odyn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2005, 21:03:38, odpowiedź na #65, oceny: +0 -0
Odyna to to bylo przed konwentem, ja mowie o samym konie ;P btw. dzieki za wskazanie drogi wtedy ;P
[67] Re: PierniCON
szmergiell [*.hstl6.put.poznan.pl], 16.11.2005, 22:46:44, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
szmergiellAle widać, że wystarczy coś tam usłyszeć, aby rzucać oskarżenia...
Czlowieku... co uslyszec? Ja komentuje TWOJA wypowiedz, ktora padla z TWOICH ust. Jesli nie wierzysz to zobacz tutaj.

Alkohol był surowo tępiony
Tyaa... To jest fragment rozmowy z irc'a. Informacja ta padla z ust osoby, ktora na imprezie byla.
18:12> [xxx] w sobote to orzech z Olsztyna zarzygal sleepa tentaclowego;]

Reszta niech pozostanie milczeniem...
[72] Re: PierniCON
Odyn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.11.2005, 09:53:24, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
OdynPewnie zjadl zapiekanke z budki przy dworcu :/ ^^
[73] Re: PierniCON
_Anka_ [*.petrus.com.pl], 17.11.2005, 10:07:28, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
Może mało kto w to uwierzy ale Orzech nie był pijany... zresztą co ja Ci będę Szmer tłumaczyć. Zachowujesz sie jak Virus który wyprowadził się z Contactu zanim ten się zaczął a potem opowiadał jaki to kon nie był straszny. Przestań już proszę, bo sprawiasz tym przykrość innym ludziom a pozostałych denerwujesz. Poproś kogoś z orgów o plan konwentu i sprawdź dokładnie jakie tam były atrakcje. Perwersyjna kuchnia japońska i rozbierany panel o propagandzie wojennej w Japonii?? :( Robiliśmy tą imprezęjako "Konwent Kultury Japońskiej" a nie perwersyjny zlot dla małolatów i właśnie na tą japońską część położyliśmy największy nacisk. Sala niewolnicza była tylko dodatkiem, który więcej na PierniCONie się nie powtórzy.
[75] Re: PierniCON
Ari3l [*.chello.pl], 17.11.2005, 11:13:25, odpowiedź na #73, oceny: +0 -0
Ari3lOrzech nie byl pijany on byl napierdolony w trzy dupy...btw gdzie wtedy byl ten dlugowlosy macho co obiecywal ze wszystkich wypierdoli ?
[80] Re: PierniCON
dokkeabi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.11.2005, 12:26:30, odpowiedź na #75, oceny: +0 -0
dokkeabiXD
Dobre! Dużo Dobre!
"Pół konwentu chodziło pijane" luzik... Dopóki nie są to orgowie (jak było to chodźby na jednym z warszawskich konwentów którego nazwy nie pomnę) to jest to jeszcze do zniesienia... Z tego co pamiętam to wszyscy byli grzeczni i mili, wiec chyba nic takiego się nie stało... Chcociaż jak sobie przypomnę jednego gostka z magnificonu co prawie nie zszedł bo sie schlał, to mam pewne wątpliwosci czy picie na konwencie jest dobrym pomysłem... XD
[79] Re: PierniCON
szmergiell [*.hstl6.put.poznan.pl], 17.11.2005, 12:22:32, odpowiedź na #73, oceny: +0 -0
szmergiellAnka. Mnie nie bylo na konwencie jednak wypowiedz Ariela co do tematu Orzech nie był pijany... powinna wystarczyc.
[81] Re: PierniCON
V [*.n.INTELINK.pl], 17.11.2005, 13:39:34, odpowiedź na #73, oceny: +0 -0
Mna sobie prosze geby nie wycierac dobrze? Co mowilem o organizacji Contactu, podtrzymuje. Jesli masz problemy z rozroznieniem o czym sie mowi, to nie moja wina.
[92] Re: PierniCON
Anka-_- [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.11.2005, 13:58:04, odpowiedź na #81, oceny: +0 -0
Anka-_-Przepraszam, juz nie będę :(
[64] Re: PierniCON
ellizjum [*.asta-net.com.pl], 16.11.2005, 19:44:04, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
"Prawda, o gustach sie nie rozmawia." ????? a co ty cały czas robisz? nic tylko piszesz o gustach, ze innym sie podoba a tobie nie. I co tu jest załosne?
[68] Re: PierniCON
szmergiell [*.hstl6.put.poznan.pl], 16.11.2005, 22:48:11, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
szmergiellJedyny komentarz ktory nasuwa mi sie na mysl:
Czytaj ze zrozumieniem.
[74] Re: PierniCON
Morchi [*.internetdsl.tpnet.pl], 17.11.2005, 10:46:17, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
Widze ze to twoja ultimate wymowka wobec zarzutow wzgledem tego, ze gowno wiesz o konie i pierdoly gadasz... I dopiero twoje teksty to sa zalosne.. Kopara opada. (i tak wiem co teraz odpiszesz wiec sie nie sil bo i tak mam twoje zdanie w dupie)
[78] Re: PierniCON
szmergiell [*.hstl6.put.poznan.pl], 17.11.2005, 12:19:13, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
szmergiellTo po co w ogole zaczynasz komentarz, jezeli uwazasz, ze mam twoje zdanie w dupie. Widac jaki z ciebie kulturalny czlowiek. Jesli nie zauwazyles, to przez caly czas pisze dokladnie o co mi chodzi. I nie zbywam ludzi tekstami twojego pokroju.
Jesli zaczynasz temat to przynajmniej pokaz mi w ktorym miejscu sie myle. Jesli natomiast nie masz nic wiecej do dodania poza nieprzemyslanymi komentarzami, to nie dotykaj w ogole klawiatury i zaoszczedz czasu na czytanie i miejsca na stronie.
[77] Re: PierniCON (Gargoyle)
Gargoyle [*.246.jawnet.pl], 17.11.2005, 12:03:19, oceny: +0 -0
Gargoylewhat
[82] Ero-sennin rules!!! Piernicon byl niezlyXP
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.11.2005, 16:14:35, oceny: +0 -0
GuileZeby zmienic temat, na ktory toczy sie ta klotnia (i tak nie chcialo mi sie wszystkiego czytac, wiec nie wiem o co chodzi), to wrocimy do tematu pierwotnego. Piernik byl fajny, moze zabardzo chaotycznyXD Ale i tak dobrze byl zrobiony, mozna bylo sie troche wyszalec i napewno bedzie mi brakowalo wielu ludzi, ktorych zapewne zobacze dopiero na nastepnym konie ;] Pozdrawiam wszystkich uczestnikow (tych ktorych znam i nie XDD)!!! P.S. Walcie na moj blog jestem w trakcie opisywania piernikaXD www.guile.blox.pl
[88] Re: Ero-sennin rules!!! Piernicon byl niezlyXP
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 18.11.2005, 12:00:59, odpowiedź na #82, oceny: +0 -0
GrisznakJak skończysz pisac to wrzuć tutaj...
[90] Re: Ero-sennin rules!!! Piernicon byl niezlyXP
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.11.2005, 19:30:09, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
GuileWiesz... Dzien 0 i 1 sa juz opisane, a dzisiaj sie zabieram za dzien ostani i powrot ;]
[95] Re: Ero-sennin rules!!! Piernicon byl niezlyXP
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.11.2005, 21:02:54, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
GuileOK! Opis skonczony, jak ktos chce to zapraszam na bloga www.guile.blox.pl
Powered by WashuOS