header imageheader imageheader image
{Rynek}
„Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Autor: Pottero, Data: 02.02.2006, 11:09:13, Źródło: Filmweb
„Standalone Complex” ma przełomie lutego i marcaPotwierdziły się wcześniejsze doniesienia o wydaniu przez IDG „Ghost in the Shell: Stand Alone Conplex”. Pierwsze odcinki pojawić mają się na przełomie lutego i marca. Będzie to specjalna seria wydawnicza „Kina Domowego”, a na początek pojawi się siedem zeszytów, w każdym po dwa odcinki, do serii dołączony zostanie też plakat kolekcjonerski. Płytki będą umieszczone w pudełkach typu slim. Wydawnictwo kosztować ma 19,90 zł i oprócz sprzedaży w kioskach i salonach prasowych będzie dostępne także w prenumeracie.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Ghost in the Shell, IDG.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 62 dodaj

[1] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
AceMan [*.telpol.net.pl], 02.02.2006, 13:31:38, oceny: +0 -0
AceManZa Ghost'em aż tak bardzo nie przepadam, ale za taką cenę kupię wszystko ;)
[2] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 02.02.2006, 13:33:27, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
AvantaRPowiem szczerze, ze liczylem na wieksza ilosc odcinkow na jednej plytce ...
[3] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Gotenks [82.160.183.*], 02.02.2006, 13:38:31, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
GotenksNo wlasnie. Liczylem na jakies 4 :/
[4] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
DropOut [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.02.2006, 13:43:43, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
DropOutTo się nazywa marketing >.>

Po prostu muszą zarobić...
[8] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Dyrcie [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.02.2006, 14:31:48, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
sądze że jakby były 4 to cena wyniosłaby 39.90 a tak oszczędzasz 10 groszy ;)
[25] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
yashulek [*.pxs.pl], 03.02.2006, 11:12:42, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
yashulek3 odcinki było by dobrze,ale to nie prezent tylko marketing z 2 odcinków wiecej kasy wyjdzie:(
[39] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
hinagiku no kurai kage [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.02.2006, 20:24:46, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
Jak lecą gołąbki do gąbki to jeszcze marudzą, że nie z sosem... Ot i wszystko.
[17] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.02.2006, 16:57:45, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
JoeJa również, ale ze względów praktycznych – wolę mieć mniej płyt. Na cenę ma to minimalny wpływ, wszak koszty tłoczenia nośnika, pudełka, poligrafii, itp. są groszowe.
[13] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Sadakot [*.toya.net.pl], 02.02.2006, 15:56:38, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Sadakota ja chcę studio ghibli :)
[18] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Mecenas [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.02.2006, 19:31:53, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
MecenasWszystko będzie wydawane powoli przez Monolith (jak się uda :P)
[19] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Gacek07 [81.210.24.*], 02.02.2006, 20:17:55, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
Gacek07Monolith ponoć już od dawna ma prawa do wszystkich sztandarowych dzieł studia Ghilbi;) Póki co poza Spirited Away udawło się wydać Narzeczona kota oraz Ruchomy zakem... Ciekawe kiedy przyjdzie czas na Totoro i Nausicaa?
[5] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Roshi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.02.2006, 13:54:15, oceny: +0 -0
Hmm.. Mogliby tak ze 3 wrzucić..
Ale i tak jest nieźle - chcą zarobić, a wiedzą, że będę mieli na kim..
Skusić się, czy nie? Hmm..
[6] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Gotenks [82.160.183.*], 02.02.2006, 14:07:51, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
GotenksJa sie nie skusze. Bedzie kaska na jakies pelnometrazowki wydane przez IDG :)
[11] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.02.2006, 14:39:09, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
JoeDwa odcinki na płytę istotnie zakrawają na rozdrabnianie na siłę, ale przy takiej cenie płyty zakup całej serii i tak wychodzi taniej niż jej sprowadzenie. Przykładowo komplet siedmiu płyt z Australii to wydatek rzędu 460 zł + koszty przesyłki. 13 Płyt z IDG pomnożone przez 19,90 daje niecałe 260 zł. Oszczędność niebagatelna, więc jeśli wydanie będzie dobre to ja na to idę.
[12] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Axel [*.internetdsl.tpnet.pl], 02.02.2006, 15:13:59, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
AxelPewno w prenumeracie bedzie taniej niz 260 :)

Poza tym poprsotu wydaja tak jak wydanie japonskie R2. Tez 2 epy na DVD.

I tak czy siak - tak jak mowisz. 20zł za DVD i tak daje niska cene za cala serie ;]
[48] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Piotr [*.internetdsl.tpnet.pl], 04.02.2006, 19:40:28, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
Żeby tylko nie skończyło się to wydaniem na płytach jednowarstwowych (japońskie wydanie jest na płytach dwuwarstwowych). Po przebojach z filmem wcale bym się nie zdziwił, gdyby IDG zrobiło taki numer.
[58] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Axel [*.internetdsl.tpnet.pl], 08.02.2006, 09:38:39, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
AxelTo nie amatorzy. Akira byla na dwuwarstwowej.
[60] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
greg [*.internetdsl.tpnet.pl], 19.02.2006, 11:18:54, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
Z pewnością będą to płyty jednowarstwowe, bo na jednowarstwową spokojnie weszłyby 4 odcinki bez kompresji.
[31] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Czekam na Allegro [*.internetdsl.tpnet.pl], 03.02.2006, 13:42:05, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
Jak by ktoś chciał sprzedawać za dychę płytkę, to ja się piszę na to ;).
[7] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Greahtor [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.02.2006, 14:24:35, oceny: +0 -0
Greahtorpudełka slim, kolekcjonerskie gadzety i łup wielki napis "kino domowe" na grzbiecie i "to zainspirowało wachowskich" na przedzie. oczywiście kupię jednakże wolałbymwersję bez reklam na pudełku
[9] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Dyrcie [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.02.2006, 14:33:11, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
teraz nawet "normalne" wydania w większości mają reklamy zarówno na płycie jak i pudełku.
[10] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Dyrcie [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.02.2006, 14:34:35, oceny: +0 -0
Seria TV GITSa mnie nie interesuje,ale fajnie że wydadzą. Może się skusze na kilka pierwszych zeszytów, kilka pierwszych odcinków nawet niezłe było.
[14] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Dembol [*.net.autocom.pl], 02.02.2006, 16:18:05, oceny: +0 -0
DembolMoże się skuszę jak będe miał nadmiar gotówki. 2 odcinki to trochę mało. W ostatecznym rozrachunku i tak za całą serię przyjdzie dosć dużo zapłacić.
Plakat kolekcjonerski? Czyli co? W każdym numerze kawałek?
[15] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
XioN [*.c29.msk.pl], 02.02.2006, 16:49:46, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
XioNpewno w pierwszym lub ostatnim będzie. ja się skusze nie ma bata :D
[16] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.02.2006, 16:54:34, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
JoeSerie TV są drogie ze względu na swoją długość. SAC z IDG będzie jedną z najtańszych serii anime, chyba nie znajdziesz oryginalnego wydania SAC w niższej cenie. A jedyna tańsza seria jaką znam to Arjuna za 30 zł, ale to raczej inna bajka.
[29] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
;o [*.ntvk.com.pl], 03.02.2006, 13:29:13, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
ja ostatnio kupilem za 19 ;]
[49] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
P [*.internetdsl.tpnet.pl], 04.02.2006, 19:48:24, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
Nawet nie wspominaj. Najgorzej wydane anime w Polsce. Jakość wydania spieprzona do kwadratu. Jedna wielka pikseloza, zwłasza jeśli oglądasz na komputerze, a nie na telewizorze. No ale nic dziwnego, skoro oryginalnie to anime jest wydawane na 4 płytach dwuwarstwowych, a u nas Mangazyn obciął bitrate do połowy i upchał to na dwóch. Czasami się zastanawiam, czy wydanie płyty z gorszą jakością nie jest warunkiem uzyskania niższej ceny przy zakupie licencji.
[20] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Gacek07 [81.210.24.*], 02.02.2006, 20:40:00, oceny: +0 -0
Gacek07Skuszę się bez wątpienia ;) Za 20 zł i bez obaw o jakość wydania napewno się opłaca.
[21] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Piotr [*.internetdsl.tpnet.pl], 02.02.2006, 22:23:35, oceny: +0 -0
Mam nadzieję, że nie zepsują materiału wideo tak jak to zrobili z filmem. Kupię pierwszy numer. Jeśli wszystko będzie OK to zaprenumeruję pozostałe. Liczę, że tym razem IDG bardziej się postara.
[22] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
senshiro [*.aster.pl], 02.02.2006, 22:53:43, oceny: +0 -0
senshiroA ja chyba sobie odpuszczę... Z KD mam GITSa, a teraz czekam na Akirę^^
[23] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
sheera [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.02.2006, 22:54:17, oceny: +0 -0
sheeramoim zdaniem warto kupić ^^
[24] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
SAper111 [*.covernet.pl], 03.02.2006, 00:15:09, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
SAper111Jakoś ta seria mnie nie przekonuje... Ja dam sobie siana i sporzytkuje pieniądze w inny sposób.... Ace Combat ZERO nadchodzi.....
[26] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 03.02.2006, 11:46:38, oceny: +0 -0
MesiasteJedno słowo- drogo.
[28] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Torunianin [*.internetdsl.tpnet.pl], 03.02.2006, 12:29:14, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
Zgadzam się, 10 zł za odcinek to za dużo. Dla Warszawiaka 20 zł to nic, ale tam średnio pensje są 3 razy wyższe niż np. w kujawsko-pomorskim.
[33] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Axel [*.internetdsl.tpnet.pl], 03.02.2006, 16:01:29, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
AxelPokaż skad kupic oryginal taniej.
[36] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Torunianin [*.internetdsl.tpnet.pl], 03.02.2006, 17:29:02, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
Pokazywałem jak byłem mały, a teraz się wstydzę ;P.
Dobra, to że nie da rady znaleźć tańszego tytułu nie zmienia faktu że wciąż na przeciętną toruńską kieszeń to za dużo (wiem, bo nie tylko ja z tego powodu nie moge pozwolić sobie na zakup).
[37] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
mons [*.toya.net.pl], 03.02.2006, 18:23:10, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
monsZawse bedzie drogo. Gdyby bylo 79zł tez by bylo drogo. Mogli napisac, ze dadza 79zl i potem zejsc do 30 i mowionoby ze tanio....
Jesli drogo, to na piraty tylko stac. Prosze bardzo. SAC jest rozchwytywany przez co licencja moze byc droga. Ale co polakam oze to obchodzi, dla niego bedzie drogo i drogo. Mozna jeszcze dac w czasopismie za 10zł z jakoscia asf, ale potem powiedza, to ja wole kupic oryginal. Zdecydowac sie a nie, raz drogo innym razem zle bo nie tak jakby chcieli.
[43] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 03.02.2006, 22:52:12, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
Mesiaste20 zl to stanowczo za duzo jak na niespelna 50 minut ogladania. Nie narzekam, naprawde. Patrze racjonalnie na ogół i odnoszę się do niego krytycznie. Sadze, ze posiadam takie prawo.
[42] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 03.02.2006, 22:44:54, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
MesiasteNie pokażę, stwierdzam jedynie, że to nie na moją kieszeń.
[51] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Axel [*.internetdsl.tpnet.pl], 05.02.2006, 09:30:33, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
AxelA to juz inna para kaloszy - moze być za drogo na czyjas kieszen, ale ogolnie drogo to nie jest.
[27] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Hiro-san [81.219.150.*], 03.02.2006, 12:22:38, oceny: +0 -0
Malo dwa odcinki na jedna płyte, po połce będzie mi się walać 13 płyt z serialem ktory ma tylko 26 odcinków, szkoda. Przypomina mi to coś takiego, że w USA zaczeli wydawac znowu serie Dragon Ball Z na DVD, nowa edycja. Oni tez umieszczaja po dwa odcinki na jednej płycie, to już przesada wogóle, przeciez seria DBZ ma 291 odcinkow, nie wyobrazam sobie takiej ilosci płyt :D Ale ostatnio lukalem po sklepach zagranicznych i zauwazylem ladne wydanie serii Ghost in the shell na 5 dvd w super boxie z roznymi dodatkami na plytach, wesrja angielska , japonska i oczywiscie napisy angielskie. Cena z przesylka jak obliczylem wynosi 200zl za całość.
[30] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
;o [*.ntvk.com.pl], 03.02.2006, 13:32:03, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
daj adres miSZczu bo to pewnie bootleg jakis ;]
[32] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Piotr [*.internetdsl.tpnet.pl], 03.02.2006, 14:52:02, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
Jakaś chińska podróba raczej. Oryginalny BOX jest na 7 płytach.
[34] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Neoporteria [80.72.40.*], 03.02.2006, 16:29:28, oceny: +0 -0
A co z Akirą? Kiedy ten lutowy numer ma się pojawić? Przeczesalam już większosc salonikow prasowych, kioskow itp w okolicy. Najblizszej, bo jestem leniwa:) W empiku nie bylam... wie kto?
[35] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Esper [*.autocom.pl], 03.02.2006, 17:23:22, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
EsperJa mam od wczoraj,wg mnie wydany srednio,sporo problemow z obejrzeniem tego na nieco starszym sprzecie... zwlaszcza na kompie.
[38] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
mons [*.toya.net.pl], 03.02.2006, 18:25:36, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
monsMoj JVC, bez rozpoznawania polskiego ni ma problemu. widac zawsze bedzie zle dla niektorych... A kurczak w windzie (windows vista ^_-) to juz wogle odpada....
[52] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Axel [*.internetdsl.tpnet.pl], 05.02.2006, 09:32:02, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
AxelZero problemow na kompie - MPC + CCCP i wszystko gra na kompie. Choc zalecane miec przynajmniej 512 RAM
[40] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Dawman [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.02.2006, 20:25:26, oceny: +0 -0
Hm...w tym tempie na całą 26-cio odcinkową serię będziemy czekać ponad rok, ryzykując co miesiąc, że IDG się może w każdej chwili "odwidzieć", co przy wydaniu kioskowym jest całkiem możliwe... No, ale z drugiej strony, jakże tu obok salonów prasowych przechodzić, wiedząc że SAC leży na półce i nie kupić ;).
[41] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Baloo [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.02.2006, 21:15:59, oceny: +0 -0
Z dziką rozkoszą zakupie.Cena moim zdaniem nie wygurowana.A jest to jedna zmoich najbardziej ulubionych serii,wieć z przyjemnością będzie ją mieć.Nawet pomimo licznych reklam czy czegoś w tym guście.Jeżeli rynek powoli się rusza to trzeba go wspierać żeby byłe inne serie.Popieram i pochwalam.
[44] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
zell [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.02.2006, 23:19:40, oceny: +0 -0
19,90 zł za dvd z 2.odc (259,87 zł) Moge kupic ale obraz, dzwięk musi bys super. Jak nie to zawsze mozna kupic u niemcow od 120 zł do 250 zł zalezy od wersji (chiny, niemcy, u.s.a)
[45] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.02.2006, 01:00:01, oceny: +0 -0
VincentJa odpadam 20 zł za 2 epy to jest mało, liczyłem co najmniej na 4. Wolę w takim razie poczekać na kolejne pełnometrażówki.
[46] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Zenobiusz [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.02.2006, 02:13:39, oceny: +0 -0
Mam jedno pytanie: czy na pewno wszystkie części będą miały po 2 odcinki? W sumie napisane jest że na początek zostanie wydane 7 numerów. Zależy jak intpretować słowo "początek". Bo reszta może oznaczać np. SAC2. A te 7 części skladało by się na cąły SAC. I tylko pierwszy numer miałby 2 odc. ale za to plakat do tego, a następne po 4.
[47] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Torunianin [*.internetdsl.tpnet.pl], 04.02.2006, 10:17:17, odpowiedź na #46, oceny: +0 -0
Myślę że tak, w przeciwnym razie od razu mogliby wrzucić wszystko na jedną 2 płytki, a tak chcą zarobić więcej licząc na to że 2 dychy na miesiąc za 2 odcinki skuszą ludziska.
[50] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
R4Zi3L [82.139.11.*], 04.02.2006, 23:31:18, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
R4Zi3LWiem od Freeman'a ze na płycie nie bedzą tylko 2 odcinki ale tez FULL dodatków (wywiady itp.) :D
[53] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Axel [*.internetdsl.tpnet.pl], 05.02.2006, 09:34:19, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
AxelCzyli poprostu to, co normalnie zostalo umieszczone na wydaniu R2. Takze Tachikomy witajcie :D
[54] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Evul [*.zab.nat.hnet.pl], 05.02.2006, 10:38:54, odpowiedź na #53, oceny: +0 -0
Jupi, a kto nie kupi jest gupi :P
[55] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Freeman2501 [*.internetdsl.tpnet.pl], 05.02.2006, 14:10:57, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
Dokładnie :)
[56] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Axel [*.internetdsl.tpnet.pl], 05.02.2006, 19:26:39, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
AxelDokladnie x 2 ;]
[57] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
BioBuster [*.tpi.pl], 06.02.2006, 08:59:33, odpowiedź na #56, oceny: +0 -0
BioBusterSkoro mają być bonusowe materiały i Tachikoma days, to moje zastrzeżenia co do ceny też zniknęły. Pozostaje tylko roczne zawieszenie w niepewności co do wydania całości.
[59] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Shig [*.internetdsl.tpnet.pl], 08.02.2006, 22:57:18, oceny: +0 -0
Ja mam całą serię w wydaniu limitowanym z USA, czyli z koszulkami, kartami kolekcjonerskimi i innymi takimi pierdołami (właściwie to mam serię dwa razy, bo limitówka ma po dwa dyski, jeden z dźwiękiem DD i drugi z DTS), ale i tak się na polskie wydanie skuszę.
[61] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Radical [*.softpro2.pl], 06.03.2006, 10:43:09, oceny: +0 -0
Mamy 6 marca... jest chociaż jakieś info odnośnie konkretnej daty wydania?
[62] Re: „Standalone Complex” ma przełomie lutego i marca
Angus [195.116.254.*], 08.03.2006, 10:38:32, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
Cały czas szukam jakichś informacji na ten temat i nic :(
Powered by WashuOS