header imageheader imageheader image
{Media}
Aktorska adaptacja "Akiry" wstrzymana
Autor: k, Data: 05.01.2012, 23:56:47, Źródło: Hollywood Reporter
kStało się. Kolejny, kontrowersyjny projekt adaptacji japońskiego komiksu został wstrzymany. Powód? Zamknięcie biur produkcyjnych przez Warner Bros., w których pracowano nad filmem. Studio miało także ponoć usiłować zmniejszyć budżet ekranizacji z 90 na 60 lub 70 milionów dolarów. Inna osoba, która była bliska projektu twierdzi, że problemem nie były pieniądze, lecz scenariusz.

Projekt filmowej adaptacji "Akiry" upadł po raz kolejny, lecz ludzie związani ze Warner Bros. twierdzą, że studio nie zamierza rezygnować z prób ekranizacji mangi.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 97 dodaj

[1] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Leviathan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.01.2012, 01:11:37, oceny: +5 -9
LeviathanWoz albo przewoz do cholery...
albo ida za ciosem, albo niech spieprzaja...

Maja scenariusz w pieprzonej mandze... czego im jeszcze trzeba... tak trudno temu stadu baranow wyciagnac najciekawsze sytuacje i zrobic miazdzace adaptacje...

Zalosni kretyni...

Komentarz ukryty przez moderatora. pokaż

[14] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
King of Clowns [*.silesiamultimedia.com.pl], 06.01.2012, 10:41:28, odpowiedź na #5, oceny: +5 -6
"Nie widziałeś animowanej akiry, jak bardzo spieprzona była?"
Popieram, film Akira to dno dna i 3 metry mułu. Zawsze gdy czytam o animowanym Akirze, jakiego to wpływu nie miał, jakiego boomu na anime nie rozpoczął - to się zastanawiam jakim kurfa cudem? Gdyby nie fakt, że przed obejrzeniem zaliczyłem mangę, to nic bym z filmu nie zrozumiał - a i z taką pomocą miałem spore problemy połapać się w tym co się dzieje na ekranie. Nie sądzę, żeby Amerykanie w '88 masowo czytali mangę przed pójściem do kina, co skłania mnie do wniosku, że niewiele im do szczęścia potrzeba i nawet jeśli nic nie zrozumieją, to i tak będą peany wznosić.
[21] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 06.01.2012, 11:48:26, odpowiedź na #14, oceny: +4 -5
Sfierszcz'Gdyby nie fakt, że przed obejrzeniem zaliczyłem mangę, to nic bym z filmu nie zrozumiał - a i z taką pomocą miałem spore problemy połapać się w tym co się dzieje na ekranie.'

Ja do dziś nie przeczytałem, film nie za bardzo zachęca do tego.

'Nie sądzę, żeby Amerykanie w '88 masowo czytali mangę przed pójściem do kina, co skłania mnie do wniosku, że niewiele im do szczęścia potrzeba i nawet jeśli nic nie zrozumieją, to i tak będą peany wznosić.'

Ale w polsce też wychwalają wielce, czego to akira nie dokonała dla światka M&A. A jedyne co Akira ma do zaoferowania to świat i animację. Nic więcej. Ale polakom nie trzeba wiele, w końcu ich ulubione serie to FMA i Kuroshitsuji. A stare pierniki dalej będa sie trzymać tego, jaki genialny to film jest, mimo że prawda jest taka, że jest słaby, i to bardzo. Chcesz dobrą animację - idź obejrzeć redline.
[24] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 06.01.2012, 11:52:03, odpowiedź na #21, oceny: +3 -3
Pod ostatnim zdaniem podpisuję się wszystkimi kończynami.
[35] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
King of Clowns [*.silesiamultimedia.com.pl], 06.01.2012, 14:49:13, odpowiedź na #21, oceny: +2 -0
"Ja do dziś nie przeczytałem, film nie za bardzo zachęca do tego."
Wiem że nie zachęca, ale to złe myślenie, bo manga jest za przeproszeniem wyjebiaszcza ;)

I wiem, że w Polsce też to wychwalają (i też nie wiem dlaczego), napisałem o Amerykanach bo rzekomo to od nich się wszystko zaczęło.
[51] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 06.01.2012, 16:11:54, odpowiedź na #35, oceny: +2 -0
SfierszczWiem, mam zamiar kiedyś to nadrobić. :)
[25] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 06.01.2012, 12:41:02, odpowiedź na #5, oceny: +1 -2
Film Akira to bardzo dobre anime. Oczywiście zawsze można powiedzieć, że mogło być lepiej, ale i tak to bardzo dobrze skonstruowana produkcja. Na pewno wyróżnia się pozytywnie na tle większości anime.
[34] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
King of Clowns [*.silesiamultimedia.com.pl], 06.01.2012, 14:45:50, odpowiedź na #25, oceny: +1 -1
"to bardzo dobrze skonstruowana produkcja"
Jak może być dobrze skonstruowaną produkcją film, w którym nie wiadomo co się dzieje?
[38] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 06.01.2012, 14:59:19, odpowiedź na #34, oceny: +1 -1
Obejrzyj jeszcze raz to zrozumiesz.
[97] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Leviathan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.03.2012, 05:56:39, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
LeviathanTroll Harder

Widzialem animowanego Akire i czytalem mange, wiec mozesz sobie pogadac, poza tym mieli ten film rozbic na 2 czesci...

Zwazywszy na to jak poskladali animowanego Akira na bazie mangi to wyszlo im to calkiem zgrabnie... a ze juz masz problem ze zrozumieniem to twoj problem
[2] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
nover [*.dynamic.chello.pl], 06.01.2012, 01:12:39, oceny: +2 -2
noverdzień świstaka.
zdążyłam się przyzwyczaić do takich rewelacji prosto w holiłód ;)
[42] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Gargu [*.150.246.94.ip4.artcom.pl], 06.01.2012, 15:07:44, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
GarguChyba "prosto w wankuwer".
[3] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
HΛЯPΛGŌN [*.183.241.234.dsl.dynamic.t-mobile.pl], 06.01.2012, 01:28:29, oceny: +3 -0
HΛЯPΛGŌNPrzecież mówiłem, że będzie z tego jeden wielki ch...
[4] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
SStefania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.01.2012, 01:36:34, oceny: +5 -1
SStefaniaDlaczego wszyscy się upierają pisać "ta Akira"? Ja wiem, na "a" w języku polskim kończą się głównie rzeczowniki w rodzaju żeńskim, ale co, Toriyama to też ona?...
[6] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 06.01.2012, 01:44:28, odpowiedź na #4, oceny: +5 -0
SfierszczKtoś tu nie grał w Katawa Shoujo.
[15] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.01.2012, 11:06:46, odpowiedź na #6, oceny: +1 -0
Noż kurwa, ja CHCĘ w to zagrać, ale ta gra zabierze mi ostatnie resztki życia i stanę się bytem cyfrowym.
[22] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 06.01.2012, 11:49:05, odpowiedź na #15, oceny: +1 -0
SfierszczPrzejdź Hanako. Ja płakałem na tym. Dwa razy. Jak przejdziesz to już nic nie będzie takie samo.
[72] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 08.01.2012, 00:07:32, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
Kurde, jakoś widzę, że ona ma największą popularność. Najwyraźniej ja też ją wybiorę .
[26] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 06.01.2012, 12:42:37, odpowiedź na #6, oceny: +0 -1
To jest ta gra z niepełnosprawnymi ?
[28] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.01.2012, 13:55:29, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
Tak.
[37] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 06.01.2012, 14:58:35, odpowiedź na #28, oceny: +0 -3
Czyli to na pewno coś oryginalnego. Jednak eroge z takimi postaciami może zniechęcać.
[55] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.01.2012, 18:59:30, odpowiedź na #37, oceny: +3 -0
Czujesz odrazę do niepełnosprawnych?
[57] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 06.01.2012, 19:08:52, odpowiedź na #55, oceny: +0 -2
Powiedzmy, że w taką grę bym nie zagrał.

Zresztą czekam na dobre Visual Novel przetłumaczone na język polski. Jest robione polskie tłumaczenie G-Senjou no Maou.
G-Senjou no Maou
[60] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.01.2012, 21:14:06, odpowiedź na #57, oceny: +3 -1
Czemu byś nie zagrał?
[75] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.01.2012, 11:36:20, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
DoliTo już wyszło w całości?
[80] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 08.01.2012, 12:58:15, odpowiedź na #75, oceny: +1 -0
SfierszczTak, 4 dni temu.
[9] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Olaz [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.01.2012, 02:20:03, odpowiedź na #4, oceny: +4 -6
OlazW domyśle jest jeszcze słowo "adaptacja". A to rodzaj żeński.
[11] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Super Niania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.01.2012, 04:16:38, odpowiedź na #9, oceny: +6 -5
Super NianiaNie w "domyśle", tylko "wymyśle" - twoim.
[43] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Gargu [*.150.246.94.ip4.artcom.pl], 06.01.2012, 15:09:27, odpowiedź na #9, oceny: +5 -1
Gargu"W domysle" to jest "film".

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[30] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
M3n747 [*.dynamic.chello.pl], 06.01.2012, 14:25:28, odpowiedź na #13, oceny: +7 -0
M3n747"Maradona zdobyła bramkę w dwunastej minucie" też ci brzmi lepiej?

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[40] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Super Niania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.01.2012, 15:04:15, odpowiedź na #36, oceny: +11 -0
Super NianiaTy tak poważnie?
Już któryś raz zastanawiam się, czy w twojej głowie nie znajduje się latryna.
[54] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 06.01.2012, 16:55:59, odpowiedź na #40, oceny: +5 -1
Ciupażką dostał kiedyś pewnie :D
[47] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Ryuhoshi [195.150.71.*], 06.01.2012, 15:13:29, odpowiedź na #36, oceny: +4 -0
RyuhoshiSuper. Aktorska film "Akira" wstrzymana.
Użyj czasem tego czegoś pod kopułą, co?
[52] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
King of Clowns [*.silesiamultimedia.com.pl], 06.01.2012, 16:24:47, odpowiedź na #36, oceny: +7 -0
To ciekawe, bo dla mnie właśnie ta druga forma brzmi naturalniej. Czy może - poprawniej.
Najlepiej napisać aktorska wersja mangi Akira i wszyscy będą zadowoleni.
[53] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 06.01.2012, 16:35:32, odpowiedź na #52, oceny: +6 -0
SfierszczNie, aktorska adaptacja mangi 'Akira' brzmi lepiej, bo to jest adaptacja, a nie wersja.
[65] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Hitsu Mayuki [194.36.168.*], 06.01.2012, 23:50:51, odpowiedź na #53, oceny: +2 -7
Hitsu MayukiJa pierdzielę, zebrali się mędrcy ze wschodu i mędrzą nad czymś co nie ma większego znaczenia...

ale tak to jest w Polsce, każdy zna się na:
- polityce
- sporcie
- ortografii
- muzyce
- etyce
- historii
- fizyce
- biologii
- majtkach z koronkami
- wpływie populacji robaków w zapiździejewie na ewolucje prądów umysłowych chorych psychicznie drwali w Norwegii

każdy zna zajebiste gry, filmy, mangi, anime i ni chuja, jak widzi, że ktoś ma inne zdanie to dalej w dysputę...

ktoś napisał jak napisał i już, ludzie, nie to jest najważniejsze...
[66] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 07.01.2012, 00:07:10, odpowiedź na #65, oceny: +6 -0
SfierszczWłaśnie, ważniejsze jest dokuczanie starszym ludziom i fanom mangi i anime.
[71] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Hitsu Mayuki [194.36.168.*], 07.01.2012, 22:14:02, odpowiedź na #66, oceny: +1 -3
Hitsu Mayukiodebrałeś to jako dokuczanie starszy człowieku ? (btw, pochwal się proszę swoim wiekiem, żebym mógł zweryfikować czy masz prawo pisać to co piszesz, hm ?);
po prostu lepiej chyba zakończyć bezsensowną dyskusję i zająć się meritum tematu, nie sądzisz ?

no, ale jak widać po minusach, większość woli gadać aby tylko gadać, o czymkolwiek...żeby dyskusja szła a na jaki temat to już obojętne, może być nawet nie na temat -.-

jestem fanem m&a jak ty, nie wiem z jakiego powodu to rozszczególnienie...
[73] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 08.01.2012, 11:25:59, odpowiedź na #71, oceny: +3 -2
Sfierszczo kurna ale z ciebie debil ja nie mogę jak człowiek wygląda tak widać i ma w głowie weź się ogarnij a nie człowieku, za kogo ty się masz, i kto powiedział, że jestem fanem tego chińskiego gówna, nie obrażaj mnie śmieciu
[74] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Hitsu Mayuki [194.36.168.*], 08.01.2012, 11:34:08, odpowiedź na #73, oceny: +1 -2
Hitsu Mayukinie znasz mnie a się wypowiadasz i do tego jeszcze obrażasz, ale czego wymagać od takiego jak ty...

nie wiem jak wyglądasz, więc nie mogę powiedzieć ile masz lat, nie ? trochę logiki by ci się przydało

to, co napisałeś, świadczy o tym, że jesteś albo "starszym człowiekiem (ode mnie)" albo "fanem m&a"; założyłem obydwie opcje po prostu - tak trudno zrozumieć ?

mam się za tego, co ma dość ciebie i podobnych, pasuje ? zastanów się co sobą reprezentujesz bo dla mnie jesteś nikim

btw. prowokacje ci nie wychodzą, wiesz ? ;)
[76] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.01.2012, 11:55:30, odpowiedź na #74, oceny: +1 -2
Doli"no, ale jak widać po minusach, większość woli gadać aby tylko gadać, o czymkolwiek...żeby dyskusja szła a na jaki temat to już obojętne, może być nawet nie na temat -.-"

Patrzę na twoje komentarze pod tym newsem i mam takie pytanie: pierdolisz dla samego pierdolenia czy co? :)
[77] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Hitsu Mayuki [194.36.168.*], 08.01.2012, 12:00:23, odpowiedź na #76, oceny: +1 -1
Hitsu Mayuki"pierdolę", jak to ładnie nazwałeś/nazwałaś, by zaprzestać bezsensownym dyskusjom, odbiegającym od tematu, wystarczy ?

btw. nie wiem, od kiedy acep a raczej jego userzy bardziej stawiają na gadkę o chlebie i o niebie niż o tym, czego dotyczy news, ale spoko - jeśli takie wasze założenie to cofam wszystko, acep schodzi na psy
[78] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.01.2012, 12:25:29, odpowiedź na #77, oceny: +1 -1
Doli"pierdolę", jak to ładnie nazwałeś/nazwałaś, by zaprzestać bezsensownym dyskusjom, odbiegającym od tematu

Po czym sam stworzyłeś bezsensowną i odbiegającą od tematu dyskusję. Weź już lepiej skończ. Wszystkim to wyjdzie na dobre - ja nie będę musiał tego czytać, ty nie będziesz musiał się produkować, Świerszcz nie będzie musiał wymyślać jak cię jeszcze bardziej strollować :)
[79] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Hitsu Mayuki [194.36.168.*], 08.01.2012, 12:39:32, odpowiedź na #78, oceny: +1 -1
Hitsu MayukiNo chyba logicznym jest, że dyskusja się wywiąże, jeśli ktoś od razu nie zrozumie, a tak było w wypadku Sfierszcza. To już nie moja wina. Wypowiedzieć się na temat bezsensownych dyskusji może każdy.

Poza tym, komentując już po raz drugi mój komentarz sam przedłużasz tą dyskusję, więc to trochę błędne koło, które sam nakręcasz, a mnie zarzucasz robienie tego samego. Trąci hipokryzją, nie sądzisz ? ;)

I zastanawiam się, czemu tolerujesz takich trolli jak Sfierszcz a czepiasz się kogoś, kto walczy z takimi. Może i to walka z wiatrakami, ale widać mamy inne podejście do tego i tyle. Uszanujesz ? :)
[81] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 08.01.2012, 13:03:09, odpowiedź na #79, oceny: +3 -1
Sfierszcz'nie znasz mnie a się wypowiadasz i do tego jeszcze obrażasz, ale czego wymagać od takiego jak ty...'

No tak, taki jak ja, nie znasz mnie a się wypowiadasz.

'nie wiem jak wyglądasz, więc nie mogę powiedzieć ile masz lat, nie ? trochę logiki by ci się przydało'

A nie nauczyli cię w szkole, że przed pytajnikiem nie stawia się spacji?

'to, co napisałeś, świadczy o tym, że jesteś albo "starszym człowiekiem (ode mnie)" albo "fanem m&a"; założyłem obydwie opcje po prostu - tak trudno zrozumieć ?'

Zajebiście trudno, jestem półmózgiem, trolem, gwałcicielem małych dzieci i twoim ojcem w jednym.

'mam się za tego, co ma dość ciebie i podobnych, pasuje ? zastanów się co sobą reprezentujesz bo dla mnie jesteś nikim'

Patrząc na twoją mordę nasuwa mi się to samo spostrzeżenie wobec ciebie.

'btw. prowokacje ci nie wychodzą, wiesz ? ;)'

Oj chyba jednak tak.

'Patrzę na twoje komentarze pod tym newsem i mam takie pytanie: pierdolisz dla samego pierdolenia czy co? :)'

Jedyne co ma do pierdolenia, z takim ryjem to wiesz...

'btw. nie wiem, od kiedy acep a raczej jego userzy bardziej stawiają na gadkę o chlebie i o niebie niż o tym, czego dotyczy news, ale spoko - jeśli takie wasze założenie to cofam wszystko, acep schodzi na psy'

To nie acep, to fandom jest pełen idiotów. Odejdź z fandomu, wzrośnie procent ludzi myślących w nim.

'Po czym sam stworzyłeś bezsensowną i odbiegającą od tematu dyskusję. Weź już lepiej skończ. Wszystkim to wyjdzie na dobre - ja nie będę musiał tego czytać, ty nie będziesz musiał się produkować, Świerszcz nie będzie musiał wymyślać jak cię jeszcze bardziej strollować :)'

Spierdalaj, ma być f kurwa, ja pierodlę jaka ty pojebana jesteś kurwa mać

'No chyba logicznym jest, że dyskusja się wywiąże, jeśli ktoś od razu nie zrozumie, a tak było w wypadku Sfierszcza. To już nie moja wina. Wypowiedzieć się na temat bezsensownych dyskusji może każdy.'

BO JESTEM DEBILEM ŁAAAAAAWALFHAOGEIHGIHA;OGH

'Poza tym, komentując już po raz drugi mój komentarz sam przedłużasz tą dyskusję, więc to trochę błędne koło, które sam nakręcasz, a mnie zarzucasz robienie tego samego. Trąci hipokryzją, nie sądzisz ? ;)'

tę dyskusję, co za buc

'I zastanawiam się, czemu tolerujesz takich trolli jak Sfierszcz a czepiasz się kogoś, kto walczy z takimi. Może i to walka z wiatrakami, ale widać mamy inne podejście do tego i tyle. Uszanujesz ? :)'

Jedni tolerują troli, inni tolerują takich debili bez rozumu jak ty.

Pozdrawiam, Magda.
[82] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Hitsu Mayuki [194.36.168.*], 08.01.2012, 13:26:55, odpowiedź na #81, oceny: +0 -1
Hitsu MayukiA nie nauczyli cię w szkole, że przed pytajnikiem nie stawia się spacji?

Ktoś kto pisze:
o kurna ale z ciebie debil ja nie mogę jak człowiek wygląda tak widać i ma w głowie weź się ogarnij a nie człowieku
- a zatem bez stawiania przecinków w odpowiednich miejscach, nie ma prawa zwracać mi uwagi na błędy, związane z językiem polskim

Patrząc na twoją mordę nasuwa mi się to samo spostrzeżenie wobec ciebie.

Pokaż swoją, ciekaw jej jestem. Ja przynajmniej do swojej twarzy się przyznaję i nie wstydzę się jej tu pokazywać ;) Tak, bo mordę to możesz mieć ty, ja mam twarz. W ogóle od kiedy twarz świadczy o reprezentowaniu czegoś ? Brak logiki zauważony po raz nie wiem już który.

Odejdź z fandomu, wzrośnie procent ludzi myślących w nim.

Twoje docinki są na poziomie...nie, one są bez poziomu. I mam wyjebane, czy należę do fandomu czy nie, pasuje ?

BO JESTEM DEBILEM ŁAAAAAAWALFHAOGEIHGIHA;OGH

spotkanie z klawiaturą musiało boleć

dyskusję

pierwszy raz przyznaję ci rację; aczkolwiek patrz moje odniesienie nr 1 :P

a debilem to możesz nazywać sobie swoich kolegów, jeśli w ogóle masz takowych, licz się ze słowami

a zresztą, Justyna wygrała, dzisiaj nawet kiepskie trolle nie zepsują mi humoru *poszedł świętować* :D
[83] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 08.01.2012, 13:35:19, odpowiedź na #82, oceny: +1 -0
SfierszczJustyna umrze na raka.

Swoją drogą, zdajesz sobie sprawę, że to ty źle zintepretowałes mój post? Ten pierwszy?
[91] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Hitsu Mayuki [194.36.168.*], 08.01.2012, 14:59:26, odpowiedź na #83, oceny: +0 -1
Hitsu Mayukinawet jeśli, to oczekiwałem sprostowania a nie wrzuty, to chyba jasne
[84] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.01.2012, 13:39:43, odpowiedź na #79, oceny: +1 -0
DoliJaka hipokryzja? Mnie zwisa czy ta dyskusja będzie jeszcze dłuższa, najwyżej będzie jeszcze śmieszniej (i jest). Przepraszam bardzo, ale twoje wypowiedzi trącą jeszcze większą hipokryzją :) Proszę ja cię, jaki jest jest sens w narzekaniu na acepa i dyskusje na nim jak nie ma żadnego regulaminu (czyli wszystkie chwyty dozwolone), a moderacja praktycznie nie istnieje. Próbowałem ci dać do zrozumienia, że ciągnięcie tego dalej nie ma sensu, no ale jak chcesz. Baw się dobrze. Miłego kopania się z trollami :)

Skąd przekonanie, że toleruję trolli? Ja z nimi walczę. Stara zasada Internetu mówi "nie karm trolla" i ja się do tego staram stosować. No, ale to jest niemedialne i za to orderów nie dają, nie? Aż korci żeby takiemu odpisać, nie? :) No, spróbuj mu teraz odpisać :) Chuj, jemu odpisałeś :)

Świerszcz jest śmieszny i widać, że ma głowę na karku. I za to go lubię. Inna sprawa, że ostatnio stracił formę i zrobił się trochę za bardzo wulgarny :)
[85] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 08.01.2012, 13:43:13, odpowiedź na #84, oceny: +0 -1
Sfierszcz'Inna sprawa, że ostatnio stracił formę i zrobił się trochę za bardzo wulgarny :)'

To nie ja straciłem formę, to acepowiczów coraz prościej trolować i nawet mi się nie chce wysilać. :)
[88] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 08.01.2012, 14:19:29, odpowiedź na #85, oceny: +0 -1
Niestety Sfierszczu, ale faktycznie używasz zbyt wulgarnych słów.

Zauważ,że druga strona ciebie zazwyczaj nie obraża, a nawet jeśli to wielokrotnie delikatniej niż ty.

Po prostu Hitsu Mayuki z tego co widziałem nie zasłużył na tak obraźliwe określenia.
[89] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 08.01.2012, 14:22:04, odpowiedź na #88, oceny: +1 -0
SfierszczW sumie masz rację, od dziś postaram się być kulturalniejszy, przepraszam.
[86] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
tengu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.01.2012, 13:50:07, odpowiedź na #84, oceny: +3 -0
"Skąd przekonanie, że toleruję trolli? Ja z nimi walczę."

"Ten, który walczy z trollami, powinien zadbać, by sam nie stał się trollem."

Fryderyk Nietzsche


Dla ciebie już za późno.
[90] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.01.2012, 14:49:42, odpowiedź na #86, oceny: +1 -0
DoliNiestety :)
[87] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 08.01.2012, 13:51:20, odpowiedź na #84, oceny: +2 -0
[92] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Hitsu Mayuki [194.36.168.*], 08.01.2012, 15:06:25, odpowiedź na #84, oceny: +0 -1
Hitsu MayukiProszę ja cię, jaki jest jest sens w narzekaniu na acepa i dyskusje na nim jak nie ma żadnego regulaminu (czyli wszystkie chwyty dozwolone), a moderacja praktycznie nie istnieje.

Sens w tym, by od największego portalu o takiej tematyce w Polsce (tak mi się zdaje) oczekiwać jakości. Równie dobrze z powyższych powodów ci, co z trollami walczą, mogą nie wchodzić na acepa i nie komentować, nie walczyć o jako-taki wygląd tego portalu, ale to by oznaczało, że trolle wygrały. Obojętnie co my mamy w głowach i co o nich myślimy. Wizualnie wyglądałoby na to, że trolle wygrały i tyle.

I tak, korci mnie zawsze, taki już mam charakter. Nie interesuje mnie co jest niemedialne a co nie, gdy odpisuję trollowi. Naprawdę.

No ale skoro dla ciebie on ma głowę na karku, to faktycznie chyba nasze spojrzenie się różni. Nie widzę wiele jego postów, widzę tylko te pełne inwektyw, większość z nich jest usuwana przez moderację. To mi wystarczy :)
[93] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 08.01.2012, 15:10:36, odpowiedź na #92, oceny: +2 -0
SfierszczŻaden z moich postów nie został usunięty przez moderację misiu.
[94] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Hitsu Mayuki [194.36.168.*], 08.01.2012, 15:12:34, odpowiedź na #93, oceny: +0 -1
Hitsu Mayukino to ukryty, o to mi chodziło
[95] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 08.01.2012, 15:13:49, odpowiedź na #94, oceny: +1 -0
SfierszczNieprawda, nie chodziło ci o to.
[96] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.01.2012, 15:27:17, odpowiedź na #92, oceny: +3 -0
DoliChcesz jakości? Idź do Joego i do reszty redakcji. Niech coś zmienią, proste.

A tak to mamy:

1. Narzekanie na trolli.
2. Trolle odpisują na narzekanie na trolli.
3. Ktoś się wkurwia na trolli i opisuje na komentarze trolli na temat narzekania na trolli.
4. ??????
5. Acep zjebany jak zawsze xD
[67] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
namakemono [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.01.2012, 00:36:14, odpowiedź na #65, oceny: +1 -0
Zawsze chciałem zostać drwalem...
[68] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.01.2012, 02:27:30, odpowiedź na #67, oceny: +3 -0
A ja jestem drwalem.
Fajna fucha. Tylko strasznie obciążająca organizm.
[70] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.01.2012, 16:06:26, odpowiedź na #65, oceny: +0 -0
RyujiO to to ostatnie, znam się na tym, robię z tego zaoczną habilitację!
[69] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.01.2012, 16:04:59, odpowiedź na #36, oceny: +2 -0
RyujiNie wiem która forma jest poprawniejsza, ale "aktorski Akira" dla mnie brzmi o wiele lepiej niż "aktorska Akira".
[7] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
AHu [*.aster.pl], 06.01.2012, 01:52:51, oceny: +3 -0
AHuprzynajmniej oszczędzą oglądania Belli w Akirze :P
[50] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 06.01.2012, 15:43:11, odpowiedź na #7, oceny: +1 -0
Może być motorem xD
[8] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Yen [*.dynamic.chello.pl], 06.01.2012, 02:10:49, oceny: +0 -0
[45] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Gargu [*.150.246.94.ip4.artcom.pl], 06.01.2012, 15:11:33, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
Gargu"Niech zdupcaja z powrotem do NZ." I zdupcyli.
[10] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Super Niania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.01.2012, 04:13:37, oceny: +4 -1
Super Niania"Akira" jest rodzaju męskiego, proszę poprawić treść niusa
[12] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
HΛЯPΛGŌN [*.183.241.234.dsl.dynamic.t-mobile.pl], 06.01.2012, 05:05:36, odpowiedź na #10, oceny: +0 -2
HΛЯPΛGŌNAkira to imię unisex. Zatem może być stosowane dla płci męskiej jak i żeńskiej pani Supernaniu.
[16] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.01.2012, 11:07:39, odpowiedź na #12, oceny: +4 -0
Kopernik była kobietą.
[58] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
HΛЯPΛGŌN [*.183.220.0.dsl.dynamic.t-mobile.pl], 06.01.2012, 19:15:22, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
HΛЯPΛGŌNLepiej zainsteresuj się sobą i sprawdź w łazience co masz w gaciach.
[59] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.01.2012, 21:13:51, odpowiedź na #58, oceny: +2 -0
Pora do obracania dla Hatsune Miku.
[61] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Sfierszcz [*.internetia.net.pl], 06.01.2012, 21:17:27, odpowiedź na #59, oceny: +2 -3
SfierszczSkurwysyn
[63] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.01.2012, 22:28:52, odpowiedź na #61, oceny: +4 -0
U jelly?
[64] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 06.01.2012, 22:54:34, odpowiedź na #63, oceny: +2 -0
Pomysł na doujina :D Czy były już postacie z warzywami zamiast genitaliów ?
[17] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Zyll666 [*.plusgsm.pl], 06.01.2012, 11:11:25, oceny: +2 -0
Ha,ha,ha... W Holywood jak zwykle cyrk.Byle zrobić i zarobić na znanym tytule. Z remakiem Kruka też fajne jazdy są :P
[18] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Ankh [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.01.2012, 11:37:52, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
AnkhRemake Kruka? nooo~! Więc to się naprawdę dzieje?
Możesz zdradzić więcej szczegółów? Ostatnio słyszałam jakieś plotki na ten temat ale nic konkretnego...
[23] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 06.01.2012, 11:50:14, odpowiedź na #18, oceny: +1 -1
Aktualnie projekt jest w dupie. Wśród reżyserów byli Bradley Cooper ( nie wyszło), Juan Carlos Fresnadillo (zrezygnował, bo woli kręcić remake Highlandera ) a kolejnym prawdopodobnym kandydatem jest F. Javier Gutierrez. Od października jest cicho o tym filmie.

Ogólnie bym się nie cieszył, że to powstaje, bo z każdą kolejną częścią było coraz gorzej ( ok, dwójka była jeszcze fajna, miała dobry, mistyczny klimacik, zajebistą oprawę graficzną ( jak na tamte lata film wygląda naprawdę nowocześnie), score Revella i mnóstwo scen nawiązujących do jedynki )
[27] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Ankh [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.01.2012, 13:12:17, odpowiedź na #23, oceny: +0 -1
AnkhMoja reakcja nie była pozytywna ;] Uwielbiam Kruka i sam pomysł reamke'u jest dla mnie obrzydliwy.
[46] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Gargu [*.150.246.94.ip4.artcom.pl], 06.01.2012, 15:13:00, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
GarguTo bylo w Vancouver.
[48] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 06.01.2012, 15:39:02, odpowiedź na #46, oceny: +0 -0
W takim razie w Vancouver też mają burdel.
[62] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Gargu [*.154.246.94.ip4.artcom.pl], 06.01.2012, 22:17:04, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
[19] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Predus [*.dynamic.chello.pl], 06.01.2012, 11:41:27, oceny: +0 -0
PredusOjej :(
[20] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Hitsu Mayuki [194.36.168.*], 06.01.2012, 11:44:55, oceny: +0 -0
Hitsu Mayukito coś jak z ostatnio nagłośnionym wstrzymaniem zmiany przepisów dotyczących zdawania prawa jazdy...tam też zrobiono tysiące ludzi (w większości rocznik 93) w konia...
[29] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.01.2012, 13:57:10, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
Gdyby nie to, to 70% obecnych zdających i kursantów nie zrobiła by kursu w przeciągu najbliższych 5 lat. A potem szukaj kierowcy na imprezę...
[31] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
M3n747 [*.dynamic.chello.pl], 06.01.2012, 14:32:03, oceny: +2 -0
M3n747Przeczytałem sobie ostatnio mangę i stwierdziłem, że jakkolwiek anime lubię, to jednak jest to bardziej film na motywach niż adaptacja. Chciałbym zobaczyć porządną ekranizację, która nie pomijałaby setek stron i wielu dużych wątków, i dlatego mimo wszystko trzymam kciuki za ten projekt.
[32] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Crossboy [109.197.186.*], 06.01.2012, 14:41:16, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
CrossboyChyba nie czytałeś założeń fabularnych filmowej wersji. Według informacji, które dotychczas ujawniono, amerykańska adaptacja ma mniej wspólnego z oryginałem niż anime.
[33] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
King of Clowns [*.silesiamultimedia.com.pl], 06.01.2012, 14:44:43, odpowiedź na #31, oceny: +1 -0
"Chciałbym zobaczyć porządną ekranizację, która nie pomijałaby setek stron i wielu dużych wątków, i dlatego mimo wszystko trzymam kciuki za ten projekt."
Ale film pełnometrażowy nie jest w stanie tego objąć, musiałby trwać co najmniej 5 godzin.
[41] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
M3n747 [*.dynamic.chello.pl], 06.01.2012, 15:04:29, odpowiedź na #33, oceny: +3 -0
M3n747Zawsze mogą podzielić film na dwie części, zgodnie z popularnym ostatnio trendem.
[39] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Gargu [*.150.246.94.ip4.artcom.pl], 06.01.2012, 15:02:30, oceny: +4 -0
Gargu"Aktorski", nie "aktorska".
[44] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Super Niania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.01.2012, 15:10:13, oceny: +0 -0
Super NianiaHowever, another source close to the production says the script, rather than the budget, has skidded the production.
Inna osoba, która była bliska projektu twierdzi, że problemem nie były pieniądze, lecz scenariusz.

Prease compell
[49] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 06.01.2012, 15:40:11, oceny: +2 -0
Talking bike is not ready.
[56] Re: Aktorska "Akira" wstrzymana
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.01.2012, 19:03:30, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
Powered by WashuOS