header imageheader imageheader image
{Rynek}
Anime w Grand Theft Auto IV
Autor: Lord Raven, Data: 28.10.2009, 16:03:09, Źródło: Youtube
Anime w Grand Theft Auto IVProducenci "Grand Theft Auto" firma Rockstar, znana jest wśród fanów serii z ciętego humoru, jaki często prezentują w swoich produkcjach. W najnowszym dodatku do gry, planowanym na platformę XBOX 360, zatytułowanym "The Ballad of Gay Tony" twórcy postanowili pożartować nieco z japońskiej animacji - efekt?

W jednym z wirtualnych kanałów telewizyjnych w GTA, można będzie obejrzeć anime "Princess Robot Bubblegum", będące parodią większości popularnych trendów, jakie można spotkać w japońskiej animacji, począwszy od, moe, poprzez mistrza, który jest perwersyjnym staruszkiem, do kiepskiego dubbingu i makabrycznych dialogów włącznie.

"Grand Theft Auto IV: The Ballad Of Gay Tony" zadebiutuje na platformie XBOX Live 29 października 2009 i będzie kosztować 1600 Microsoft Points.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 138 dodaj

[1] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Airie [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.10.2009, 16:15:16, oceny: +0 -0
AirieTytuł nawet pasuje do jakiejś serii magical girls. Doczekamy się wersji papierowej?
[5] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
indyk [*.warszawa.supermedia.pl], 28.10.2009, 17:21:53, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
pasuje do bubblegum crysis;d
[2] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Lord Raven [*.c0.msk.pl], 28.10.2009, 16:19:38, oceny: +0 -0
Podoba mi się tytuł książki, którą ona czyta:) Restoring honor for Idiots :)
[3] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
xionacz [*.chello.pl], 28.10.2009, 16:33:05, oceny: +0 -2
xionaczA w wypożyczalni Torrent i Rapidshare już dostępne :P
[39] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Geto [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.10.2009, 21:18:35, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
GetoWypożyczalni torrent i rapidshopie ;)
[4] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Mimizu [*.ip.jarsat.pl], 28.10.2009, 17:15:53, oceny: +0 -0
MimizuObejrzysz ten filmik i już wiesz wszystko o mainstreamowym anime.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[7] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
indyk [*.warszawa.supermedia.pl], 28.10.2009, 17:41:52, odpowiedź na #6, oceny: +1 -0
no nie mów, że według ciebie nie jest to wspaniała parodia. do swoich pasji też można podejść na luzie;]
[8] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 28.10.2009, 17:45:56, odpowiedź na #7, oceny: +5 -9
Ten typ humoru mnie nie śmieszy.
Głupsi ludzie (ci od GTA) śmieją się z mądrzejszych czyli robiących anime.
[9] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Rushi [*.chello.pl], 28.10.2009, 17:47:44, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
Rushi:D
[11] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 28.10.2009, 17:48:46, odpowiedź na #8, oceny: +2 -0
AvantaRGratuluje, wlasnie przekroczyles wszelkie granice debilizmu.
[16] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.10.2009, 18:38:09, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
Debilizm nie ma granic- mamy żywy przykład.
[22] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
exksu [188.40.110.*], 28.10.2009, 19:37:39, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
Ale z ciebie debil.
[44] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.10.2009, 22:07:45, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
AragornPL"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Można by to odnieść do większości (o ile nie wszystkich) wypowiedzi naszego wiernego fana Elfen Lied.
[12] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Cwistak [*.toya.net.pl], 28.10.2009, 18:03:14, odpowiedź na #8, oceny: +0 -1
CwistakOficjalnie jesteś moim bohaterem. MANGU/ANIMU LUVS!
[17] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Olazu [*.ssp.dialog.net.pl], 28.10.2009, 18:52:08, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
OlazuMangozjeb nabiera w tym przypadku zupełnie nowego znaczenia... ;)
[18] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
shappi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.10.2009, 19:08:18, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
shappiczy to jest jakaś prowokacja?o.o
[19] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
aidenn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.10.2009, 19:16:02, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
aidennobawiam się, że nie. w sumie tak wygląda, ale nawet najbardziej zatwardziałemu trollowi raczej nie chciałoby się przez 4 lata na multum różnych forów męczyć w kółko ten sam temat. Tomek po prostu jest misiem o bardzo małym rozumku.
[23] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
znawca [188.40.110.*], 28.10.2009, 19:39:39, odpowiedź na #18, oceny: +0 -1
Że głupsi są twórcy GTA od twórców anime ?
Oczywiście, że są głupsi podobnie jak głupszy ty jesteś i inni co uważają, że te barany mają prawo wyśmiewać doskonałe anime moe czy magical girl.
[27] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Krzych Ayanami [*.chello.pl], 28.10.2009, 19:59:02, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
Krzych AyanamiOj przestań. Nie każde anime jest od razu doskonałe i nikt nigdy nie powiedział, że trzeba do japońskich kreskówek podchodzić z namaszczeniem. Po prostu robią sobie żarty i nie ma powodu, żeby się z tego nie pośmiać.
[31] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
amisk [213.251.189.*], 28.10.2009, 20:09:59, odpowiedź na #27, oceny: +0 -1
To oczywiste bo doskonałych anime jest dosyć mało.
Ale żarty ogólne z anime to również żarty z najlepszych przedstawicieli gatunku.
[34] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Krzych Ayanami [*.chello.pl], 28.10.2009, 20:35:37, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
Krzych AyanamiI co z tego? Tym anime dzieje się przez to jakaś krzywda? Stają się gorszymi pozycjami? Tracą widzów?
Już bez przesady.
[48] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 28.10.2009, 22:52:01, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
TuminurePodaj mi tytuł doskonałego anime, to powiem Ci w czym nie jest doskonałe.
[52] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Chaos [*.acn.waw.pl], 28.10.2009, 23:12:21, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
ChaosSeconded.
A z resztą - "Kino no Tabi". Tuminure, dekonstruuj.
[68] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2009, 11:57:03, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
SStefanJest brzydkie.
Nie, serio, kocham Kino i chciałabym się z nią ożenić, ale to najbrzydszy reverse - trap jaki kiedykolwiek widziałam (a jestem wielbicielem reverse - trapów, więc mam na nie oko).
[72] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Tuminure [83.230.117.*], 29.10.2009, 12:46:25, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
TuminureObejrzałem tylko troszke na yt.
Za mało dynamiczne.

PS. Wyprzedzając... jeżeli ktoś teraz poda link do jakiegoś dynamicznego anime, będzie za bardzo dynamiczne.
[20] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
AceMan [*.telpol.net.pl], 28.10.2009, 19:30:21, odpowiedź na #8, oceny: +2 -2
[24] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
acmae [188.40.110.*], 28.10.2009, 19:40:41, odpowiedź na #20, oceny: +0 -1
Idiota z ciebie więc walnij głową w mur.
[49] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Cwistak [*.toya.net.pl], 28.10.2009, 23:02:35, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
CwistakChyba ciebie.
[116] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Kuchigai [*.adsl.inetia.pl], 30.10.2009, 01:43:35, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
szkoda muru.
[29] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
ayka znowu bez logowania [*.tvk.torun.pl], 28.10.2009, 20:03:37, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
tró ;D
[46] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Chaos [*.acn.waw.pl], 28.10.2009, 22:17:48, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
ChaosWygrałeś XD
[50] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Cwistak [*.toya.net.pl], 28.10.2009, 23:02:54, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
CwistakWidzisz, a mowilem że nawet tutaj się przyjmie? :DDDD
[66] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Sasek [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2009, 10:44:06, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
SasekxD
[21] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Mimizu [*.ip.jarsat.pl], 28.10.2009, 19:35:06, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
MimizuNie uwierzę w tego człowieka, póki nie spotkam go osobiście.
[26] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Acemana [188.40.110.*], 28.10.2009, 19:43:15, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
Ja uważam, że nikt normalny takich bzdur by nie pisał.
Sam jestem ciekaw jak on wygląda.
[30] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 28.10.2009, 20:06:05, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
Ależ Tom - nie opowiadaj o czymś o czym nie masz zielonego pojęcia. Mądrości byś nie zauważył nawet jakby cię gwałciła w oczodół. Biorąc pod uwagę iż gra posiadająca fabułę musi się stosować do zasad, przyczyny powiązane są ze skutkami a realizm to ideał do którego się dąży - to zetknięcie z EL wygląda jak zderzenie z kupą. A, sorry że tak po imieniu.
[32] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
mosat [213.251.189.*], 28.10.2009, 20:13:42, odpowiedź na #30, oceny: +0 -2
Ale z ciebie pajac. Coś bredzisz, a nie wiadomo o co ci chodzi.
GTA to rewelacyjne gry, ale za taki żart z anime to twórcy są idiotami.

Kupa to ty jesteś.
Nie pisz źle o najlepszym anime wszechczasów czyli EL.
[35] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Krzych Ayanami [*.chello.pl], 28.10.2009, 20:37:54, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
Krzych AyanamiKolejny bez poczucia humoru.
[36] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Keii [*.ghnet.pl], 28.10.2009, 20:50:43, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
KeiiAlbo zwykła prowokacja.
[37] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.10.2009, 20:51:00, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
Żebyś chociaż napisał IMO to jeszcze... Ale EL zdecydowanie nie jest najlepszym anime wszechczasów. Czy jeżeli ja powiem, że Moda na Sukces i Klan to są najlepsze seriale wszechczasów, to znaczy, że takie są i koniec?
[40] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Keii [*.ghnet.pl], 28.10.2009, 21:22:24, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
KeiiA czyją opinię według Ciebie wyraża, jak nie swoją?
[42] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.10.2009, 21:39:59, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
Pisząc "Elfen Lied jest najlepsze" nie wyraża swojej opinii, tylko uważa, że jest to oczywiste i każdy powinien o tym wiedzieć. Do tego walczy z osobami, które kwestionują jego zdanie. Jak dla mnie to już nie jest wyrażanie własnego zdania.
[43] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Geto [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.10.2009, 21:50:52, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
GetoA niedługo będziemy mieli Elfen Lieditów, czyli osoby czczących EL. Nie zgadniecie kto będzie ich przywódcą duchowym :P
[64] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
kocham cie anfan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2009, 10:15:39, odpowiedź na #43, oceny: +0 -0
Elfen Liedioci raczej.
[99] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 29.10.2009, 19:35:55, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
El Doopa

Aż miło posłuchać.

GTA nie jest rewelacyjne, ale posiada sporo cech które od konceptu aż po wykonanie przewyższają sporą część anime. EL zaś przewyższa już sam Rysio z Klanu.
[107] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.10.2009, 21:41:25, odpowiedź na #99, oceny: +0 -2
głupi jesteś będzwale.
[108] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Chaos [*.acn.waw.pl], 29.10.2009, 23:31:19, odpowiedź na #107, oceny: +0 -0
[112] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.10.2009, 23:53:00, odpowiedź na #108, oceny: +0 -2
to było celowo :)
[109] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Geto [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2009, 23:32:23, odpowiedź na #107, oceny: +0 -0
GetoLol, drugi raz ten sam błąd w komentarzu pod tym samym niusem. Dobijemy do trzech :>?
[47] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Chaos [*.acn.waw.pl], 28.10.2009, 22:21:06, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
ChaosGratuluję. Nie zrozumiałeś dowcipu :)
[51] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 28.10.2009, 23:09:42, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
GrisznakNaprawdę oczekiwałeś, że zrozumie? Podziwiam twoją wiarę w ludzi.
[54] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 28.10.2009, 23:24:10, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
Jakiego dowcipu. Będzwał jesteś.
Jak ty rozumiesz to napisz co według ciebie było tam dowcipem i było śmieszne.
[55] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Cwistak [*.toya.net.pl], 28.10.2009, 23:53:45, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
[61] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.10.2009, 01:21:28, odpowiedź na #55, oceny: +0 -2
wstyd mi za ten błąd :(
[95] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 29.10.2009, 19:16:07, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
Tylko za literówkę? Ufff.
Już się przeraziłem że ewoluujesz.
[71] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
King_of_Clowns [*.silesiamultimedia.com.pl], 29.10.2009, 12:13:46, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
"Głupsi ludzie (ci od GTA) śmieją się z mądrzejszych czyli robiących anime."

Żeby stworzyć coś takiego, jak GTA, trzeba być szczęśliwym posiadaczem wielu cech, lecz z pewnością nie głupoty.

Co do mądrych twórców anime, to obawiam się, że w naszym kręgu kulturowym osobnik, który wymyślił:
a) kreskówkę, której głównym bohaterem jest przypalony chlebek;
b) kreskówkę (edukacyjną?) dla najmłodszych o wesołym wypróżnianiu się;
c) rysunkowego pornosa, gdzie główną rolę odgrywają mackoidalni kosmici (ba! czy nawet samego rysunkowego pornosa!);
...;
...;
...;
zzz) ... .

byłby wzięty za człowieka - delikatnie mówiąc - nieco odchylonego od normy.
[73] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2009, 13:14:12, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
SStefanAle od Kogepana, proszę, odstosunkuj się :(
[75] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Chaos [*.acn.waw.pl], 29.10.2009, 14:01:49, odpowiedź na #73, oceny: +0 -0
ChaosPowiedział "W naszym kręgu kulturowym" i chyba i tak chciał zachwalić, raczej niż udupić.

Kogepan, tak niezależnie, to nie mój typ abstrakcji, ale jest całkiem fajne :)
[81] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2009, 14:49:04, odpowiedź na #75, oceny: +0 -0
SStefanNo ja też nie jestem jakimś wielkim czcicielem, ale pomysł wydaje mi się wcale nie aż taki skrzywiony, a same wypieki w seryjce - przeurocze :)
[89] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
King_of_Clowns [*.silesiamultimedia.com.pl], 29.10.2009, 16:47:36, odpowiedź na #81, oceny: +0 -0
Kogepana nie miałem zamiaru obrażać czy ujmować mu, a tylko przedstawić, że u nas na twórcę czegoś takiego nie patrzyli by normalnie. No bo przecież jak to brzmi? - zantropomorfizowany przypalony chleb? O_O Mnie to nieco odstrasza.

Za to podpunkty b i c owszem, jeśli ktoś to odebrał jako obrazę tych przykładów w całej rozciągłości, to kłócić się nie będę :]
[88] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.10.2009, 15:30:17, odpowiedź na #71, oceny: +0 -5
Dla mnie najbardziej żałośni fani anime to ci, którzy doszukują się nie wiadomo czego w nim, a prawda jest taka, że to w stanowczej większości zwykła rozrywka tworzona pod fanów (właśnie dlatego tyle tych schematów postaci i zachowań) i w dodatku zazwyczaj nieakceptowalna i nielubiana przez ludzi nie będących w temacie.

Jeszcze można dodać kreskówkę stworzoną w celu zmotywowania ludzi do ćwiczeń.

Co do c czyli tentacli to niektóre są fajne szczególnie te dobrej jakości wizualnej. Nie lubię jak macki przechodzą na wylot :)

A co do samych erotyków to często adult anime są lepsze od tych real choć podstawowy warunek jest jeden. Musi to być ładne.
[90] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
King_of_Clowns [*.silesiamultimedia.com.pl], 29.10.2009, 16:55:09, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
"Dla mnie najbardziej żałośni fani anime to ci, którzy doszukują się nie wiadomo czego w nim"

Ale dlaczego to pod moim komentem?

"to w stanowczej większości zwykła rozrywka tworzona pod fanów"

Podobnie jak cała elektroniczna rozrywka, której GTA jest jednym z najważniejszych (i imo najlepszych) przedstawicieli ever. Więc nie bardzo wiem, gdzie szukać sensu w stwierdzeniu, że jedni twórcy są głupsi od drugich.

Co do tentakli - dla mnie fetysz równie chory jak kopro-, nekro-, i wiele innych -filii.

I nie erotyki, tylko pornosy, proszę mi tutaj tych pojęć nie mylić :]
[100] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.10.2009, 19:37:20, odpowiedź na #90, oceny: +0 -2
Adult anime lub ero anime to poprawna nazwa.

Ciekawe co za ciężkie łomy i głąby wymyśliły słowo hentai.
To nie jest żaden gatunek anime. Zresztą tak samo jak ecchi.
[101] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 29.10.2009, 20:02:23, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
Poprawna nazwa? Znowu ci głupot naopowiadali w tym skupie złomu. Nie daj się tak szmacić - wystarczy że puszki zbierasz.
[105] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.10.2009, 21:37:46, odpowiedź na #101, oceny: +0 -1
Zamknij mordę ty tępoto żałosna. Dureń.
[110] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Geto [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2009, 23:37:06, odpowiedź na #101, oceny: +0 -0
GetoPuszki niech zbiera, ale to nie powód, żebyś mieszał w to niewinnych ludzi. To, że tomuś jest idiotą nie znaczy, że kolesie ze skupu muszą za to odpowiadać!
[113] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.10.2009, 23:54:04, odpowiedź na #110, oceny: +0 -1
nie muw tak blaznie.
[114] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Geto [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2009, 23:54:48, odpowiedź na #113, oceny: +0 -0
GetoA mówić mogę?
[102] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Keii [*.ghnet.pl], 29.10.2009, 20:12:08, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
KeiiPoprawna nazwa? Japończyk nie będzie nawet w stanie poprawnie wymówić "adult anime".
[106] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.10.2009, 21:39:44, odpowiedź na #102, oceny: +0 -2
Poprawna nazwa. Nie wiem jak to mówią, ale tak piszą.
Tylko idioci na zachodzie używają nazwy hentai.

Jest również eromanga i eroge.

Czyli nie żadne hentai mangi czy hentai gry.
[123] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Froh [78.8.104.*], 31.10.2009, 12:13:28, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
A skąd wiesz że i "tam" nie robią sobie jaj z biednego Toma - jak my tutaj?
Naopowiadają mu głupot które potem z emfazą głosi dookoła, podczas gdy "oni" turlają się ze śmiechu. Już się takie historie zdarzały.
[117] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
King_of_Clowns [*.silesiamultimedia.com.pl], 30.10.2009, 14:57:33, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
"Adult anime lub ero anime to poprawna nazwa."
Nie zmienia to faktu, że są to pornosy, a nie erotyki.

"Ciekawe co za ciężkie łomy i głąby wymyśliły słowo hentai."
No jeśli o samo słowo chodzi, to zapewne Japończycy :]
A w odniesieniu do pornosów? Zapewne Amerykanie :]
[118] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 30.10.2009, 15:16:54, odpowiedź na #117, oceny: +0 -2
Erotyki również pasują. Ogólnie ten idiotyczny podział na erotykę i porno nie istnieje. Jakieś dekle go wymyśliły.
Tylko, że erotyka ładnie brzmi.
Bo hentai to większy zboczeniec, a ecchi to mniejszy zboczeniec.
Dziwne, że słowo o tak negatywnym wydźwięku jest na zachodzie używane jako gatunek anime i nikomu to nie przeszkadza (widocznie dlatego, że to obce słowo).
[119] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Chaos [*.acn.waw.pl], 30.10.2009, 17:21:18, odpowiedź na #118, oceny: +0 -0
ChaosOgólnie ten idiotyczny podział na erotykę i porno nie istnieje.

Dobra, że jesteś płytki i niedojrzały, to wiadomo, ale myślałem, że jesteś mniej ograniczony.
"Dekle"? Dekiel to ty jesteś, że erotyki i pornografii nie rozróżniasz.

Bo hentai to większy zboczeniec, a ecchi to mniejszy zboczeniec.

I znowu chybione. Kolegę anfana odsyłamy do słownika, żeby się upewnił co znaczą słowa w języku, którym się chłopczyk nie posługuje.
[120] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 30.10.2009, 17:35:34, odpowiedź na #119, oceny: +0 -2
Definicję możesz sobie przeczytać ograniczony cymbale. Ja również je dobrze znam.
Lecz musisz wiedzieć, że Japończycy nazywają każde hentai po prostu anime, adult anime itp.
Więc zrozum baranie że to że ktoś dał taki podział nie znaczy, że on jest dla wszystkich.

Co do ecchi i hentai to mam rację. Łatwo zauważyć kontekst w jakim go używają choćby oglądając anime.
[122] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Chaos [*.acn.waw.pl], 31.10.2009, 11:48:47, odpowiedź na #120, oceny: +0 -0
ChaosCo do ecchi i hentai to mam rację. Łatwo zauważyć kontekst w jakim go używają choćby oglądając anime.

Japończycy mówią, że się mylisz :)

Definicję możesz sobie przeczytać ograniczony cymbale. Ja również je dobrze znam.
Lecz musisz wiedzieć, że Japończycy nazywają każde hentai po prostu anime, adult anime itp.
Więc zrozum baranie że to że ktoś dał taki podział nie znaczy, że on jest dla wszystkich.


I gratuluję czytania bez zrozumienia :)
Tu nie chodzi o to, co japończycy jak nazywają, tylko, że stwierdziłeś, jak ostatni ignorant, że nie ma różnicy między erotyką a pornografią.

I jeżeli w stwierdzeniu "znam definicję" chodzi ci właśnie o to rozróżnienie, to podeprzyj swoje gadanie argumentem i ją przytocz.
[124] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Froh [78.8.104.*], 31.10.2009, 12:20:54, odpowiedź na #122, oceny: +0 -0
Biedny japończyk klient trafi na japończyka sprzedawce nie znającego angielskiego i będzie musiał mu na migi pokazać iż przez to Adult chce anime o ciupcianiu (a broń boże żeby się nie pomylił i wybrał coś co nie jest o ciupcianiu ale dla dzieci też nie). Po prostu trauma. Może się zamknąć w sobie.
BTW Stanowczo muszę zaprotestować przeciwko sprzedawaniu kleju Tomowi. Uszkodzi sobie płuca - bo mózgu nie.
[127] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom----- [*.pila.vectranet.pl], 31.10.2009, 12:40:43, odpowiedź na #124, oceny: +0 -2
Kiedy taki dureń jak ty wreszcie się zamknie...
[130] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Chaos [*.acn.waw.pl], 31.10.2009, 15:05:04, odpowiedź na #127, oceny: +0 -0
ChaosPisałem już o mówieniu do siebie, prawda?
[128] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tomas [*.pila.vectranet.pl], 31.10.2009, 12:42:06, odpowiedź na #122, oceny: +0 -1
Jest różnica, ale erotyka to może być określenie dla wszelkiej erotyki czyli również seksu.
[129] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Chaos [*.acn.waw.pl], 31.10.2009, 15:04:10, odpowiedź na #128, oceny: +0 -0
Chaos...erotyka to może być określenie dla wszelkiej erotyki...

A masło może być określenieM dla każdego masła, czyli również margaryny?

Gratuluję: udowodniłeś,że gówno wiesz.
[131] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.10.2009, 15:47:32, odpowiedź na #129, oceny: +0 -1
Jesteś tak głupi, że znudziłeś mi się.
[132] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Chaos [*.acn.waw.pl], 31.10.2009, 16:27:03, odpowiedź na #131, oceny: +0 -0
ChaosTo jeszcze tylko reszta acepa :3

P.S.
Nadal gówno wiesz :D
[133] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.10.2009, 16:29:10, odpowiedź na #132, oceny: +0 -1
kretyn jesteś...
[134] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Chaos [*.acn.waw.pl], 31.10.2009, 16:37:34, odpowiedź na #133, oceny: +0 -0
ChaosPisz mi tak dalej, twój pustostan umysłowy, absolutny brak kultury osobistej i horyzonty węższe od nici pajęczej tylko dodają mi sił :D
Pisz!
PISZ!
PISZ!!!!111jedenaście
[135] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 31.10.2009, 16:46:43, odpowiedź na #134, oceny: +0 -1
bo jesteś...
[136] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Pharaoh_90 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.11.2009, 00:28:03, odpowiedź na #118, oceny: +0 -0
Pharaoh_90Erotyka nie tylko ładniej brzmi, ale również ładniej wygląda :)
[137] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 01.11.2009, 00:29:36, odpowiedź na #136, oceny: +0 -1
:)
[58] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Yen [*.adsl.inetia.pl], 29.10.2009, 01:11:51, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
YenPo kiego grzyba ruszasz trola?
[63] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Chaos [*.acn.waw.pl], 29.10.2009, 10:05:48, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
ChaosIndyk i Roni nie wiedzieli.
Ja dla lola.
[91] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
indyk [*.warszawa.supermedia.pl], 29.10.2009, 18:26:50, odpowiedź na #63, oceny: +0 -0
to prawda. póki co nie zapamiętuje kto co mówi z racji tego, że dopiero od niedawna tu zaglądam
[103] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Yen [*.adsl.inetia.pl], 29.10.2009, 20:25:05, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
YenWitamy w internecie.
[10] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.10.2009, 17:48:27, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
A idioci są wszędzie, nawet na ACEPie.
[14] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Un [*.197.c80.petrotel.pl], 28.10.2009, 18:15:28, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Ja bym powiedziała tym bardziej ;D
[25] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
akasji [188.40.110.*], 28.10.2009, 19:41:27, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
W pełni się z tym zgadzam.
[13] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Neko-hime [*.toya.net.pl], 28.10.2009, 18:05:25, oceny: +0 -0
Neko-himeMacki!!!!! ^_^
[28] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Nekoyasha [*.aster.pl], 28.10.2009, 19:59:59, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
NekoyashaYatta! XD' Kochamy macki~
[15] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Gacu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.10.2009, 18:28:52, oceny: +0 -0
Gacu*facepalm*
leżę i kwiczę ze śmiechu.
[33] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Yumemi [*.ver.abpl.pl], 28.10.2009, 20:28:47, oceny: +0 -0
Dla mnie to wygląda nawet ciekawie. Wie ktoś kiedy można się spodziewać pełnej serii a nie tylko trailera? ;)
[38] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Lord Raven [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.10.2009, 21:06:50, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
Microsoft już robi anime 'Halo' to może i to wyda :) świat jest dziwny, więc kto wie...
[41] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Bert Raccoon [*.1 romwer:3128 (squid/2.6.STABLE21)], 28.10.2009, 21:26:05, oceny: +0 -0
Bert RaccoonHeh, dość zabawne to.
Chociaż to w tym wypadku nie jest anime, tylko zwykła kreskówka (nie zostało wyprodukowane w Japonii to nie jest anime).
Oczywiście biorąc po uwagę co przedstawia to jest to jawna parodia.
Animacja jest OK, czasem troche flashowata się wydaje.
[45] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Chaos [*.acn.waw.pl], 28.10.2009, 22:16:06, oceny: +0 -0
ChaosPrzerażająco adekwatne XD I wiarygodne XD
[53] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 28.10.2009, 23:22:19, oceny: +0 -4
Idiotyczna animacja, którą nikt normalny nie nazwie anime. Również nikogo normalnego ona nie rozśmieszy.
[56] Daj se siana
Roni [*.uznam.net.pl], 29.10.2009, 00:30:27, odpowiedź na #53, oceny: +0 -0
Gościu normalnie mnie rozbroiłeś, nie potrafisz nawet nabrać dystansu do swojego hobby. Ten filmik to najzwyklejsza w świecie parodia świata, który tak cenisz. Tylko nie mów mi, że nigdy nie widziałeś debilnego anime lub mangi, bo wierz mi że takie istnieją i jest tego więcej niż sądzisz. Weź sobie choćby taki Kanakon. Oglądając to i tym podobne kaszanki można śmiało zwątpić w inteligencję twórców. Dam głowę, że gdyby nie kobiece atrybuty bohaterki nikt by tego nawet nie ruszył. Są tytuły wybitne do których przyjemnie się wraca , ale są też odgrzewane kotlety, które w kółko powtarzają ten sam schemat. Jeśli twórcy nie mają pomysłu na dobrą mangę czy anime zawsze zwracają się w stronę golizny bo ta niemal zawsze się sprzedaje.
Dla mnie ten filmik wyśmiewa głupotę jaką często można spotkać w japońskich dziełach. Najlepsze co można zrobić to olać głupie tytuły ciepłym moczem i szukać w mandze i anime tego co każdemu najbardziej podchodzi.
[57] Re: Daj se siana
Chaos [*.acn.waw.pl], 29.10.2009, 00:54:53, odpowiedź na #56, oceny: +0 -0
ChaosWeź sobie choćby taki Kanakon.

Toś se samobója strzelił, bo Tomeczek Minus-minus jest wielkim fanem Kanokona.

BTW, słyszałem z wiarygodnych źródeł, że manga Kanokon ma nawet sensowną fabułę. Ktoś potwierdza?
[59] Re: Daj se siana
Yen [*.adsl.inetia.pl], 29.10.2009, 01:13:25, odpowiedź na #56, oceny: +0 -0
YenNastępny rusza trola, po co? Przecież ani go nie zaciągniesz do łóżka.
[60] Re: Daj se siana
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.10.2009, 01:19:53, odpowiedź na #56, oceny: +0 -2
Japończycy sami w wielu anime parodiują inne. Ale ogólnie parodie są idiotyczne bo głupsze postacie parodiują zazwyczaj mądrzejsze. Widziałem i tak było w anime.
Mocne ecchi jak Kanokon jest świetne choć takie niedokończanie fabuły jest wadą.
To jest najgorsza wada wielu anime czyli przerywanie fabuły na przykład Berserk.

Sekirei również to bardzo mocne ecchi i było świetne.

Jak się ogląda komedię to ona ma być śmieszna. Czym bardziej śmieszna tym lepiej np doskonałe green green czy Umisho.
Oczywiście jest podstawowy warunek. Bohaterowie muszą być sympatyczni bo inaczej nie będzie śmieszne.
[62] Re: Daj se siana
AceMan [*.chello.pl], 29.10.2009, 08:35:33, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
AceManI było tak w anime. I zobaczył to on.
I poczęli ludzie spożywać dżemy, nutrie i przeciery owocowe.

Ps. widziałem kiedyś niesympatycznego bohatera, który był śmieszny.
[65] Re: Daj se siana
Chaos [*.acn.waw.pl], 29.10.2009, 10:39:12, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
ChaosMocne ecchi

Does not compute. "Mocne" + "Ecchi" = does not compute.

Mocne ecchi jak Kanokon jest świetne choć takie niedokończanie fabuły jest wadą.

Bo panie i panowie od anime olali mangę, którą to masz tak głęboko w dupie, bo nie ma kolorowych obrazków.

To jest najgorsza wada wielu anime czyli przerywanie fabuły na przykład Berserk.

To akurat nie problem, manga ciągnie fabułę dalej.

Czym bardziej śmieszna tym lepiej np doskonałe green green czy Umisho.

Green Green jest śmieszny raz. Potem robi się lekko zabawny, potem robi się drętwy, potem robi się niesmaczny.
Przy okazji, mówimy o serii, która ma, licząc Togemurę - kaktusa doniczkowego, trzy postaci które uważam za w miarę fajne i tylko jedna, którą tak naprawdę lubię.

Umisho (jeszcze) nie widziałem.
[70] Re: Daj se siana
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2009, 12:04:03, odpowiedź na #65, oceny: +0 -0
SStefan>> Umisho (jeszcze) nie widziałem.
Nadrób to czym prędzej, jest świetne, lekkie i ma przesympatyczne postacie (choć na początku wytrzeszcza Makio się bałam O_o)
[77] Re: Daj se siana
Chaos [*.acn.waw.pl], 29.10.2009, 14:03:48, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
ChaosOkej, Umisho dodane do kolejki.
[80] Re: Daj se siana
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2009, 14:47:36, odpowiedź na #77, oceny: +0 -0
SStefanJeśli Cię to zachęci, powiem, że Resil chętnie obejrzał to ze mną drugi raz (a takiego Metropolis już mu się nie chciało), a w ogóle usłyszałam, że to jest dobre od Kola i jeszcze paru osób :3
[85] Re: Daj se siana
Chaos [*.acn.waw.pl], 29.10.2009, 15:13:25, odpowiedź na #80, oceny: +0 -0
ChaosJestem po pierwszym rozdziale mangi. Całkiem miło się zapowiada. :)
[83] Re: Daj se siana
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.10.2009, 15:06:33, odpowiedź na #77, oceny: +0 -1
Od razu mówię, że jest niedokończone. Manga ciągnie się znacznie dalej.
Oczywiście jakieś zakończenie jest, ale za krótkie to było.
[84] Re: Daj se siana
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2009, 15:11:47, odpowiedź na #83, oceny: +1 -0
[87] Re: Daj se siana
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.10.2009, 15:19:31, odpowiedź na #84, oceny: +1 -3
Sprawdzam mangi jak anime mi się spodoba i/lub jest niedokończone.

W Umisho są bardzo sympatyczne postacie na czele z główną bohaterką. Jest również oryginalna postać nieśmiałej i wstydliwej nimfomanki.
[96] Re: Daj se siana
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 29.10.2009, 19:19:38, odpowiedź na #87, oceny: +1 -0
Ty jesteś w takim razie nieśmiały i wstydliwy bęcwał.
Sprawdź ten termin w słowniku i wróć do bęcwalenia na acepie.
[104] Re: Daj se siana
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.10.2009, 21:36:27, odpowiedź na #96, oceny: +0 -2
Zamknij mordę durniu.
[125] Re: Daj se siana
Froh [78.8.104.*], 31.10.2009, 12:24:17, odpowiedź na #104, oceny: +0 -0
Potrafię pisać nie mówiąc jednocześnie. Jakieś inne życzenia astralny szumie wariata?
[69] Re: Daj se siana
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2009, 12:02:22, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
SStefan>> ogólnie parodie są idiotyczne bo głupsze postacie parodiują zazwyczaj mądrzejsze
Aka-chan jest przez Ciebie smutna.

Eeej, Toczuś, nie masz jednak AŻ TAK skrzywionego gustu, skoro lubisz Umisho :3
[74] Re: Daj se siana
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 29.10.2009, 13:33:02, odpowiedź na #69, oceny: +0 -0
GrisznakTomek lubi każde ecchi, niezależnie od jakości.
[82] Re: Daj se siana
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.10.2009, 15:03:16, odpowiedź na #74, oceny: +0 -4
To nie prawda. Wiele ecchi nie lubię choćby totalnie gniotowate Amaenaideyo.
Parodie też bardzo często to najgorsze gówna szczególnie z głupimi postaciami jak Hayate no Gotoku.
He is My master to totalny shit. They Are My Noble Masters również oprócz kilku świetnych pierwszych odcinków (szczególnie zabawne molestowanie jednej siostry przez drugą) później było durne.
Nogizaka Haruka to też gniot bo postacie są odpychające. Tonagura również.
Dużo więcej jest ecchi, komedii, parodii które są dla mnie beznadziejne.
[121] Re: Daj se siana
MarmoO [*.kopnet.pl], 30.10.2009, 20:45:23, odpowiedź na #82, oceny: +0 -0
>>>Parodie też bardzo często to najgorsze gówna szczególnie z głupimi postaciami jak Hayate no Gotoku.

fuck U.
[76] Re: Daj se siana
Chaos [*.acn.waw.pl], 29.10.2009, 14:03:17, odpowiedź na #69, oceny: +1 -0
ChaosIchizonnn!!!! XD

Chciałem tylko powiedzieć, że Sugisaki jest moim bohaterem :D
[79] Re: Daj se siana
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2009, 14:46:01, odpowiedź na #76, oceny: +0 -0
SStefanNo, normalnie nie lubię tego typu bohaterów, bo są debilami, ale Ki-kun ma mózg i go używa :D
[86] Re: Daj se siana
Chaos [*.acn.waw.pl], 29.10.2009, 15:15:07, odpowiedź na #79, oceny: +0 -0
ChaosI jest, jak to określiła jedna moja kumpela, "spektakularnym bishem". Ale to trzeba równolegle cisnąć anime z mangą - tak śmieszniej XD
[94] Re: Daj se siana
Krzych Ayanami [*.chello.pl], 29.10.2009, 19:03:37, odpowiedź na #69, oceny: +1 -0
[111] Re: Daj se siana
Geto [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2009, 23:40:34, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
GetoSekirei również to bardzo mocne ecchi i było świetne.
To nie jest żaden gatunek anime. Zresztą tak samo jak ecchi.
Ecchi to nie gatunek, ale mocne ecchi już tak oO"?
[115] Re: Daj se siana
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.10.2009, 23:55:02, odpowiedź na #111, oceny: +0 -0
Na zachodzie tak się przyjęło dlatego używam tych nazw.
[67] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Sasek [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2009, 10:48:36, oceny: +0 -0
SasekRewelacja. Szkoda że tylko na GTAIV dla XBOX'a :(
[78] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Rokugatsu [88.159.106.*], 29.10.2009, 14:38:22, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
RokugatsuDo czasu aż skończy się termin czasowej ekskluzywoności :)
[92] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Lord Raven [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2009, 18:50:43, odpowiedź na #78, oceny: +0 -0
Czyli za około 8 do 12 miesięcy.
[93] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.10.2009, 18:54:53, oceny: +0 -2
[97] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 29.10.2009, 19:25:46, odpowiedź na #93, oceny: +1 -0
Onet.
Miejsce w którym Czuły Wojtek i Kasia z Lublina spłodzili Toma. Niestety, gdyby nie uderzył głową o posadzkę jeszcze podczas porodu ...
[98] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 29.10.2009, 19:34:39, odpowiedź na #97, oceny: +0 -2
Milcz młocie.
[126] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
Froh [78.8.104.*], 31.10.2009, 12:29:30, odpowiedź na #98, oceny: +1 -0
Dzielnie niesiesz kaganek głupoty. Złe porównanie, pochodnia?
Najbardziej pasuje pożar prerii - jeśli uwzględniać skalę.
Jak to jest iż będąc tak bezgranicznie durnym - udaje się jednocześnie przeżyć tyle lat - powiedzenie "głupi ma szczęście" musi być w twym przypadku regułą.
[138] Re: Anime w Grand Theft Auto IV
adam6pl [67.251.106.*], 04.11.2009, 03:04:48, oceny: +0 -0
adam6plrewela ludzie od gta to geniusze kapitalna parodia:):)
Powered by WashuOS