header imageheader imageheader image
{Rynek}
Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Autor: Hachiko25, Data: 01.09.2012, 19:19:19, Źródło: www.kotori.pl
Hachiko25Szanowni Czytelnicy,

Nie samym yaoi człowiek żyje, przyszedł więc czas na wybranie „męskiego” tytułu. Dlatego zwracamy się do Was z prośbą o wzięcie udziału w naszej ankiecie. Niektóre tytuły, które Wam proponujemy zostały skonsultowane ze znajomym redaktorem, który wystawił bardzo wysokie noty tym pozycjom. Częściowo, są to nasze propozycje. Mamy nadzieję, że trafią one w Wasze gusta. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, abyście proponowali swoje własne tytuły. Świat „komiksu azjatyckiego dla facetów” nie jest nam zbyt bliski, więc Wasze głosy oraz propozycje są na wagę złota.

Nasze propozycje:
1. Übel Blatt - Shiono Etorouji
2. Mahou Shoujo Madoka Magica - Magica Quartet, Hanokage
3. Rozen Maiden - Peach-Pit
4. Vinland Saga - Yukimura Makoto
5. Onani Master Kurosawa - Ise Katsura, Yoko

Bardzo dziękujemy za Wasz udział.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Kotori.

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 100 dodaj

[1] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
olgita [*.konin.mm.pl], 01.09.2012, 20:22:24, oceny: +27 -2
olgitaMęski tytuł + Mahou Shojo Madoka Magica = Mózg rozjebany
[2] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
olgita [*.konin.mm.pl], 01.09.2012, 20:24:58, odpowiedź na #1, oceny: +2 -1
olgitaco nie zmienia faktu, że tytuł JEST godny uwagi i JEST popularny wśród chłopaków, ale typową "męską" serią to tego się nie da chyba nazwać...?
[4] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
SStefania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2012, 20:29:29, odpowiedź na #2, oceny: +0 -5
SStefaniaAlbo nie znasz Meduki, albo nie potrafisz korzystać z opcji "edytuj". Stawiam na Tolka Banana.
[6] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
olgita [*.konin.mm.pl], 01.09.2012, 20:51:08, odpowiedź na #4, oceny: +0 -1
olgitaZnam Madokę i lubię Madokę, i jak już wspomniałam wiem doskonale, że jest popularna wśród obu płci, ale nie nazwałabym ją "seinenem", o którym m.in. mowa w newsie. Dla mnie ona bardziej trąca w "fantasy", a nawet w "dramat psychologiczny", aniżeli w "seinen". Dodam też, że gdy JPF prosił na Ryjbuczku o propozycje tytułów SHOJO, które mogłyby zastąpić Ourana, to Madoka królowała... A odpowiedziałam na swój własny post tylko i wyłącznie dlatego, że miałam taki kaprys and I don't give a shit.
[7] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Vita [82.139.177.*], 01.09.2012, 20:55:17, odpowiedź na #6, oceny: +4 -0
VitaA czy fantasy nie może być seinenem?
[10] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
olgita [*.konin.mm.pl], 01.09.2012, 21:08:05, odpowiedź na #7, oceny: +0 -1
olgitaI tu się właśnie rodzi dyskusja, czym dla kogo jest seinen. Bo tak naprawdę to kwestia sporna i każdy ma na pewno własną wizję, co do tego gatunku.
[14] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
SStefania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2012, 21:28:53, odpowiedź na #10, oceny: +3 -3
SStefaniaNie, nie jest to kwestia sporna, można samemu sprawdzić fakty. Seineny to po prostu mangi publikowane w magazynach skierowanych do konkretnej grupy wiekowo-płciowej. Dlatego Kuroshit jest zresztą shounenem, bo w shounenowym czasopiśmie go publikują.

Znalazłam dwie mangi Meduki, obie publikowane w Manga Time Kirara Forward, które jak najbardziej jest skierowane do tej grupy, Twój argument jest więc inwalidą.

Tamta ankieta JPFu miała taką formę, że można było samemu dopisać co się chciało, są tam więc np. Kuragehime (josei), Dengeki Daisy i Paradise Kiss (już wydawane przez Waneko), czy AnoHana (shounen). Nie opierałabym się więc na czymś takim.
[9] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Filuś [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2012, 21:07:20, odpowiedź na #6, oceny: +2 -1
Filuś"(...)Dodam też, że gdy JPF prosił na Ryjbuczku o propozycje tytułów SHOJO, które mogłyby zastąpić Ourana, to Madoka królowała...(...)"

Madoka królowała też w rankingu najlepszych Yuri anime wg. użytkowników japońskiej strony Biglobe (na miejscu 10 był K-on! tjaa...). Chyba nie muszę tłumaczyć, że z całą pewnością Madoka nie jest tytułem Yuri?

Pomijając już klasyfikacje, Seinen czy Yuri czy jeszcze coś innego sam też byłbym za Madoką. Jedynym argumentem przeciw jest to, że już kupuję kolejne tomy po angielsku (ale kogo to obchodzi? ). Przynajmniej z czystym sercem mogę polecić ten tytuł :)
[8] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Fenek Alfa [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2012, 20:55:27, odpowiedź na #4, oceny: +2 -0
Fenek AlfaTolek jest przereklamowany, Maksymilian Ogromski jest o wiele lepszy.
[41] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 02.09.2012, 00:40:23, odpowiedź na #4, oceny: +0 -1
Co to Meduka ?
[48] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.09.2012, 01:07:29, odpowiedź na #41, oceny: +17 -0
Cierpienie.
[3] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
SStefania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2012, 20:28:15, oceny: +1 -1
SStefaniaInb4 nie wydadzą żadnej mangi, tylko, jak druga połowa dawnego Omikami, kanadyjski webkomiks z z chińskobrzmiącym nazwiskiem autorki.
[5] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Fenek Alfa [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2012, 20:38:17, odpowiedź na #3, oceny: +1 -0
Fenek AlfaI jeszcze zareklamują Madokę jako szonen, tak jak Yumegari zareklamowało Carciphonę jako yuri.

Oh wait...
[11] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2012, 21:21:02, oceny: +11 -3
rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden rozen maiden

ROZEN KURWA MAIDEN

I zróbcie mi herbaty do kurwy nędzy.
[12] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Fenek Alfa [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2012, 21:22:44, odpowiedź na #11, oceny: +9 -1
Fenek AlfaDESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU...

Nope.

EDIT: Dobra, nie będę taki. Też mam kilka tytułów, na które bym tak zareagował.
[13] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2012, 21:26:17, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
w sumie to jeszcze ONANI KURWA MASTER KUROSAWA

Ale mam wątpliwości, czy to da się serializować. Wydanie zbiorcze, jeden tomik by dało radę. NO i nie wiem, czy to nawet w Japonii było wydane na papierze kiedykolwiek.
[16] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Modrzew [*.promax.media.pl], 01.09.2012, 21:37:00, odpowiedź na #13, oceny: +2 -0
ModrzewPrzecież ta manga miała 4 tomy (coś koło 30 chapterów), i jak najbardziej była wydana w Japonii.
[17] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2012, 21:44:13, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
Serio? Zawsze myślałem,że to internetowa praca... Cóż, za mało lurkowałem chyba.
[36] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Modrzew [*.promax.media.pl], 01.09.2012, 23:56:39, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
ModrzewAFAIR internetową pracą była powieść (i faktycznie nie była długa), na podstawie której ktoś potem zrobił tę mangę. Właściwie to doujina, bo pełnoprawną mangą wydaną przez Poważne Wydawnictwo stała się trochę później.
[79] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Vampircia [*.dynamic.chello.pl], 02.09.2012, 19:06:14, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
VampirciaJa bym tam wolała "Maiden Rose":) Coś mało kreatywni są Japończycy z tymi tytułami.
[15] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Modrzew [*.promax.media.pl], 01.09.2012, 21:34:50, oceny: +11 -0
Modrzew>5. Onani Master Kurosawa - Ise Katsura, Yoko
Oplułem monitor herbatą - jeśli to wydacie, to będzie pierwsza manga od czasów Pokemon Special jaką kupię.
[19] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Hachiko25 [*.lexell.com.pl], 01.09.2012, 21:46:26, odpowiedź na #15, oceny: +1 -0
Hachiko25Wyniki ankiety wskazują, że nie cieszy się powodzeniem... a szkoda.
[28] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2012, 22:52:53, odpowiedź na #15, oceny: +0 -1
DoliCiesz się, że herbatą, a nie tak jak ja - cappuccino.
[18] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Kyuubei [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2012, 21:46:09, oceny: +2 -0
Ja obstawiam za Madoką. Anime było ciekawe, także tego samego spodziewam się od wersji rysunkowej.
Z kolei z moich propozycji - DOGS Bullets & Carnage!!!
[20] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
tengu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2012, 21:51:27, odpowiedź na #18, oceny: +2 -0
Też chcę Madokę. Ciekawe czy w tej wersji też myją zęby przed śniadaniem.
[26] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2012, 22:27:57, odpowiedź na #20, oceny: +1 -0
Em, to jest jakiś doujino-spinoff madoki, mało ma wspólnego z anime. Nawet nie wiecie, na co głosujecie...
[27] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
tengu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2012, 22:31:18, odpowiedź na #26, oceny: +1 -0
O cholera. Jak cofnąć głosy? Bo już 10 oddałem.
[31] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
marcinm [*.kopnet.pl], 01.09.2012, 23:23:26, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
marcinmchodzi o Orinko? Jeszcze nie spojrzałem, ale jeśli to to, to badziew nieziemski.
[32] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
marcinm [*.kopnet.pl], 01.09.2012, 23:25:29, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
marcinmlol, nope.

seria proponowana wygląda na adaptację...
[33] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2012, 23:36:52, odpowiedź na #32, oceny: +0 -2
Ponoć nie ma mangowej adaptacji serii TV.
[34] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
marcinm [*.kopnet.pl], 01.09.2012, 23:40:17, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
marcinmhttp:// www.mangareader .net/mahou- shoujo-madoka- magica/1/9

nie czytałem, ale ponoć istnieje.

parę spacji wbiłem, bo skróty coś wariują.
[35] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Modrzew [*.promax.media.pl], 01.09.2012, 23:51:27, odpowiedź na #33, oceny: +4 -1
ModrzewSą 3 oficjalne mangi meguki: Madoka Magica (wierna adaptacja, w 95% to samo co w animu), Oriko Magica i Kazumi Magica. Skoro w niusie podana jest "Madoka Magica" sygnowana przez Magica Quartet, to na bank chodzi tu o pierwszy tytuł, czyli adaptację animu. Więc sam jesteś "doujino-spinoff" ;)
[39] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.09.2012, 00:34:39, odpowiedź na #35, oceny: +4 -3
Forsuję rozenki, więc będę złorzeczył na inne mangi ile wlezie.
[45] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
marcinm [*.kopnet.pl], 02.09.2012, 00:52:47, odpowiedź na #39, oceny: +0 -1
marcinmw sumie dobra Suigintou nie byłaby zła.
Rozenki i Medukę brałbym w ciemno.
[40] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 02.09.2012, 00:39:24, odpowiedź na #35, oceny: +0 -2
Głupio piszesz i nie szanujesz anime/mang. Masz minusa.

Animu to gówno.
[46] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
marcinm [*.kopnet.pl], 02.09.2012, 00:53:35, odpowiedź na #40, oceny: +2 -1
marcinmchińsklie porno bańki. animu, animu, animu.
[60] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 02.09.2012, 10:37:03, odpowiedź na #46, oceny: +0 -1
To też gówna. Chińskie bajki czy animu to gówna i nikt normalny tego nie ogląda.
[65] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.09.2012, 12:56:02, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
Masz całkowitą rację.
[82] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
asdf [*.dynamic.chello.pl], 02.09.2012, 20:22:23, odpowiedź na #60, oceny: +1 -2
Twoja stara to ogląda i pochlipuje z żalu, że cię nie wyskrobała jak mogła.
[83] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 02.09.2012, 20:29:03, odpowiedź na #82, oceny: +0 -1
Takie gówna to zapewne taki dekiel jak ty ogląda.
[47] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.09.2012, 01:07:01, odpowiedź na #40, oceny: +8 -1
>>>Animu to gówno.

Ja to wydrukuję.
[30] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
marcinm [*.kopnet.pl], 01.09.2012, 23:21:42, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
marcinma co złego jest w myciu zębów przed śniadaniem? Cała bakteryjna chujnia rozwija się w nocy.
[52] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
tengu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.09.2012, 02:39:21, odpowiedź na #30, oceny: +1 -0
W sumie to masz rację. Od jutra sypiam 2x4h z przerwą na mycie zębów.
[21] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Jeyka [*.ssp.dialog.net.pl], 01.09.2012, 22:02:05, oceny: +2 -0
Onani Master Kurosawa, YEEEEEEEEEEAH! @_@

Zagłosuję na to chyba ze wszystkich komputerów, do jakich mam dostęp.
[22] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Hachiko25 [*.lexell.com.pl], 01.09.2012, 22:08:52, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
Hachiko25Z mojego niestety już nie zagłosujesz :) Ale zdradzę, że też głosowałam na ten właśnie tytuł.
[23] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
hakman4 [94.42.237.*], 01.09.2012, 22:17:02, odpowiedź na #22, oceny: +0 -1
hakman4Phi...Co za ankieta,której nie widzę xD. Dziwne...A może to nie jest dla użytkowników Google Chrome :P ?
[24] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Hachiko25 [*.lexell.com.pl], 01.09.2012, 22:21:22, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
Hachiko25Odpaliłam Chroma i widzę ankietę. Spróbuj może ctrl + F5. Jak nie zadziała, to postaram się do jutra sprawdzić, dlaczego tak się dzieje.
[25] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
tengu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.09.2012, 22:25:35, odpowiedź na #24, oceny: +10 -0
Może on nie wie, że ta ankieta jest na stronie wydawnictwa.
[85] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Tassadar [*.adsl.inetia.pl], 02.09.2012, 21:33:47, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
TassadarTeż nie pokazuje mi się ankieta - ani na FF15, ani nawet na (o zgrozo) IE.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[37] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Hachiko25 [*.lexell.com.pl], 01.09.2012, 23:59:41, odpowiedź na #29, oceny: +6 -2
Hachiko25A dlaczego? Pytam z ciekawości.
[62] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 02.09.2012, 11:29:19, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
Osobiście bardzo bym chciał Vinland Sagę na naszym rynku.
[63] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Adi90a [*.xdsl.centertel.pl], 02.09.2012, 12:26:45, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
Na moje oko popłynęli by z tą serią. 11 tomów, wciąż powstaje i myślę, że prędko się nie skończy. Nowe wydawnictwa powinny iść w krótkie tytuły mogące przyciągać różnymi aspektami.

W Vinland Sadze nie ma ani postaci męskich ani żeńskich z którymi można się identyfikować czy podziwiać, brak tam jakichś romansów. Mamy całkiem intrygujące charaktery, chęć zemsty, walkę o władzę + zwykłe życie w niesprzyjającym środowisku. Myślę, że to za mało żeby trafić do szerokiego grona. Pośrednio na pewno zainteresowaliby się tym fani Berserka ale on miał trochę więcej do zaoferowania.
[89] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
borek [*.dynamic.chello.pl], 03.09.2012, 14:28:26, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
borekUp! Up!
[99] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
g_o_r_a_l [*.torun.mm.pl], 12.09.2012, 17:53:31, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
Znalazł się chociaż jeden rozsądny, który nie boi się odezwać.
[38] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Yami [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.09.2012, 00:30:04, oceny: +0 -0
YamiBreaker, 1/2 Prince (super dla tych i dla tych a przede wsyztskim dla no-lifów), Yankee-kun to Megane-chan, a bardziej nawet Yamada-kun to 7-nin no Majo...
a tak btw, to mang dla chłopaków jest od groma ;)

Z tych powyżej to Madoka, bo reszta mnie nie rozkręciła ^^'
[49] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Hachiko25 [*.lexell.com.pl], 02.09.2012, 01:08:21, odpowiedź na #38, oceny: +6 -1
Hachiko25The Breaker nie został wymieniony w ankiecie, ponieważ już prowadzimy rozmowy w sprawie licencji. Z dużą dozą prawdopodobieństwa pierwszy tom zostanie wydany wiosną 2013r.
[56] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Misha [*.adsl.inetia.pl], 02.09.2012, 10:12:04, odpowiedź na #49, oceny: +0 -1
Kocham was jeszcze bardziej :)
[64] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Adi90a [*.xdsl.centertel.pl], 02.09.2012, 12:42:43, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
Nie czytałem ale kadry wyglądają zachęcająco, a 10 tomów to nie aż tak dużo. Wiem, że takie podglądanie kadrów to kiepski sposób na ocenę ale żeby poznać fabułę to trzeba przeczytać (zresztą i tak ważniejszy jest sposób jej prowadzenia i budowania charakterów). Dziwi mnie trochę, że Madoka i Rozen to tak popularne seineny. Nastoletni bohaterowie + szkoła + magia... Nie żebym miał coś przeciw takim tytułom i ich w ogóle nie czytał ale inaczej sobie wyobrażam typowo męskie tytuły... prawdopodobnie dlatego też są tak popularne (trafiają także do innych grup wiekowych i kobiet).

Imho, zacznijcie od Madoki bo jest krótka i popularna ;) Jeżeli z nią przytopicie to z innymi tym bardziej.

Nie wiem czy to zbyt rozważne informować o prowadzeniu rozmów w ich trakcie (różnie to potem bywa a fani pamiętają).
[66] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.09.2012, 13:03:24, odpowiedź na #64, oceny: +5 -1
Bo Madoka i Rozenki opowiadają historię, która porusza i urzeka niezależnie od wieku, a im człowiek starszy tym więcej w nich widzi. W obu przypadkach to też w dużej mierze walka z przeznaczeniem (Alice Game w Rozenkach i rozstrzygnięcie Nocy Walpurgii w Madoce) w wykonaniu dobrze skonstruowanych postaci. W obydwu magia to tylko otoczka.
[68] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Modrzew [*.promax.media.pl], 02.09.2012, 14:02:45, odpowiedź na #66, oceny: +9 -1
ModrzewBrzmisz prawie jak nauczycielka polskiego każąca biednym dzieciom doszukiwać się siódmego dna, martyrologii młodzieży polskiej w XIX wieku i ponadczasowości w jakimś białym czterowersowcu pisanym na kacu przez Wieszcza™.
[69] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.09.2012, 14:29:51, odpowiedź na #68, oceny: +2 -1
Tak, tylko ona mówi to, co jej każe program, ja mówię to, co tam widzę i czego sam się doszukałem.
[72] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
SStefania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.09.2012, 15:33:54, odpowiedź na #69, oceny: +0 -1
SStefaniaCzyli w sumie taki Death Note, tylko dla wielbicieli lalek i/lub małych dziewczynek.
[76] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.09.2012, 16:13:16, odpowiedź na #72, oceny: +0 -1
Nie, DN to jest alegoria Dostojewskiego przecież.
[73] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Doli [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.09.2012, 15:38:52, odpowiedź na #68, oceny: +5 -0
DoliOn pisze recenzje na Tanuki...
[75] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.09.2012, 16:12:46, odpowiedź na #73, oceny: +4 -0
Jakby Modrzew o tym nie wiedział : E
[84] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
SStefania [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.09.2012, 21:32:06, odpowiedź na #75, oceny: +2 -1
SStefaniaJa na przykład zapomniałam - teraz to wszystko wyjaśnia, Madoka to swoiste gluteus maximus świata tego.
[88] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
AtoMan [*.dynamic.chello.pl], 02.09.2012, 23:34:19, odpowiedź na #84, oceny: +3 -0
AtoMan(TM) by Ja (c)Y(c)
[81] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 02.09.2012, 19:21:23, odpowiedź na #66, oceny: +1 -1
Mogę się tym razem z tobą zgodzić.

Zarówno "Madoka" jak i "Rozen Maiden" to wybitne anime. Postacie są świetnie skonstruowane, a odcinki wciągające, więc oglądasz z zaciekawieniem i emocjami (szczególnie w przypadku Madoki, chociaż Rozen Maiden też miało kilka takich odcinków) od początku do końca.

W Madoce co prawda kreska postaci/grafika jest słaba, ale w tym przypadku to nie ma większego znaczenia. A muzyka jest doskonała zarówno w Rozen Maiden jak i w Madoce.
[87] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.09.2012, 21:54:28, odpowiedź na #81, oceny: +1 -0
INB4 nieporozumienia - ja nie twierdzę, że to wybitne anime, po prostu widzę w nich kilka ciekawych i wartościowych aspektów.
[91] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 03.09.2012, 17:18:17, odpowiedź na #87, oceny: +0 -0
Jeśli anime się pozytywnie wyróżnia na tle większości (a z mahou shoujo "Madoka" to zdecydowanie najlepsze anime) to niewiele mu brakuje do wybitnego (albo już nim jest). :)
[50] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Przemoc [*.dynamic.chello.pl], 02.09.2012, 01:52:22, odpowiedź na #38, oceny: +3 -0
PrzemocTo wszystko shouneny. Skrajne tytuły (tj. Breakera oraz Yamadę i 7 czarownic) nawet śledzę.

The Breaker mnie wciągnął, muszę przyznać. Nie ma tu niby nic nowego, ale wszystko razem całkiem nieźle gra, żeby nie powiedzieć momentami: bardzo dobrze. Na szczególną uwagę zasługuje kreska Jin-Hwan Parka, która jest doprawdy świetna, przywodząca na myśl rewelacyjną z Change 123 (Shiuri Iwasawy). Bo styl co prawda nieco inny, gładkość rysunku też nie ta sama, ale pietyzm i powab w obu przypadkach są odczuwalne w podobnym stopniu. Jeżeli lubicie tematy kręcące się wokół sztuk walki, stawiające bardziej na wzbudzenie zachwytu niż trzymanie się realizmu (tj. gdzie w pewnych okolicznościach akceptowalne jest np. niszczenie betonu gołą pięścią), to warto sięgnąć po tę manhwę. By zobaczyć to co zwykle, ale w nieco innym wydaniu. Naprawdę potrafi trzymać w napięciu!

Jest też druga część, serializowana jako webkomiks, The Breaker: New Waves. Rodziła nadzieje na bycie nawet ciekawszą, ale dość szybko je rozwiała, a do tego jest strasznie rozciągnięta. Nadrabia trochę nowymi postaciami oraz kreską, ostrzejszą i bardziej zdecydowaną (krótko mówiąc: jeszcze lepszą). Ale postęp fabularny (abstrahując od jego sensowności) w skali makro naprawdę kuleje...

Co do Yamady, to lekki tytuł z humorem i pewnymi nadnaturalnymi mocami na pierwszym planie. Łatwo się czyta i może zainteresować, ale bez rewelacji. Póki co ma zbyt mało materiału (raptem parę tomików) by ktokolwiek mógł się podjąć wydawania go. Tym bardziej, że czytałem, iż tytuł jest schematycznie bliźniaczy do ww. Yankee-kun to Megane-chan, który to ponoć zaczął dobrze, ale potem już było tylko słabiej, co potencjalnie nie wróży najlepiej nowej serii spod pióra i ołówka tej samej autorki.
[42] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 02.09.2012, 00:40:39, oceny: +1 -5
Nic wartego uwagi.
[54] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Inalion [*.dynamic.chello.pl], 02.09.2012, 03:15:03, odpowiedź na #42, oceny: +2 -0
...przecież uwielbiasz Madokę...?
[61] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 02.09.2012, 10:37:56, odpowiedź na #54, oceny: +0 -2
Anime.
[71] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Daiku [*.zabrze.vectranet.pl], 02.09.2012, 15:18:23, odpowiedź na #61, oceny: +10 -1
DaikuAnimu*
[80] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 02.09.2012, 19:17:44, odpowiedź na #71, oceny: +1 -2
Głupek z ciebie. :D
[43] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Lars [*.gdynia.mm.pl], 02.09.2012, 00:41:14, oceny: +7 -2
Proponuję Mushishi.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[57] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Adi-san [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.09.2012, 10:16:43, odpowiedź na #43, oceny: +10 -1
Adi-sanUpUp za MushiShi.
[51] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Kamey [*.olsztyn.vectranet.pl], 02.09.2012, 02:15:10, oceny: +3 -0
Onani Master Kurosawa. Nie tylko tematycznie pasuje do wydawnictwa, ale byłaby to jedna z najlepszych mang na naszym biedackim rynku.
[53] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Inalion [*.dynamic.chello.pl], 02.09.2012, 03:14:33, oceny: +1 -3
OMG Madoka, tak! Kupię :D
[55] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Potforek [*.sieradz.vectranet.pl], 02.09.2012, 03:31:00, oceny: +0 -0
Madokę kupię jak najbardziej ^^ Szkoda, że Onani Master Kurosawa tak nisko...
[58] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Pazuzu [*.30.92.119.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl], 02.09.2012, 10:21:55, oceny: +1 -1
PazuzuTo mi wygląda bardziej na koncert życzeń, niż realne plany początkującego wydawnictwa.
Oh well, jeżeli coś z tego wyjdzie przespaceruję się po Wa-wie w króliczych uszach.
[59] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Hachiko25 [*.lexell.com.pl], 02.09.2012, 10:28:01, odpowiedź na #58, oceny: +3 -1
Hachiko25A ja idę za Tobą i strzelam fotki :)
[67] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.09.2012, 13:09:34, odpowiedź na #58, oceny: +2 -0
Teraz już się z tego nie wywiniesz.
[100] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
g_o_r_a_l [*.torun.mm.pl], 12.09.2012, 17:56:29, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
Jeśli masz dom/mieszkanie w Warszawie (a zapewne tak jest) to nie będzie to żadną sztuką :P.
[70] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
sergiej [*.183.209.14.dsl.dynamic.t-mobile.pl], 02.09.2012, 15:15:13, oceny: +0 -0
sergiejRozen Maiden!
[74] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
graczykij [193.188.198.*], 02.09.2012, 16:01:40, oceny: +0 -0
graczykijMadoka albo Różane Panny :3
[77] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Apokalipsa [*.dynamic.chello.pl], 02.09.2012, 17:10:43, oceny: +0 -0
A do kiedy potrwa ankieta? I jej jaki poziom będzie satysfakcjonujący?
[78] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Mroczus [*.48.171.50.rev.ndm.krawarkon.pl], 02.09.2012, 19:02:13, oceny: +2 -0
MroczusSame dobitne tytuły :D
[86] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Tassadar [*.adsl.inetia.pl], 02.09.2012, 21:39:12, oceny: +2 -2
Tassadar1. Nie znam, ale opinie są w przeważającej większości pozytywne, może być ciekawa seria (zwłaszcza, że opis fabuły brzmi sensownie).
2. Tworom powstałym na bazie anime powinno się mówić zdecydowanie NIE.
3. Niby dobre ale bym się jednak nie skusił na zakup, jakoś nie mam przekonania.
4. 3 x TAK, choćby dlatego, żeby udowodnić, że Berserka też da się wydać ;)
5. Najbardziej nietypowy tytuł w zestawieniu i z ciekawości mam nadzieję na niego właśnie.
[90] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.09.2012, 16:30:06, oceny: +0 -0
RyujiCóż może być bardziej "męskiego" od Berserka?
[92] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Daiku [*.zabrze.vectranet.pl], 03.09.2012, 18:10:02, odpowiedź na #90, oceny: +5 -0
DaikuKejon!
[93] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.09.2012, 18:13:51, odpowiedź na #90, oceny: +1 -0
M.D. Geist
[94] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Modrzew [*.promax.media.pl], 03.09.2012, 21:36:24, odpowiedź na #90, oceny: +7 -0
ModrzewMałe dziewczynki robiące słodkie rzeczy.
[95] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Fenek Alfa [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.09.2012, 22:19:01, odpowiedź na #94, oceny: +4 -0
Fenek AlfaZwłaszcza jeżeli mają śmieszne czapki/ozdoby do włosów
[96] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.09.2012, 19:04:01, odpowiedź na #95, oceny: +4 -0
I wąsy.
[97] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.09.2012, 19:07:07, odpowiedź na #96, oceny: +2 -0
RyujiAch, no dobra, przekonaliście mnie..
[98] Re: Ankieta Kotori - wybieramy tytuł seinen
g_o_r_a_l [*.torun.mm.pl], 11.09.2012, 06:57:49, oceny: +0 -4
Jak najłatwiej zareklamować marnej jakości (żeby nie napisać pedalskie) wydawnictwo? Obiecując gruszki na wierzbie. A frajerstwo łyka to jak ciepłe bułki. Na rynku dopóty nie będzie lepiej dopóki ludzie nie zaczną myśleć i nie dadzą wciskać sobie ściemy.
Powered by WashuOS