header imageheader imageheader image
{Internet}
Bishōjo na Inner World
Autor: Grisznak, Data: 21.11.2009, 19:18:46, Źródło: The Inner World of Final Fantasy
GrisznakBishōjo na Inner WorldZnany wielu z was, choćby z audycji na antenie radia anime.com.pl lub konwentów, serwis The Inner World of Final Fantasy obchodzi dziś swoje szóste urodziny. Równo sześć lat temu, 21 listopada 2003, wystartowaliśmy, będąc tylko jedną z wielu wówczas istniejących stron o JRPG, by przez lata stać się wiodącym portalem poświęconym tej tematyce w polskim internecie. Od 2004 roku jesteśmy też z wami na konwentach, jako organizatorzy lub współorganizatorzy wielu sal konsolowych i atrakcji z grami powiązanych.

Na naszej stronie znajdziecie informacje o niemal 100 grach i innych produkcjach związanych z JRPG, potężną ilość fanfików, artykułów, recenzji dojinshi oraz wiele innych materiałów powiązanych z tematyką serwisu, zaś na prowadzonym przez nas kanale na YouTube cały czas pojawiają się zapowiedzi najnowszych produkcji. Staramy się także regularnie dostarczać wam bieżące informacje z branży. Niebawem można się spodziewać zupełnie nowej oprawy graficznej strony, dostosowanej do wymogów czasów i zawartości IW.

Do tej pory Inner World był serwisem skoncentrowanym wyłącznie na JRPG. Teraz zdecydowaliśmy się poszerzyć nieco zakres interesującej nas tematyki o tak bliskie wielu fanom mangi i anime gry z gatunku visual novel, eroge i bishojo. W chwili obecnej możecie już przeczytać o takich tytułach jak "Pretty Soldier Wars AD 2048", "Chaos;Head", "Lightning Warrior Raidy 1" i "Lightning Warrior Raidy 2", zaś niebawem można się spodziewać kolejnych tekstów, zarówno recenzji, jak i porad oraz opisów przejścia. Jednocześnie zainteresowanych takimi grami zapraszamy do współpracy, zaś wszystkim odwiedzającym, a także osobom, które przyczyniły się do rozwoju portalu, dziękujemy za te sześć udanych lat.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 49 dodaj

[1] Re: Bishōjo na Inner World
Koizumi [*.chello.pl], 21.11.2009, 20:20:09, oceny: +1 -0
Koizumido zrowego wesołego przeżycia kolejnych lat życze

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[3] Re: Bishōjo na Inner World
Aldar [*.dag.pl], 21.11.2009, 22:37:07, odpowiedź na #2, oceny: +7 -3
AldarSłowa te znaczą mniej więcej to...

Skośnookie samce - określenie używane w stosunku do męskiej części rdzennej społeczności azjatyckiej zamieszkującej tereny min. Chin, Korei, Japonii czy Wietnamu czyli członków tak zwanej rasy żółtej.

Granice idiotyzmu - termin do określenia punktów granicznych odnoszących się do wyobrażenia efektów działań osoby o niepełnosprawności intelektualnej. "Granice idiotyzmu" mogą też po prostu oznaczać, że dany pomysł/działanie jest nieprzemyślane lub rozpatrzone pod niewłaściwym kątem, a zarazem jego skutki są szkodliwe lub bezcelowe mimo przeznaczonych na to środków/czasu pracy.

Stopnie skretynienia - zwykłe określenie stopniowania, którego dokonuję się pod kątem poziomu niedorozwoju umysłowego (kretynizmu). Może także odnosić się do sklasyfikowania pewnych pomysłów/zdań/działań, które mają negatywny wydźwięk ze względu na szkodliwość skutków bądź ich bezcelowość w odniesieniu do poziomu poświęcenia środków/czasu pracy.

No ale jednego chciałbym się dowiedzieć. Zarzucasz Grisznakowi oglądanie hentai (co osobiście nie jest dla mnie niczym dziwnym). I jakkolwiek mógłbym go określić bucem, to nie widzę związku pomiędzy oglądaniem hentai a zachowaniem człowieka (chyba, że próbuje on robić coś, co tam podpatrzył XD Ale to pomijamy). Wielu ludzi jakoś to robi (ja wolę czytać mangi hentai akurat) i po prostu ciekawi mnie zamysł tego fragmentu wypowiedzi.
[4] Re: Bishōjo na Inner World
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 21.11.2009, 23:07:34, odpowiedź na #3, oceny: +22 -25
Nie zakapowałeś jednak gdyż dobrze wiem co to znaczy, ale o co innego mi chodziło.
Mówiąc w skrócie jak dana osoba pisze w niezbyt przyzwoity sposób to zatraca się sens tego co ta osoba napisała.
I mi chodzi o styl pisania, a nie treść tym razem.
[5] Re: Bishōjo na Inner World
Grisznak [*.icpnet.pl], 21.11.2009, 23:09:39, odpowiedź na #4, oceny: +10 -5
GrisznakProszę wszystkich tu obecnych o ignorowanie Tomka. Po prostu.
[6] Re: Bishōjo na Inner World
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 21.11.2009, 23:13:43, odpowiedź na #5, oceny: +22 -27
Mnie śmieszy, że ty grałeś nawet w drugą część Lightning Warrior Raidy (mimo, że jest po japońsku) jakbyś nie mógł wytrzymać do grudnia. Mi też się I część bardzo spodobała, ale skoro na drugą trzeba poczekać no to trudno.
[12] Re: Bishōjo na Inner World
Aldar [*.dag.pl], 21.11.2009, 23:41:54, odpowiedź na #4, oceny: +3 -1
AldarNo cóż... zakapowałem bardziej niż myślisz. Jakkolwiek jest coś takiego jak czytanie pomiędzy wierszami i do niego się odwołam, bo taki przekaz ma moja poprzednia wypowiedź. Być może wybaczą mi inni, ale chciałbym na drodze wynikania logicznego poprosić o tautologię, która potwierdzi, że pisanie w nieprzyzwoity sposób zatraca sens wypowiedzi. I w tej chwili chodzi mi o dosłowny przekaz mojej wypowiedzi, a nie czytanie pomiędzy wierszami.
[7] Re: Bishōjo na Inner World
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.11.2009, 23:21:10, odpowiedź na #3, oceny: +8 -4
AragornPLAldar, nie znasz chyba jeszcze Tomeczka - ten zawodnik jest mocno skrzywiony. Na jego temat możesz się dowiedzieć co nieco od Chaosa czy Grisznaka właśnie.
Polecam unikanie kontaktu, bo z takowego zazwyczaj nic dobrego nie wynika.
[8] Re: Bishōjo na Inner World
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 21.11.2009, 23:27:57, odpowiedź na #7, oceny: +21 -26
No i czemu piszesz jak głupek. Widocznie nim jesteś.
[9] Re: Bishōjo na Inner World
CainSerafin [194.181.194.*], 21.11.2009, 23:35:18, odpowiedź na #8, oceny: +8 -5
Również odradzam jakikolwiek kontakt z tym osobnikiem. Chłopak ma naprawdę duże problemy ze sobą i powinien się znajdować pod specjalną opieką. Nie warto tracić na niego czas.
[13] Re: Bishōjo na Inner World
Chaos [*.acn.waw.pl], 22.11.2009, 00:44:01, odpowiedź na #9, oceny: +5 -2
ChaosCzasU, Cain, czasU. :P

I nie zgodzę się, tomeczek jest całkiem zabawny, bo potrafi pisać naprawdę długie i natchnione posty nie wykorzystując do tego żadnych procesów myślowych.

Jego przewidywalność jest ciut nudna, co może zdołasz zobaczyć niedługo...

Zresztą, czego się spodziewać, po kimś z jego gustem? Nie, serio: loli-yandere? Yuna i Rinoa? Kanokon? Anime Elfen Lied? Tomeczek ewidentnie represjonuje fantazje sadomasochistyczne i ma ochotę wreszcie stracić prawictwo pomimo, że boi się kobiet.
[14] Re: Bishōjo na Inner World
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 22.11.2009, 00:50:53, odpowiedź na #13, oceny: +20 -24
Ty nie masz pojęcia wymoczku o moim guście. To, że podałem kilka luźnych przykładów z nudów jeszcze o niczym nie świadczy.
Bardzo różne postacie lubię, a nie tylko takie jak wymieniłeś.

A to co ja piszę (czy o anime czy innych) to prawda i tylko głupek będzie pisał, że piszę bezmyślnie.
[16] Re: Bishōjo na Inner World
Chaos [*.acn.waw.pl], 22.11.2009, 00:52:56, odpowiedź na #14, oceny: +4 -2
ChaosWidzisz, Cain? Reaguje jak pies Pawłowa na dzwoneczek.

Dobry anfan, zjedz ciasteczko :)
[18] Re: Bishōjo na Inner World
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 22.11.2009, 01:42:10, odpowiedź na #16, oceny: +20 -24
Jesteś głupi.
[19] Re: Bishōjo na Inner World
Chaos [*.acn.waw.pl], 22.11.2009, 02:58:58, odpowiedź na #18, oceny: +2 -1
ChaosCzuję się obrażony tym, że próbujesz mnie obrazić czymś tak słabym.
;)
Pyskujesz jak farmer mleczny.
[20] Re: Bishōjo na Inner World
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 22.11.2009, 03:03:02, odpowiedź na #19, oceny: +20 -24
Na ciebie to aż za dużo.
[21] Re: Bishōjo na Inner World
Chaos [*.acn.waw.pl], 22.11.2009, 03:10:06, odpowiedź na #20, oceny: +2 -1
Chaos1) A miałem nadzieję, że skoro masz te dwadzieścia ileś lat, to załapiesz o co chodzi z farmerem mlecznym. Ech, zmarnowane odniesienie kulturowe.

2) Nie wysil się zbytnio. Ktoś gotów cię wziąć na poważnie i co wtedy?
[26] Re: Bishōjo na Inner World
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 22.11.2009, 13:51:49, odpowiedź na #21, oceny: +22 -12
Dobrze, że przynajmniej ty tak łatwo odpisujesz. Bo jak wszyscy by przestali odpisywać to by smutno mi było.
[38] Re: Bishōjo na Inner World
Kei B. [82.22.212.*], 22.11.2009, 22:51:43, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
Nie wysilAJ, wysilAJ Chaosie jesli juz poprawiasz.

Odnosze wrazenie ze tom nie probuje cie obrazic tylko stwierdza fakty xD
[30] Re: Bishōjo na Inner World
Feanor [*.as.kn.pl], 22.11.2009, 20:07:08, odpowiedź na #19, oceny: +1 -0
FeanorA Twoja stara to krowa... tak to szło?
[36] Re: Bishōjo na Inner World
Chaos [*.acn.waw.pl], 22.11.2009, 22:39:56, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
ChaosPrawie XD

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[17] Re: Bishōjo na Inner World
yoshii [*.radom.vectranet.pl], 22.11.2009, 01:00:11, odpowiedź na #9, oceny: +5 -2
yoshiipokochajmy tomeczka, może to mu pomoże...
[25] Re: Bishōjo na Inner World
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 22.11.2009, 13:51:15, odpowiedź na #9, oceny: +21 -15
Jakiś ty głupi jest i bezrozumny.
[10] Re: Bishōjo na Inner World
Aldar [*.dag.pl], 21.11.2009, 23:38:29, odpowiedź na #7, oceny: +3 -2
AldarOtóż mylisz się mój drogi co do niewiedzy akurat. Jakkolwiek dowiedziałem się między innymi z osobistej lektury kilku tematów jak i pierwszego z wyżej wymienionych. W reszcie muszę Ci przyznać rację xD
[31] Re: Bishōjo na Inner World
Feanor [*.as.kn.pl], 22.11.2009, 20:08:46, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
FeanorSorry chłopie, ale muszę Ci wytknąć, że bredzisz. Nie wkładaj "jakkolwiek" na początku co drugiego zdania - to słowo wbrew pozorom ma znaczenie.
[37] Re: Bishōjo na Inner World
Aldar [*.dag.pl], 22.11.2009, 22:44:56, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
AldarBredzę od dawna, nie nowina. Ale dla Twojej wiadomości.

Jakkolwiek
1. spójnik znaczący tyle, co: chociaż, mimo że 2. zaimek znaczący tyle, co: jakoś, byle jak

Jeśli zauważysz, że słowo jakkolwiek może oznaczać "jakoś", a nie tylko "mimo, że", to moje zdanie ma znaczenie. To, że używam takich słów w momentach, w których większość użyła by popularniejszego odpowiednika nie oznacza, iż popełniam błąd.
[43] Re: Bishōjo na Inner World
Feanor [*.as.kn.pl], 23.11.2009, 13:11:20, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
FeanorPowkładaj w takim razie "jakoś" w Twoje wypowiedzi i zauważ że to dalej nie ma sensu. Poza tym nagminne i niepotrzebne powtarzanie jakiegoś słowa klasyfikuje się jako błąd stylistyczny.
BTW: "użyłaby" piszę się razem. ;]
[48] Re: Bishōjo na Inner World
Aldar [*.dag.pl], 23.11.2009, 20:29:36, odpowiedź na #43, oceny: +0 -0
AldarW pracy pisemnej lub artykule, który byłby ciągłym tekstem, powtarzanie pewnych słów byłoby błędem stylistycznym. To fakt. W pojedynczych wypowiedziach, nawet jeśli powtarzałbym sto razy słowo "aczkolwiek" w każdej, nie jest :P

W poście 3 znaczenie słowa jakkolwiek jako "chociaż" - nie widzę problemu.
W poście 10 użyte w sensie "jakoś" - To, że dowiedziałem się w jakiś sposób, a nie określiłem go, nie jest bzdurą.
W poście 12 użyte w sensie "jakoś" - Stwierdzenie że uważam, że jakoś istnieje coś takiego jak coś tam nie jest bezsensowne.
W poście 22 zostało użyte w sensie "chociaż" - To odnosiło się do stwierdzenia Chaosa, że chociaż on tak uważa, to ja uważam inaczej.
W poście 37 nie muszę chyba pisać po co używałem słów jakkolwiek xD

Tak więc po prostu to taka moja "maniera językowa", która co najwyżej może oznaczać ubogość mojego słownika, ale z pewnością nie oznacza że bredzę (w tym przypadku).

A na BTW... Fakt. Mój błąd :P
[15] Re: Bishōjo na Inner World
Chaos [*.acn.waw.pl], 22.11.2009, 00:50:56, odpowiedź na #3, oceny: +4 -2
ChaosGranice idiotyzmu - pełna nazwa: Wenętrzne Granice idiotyzmu - punkt w którym zaczyna się idiotyzm, a kończy myślenie logiczne, często mylone przez ludzi z absolutnie fałszywą ideą Zewnętrznych Granic idiotyzmu,, czyli miejsca, gdzie kretynizm się kończy. Jak każdy wie, kretynizm jest nieskończony.

I nie licz na tautologię logiczną ze strony tomeczka, ani na to, że odpowie ci na jakiekolwiek pytanie, ponieważ, cytując kochanki Henryka Ósmego, nie umi.
[22] Re: Bishōjo na Inner World
Aldar [*.dag.pl], 22.11.2009, 09:32:57, odpowiedź na #15, oceny: +2 -2
AldarFakt. Przyjąłem idee zewnętrznych granic. Jakkolwiek uważam, że w przypadku kretynizmu dałoby się takowe znaleźć jeszcze (jako że kretynizm z punktu widzenia medycyny jest chorobą). Z pewnością nieskończona jest akurat głupota ludzka (której prosiłbym nie mylić z tym terminem). Lol XD
[28] Re: Bishōjo na Inner World
Kei B. [82.22.212.*], 22.11.2009, 15:18:57, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Rozwin to i zamiesc na IW. Uzytkownicy z pewnoscia docenia wyjasnienie terminologii profesjonalnych recenzentow gier videow Polsce.
[32] Re: Bishōjo na Inner World
Feanor [*.as.kn.pl], 22.11.2009, 20:16:12, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
FeanorJasne, masz częściowo rację, z tym że na IW nie ma nic takiego jak "profesjonalni recenzenci gier video". Ci ludzie robią to za friko, dla siebie i dla ewentualnych czytelników, więc ciężko ganić ucinanie w tekstach prywaty. A że określenia tego typu nie pojawiłyby się w żadnym szanującym się czasopiśmie to inna sprawa.
[34] Re: Bishōjo na Inner World
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 22.11.2009, 20:21:37, odpowiedź na #32, oceny: +1 -1
GrisznakSugeruję przeczytać treść newsa, do którego pije Tomek. Potem pogadamy.
[44] Re: Bishōjo na Inner World
Feanor [*.as.kn.pl], 23.11.2009, 13:26:58, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
FeanorOdniosłem wrażenie, że pije on ogólnie do niektórych tekstów zamieszczonych na IW, w których takie epitety figurują. Jeśli jest tu jakieś ukryte znaczenie znane tylko Wam dwóm to sorry.
[45] Re: Bishōjo na Inner World
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 23.11.2009, 13:58:47, odpowiedź na #44, oceny: +1 -1
GrisznakNie, jemu chodziło o newsa, z którego bohaterem pewnie chętnie sam by się pewnie zamienił, więc nazwanie kretynizmem ślubu człowieka z bohaterką Love Plus go wkaczyło.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[41] Re: Bishōjo na Inner World
Pharaoh_90 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.11.2009, 12:46:58, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
Pharaoh_90Gdzie w tym newsie widzisz te określenia, bo ja nie mogę ich znaleźć..?

Aaa.. news o ślubie człowieka z konsolą... O ile jestem w stanie zrozumieć czyjąś nieśmiałość i związane z tym problemy z płcią przeciwną (sam Casanovą nie jestem) to poślubienie postaci fikcyjnej trudno nazwać czymś inteligentnym. Jeszcze trochę, a dojdziemy do Chobits...
[11] Re: Bishōjo na Inner World
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.11.2009, 23:39:14, oceny: +6 -0
AragornPLZaczynacie recenzować visual novel? Chyba zacznę regularnie czytać wasz serwis.
Grisz, fajna recenzja Chaos;Head - też grałem. Co prawda z początku nie mogłem się wkręcić, ale później grę ukończyłem w jakieś trzy dni. Też grałem przeważnie nocą i również miałem wrażenie, że ktoś mnie obserwuje. Faktycznie, pozycja ta ma niesamowity klimat. Dobra była też taka BGMka, załączająca się od czasu do czasu, przy której przechodziły mi ciarki po plecach.
[23] Re: Bishōjo na Inner World
jaden_korr [*.dynamic.gprs.plus.pl], 22.11.2009, 12:31:59, oceny: +1 -1
Słuchałem ich audycji tylko raz, czy dalej jest ta dziewucha której wypowiedzi aż wali wsią?
[24] Re: Bishōjo na Inner World
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 22.11.2009, 13:50:38, oceny: +21 -12
Jak będą dobre recenzje to też mogę niektóre poczytać.
Tylko jeśli chodzi o gry to po angielsku i bez cenzury prawie nic dobrego nie można znaleźć.
[27] Re: Bishōjo na Inner World
Kei B. [82.22.212.*], 22.11.2009, 15:07:13, oceny: +0 -0
Gratulacje z okazji urodzin. Radzilbym zmiane nazwy serwisu. Final Fantasy od dawna jest w mniejszosci na tej stronie wiec teraz kiedy strona nawet nie skupia sie tylko na JRPG obciecie " of Final Fantasy" bylo by bardzo na miejscu. Z reszta i tak wiekszosc ludzi okresla go jako "iwu" albo "inerword".
[29] Re: Bishōjo na Inner World
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 22.11.2009, 18:11:55, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
GrisznakSwego czasu myśleliśmy nad tym. Faktem jest, że IW lub Inner World to popularne określenia, jednak serwis od początku nosił nazwę The Inner World of Final Fantasy i przy tej nazwie, choćby przez sentyment, pozostaniemy. Poza tym, teksty i materiały poświęcone temu cyklowi wciąż stanowią najpopularniejszy fragment strony.
Nie mówię, że nigdy, ale jeszcze nie teraz.
[33] Re: Bishōjo na Inner World
Feanor [*.as.kn.pl], 22.11.2009, 20:18:53, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
FeanorA co się stało z "Inner World - Polski Portal jRPG"? Jeszcze rok temu przy okazji audycji IW Zellu mnie opierniczał że serwis nie nazywa się "The Inner World of Final Fantasy".
[35] Re: Bishōjo na Inner World
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 22.11.2009, 20:24:53, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
GrisznakBo i owszem, plany zmian były. Pełna nazwa brzmi "The Inner World of Final Fantasy - Polski Portal jRPG".
[39] Re: Bishōjo na Inner World
Kei B. [82.22.212.*], 22.11.2009, 23:06:19, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
No to trzeba dodac jeszcze " i nie tylko" ;)
[40] Re: Bishōjo na Inner World
Aries [*.internetdsl.tpnet.pl], 23.11.2009, 07:25:25, oceny: +0 -0
Aries"Stoooooo lat!!!! Stoooooo lat!!! [...]" ;3
Wasze zdrówko oraz życzenia dalszych sukcesów ^o^

Widzę że dyskusja zacięta, choć niekoniecznie górnolotna, tak czy inaczej nie wpierniczam się między wódkę a zagryche kiedy dyskusja mnie nie dotyczy.
Widzę że kompromisu tu raczej się nie osiągnie ;3
żal.pl
[42] Re: Bishōjo na Inner World
Pharaoh_90 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.11.2009, 12:59:14, oceny: +0 -0
Pharaoh_906 lat... gratulacje i dalszych sukcesów :)
[49] Re: Bishōjo na Inner World
Alessander [*.adsl.inetia.pl], 07.12.2009, 16:57:24, oceny: +0 -0
No nie!
Muszę wszystkich przeprosić.
Wypowiadałem się negatywnie na temat tej nagonki wokół Tomka, ale teraz widzę, że to świetna zabawa.
Przepraszam was bardzo.
Teraz zabieram się za dalsze czytanie jego wypowiedzi. ; d
Powered by WashuOS