header imageheader imageheader image
{Rynek}
Dodruki mang JPF-u
Autor: Joe, Data: 10.04.2006, 14:46:33
JoeDodruki mang JPF-uWydawnictwo JPF dodrukowało kilka tomików mang, których nakład został wyczerpany. Od dzisiaj w sklepiku wydawnictwa można ponownie zamawiać 2 tom „Hellsinga”, 7 i 8 tom „Naruto” oraz 6 tom „Neon Genesis Evangelion”.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Hellsing, JPF, Naruto, Neon Genesis Evangelion.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 33 dodaj

[1] Re: Dodruki mang JPF-u
Don Corleone [*.crowley.pl], 10.04.2006, 16:17:41, oceny: +0 -0
Jakieś dodruki , jakies konkursy urodzinowe , jakieś przeprowadzki ,problemy z licencją ..sralala tralala . Jezuuuuniu ! Jakie to życiowe . za dużo mówicie za mało robicie ..... byłbym bardzo ...ale to naprawdę bardzo szczęśliwy gdyby wasze komiksy przychodziły w przyzwoitych odstępach czasu . No i ...żeby wogóle były na półkach ...dodruki ? Yeeeaaah ! Każda normalna firma o tym nie informuje - Poprostu to robi . aaaa. zapomniałem ...mieszkam w Polsce . Oj sorka . Poprawiam się ... ja za cholere nie rozumiem z czego wy kurwa żyjecie ( z dodruków ) ? Bo wiecie każda normalna firma inwestuje-sprzedaje-inwestuje itd..to nawet małe dziecko wie. dodruki ... buahahahha ...dodruki... hihihihi..pewnie ...dlaczego nie ? Ach ...wykańczacie mnie tymi żartami ...uch wy dowcipniśie...
[2] Re: Dodruki mang JPF-u
Roshi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.04.2006, 16:21:08, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Wisisz JPFowi jakąś kasę?

Cieszmy się, że w ogóle w Polszcze mamy wydawnictwa zajmujące się wydawaniem japońskich komiksów.

Widzę, że coś Ci serio na żołądku leży - i to od dłuższego czasu..

Fakt - zdarzają się wpadki, ale jeśli jesteś tak dobry w ich wypominaniu - może załóż wydawnictwo, zaopatruj Polskę w najlepsze, tanie mangi, zawsze na czas - a problemy z autoryzacją, drukiem, tłumaczeniem - załatwiaj najlepiej za pomocą UZIka - wszak "zapomniałem ...mieszkam w Polsce."
[3] Re: Dodruki mang JPF-u
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 10.04.2006, 17:10:58, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
AvantaR"Cieszmy się, że w ogóle w Polszcze mamy wydawnictwa zajmujące się wydawaniem japońskich komiksów."

Wiesz - ten tekst bylby dobry w sumie kilka ladnych lat temu. Teraz na rynku jest wydawane bardzo duzo tytulow (przynajmniej moim zdaniem). Problemem nie jest to, ze mang nie ma kto wydawac, bo wydawnictwa sa (moze nie duzo - ale plodne). Moim zdaniem znacznie wiekszym problemem jest poziom wydawania niektorych tytulow, przerywanie w polowie serii, obsuwy wydawnicze itp.
[4] Re: Dodruki mang JPF-u
Roshi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.04.2006, 17:27:18, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Avik, powiedz - boli Cię to aż tak bardzo?
Ja może jestem naiwny, bo nasi sąsiedzi mają pewnie wiele ciekawych, regularnie wydawanych tytułów, ale mimo wszystko cieszę się z tego, co przynosi JPF, Waneko end di aders..
I jeśli powija się komuś noga (a dla przykładu na LH zawsze czekam trochę dłużej), nie psioczę, bo i po co..
[5] Re: Dodruki mang JPF-u
Froh [*.bielsko.dialog.net.pl], 10.04.2006, 17:47:10, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Zanim zaczniemy dyskutować - ile lat pracujesz w drukarni lub wydawnictwie aby stwierdzać ponad wszelką wątpliwość że "Każda normalna firma o tym nie informuje (o dodrukach - mój przypisek) - Poprostu to robi"?
[7] Re: Dodruki mang JPF-u
szymusiek22 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.04.2006, 18:21:34, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
szymusiek22Ja tam wole być informowany niż niedoinformowany. Zawinili ci czymś konkretnym czy też żalisz się w ramach ogólnego złego humoru?
[10] Re: Dodruki mang JPF-u
don Corleone [*.crowley.pl], 10.04.2006, 18:48:22, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
Zły humor ? nieeee , ależ skąd . Zawinili czymś ? nieeee . Niby czym ? Przeciez nic nie wydawają ? Teraz jedno pytanko do ciebie...Czy chcerz powiedziec ,że jesteś zadowolony z tej * bogatej * oferty jaka ci przedstawia jpf ?
[25] Re: Dodruki mang JPF-u
Ilesian_88 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.04.2006, 11:54:40, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
a jeśli nawet oferta jest niebogata to dlaczego krzyczysz? idź sobie stąd najlepiej bo nikt cie tu nie lubi
[30] Re: Dodruki mang JPF-u
Krejt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.04.2006, 23:56:55, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
KrejtDodruk zazwyczaj robi się czemuś, co się dobrze sprzedało i rokuje na jeszcze trochę grosza do kiesy wydawnictwa. I jeśli JPF ma kłopoty finansowe, to dodrukami może sobie podreperować budżet. Oczywiście nie spodziewam się, że zrozumiesz, skoro zapominasz w jakim kraju żyjesz.
[6] Re: Dodruki mang JPF-u
Astaroth [*.toya.net.pl], 10.04.2006, 17:54:17, oceny: +0 -0
AstarothDodruk dodrukiem, ale gdzie do jasnej ciasnej jest moje Angel Sanctuary ja się pytam?
[8] Re: Dodruki mang JPF-u
Don Corleone [*.crowley.pl], 10.04.2006, 18:38:42, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
Roshi - to fajnie ,że się cieszysz ,że masz w Polszcze wogóle jakieś wydawnictwa zajmujące się wydawaniem japońskich komiksów.... ehh ... przypominam ,że komunizm już dawno minął .. *Widzę, że coś Ci serio na żołądku leży - i to od dłuższego czasu..*hmmm.... tak ! masz rację ..(szybki jesteś) teraz żałuje ,że kiedykolwiek kupowałem komiksy tego wydawnictwa ... teraz ... już nie ma co kupować .. to co masz na Polszkich półkach mozna nazwać * pustką * ..dlatego kupuje teraz tylko i wyłącznie komiksy z angielskich i niemieckich wydawnictw .. wiesz dlaczego ? zdradzę ci tą tajemnice ...1 . są to komiksy lepszego wydania 2. mogę odrazu wszystkie numery kupic nie czekając miesiącami ( aż wydawca raczy wydac) 3 . i jestem na bierząco ...jest tylko jeden minus ...są drogie . cóż dla ciebie to byłby duży problem . nie ? Wiesz co mi się wydaje ? Gdyby jpf miałoby wydac komiks na papierze toaletowym - to bys pewnie kupił...ale miniejsza z tym * może załóż wydawnictwo, zaopatruj Polskę w najlepsze, tanie mangi, zawsze na czas - a problemy z autoryzacją, drukiem,* dziecko ...Polska w czasach komunistycznych nauczona była dostawac/kupować produkty które były jakby narzucane. I musieli być z tym zadowoleni ... cóż... w państwach demokratycznych zawsze było jedno powiedzenie -( klient nasz pan ) i to się do dziś nie zmieniło ...chyba mi wybaczysz ,że ciebie nie zaopatruje w najświerzsze , najnowsze, najtańsze , i zawsze na czas mangi ;) . ..Froh -* Zanim zaczniemy dyskutować - ile lat pracujesz w drukarni lub wydawnictwie aby stwierdzać ponad wszelką wątpliwość że "Każda normalna firma o tym nie informuje (o dodrukach - mój przypisek) - Poprostu to robi"?* nie..nie pracuje w drukarni ani w wydawnictwie ...cóż ...gdy kończy się * towar *w tym przypadku komiksy ...wydaje mi sie ,że każda *normalna* firma ...zamiast robic sensację dookoła robi poprostu dodruk aby mogła zarobic.Jasne nie ? . Szum dookoła tej tematyki o dodrukach jest wywołany prostym faktem ,że aktualnie nic nie jest wydawane . oczywiście masz rację ..niektóre firmy o tym informuja ... ale ...przy okazji tez normalnie wydawaja ... kurde ..juz wcześniej mówiłem ,że jpf za bardzo kręci
[9] Re: Dodruki mang JPF-u
Roshi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.04.2006, 18:47:57, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
Wooohoo.. Staary - wymiatasz..
Primo - skąd wiesz, że jestem dzieckiem?
Secundo - co tak żeś z tą komuną wyjechał? Jeśli już chcesz się na systemach sprawowania władzy (które nijak mają się do wydawania mang na chwilę obecną)- wiedz, "dziecko" - że w Polszcze nigdy nie mieliśmy komunizmu, tak samo, jak teraz nie mamy demokracji - trochę obycia z wiedzą ogólnohistoryczną..
W Niemczech nie będę kupował, bo to są Fakin Nazi (parafrazując Twój sposób myślenia)..
Tertio - jeśli zależałoby mi na komiksie, mógłbym kupować i na papierze toaletowym - nie kreuję się na burżuja, który musi mieć polichromową okładkę, papier kredowy X 200.20.22, a do każdego wydania dołączoną karteczkę z napisem "jesteś wspaniały".. Jeśli tak Ci pasi kupować u sąsiadów - Twoja wola, ale nie besztaj przy tym po innych, bo zjeżdżać bezmyślnie potrafi mniej-więcej co druga osoba, umiejąca składać wyrazy mieszczące w sobie od 3 sylab wzwyż..
Nie bronię tu polskich wydawnictw, ale nie będę też stawał przeciwko nim..
Może nie mam ochoty, może nie mam powodu, może nie mam emploi, które każe mi ciągle na coś narzekać..

[No offence - popracuj trochę nad polszczyzną, bo od czytania mang w obcych językach zaczynają szwankować wypowiedzi w tym ojczystym..]
[11] Re: Dodruki mang JPF-u
Don Corleone [*.crowley.pl], 10.04.2006, 19:09:04, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
Okalski ! oklaski ! Wiesz dlaczego ? Bo jesteś fuckin kiep ! Serio ... w Polsce nigdy nie było komunizmu.... okej ... niech ci będzie ...a co było ? W Polsce nie mamy demokracji (no wiesz .. nie patrząc juz PiS)... to co mamy ? W Niemczech nie będziesz kupował ...Bo niemieckiego nie umiesz .. Fakin nazi ? Niech ci będzie ... (ale oceniać ludzi po pochodzeniu...no wiesz? ) Będziesz czytał komiksy na sraj-taśmie ? Fajnie ...miłej lektury . A ja sobie wezmę komiks z polichromową okładkę, papier kredowy X 200.20.22 z dołączoną karteczka * jesteś wspaniały * . ty za to w swoim komiksie w krztałcie rolki znajdziesz papierek z napisem * pocałuj nas w dupe * . Kupuje i będe kupował u sąsiadów ... ''Nie bronię tu polskich wydawnictw, ale nie będę też stawał przeciwko nim..'' jezuuu...Mówiąc ten tekst zakochałem się w tobie... . Aha..no wiesz ... nie zamierzam długo siedziec w Polsce - ;(
[12] Re: Dodruki mang JPF-u
Roshi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.04.2006, 19:52:33, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
Ostatnie zdanie napisałeś, żebym po Tobie zapłakał? Nie licz na to, bejbe.. XP
Dzięki za oklaski, ale na autograf nie licz - nie lubię, jak się ktoś do mnie per kiep zwraca, nie wiedząc nawet, co słowo to znaczy - radzę zajrzeć do słownika etymologicznego.. ;)
Dla Twojej informacji - w Polsce nie było komunizmu, ba - nie było go nawet w Związku Radzieckim - mówi Ci to głęboko zaczytany filozof - nie chcesz wierzyć, nie musisz - zaciekawiło - poczytaj..
Nie mam zamiaru się tutaj z Tobą dochodzić, bo widzę, że Twoje odpowiedzi są skierowane raczej na agresję, niż na rozwiązanie problemu, czy przyznanie się do pewnych przekonań - non problem - tylko nie besztaj już tyle, bo szkoda miejsca w bazie danych..
I serio - popracuj nad ortografią, jeśli chcesz mnie od kiepów wyzywać..
A co do fakin nazi - zwróć uwagę na pisownię - to po pierwsze.. Po drugie, jeśli nie wiesz, co znaczy słowo "parafraza" - przykro mi bardzo.. Gdy już się dowiesz, zrozumiesz, że nie miałem na myśli oceniania ludzi po pochodzeniu..
That's all folks..
[20] Re: Dodruki mang JPF-u
Froh [*.bielsko.dialog.net.pl], 11.04.2006, 00:56:07, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
Gdzieś ty widział tę polichromię czy też okładkę(sic!) polichromową? Gdzie widziałeś komiks w kształcie rolki (choć nie zaprzeczam że o jednym słyszałem).
[21] Re: Dodruki mang JPF-u
Coach [*.intersat.net.pl], 11.04.2006, 01:02:43, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
CoachFroh, po wielu spodziewałem się, że nie wyczai Blacka, ale żeby ty, co czyta domeny przed spojrzeniem na avatara? CROWLEY==The Black==TROLL co usprawiedliwia fosfor i atom.
[22] Re: Dodruki mang JPF-u
Froh [*.bielsko.dialog.net.pl], 11.04.2006, 04:17:03, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
Coach, psujesz zabawę. A co, mam dogryzać Yenowi? Poza tym spod crowleya widziałem już paru orginałów i nie wszyscy trollowali. Poza tym nie robi się takiego teatralnego zdemaskowania bo troll się zmyje na chwilę i zrów wypłynie pod inną osobowością do której się trza będzie znów przyzwyczajac. :)
[24] Re: Dodruki mang JPF-u
Baloo [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.04.2006, 09:32:44, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
Tzn pijesz do tego że formalizowany germański ćwok jest do zaakceptowania? Artyzm
[28] Re: Dodruki mang JPF-u
Froh [*.bielsko.dialog.net.pl], 12.04.2006, 13:43:54, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
Dlugo żyjesz ale mało jeszcze widziałeś. A akceptacja nie jest jedyną opcją oprócz nieakceptacji.
[29] Re: Dodruki mang JPF-u
Baloo [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.04.2006, 22:37:13, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
W takim razie jestem nietolerancyjny.
[15] Re: Dodruki mang JPF-u
qba [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.04.2006, 22:21:05, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
jak masz jpf w dupie i kupujesz mangi wydawnictw angielskich i niemiecki to po tu sie pienisz. To już nie twoja brocha z czego żyją, martw się o swój portfel.
[16] Re: Dodruki mang JPF-u
qba [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.04.2006, 22:23:20, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
jak masz jpf w dupie i kupujesz mangi w wersjach niemieckich i angielskich to po co tu się pienisz. Nie twoja brocha z czego żyją, martw się o swój portfel.
[19] Re: Dodruki mang JPF-u
Froh [*.bielsko.dialog.net.pl], 11.04.2006, 00:48:05, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
Don Corleone - z żalem cię informuję że nie trzeba nawet pracować w księgarni żeby widzieć iż jeśli dana książka, miesięcznik, gazeta, podręcznik (itd itp) się sprzedaje ponad nakład to robi się jej dodruki jeśli istnieje szansa ich sprzedania. Jest to NORMALNE zjawisko - jak TAKŻE zasada INFORMOWANIA w tak minimalnej postaci jaką jest notka na jednym z bardziej uczęszczanych przez klientów JPF portalu anime.com.pl. Jeśli zaś nie wierzysz mi na słowo wisz sobie do przeglądrki www.google.pl słowo "dodruk" i zacznij narzekać na JPF z mniej prozaicznego powodu niż informacja o dodruku. Dodatkowo chciałbym ci uświadomić że informacja o dodruku Naruto w zeszłym miesiącu przeszła bez twego zainteresowania. Zaś o sensie informowania innych że mogą sobie kupić coś co było w praktyce już wysprzedane nie będę dyskutować. O rzeczach oczywistych się nie dyskutuje. och, i bez płaczu o jakąś wolność słowa...
[13] Re: Dodruki mang JPF-u
tom-- [80.51.4.*], 10.04.2006, 21:03:24, oceny: +0 -0
Ja tam nie narzekam na JPF. Chociaż komiksy Waneko chyba są wyższej klasy. No i w zeszytach Evangelion od JPF znalazłem sporo różnych błędów i literówek.
[31] Re: Dodruki mang JPF-u
Krejt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.04.2006, 00:00:35, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
KrejtPoczytaj sobie ostatnie tomy GTO, Tomuś.
Odlot na 'Chawaje' gwarantowany.
[14] Re: Dodruki mang JPF-u
Majin_uQuad [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.04.2006, 21:17:16, oceny: +0 -0
Majin_uQuadPomijajac te utarczki wyzej, ktorych sie potem nie chcialo juz nawet czytac, powiem ze jesli ktos ma robic se jaja z wydawaniem czegos niech nie robi tego lepiej wcale. Szczerze mowiac zdenerwowalbym sie gdybym mial czekac pare miechow na next tom czy jak znowu ktos wyzej woglwe sie nie doczekiwac na angel s. No ale to moje zdanie i jak ktos jest maso to prosze bardzo, niech se czeka :)
[17] Re: Dodruki mang JPF-u
maxwel7 [*.adsl.szeptel.net.pl], 10.04.2006, 23:22:21, oceny: +0 -0
maxwel7Mi brakuje akurat 6-9 tomu NGE :( ale dobrze, że wogóle jakieś dodruki są...
[18] Re: Dodruki mang JPF-u
qba [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.04.2006, 23:45:24, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
mi od 7-go
[23] Re: Dodruki mang JPF-u
tom-- [80.51.4.*], 11.04.2006, 09:11:01, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
A ja mam same zeszyty. Może kiedyś kupię także tomy jak sie pojawią w propocji.
[26] Re: Dodruki mang JPF-u
qba [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.04.2006, 20:36:59, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
tak jak ja. Z tomików mam tylko 1 i 3 bo brakowało mi zeszytów. Tomiki od 7 tak kupowałem, że skonczył się nakład. Dodrukowali t.6 to może potem i dalsze uzupełnią.
[27] Re: Dodruki mang JPF-u
tom-- [80.51.4.*], 11.04.2006, 21:58:48, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
Obecnie ktoś sprzedaje na allegro wszystkie tomy mangi lecz za taką cenę to i tak nie kupię. A te zeszyty to chyba są 3 pierwsze tomy mangi.
[32] Re: Dodruki mang JPF-u
Krejt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.04.2006, 00:02:13, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
KrejtTak jakby 6 tomów, Tomuś.
[33] Re: Dodruki mang JPF-u
tom-- [80.51.4.*], 14.04.2006, 09:11:30, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
Az tak dużo. Ciekawe.
Powered by WashuOS