Niusy Teksty Galerie Plikownia |
{Rynek} HON'YA odświeżyła sklep Autor: Joe, Data: 22.06.2010, 09:54:43 HON'YA, jeden z najdłużej działających sklepów internetowych z mangami i przyległościami, odświeżył swoją stronę internetową. Po migracji z oprogramowania osCommerce na PrestaShop strona wygląda nowocześniej, a i nawigacja po sklepowych kategoriach jest wygodniejsza. Dzięki przeliczaniu cen wg aktualnych kursów walut ceny widoczne na stronie są zawsze aktualne (HON'YA sprowadza towar z zagranicy, więc ceny sklepu uzależnione są od kursów walut). Od teraz klienci mogą także zażyczyć sobie zapakowania przesyłki na prezent. Z drobniejszych usprawnień można wymienić możliwość przekazywania uwag w historii zamówień oraz kontakt z obsługą on-line przez widget Gadu Gadu.Dzięki zmianom zakupy w HON'YA mają szansę być szybsze i łatwiejsze. Przez blisko siedem lat działalności sklep dorobił się grona stałych klientów, które zapewne ucieszy się z wprowadzonych zmian. Dodaj do: Zobacz takżePowiązane tematy: Hon'Ya. Nasze publikacje:
Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki. KomentarzeIlość komentarzy: 21 dodaj [1] Re: HON'YA odświeżyła sklep
sunni [*.chello.pl], 22.06.2010, 10:07:34, oceny: +0 -0 "Przez blisko siedem działalności" ;) Odpowiedz [3] Re: HON'YA odświeżyła sklep
[2] Re: HON'YA odświeżyła sklep
[4] Re: HON'YA odświeżyła sklep
Jak dla mnie - straszną biedę w tym sklepie mają, jeszcze kilka lat temu przynajmniej mieli trochę rzeczy, które by mnie zainteresowały, teraz nie mają już żadnej. [8] Re: HON'YA odświeżyła sklep
[5] Re: HON'YA odświeżyła sklep
[11] Re: HON'YA odświeżyła sklep
O, przytocz jakiś przykład, bo jestem ciekaw. [12] Re: HON'YA odświeżyła sklep
Zamówiłam artbook X'a 'Infinity'. Zapłaciłam. Czekałam parę miesięcy... ostrzegali, że max będę czekać bodajże 3. Po tym czasie zaczęłam pisać maile. Odpisywali zdawkowo. Potem przestali odpisywać W OGÓLE. Nie wiedziałam co robić, telefonu kontaktowego nie znalazłam nigdzie na stronie, zaczęłam szukać pomocy na forach - od znajomej dowiedziałam się, że Honya jest już z robienia z klientów w konia znana i ona sama miała z nimi problemy. Podała mi numer telefonu. Musiałam dzwonić wiele razy i prosić o zrealizowanie zamówienia. W końcu (znów po X miesiącach) dostałam artbook. X 'Zero'. Nie, nie prosiłam o zmianę. Bałam się. Życzę wszystkim udanych zakupów. Może się jednak coś zmieniło. [13] Re: HON'YA odświeżyła sklep
[14] Re: HON'YA odświeżyła sklep
mialam podobne problemy, sklep wybrnał całkiem zgrabnie z tej sytuacji, ale koniec koncow wyslal mi inny przedmiot, niz zamowilam :P ale nie robilo mi to wielkiej roznicy. ciezko mi jednak to nazwac oszukiwaniem... oszukiwanie to jest, jak nie widzisz ani przedmiotu, ani pieniedzy, a tu jednak cos do Ciebie trafilo. [16] Re: HON'YA odświeżyła sklep
[17] Re: HON'YA odświeżyła sklep
[18] Re: HON'YA odświeżyła sklep
[19] Re: HON'YA odświeżyła sklep
[6] Re: HON'YA odświeżyła sklep
[7] Re: HON'YA odświeżyła sklep
[9] Re: HON'YA odświeżyła sklep
[10] Re: HON'YA odświeżyła sklep
[15] Re: HON'YA odświeżyła sklep
[20] Re: HON'YA odświeżyła sklep
| Użytkownik Szukacz Radio Gorące niusy
|