header imageheader imageheader image
{Wydarzenie}
Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Autor: WANEKO, Data: 19.08.2010, 19:38:23, Źródło: www.wanekon.pl
WANEKOHentai night dla odważnych na WanekonieKto ma słabe nerwy lub żołądek niech lepiej idzie spać, bo ta noc nie jest dla hentaiowych skrytożerców. Jeśli jednak nie braknie ci jaj, by przyłączyć się do tych, którzy chcą zrobić to przy zapalonym świetle, przyjdź i poznaj całą prawdę o hentaiach. Obnażymy stereotypy, wychłoszczemy absurdy, zniewolimy pruderię, zhańbimy naiwną niewinność. Po tej nocy nic już nie będzie takie jak przedtem. Dyskusyjny klub filmowy Hentai night tylko na Wanekonie.

W programie m.in.:
- dyskusje o absurdach w hentai,
- analiza schematów i stereotypów występujących w anime erotycznym,
- dyskusja o roli i naturze kobiety i mężczyzny w hentai,
- porównanie hentai z innymi przekazami erotycznymi,
- projekcja wybranych anime ilustrujących omawiane zjawiska.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Waneko.

Inne serwisy:

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 53 dodaj

[1] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Guile [*.home.aster.pl], 19.08.2010, 21:03:57, oceny: +4 -3
Guile"- projekcja wybranych anime ilustrujących omawiane zjawiska."

Czyli rozumiem, że będzie puszczony Bible Black, Renzu, Futari Ecchi i G-taste, czy też zostaną pozyskane licencje na inne tytuły, które się w Polsce nie ukazały?
[2] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
lipa3000 [*.olsztyn.mm.pl], 19.08.2010, 21:19:01, odpowiedź na #1, oceny: +1 -3
lipa3000a na eczi 4 jakie leciały?
[5] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Guile [*.home.aster.pl], 19.08.2010, 22:20:50, odpowiedź na #2, oceny: +2 -0
GuileRóżne leciały, co nie zmienia faktu, że od jakiegoś czasu puszczamy tylko to na co mamy licencje. Natomiast miło by było jakbyś mojej wypowiedzi nie traktował jak atak na Wanekon, tylko jak zwykłe pytanie, którym jest, bo szczerze mówiąc jeśli owe projekcje mają się opierać na wymienionych przeze mnie seriach, to nie mam po co przychodzić na ten punkt programu. Natomiast zdobycie licencji na wyświetlenie jakichś innych serii mogłoby być całkiem ciekawe. :)
[11] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
lipa3000 [*.olsztyn.mm.pl], 20.08.2010, 02:31:52, odpowiedź na #5, oceny: +1 -2
lipa3000sorry, właśnie tak to odebrałem :P
[3] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
MJeremy [*.multimo.pl], 19.08.2010, 21:22:40, oceny: +5 -0
MJeremybrakuje adnotacji, że to atrakcja 18+
[6] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Ein^^ [*.zdnet.com.pl], 19.08.2010, 22:40:22, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Ein^^Oj taki mały szczegół XD
[7] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
TsukiYasha [*.chello.pl], 19.08.2010, 23:09:58, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
No właśnie, kto by się przejmował 8D
[8] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Qlczas [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.08.2010, 00:09:06, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
pozatym nikt kto jest 18+ sie na tej atrakcji i tak nie pojawi... (przeciez i tak wszystko o hentajcach wie i wszystkie już widział...)
[9] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 20.08.2010, 00:21:28, odpowiedź na #3, oceny: +6 -0
Kolo_z_WrockaAle prawo nie przewiduje, aby tego typu atrakcje były 18+, tylko 15+, więc fakt, że większość konwentów wprowadza ograniczenie 18+, nie powinien być wiążący - wynika on bądź z niewiedzy, bądź ze zwyczaju, bądź z nadmiernej ostrożności, a może nawet z zasad moralnych organizatorów, ale pod względem prawnym hentai nighty powinny być 15+ ;]

Art. 202 KK:
§ 2. Kto małoletniemu poniżej lat 15 prezentuje treści pornograficzne lub udostępnia mu przedmioty mające taki charakter albo rozpowszechnia treści pornograficzne w sposób umożliwiający takiemu małoletniemu zapoznanie się z nimi, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
[29] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Logan [*.chello.pl], 21.08.2010, 15:36:35, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
Logana seks uprawiać można mając skończone lat 15... i niech mi ktoś powie, że polska to nie chory kraj o co najmniej dziwnych przepisach.... ;]
[33] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 22.08.2010, 07:29:26, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaW Polsce bardziej tępi się pornografię rysowaną niż prawdziwą, i o ile uważam, że dużo dziedzin prawa w Polsce jest fajnie skonstruowanych, to prawo karne w zakresie "seksualnym" jest tragiczne ^^
[34] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 22.08.2010, 15:09:41, odpowiedź na #33, oceny: +0 -2
W ogóle się w Polsce nie tępi pornografii rysowanej. Skąd te bzdury wytrzasnąłeś.
[35] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Kolo_z_Wrocka [*.internetdsl.tpnet.pl], 23.08.2010, 06:49:44, odpowiedź na #34, oceny: +2 -1
Kolo_z_WrockaZ KK :(
[36] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 23.08.2010, 15:43:36, odpowiedź na #35, oceny: +0 -4
nie bełkocz.
[4] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
CainSerafin [194.181.194.*], 19.08.2010, 21:44:38, oceny: +1 -0
CainSerafinZdanie "zgwałć świąteczny nastrój na konwencie Wanekon – Wampirkon" nabrało właśnie nowego znaczenia. ;P

A na serio - dyskusja na temat hentajów zapowiada się dobrze. Wypunktowanie absurdów i stereotypów występujących w porno animkach może być naprawdę ciekawe, podobnie jak pozostałe elementy programu.
[10] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
HΛЯPΛGŌN [*.183.229.18.dsl.dynamic.eranet.pl], 20.08.2010, 01:13:17, oceny: +1 -1
HΛЯPΛGŌNMoże być śmiechowo :D
[12] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 20.08.2010, 09:12:33, oceny: +1 -0
GrisznakCiekawe, czy i ten konwent nawiedzą obrońcy moralności w niebieskich mundurkach?
[13] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
VEGON [178.73.63.*], 20.08.2010, 11:33:40, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
masz na mysli jakis konkretny konwent ? XD
[15] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 20.08.2010, 13:55:26, odpowiedź na #13, oceny: +1 -0
GrisznakA gdzieżby... pewnie po prostu ostatnio w szeregi mundurowych wstąpiło pokolenie Moonies, które dobrze pamięta, jakie zgorszenie mogą siać chińskie porno kreskówki.
[14] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Chilies [*.chello.pl], 20.08.2010, 12:58:08, oceny: +1 -0
Chilies"Jeśli jednak nie braknie ci jaj, by przyłączyć się do tych, którzy chcą zrobić to przy zapalonym świetle"

Zabrzmiało dwuznacznie
[16] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
bzyk [*.belchatow.msk.pl], 20.08.2010, 14:24:52, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
no co ty, sherlocku...
[17] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Hiro-san [*.multi-play.net.pl], 20.08.2010, 21:57:24, oceny: +4 -4
Moje zdanie, ale co to za frajda ogladania pornosow animowanych? Lepiej przeciez poruchac na zywo sie.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[19] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
lipa3000 [*.olsztyn.mm.pl], 21.08.2010, 02:21:20, odpowiedź na #18, oceny: +2 -1
lipa3000"Ciekawe co wy tam robicie to oglądając"
Nie chcesz wiedzieć bracie. Bez krzyża nie wchodź.
[20] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
CainSerafin [194.181.194.*], 21.08.2010, 09:52:23, odpowiedź na #19, oceny: +1 -2
CainSerafinNo co ty. Przecież Gdyby tom-- wziął krzyż to poparzyłby sobie macki. Zresztą gdyby pojawiłby się na jakimkolwiek hentai night to wszyscy najpierw by się przeżegnali, a potem zaczęli uciekać gdzie pieprz rośnie.
[22] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 21.08.2010, 10:09:53, odpowiedź na #20, oceny: +2 -3
GrisznakPodejrzewam, że raczej przywiązałby do krzyża debilkę z Elfenlieda i zaczął bawić się w obrońcę krzyża. Mentalność w końcu ta sama.
[25] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 21.08.2010, 14:08:36, odpowiedź na #22, oceny: +0 -5
Ja wbrew pozorom jestem bardziej normalny od ciebie i podobnych tobie jeśli chodzi o anime i sprawy z tym związane.

Ty mnie w ogóle nie znasz, a co chwilę tylko jakieś bzdury wypisujesz na mój temat.
[38] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 23.08.2010, 19:30:08, odpowiedź na #25, oceny: +1 -1
Google nie zwróciło żadnych wyników jak szukałem czegokolwiek co nie byłoby bzdurą i było związane z tomem--

proszę tego nie powtarzać - może to zostać uznane za cyber terroryzm
[39] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 23.08.2010, 19:39:12, odpowiedź na #38, oceny: +0 -1
Wal się trollu.
[21] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Sulejman [*.chello.pl], 21.08.2010, 10:09:41, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
SulejmanNo to sprawdźmy etymologię słowa hentai na świecie.
Myślę, że w Japonii na codzień nie mówią "hentai", bo to może być również nieco nieprzyzwoite słowo. Wbrew pozorom mają spore restrykcje moralne.
[26] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 21.08.2010, 14:15:52, odpowiedź na #21, oceny: +0 -2
Oczywiście, że nie mówią na co dzień, a oglądając anime można łatwo zauważyć w jakimś kontekście używają to słowo.

A poza tym większość osób zapewne nie wie, że Galge Game (Pretty girl game) to nie tylko gry erotyczne bo wiele z nich nie ma żadnej erotyki. Erotyczne gry to dopiero podgatunek galge game czyli eroge.

PS:
Jak oglądałem anime korzystając z tych "świetnych" napisów z ansi to chwilami zdarzało się, że nastolatek w anime mówił o galge game (bishōjo game), a tłumacz przetłumaczył to jako gry hentai lub eroge.

Skoro gry erotyczne są dozwolone w Japonii od 18 lat to co logiczne nastolatek w anime nie mógł powiedzieć, że gra w gry od 18 lat skoro był młodszy. Dlatego powiedział ogólnie "gry z pięknymi dziewczynami" bo chociażby ich wersje na konsole (np PS2) są zawsze bez erotyki.

To podobnie jak z tym alkoholem w anime. Też nie powiedzą, że nastolatki piją alkohol bo nie wolno im (chwilami mówią o soku).
[27] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 21.08.2010, 14:47:38, odpowiedź na #26, oceny: +2 -1
Grisznak"Galge Game"

Gargamel?
[28] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 21.08.2010, 15:17:45, odpowiedź na #27, oceny: +1 -4
O głupocie Grisznaka dobrze świadczy ta recenzja.

Umishou

Tak świetne anime powinieneś głupolu ocenić co najmniej 7-8/10.

Zresztą te bełkotliwe recenzje poniżej to również dzieło Grisznaka.

Koihime

Podobnych wypocin Grisznak ma o wiele więcej. Nadają się one najczęściej do śmietnika.

A poza tym nawet Mnemosyne idiotycznie oceniasz.
To anime co najmniej 9/10 powinno mieć gdyż było rewelacyjnie zrobione.

Mnemosyne

Najfajniejsza bohaterka z tego anime to Mimi.

PS:

A już tak bardziej ogólnie ciekawe jest to jak ta zgraja pseudo fanów (redakcja tanuki) ocenia anime. To znaczy oceny recenzentów i redakcji są prawie zawsze takie same lub bardzo podobne (bardzo rzadko jest inaczej).

Chyba każdy to zauważył i ogólne oceny fanów dopiero odbiegają znacznie od ocen recenzenta/redakcji.
[40] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 23.08.2010, 19:39:30, odpowiedź na #28, oceny: +1 -1
O głupocie toma-- dobrze świadczy ten komentarz

Głupota

Tutaj można wpisać coś co niby wiąże się z tematem ale nic tak naprawdę nie wnosi. Na koniec możemy toma-- obrazić ale tak aby udawać iż to było coś najzwyklejszego. To wszystko po to aby graficznie nie wyglądało to na pierdnięcie umysłowe. Zwłaszcza że lorem ipsum jest takie passe.
[41] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 23.08.2010, 19:40:37, odpowiedź na #40, oceny: +0 -2
Wal się żałosny trollu.
[44] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 23.08.2010, 23:13:41, odpowiedź na #41, oceny: +1 -1
YEAH! Homerun!!!
Sprawdzałem czy czekasz z wypiekami na twarzy aż ktoś ci odpisze nadając sens twej e-gzystencji.
Proszę Państwa - oto tom-- podekscytowany jak ministrant dostający snickersa.
10 sekund na wymyślenie złośliwości lepszej niż toporne "wal się żałosny trollu" - prosimy podkładać głos pod tekst z cudzysłowów z tzw slowmotion.
[45] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 23.08.2010, 23:17:43, odpowiedź na #44, oceny: +0 -2
Człowieku nikt się nie liczy z twoim zdaniem.

Dla wszystkich jesteś nic nie wartym robakiem więc niepotrzebnie próbujesz udawać kogoś innego.
[46] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 24.08.2010, 12:26:25, odpowiedź na #45, oceny: +1 -1
Aleś mi sprawił przykrość.
Po prostu załamię się że nikt nie liczy się z tak znaczącym mym osiągnięciem jakim jest wyśmiewanie toma--
Przecież robię to dla ludzkości.
Wszyscy? Już się dogadujesz ze swymi jaźniami? A na twe fantazje z robakami po prostu przyjmuj przepisane leki.
[47] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 24.08.2010, 13:00:41, odpowiedź na #46, oceny: +1 -1
GrisznakNiesamowite, on chyba faktycznie tu siedzi 24 na dobę i odświeża stronę.
EDIT: Wow, minutka i już minus od Tomcia. Tomek szybko jest...
[23] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Zyll666 [62.61.51.*], 21.08.2010, 13:56:18, odpowiedź na #18, oceny: +2 -0
I co z tego ? A słowo otaku ? W Japonii ma negatywny wydźwięk, a nas niekoniecznie. Tak ja ze słowem hentai, tylko na odwrót.
[24] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 21.08.2010, 14:06:34, odpowiedź na #23, oceny: +0 -3
Jednak otaku to jakiś fanatyk/ktoś kto nie może się obyć bez anime czyli chociażby sprawdzania każdej nowości, nie może wytrzymać bez oglądania nowego odcinka anime co tydzień itp. Bierze udział w konwentach anime i różne rzeczy tam wyczynia. Można być zwykłym fanem anime (który po prostu lubi sobie trochę pooglądać, pograć czy poczytać) i można być otaku.
[30] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Vera [*.tmark96.revers.nsm.pl], 21.08.2010, 19:17:33, odpowiedź na #24, oceny: +1 -0
tom, a o twojej glupocie swiadczy to, ze nie zrozumiales tego co grisznak napisal w swoim komentarzu. temat nie dotyczy semantyki popularnie uzywanych slow. jesli mama nie chce cie puscic na konwent to nie wyrzucaj swojej frustracji tutaj...hentajce mozna tez ogladac na necie ;)
[31] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 21.08.2010, 19:26:01, odpowiedź na #30, oceny: +0 -2
Debilizm to nie jest coś co należy rozumieć. To należy tępić.

A w tym poście na który odpowiedziałeś/aś napisałem co to są otaku.
[32] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Wujek [*.adsl.inetia.pl], 21.08.2010, 20:03:43, odpowiedź na #31, oceny: +0 -1
WujekAle Wy macie problemy... Vera używa słów dla niej samej niezrozumiałych (tak wiem zaraz będzie tłumaczenie ale i ja umiem wpisać w guglu trudne słowo i wyjaśniać ludziom co oznacza) a tom atakuje Grisznaka... zresztą w sumie w zachowaniu toma nie widzę nic dziwnego :)

Atrakcja może być ciekawa i wnosząca wiele do atrakcyjności konwentu... na pewno każdy z nas zauważył w hentajcach jakieś śmieszne, nienormalne lub wręcz obrzydliwe rzeczy. Może być pikantnie :)

Pozdrawiam
[37] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Zyll666 [62.61.51.*], 23.08.2010, 16:21:42, odpowiedź na #31, oceny: +2 -1
No to czemu nie zostałeś wytępiony ?
[42] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 23.08.2010, 19:41:56, odpowiedź na #37, oceny: +0 -3
Gdyż jestem inteligentny, a tępić należy jedynie głupich, chamskich, obrażających innych ludzi.
[43] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Zyll666 [62.61.51.*], 23.08.2010, 20:09:30, odpowiedź na #42, oceny: +2 -1
Tak, tak, a ja jestem sadomaso zakonnicą...
[48] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Vera [*.tmark96.revers.nsm.pl], 24.08.2010, 18:43:37, odpowiedź na #42, oceny: +1 -1
czy to nie ty zaczales obrazanie innych nazywajac grisznaka glupkiem?

ktore slowo jest dla ciebie trudne? mama? glupota? nie zamierzam nic ci tlumaczyc, bo moim zdaniem nie bylo w tym nic trudnego...z reszta google juz ci pewnie wytlumaczylo ;)

i faktycznie, kazdy, kto przeczytal chociaz czesc twoich postow w tym temacie, z pewnoscia zauwazyl twoja inteligencje ;)
[49] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 24.08.2010, 18:46:34, odpowiedź na #48, oceny: +0 -3
Na pewno zauważył wiedzę na wiele tematów o których większość fanów anime w Polsce (i na świecie) nie ma pojęcia.
[50] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Zyll666 [*.net.stream.pl], 24.08.2010, 19:29:23, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
Aaaaaa, normalnie it's over 9000 IQ ! Epickość zerwała mi szkliwo z zębów !
[51] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 25.08.2010, 00:48:44, odpowiedź na #50, oceny: +1 -1
GrisznakTym razem Tomek wykazał się niebywałą cierpliwością, bo aż trzy minuty odczekał.
[52] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 25.08.2010, 17:00:57, oceny: +0 -2
Nigdy nie byłem na Hentai night. Ciekawe co wy tam robicie to oglądając ?

A poza tym.

"Obnażymy stereotypy, wychłoszczemy absurdy, zniewolimy pruderię, zhańbimy naiwną niewinność"

Kontrowersyjne zachęcanie może być fajne, ale wam to wyszło beznadziejnie i żałośnie.

"W programie m.in.:
- dyskusje o absurdach w hentai,
- analiza schematów i stereotypów występujących w anime erotycznym,
- dyskusja o roli i naturze kobiety i mężczyzny w hentai,
- porównanie hentai z innymi przekazami erotycznymi,
- projekcja wybranych anime ilustrujących omawiane zjawiska."

Brakuje najważniejszego czyli dyskusji o idiotyzmie słowa "hentai".
Skąd się to słowo wzięło jako określenie anime erotycznych (i nie tylko anime) ? Przecież Japończycy nie nazywają tak swoich produkcji erotycznych tylko normalnie anime lub ero anime/sejin anime, eroge, eromanga.

Więc możliwe, że słowo hentai jako określenie na anime wzięło się od tych głąbów amerykańców. Wątpię, żeby wymyślili te określenie w Europie.

A słowo hentai to po prostu ktoś zboczony, dziwny, niebezpieczny itp.

Więc jakim trzeba być karłem umysłowym żeby wszystkie anime, gry ,mangi erotyczne nazywać hentai.

Przecież przez takie słowo wiele osób faktycznie uważa to za coś beznadziejnego i nawet nie próbuje się tym zainteresować.
[53] Re: Hentai night dla odważnych na Wanekonie
Gość [178.56.130.*], 27.11.2010, 16:07:08, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
fascynujące - krytykowanie atrakcji która się jeszcze nie odbyła... krytykujecie jej treść pomimo braku zielonego pojęcia czy to co krytykujecie by sie na niej znajdowało czy też nie. I tak samo nie wiecie czy by się na niej znajdowało to co jej zalecacie.
Powered by WashuOS