header imageheader imageheader image
{Rynek}
Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Autor: Suguni.pl, Data: 06.07.2011, 13:02:59, Źródło: Magazyn Akiba.pl
Suguni.plMagazyn Ogłaszamy wszystkim, że na oficjalnej stronie magazynu udostępniliśmy okładkę.
Dostępna tutaj.

Premiera pierwszego numeru już tak blisko. Magazyn znajduje się w drukarni i czekamy na jego odbiór.

Co w środku:

- Recenzje Anime i Mang
- Recenzja Ao no Exorcist - nowość o Szatańskim egzorcyście
- Gundam 00 film kinowy: A Wakening of the Trailblazer
- Manga High School of the Dead - informacje, recenzja nowej mangi od Waneko

Poczytacie o grach i muzyce. Dostaniecie porcję newsów oraz nauczycie się składać Origami.
Jeśli ktoś interesuje się hobby jakimi są figurki czy modele Gunpla - znajdzie u nas obszerny artykuł o tej tematyce. Nauczycie się jak rozróżniać oryginały od podróbek, dowiecie się jak wstąpić w świat kolekcjonerów tych drogich gadżetów. Co numer krótko zrecenzujemy dla Was jakąś figurkę [i to nie będzie byle co].

Jako dodatek w magazynie będą dwa plakaty. Piękna niewiasta w bikini i słodka tajemnica.

Dla wszystkich którzy zakupią magazyn, przewidujemy masę niespodzianek:

- Smyczki promocyjne do losowych zamówień
- Zniżki na zakupy mangowych gadżetów

Wewnątrz pierwszego numeru znajdziecie poukrywane fotokody, trzeba będzie z nich ułożyć pewne słowo i do nas odesłać.

Ostrzegamy że nie będzie to proste a jeden z nich zostanie ukryty na naszej stronie.
Najszybsi, którzy poprawnie udzielą odpowiedzi zostaną nagrodzeni.
Będą to: Figurki, drobne gadżety, smycze reklamowe.

Zapraszamy też na nasz kanał na Facebooku
Oraz do wydarzenia, gdzie każdy ma szansę otrzymać darmowy egzemplarz lub promocyjne smycze.

Na stronie magazynu znajdują się informacje odnośnie pre-orderów na pierwszy numer.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do współpracy.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Magazyn AKIBA.

Nasze publikacje:
Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 124 dodaj

[1] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Deidkunn [194.29.130.*], 06.07.2011, 13:33:04, oceny: +0 -0
Jak narazię wygląda ładnię , pomysł sensownych konkursów jak narazię jest interesujący i całkiem świezy.
Jaki będzie to mialo format i jaki papier ?
[2] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Lu-chan [*.dynamic.chello.pl], 06.07.2011, 13:34:35, oceny: +12 -0
Lu-chanCo w środku:

- Recenzje Anime i Mang


omg! nie spodziewałam się!

No dobra, lepsze to niż Ohayołuu :D
[4] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Shin_(Koper) [*.cable.net-inotel.pl], 06.07.2011, 13:44:50, odpowiedź na #2, oceny: +6 -0
Shin_(Koper)wszystko jest lepsze od Ohayo xD
[5] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Deidkunn [194.29.130.*], 06.07.2011, 14:03:49, odpowiedź na #2, oceny: +1 -0
Mogli by napisać trochę o grach związanych z m&a na rózne konsole , np: Star Ocean czy Profesor Layton . O J-kapelach , J-muzyce czy też coś z serii "zrób to sam" : P
No ale , popularność ''podstawowego tematu'' dziwgnią marketingu.
[6] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Shin_(Koper) [*.cable.net-inotel.pl], 06.07.2011, 14:06:01, odpowiedź na #5, oceny: +1 -0
Shin_(Koper)Jedyne co nakłania mnie do kupna tego magazynu to artykuł o figurkach.
[3] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Shin_(Koper) [*.cable.net-inotel.pl], 06.07.2011, 13:42:06, oceny: +3 -0
Shin_(Koper)Kolejne nowe pismo O_o trochę już tego za dużo, według mnie.
[8] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 06.07.2011, 14:20:34, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
lady_magmarynek jest bezwzględny zostana tylko najlepsi...kto to będzie nei wiem , ale 3 nowe magazyny o tej tematyce( w tym jeden darmowy) w ciągu roku to dosć duzo

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[72] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Pasisia [*.bnet.pl], 07.07.2011, 14:38:47, odpowiedź na #26, oceny: +3 -0
Pasisia(facepalm)
[10] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Usada [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.07.2011, 14:34:33, oceny: +0 -0
UsadaPrzemilczę sprawę fontów użytych na okładce pisma...
Czy te postacie pojawiające się na stronie nie dało się staranniej wyciąć z ich oryginalnego tła? (źle to wygląda szczególnie w przypadku dziewczynki z ciemnymi włosami i czerwonymi oczami)
[11] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Serduszko [*.cable.net-inotel.pl], 06.07.2011, 15:08:01, oceny: +0 -0
Co w środku:
- Recenzje Anime i Mang
To mnie rozwaliło, zbyt ogólne a potem nagle 1 tytuł o egzorcyście-rozumiem, że to pokemon a nie manga/anime?. Albo na samym dole w pasku''mangi'' też ogólne xD. Skasowałbym ''dla każdego'' z Magazyn dla...fanów japońskiej popkultury. Reszta jest ok:)))
[12] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
HΛЯPΛGŌN [*.152.131.161.dsl.dynamic.t-mobile.pl], 06.07.2011, 15:16:58, oceny: +6 -3
HΛЯPΛGŌN1. Brzydkie logo
2. Kiepska nazwa
3. Nieudane wzorowanie na Arigato
4. Recenzje anime i mang - brzmi to badziewnie
5. Czcionki byle jakie
6. Magazyn dla każdego fana japońskiej popkultury? Nie widać tego.
7. Ogólny bałagan.
[14] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Avi_ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.07.2011, 15:32:34, odpowiedź na #12, oceny: +1 -4
Avi_Popieram Harpagona.Badziewna podróbka Arigatou z wstretnym logiem.
Daleko wam, hoho.
Na pewno nie kupie.
[13] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Pasisia [*.bnet.pl], 06.07.2011, 15:18:16, oceny: +5 -1
PasisiaZnowu nowy magazyn?! o_o
Nie wyszłoby na to samo gdyby zwiększono ilość stron w "Otaku" albo "KYAA"? -.- Kto chce wydawać tyle kasy na kilka magazynów o bardzo podobnej treści x/
[15] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
HΛЯPΛGŌN [*.152.131.161.dsl.dynamic.t-mobile.pl], 06.07.2011, 15:44:30, odpowiedź na #13, oceny: +2 -4
HΛЯPΛGŌNWygra tylko jeden, reszta odpadnie. Rynek ich szybko sprowadzi na ziemię.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[44] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
biB [*.internetdsl.tpnet.pl], 07.07.2011, 00:18:53, odpowiedź na #17, oceny: +5 -0
biBolol, i zostanie tylko Kyaa.
[47] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2011, 00:54:31, odpowiedź na #44, oceny: +6 -0
Zostanie tylko Gość Niedzielny. Oczywiście Wybiórcza zniknie jeszcze przed magazynami dla zboczeńców.
[18] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Tai16 [*.205.46.248.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl], 06.07.2011, 16:13:47, oceny: +3 -3
Tai16Cieszę się, że jest kilka nowych magazynów widać, że jest na to popyt, że jest ich coraz więcej. Tak szczerze kupie pierwszy numer by zobaczyć czy się opłaca kolejne. Tak szczerze to okładka bardzo mi się spodobała.
[118] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
ŁukHistorii [*.dormar.net.pl], 09.07.2011, 12:18:16, odpowiedź na #18, oceny: +4 -0
Nie jesteś dostatecznie szczery.
[20] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Gotenks [*.tvkdiana.pl], 06.07.2011, 16:34:53, oceny: +6 -0
GotenksNie mam kasy na kolejne magazyny. Zostaję przy Arigato i Torii.
[23] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 06.07.2011, 17:21:55, odpowiedź na #20, oceny: +5 -8
SfierszczOtaku lepsze.
[24] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Dembol [*.net.autocom.pl], 06.07.2011, 17:32:34, odpowiedź na #23, oceny: +14 -1
DembolSłaby troll jest słaby.
[27] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
uluwatu [*.adsl.inetia.pl], 06.07.2011, 19:12:00, odpowiedź na #24, oceny: +4 -3
To chujowy troll. Sam się tak przedstawił kilka komentarzy wyżej.
[35] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Dembol [*.net.autocom.pl], 06.07.2011, 21:54:32, odpowiedź na #27, oceny: +2 -0
DembolZauważyłem, ale biorę pod uwagę, że mogą to czytać dzieci. Pomyślcie o ich niewinnych umysłach.
[42] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 06.07.2011, 23:12:52, odpowiedź na #35, oceny: +1 -3
SfierszczTylko zauwaz, że targetem otaku właśnie są dzieci. Widzą tam serie, które znają, dostają fajne plakaciki i nie mają jeszcze pojęcia o estetyce - więc dla nich jest to magazyn idealny.
[43] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
uluwatu [*.ip.netia.com.pl], 06.07.2011, 23:23:27, odpowiedź na #42, oceny: +1 -2
Zauważ, że targetem (cóż za modne słowo) wypowiedzi Dembola byłeś ty.
[48] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2011, 00:58:00, odpowiedź na #27, oceny: +1 -0
Trololował. Nie zauważyłeś?
[25] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
theorist_pl [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.07.2011, 18:05:49, oceny: +1 -0
theorist_plCzęść o figurkach wydaje sie nowa i świeża (i najbardziej interesująca imo). Czyżby współpraca z figurkowem i mikanboxem?
[36] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 06.07.2011, 22:04:23, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
lady_magmaraczej z pantsu...dostałam od nich w spamei info o magazynie
[28] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Shippo~ [*.multimo.pl], 06.07.2011, 19:48:32, oceny: +2 -0
Shippo~"- Recenzje Anime i Mang
- Recenzja Ao no Exorcist - nowość o Szatańskim egzorcyście
- Gundam 00 film kinowy: A Wakening of the Trailblazer
- Manga High School of the Dead - informacje, recenzja nowej mangi od Waneko"

Dostaniemy recenzje anime i mang oraz AnE, Gundama i HSotD. To brzmi tak, jakby te trzy tytuły nie zaliczały się do tego grona.
News nie podoba mi się pod względem gramatycznym i interpunkcyjnym. Owszem, czepiam się, ale nie przestrzeganie takich podstawowych zasad interpunkcji jak stawianie przecinków przed "że" nie zachęca mnie do kupna magazynu, gdzie tekst stanowi większość.
Okładka taka sobie. Moim skromnym zdaniem chociaż pierwszy numer powinien mieć na niej coś... hm, mniej ecchi. Nie każdy lubi ten gatunek, a pozycja naszej różowowłosej wskazuje, że chętnie pokazałaby co ma pod stanikiem, a to może być odpychające.
I takie pytanko: dlaczego na górze strony Akiby pisze: "AKIBA, magazyn dla każdego fana popkultury", natomiast na okładce jest to "AKIBA, magazyn dla każdego fana japońskiej popkultury? Czy jest to efekt zamierzony?
[29] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Pazuzu [*.205.80.227.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl], 06.07.2011, 20:13:35, oceny: +0 -0
PazuzuNiech przetrwają najlepsi.
A tak poważniej - więcej tytułów - większa konkurencja - konieczność podnoszenia jakości (oby!)
[38] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Filik [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.07.2011, 22:51:18, odpowiedź na #29, oceny: +1 -0
FilikObawiam się, że na naszym poletku jest to dosyć optymistyczne podejście i prędzej zaobserwujemy obniżanie jakości. :P
[30] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
k [95.108.95.*], 06.07.2011, 20:17:30, oceny: +8 -0
kPatrząc na okładki magazynów z taką tematyką to mam wrażenie, że mówią one sobą "japońska popkultura nie może się pochwalić niczym innym niż cyckami".
[31] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Vulcan [*.play-internet.pl], 06.07.2011, 21:06:14, odpowiedź na #30, oceny: +2 -0
VulcanOj tam, oj tam:]

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[33] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Mianda [*.adsl.inetia.pl], 06.07.2011, 21:33:40, odpowiedź na #30, oceny: +5 -0
MiandaNie tylko cyckami.

Za miesiąc będą tentacle.
[34] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
k [95.108.95.*], 06.07.2011, 21:37:40, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
kCzyli za dwa małe dziewczynki i tentacle?
[37] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 06.07.2011, 22:05:43, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
lady_magmatentacle...nie widziałam tego na okładce a slodkei loli nagie dziewczynki lub w sexi pozach notorycznie
[40] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 06.07.2011, 22:54:12, odpowiedź na #37, oceny: +1 -3
Na żadnej okładce polskiego magazynu nie było nigdy nagiej dziewczynki. Starszej również.
[45] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 07.07.2011, 00:26:11, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
lady_magmajestes w 100% pewien?
[46] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 07.07.2011, 00:45:28, odpowiedź na #45, oceny: +1 -2
Zamieść na ACP okładki z nagą dziewczynką loli żeby udowodnić, że się mylę.
[49] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2011, 01:00:47, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
Ahaha~

No tak, bo major Motoko to w końcu nie człowiek, więc masz rację : E Bo chyba ona się zalicza do "starszych również"?
[51] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 07.07.2011, 01:02:09, odpowiedź na #49, oceny: +0 -2
Była naga ? Ja miałem na myśli w sensie, że pokazują co najmniej piersi bez cenzury.
[52] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2011, 01:14:33, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
No była naga, było dobrze widać tyłek i pierś, nie pamiętam, czy z sutkiem, ale była golutka.
[53] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 07.07.2011, 01:21:15, odpowiedź na #52, oceny: +0 -2
Zapewne mówisz o takiej jednej okładce Kawaii, ale nie o czymś takim pisałem.
[55] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2011, 01:28:12, odpowiedź na #53, oceny: +2 -1
Widzę, że się zrozumieliśmy, aczkolwiek fakt - nie sprecyzowałem, o czym piszę. To zapewne dlatego, że światek mangowej prasy dla mnie skończył się kilka lat temu.
[56] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 07.07.2011, 01:30:00, odpowiedź na #55, oceny: +1 -2
SfierszczWidząc 'światek' uśmiechnąłem się. Chwilka, zaraz dostaniesz plusa.
[66] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 07.07.2011, 13:13:06, odpowiedź na #53, oceny: +0 -0
lady_magmaJakby to powiedzieć moje granice nagosci trochę się róznia od twoich jesli komus widac majtki lub prawie cały biust( tak biust u kogos co dałbys jej z 10-12 lat).
Pomijam,że moje upodobania odbiegaja od tego co wydają teraz więc okładek nie mam
[39] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Filik [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.07.2011, 22:53:25, oceny: +2 -0
FilikCiekawi mnie ta recenzja Ao no Exorcist, skoro ani anime ani manga nie zakończyły się jeszcze... ale może redakcja wie o czymś o czym my jeszcze nie wiemy i słusznie wyróżniła ten tytuł, bo recenzja nie dotyczy ani anime ani mangi, a... czegoś o tym tytule.
[41] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
dopplerganger [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 06.07.2011, 23:12:00, oceny: +0 -0
dopplergangerTylko dlaczego znowu ecchi na okładce...? Rodzina mi żyć nie da, znowu będzie 'po co kupujesz japońskie porno' -,-
[50] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2011, 01:01:38, odpowiedź na #41, oceny: +2 -0
Będzie drama, czuję to w okładce.
[54] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 07.07.2011, 01:28:06, odpowiedź na #50, oceny: +1 -0
SfierszczOdwieczny problem 'synek, weź dorośnij i skończ oglądać bajeczki'.
[57] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2011, 01:30:59, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
U kogo problem, u tego problem. Ja go nigdy nie miałem (może dlatego, że najpierw zacząłem czytać mangi, a potem oglądać pornobajki?).

Ale cóż, ta okładka i tak jest grzeczna. Bardzo grzeczna, aż dziw bierze, że w dobie postępu jeszcze nie ma na niej screenu z eroge. Kiedyś to jednak było bardziej kontrowersyjne, teraz... raczej stonowane.
[58] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 07.07.2011, 01:35:52, odpowiedź na #57, oceny: +1 -0
SfierszczAno, niektórzy mają rodziców rodzaju 'a mam wstać?' więc chińskie porno bajeczki mają swojakie negatywne odczucia u takich. U mnie raczej problemu nie było.
[59] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 07.07.2011, 01:44:43, odpowiedź na #58, oceny: +3 -5
Jak można nazywać anime (nawet żartobliwie) bajkami, pornobajkami lub chińskimi bajkami.

Anime to anime. Nawet słowo kreskówka jest obraźliwe dla prawdziwego fana anime.
[61] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Bert Raccoon [*.tktelekom.pl], 07.07.2011, 10:01:30, odpowiedź na #59, oceny: +2 -1
Bert RaccoonSłowo anime jest obraźliwe dla prawdziwego fana kreskówek.
[68] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 07.07.2011, 13:24:40, odpowiedź na #61, oceny: +1 -5
Fan kreskówek jest za głupi żeby oglądać anime.
[69] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Bert Raccoon [*.tktelekom.pl], 07.07.2011, 14:04:45, odpowiedź na #68, oceny: +5 -1
Bert RaccoonBiorąc pod uwagę że film animowany to film animowany to automatycznie wychodzi na to, że fan anime jest za głupi żeby oglądać anime.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[77] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2011, 17:55:01, odpowiedź na #71, oceny: +2 -1
Cytat miesiąca.
[63] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2011, 12:18:26, odpowiedź na #59, oceny: +0 -1
To tylko pokazuje, kto ma dystans do swojego hobby.
[67] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 07.07.2011, 13:24:10, odpowiedź na #63, oceny: +3 -1
Nie na tym polega dystans.Jeśli inni obrażają lub wyśmiewają anime powinieneś stanowczo reagować, a nie zgadzać się na to.

A jeśli sam wyśmiewasz anime to po prostu jesteś głupi więc tyczy się to każdej osoby co lubi używać określenia z rodzaju bajek, pornobajek itp.
[78] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2011, 17:59:10, odpowiedź na #67, oceny: +1 -1
A może ja Anime i Mangi nie lubię i dlatego je tak nazywam?

A może mam w głębokim poważaniu osoby, które nazywają moje hobby "chińskimi pornobajkami", a przywłaszczenie sobie ich głównego, obraźliwego hasła jest tylko ukazaniem, co sądzę o ich argumentach i jak bardzo poważnie do tych obraz podchodzę?

Przecież sami Japończycy tak robią. Gdy Chińczycy wydali serię obraźliwych obrazków antropomorfizujących Japonię do postaci tradycyjnej dla tamtego regionu postaci diablicy, to mieszkańcy kraju kwitnącej wiśni przerobili te karykatury na Moe. Chińczycy ostatecznie się poddali, bo co innego mogli zrobić?
[79] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 07.07.2011, 18:39:46, odpowiedź na #78, oceny: +3 -0
SfierszczMoe-tom-- gdzie!?
[81] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 07.07.2011, 19:09:32, odpowiedź na #78, oceny: +0 -2
Japończycy lubią parodiować co widać chociażby w specialach, które wypuszczają do anime jak również w niektórych seriach TV, ale nie tylko. A ja akurat większości parodii (bo Seitokai Yakuindomo było bardzo dobre) nienawidzę.

Owszem lubię podchodzić poważnie do anime (gdyż z emocjami) i nie lubię jak ktoś sobie żartuje z ogółu anime. Co innego jeśli dana osoba obejrzy konkretny tytuł i wtedy go krytykuje wypisując sensowne argumenty, a nie zasadzie "nie podoba mi się bo mi się nie podoba".
[82] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2011, 19:30:05, odpowiedź na #81, oceny: +3 -1
Ale czy ja napisałem, że nie lubię chińskich porno bajek, bo nie lubię chińskich pornobajek?

Nie sztuka lubić coś, co jest idealne, albo lubić coś i nie dostrzegać wad. Ja widzę wady anime jako elementu przemysłu rozrywkowego i je akceptuję.
[83] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 07.07.2011, 19:55:58, odpowiedź na #82, oceny: +2 -3
Ja też widzę wady anime, ale widzę również że nie ma nic lepszego na świecie jeśli chodzi o filmy/seriale animowane niż anime.

A wiadomo, że są wśród nich pozycje lepsze i gorsze.
[84] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2011, 21:34:24, odpowiedź na #83, oceny: +5 -2
Ruskie bajki są lepsze od większości anime.
[85] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 07.07.2011, 21:51:36, odpowiedź na #84, oceny: +0 -2
Głupi żart na twoim żałosnym poziomie.
[86] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2011, 22:01:57, odpowiedź na #85, oceny: +6 -1
Ja mówię poważne. radzieckie filmy animowane w wielu przypadkach miały grafikę na poziomie pełnometrażowych filmów Disneya, a dodatkowo baśniową, typową dla wschodnich Słowian fabułę.

Ograniczanie wybitnej animacji do samej Japonii to jak wycięcie poloniście części mózgu odpowiadającej za wiedzę matematyczną. Bez sensu i tylko szkodzi.
[87] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 07.07.2011, 23:49:29, odpowiedź na #86, oceny: +0 -4
Przecież filmy Disneya to brzydactwa graficzne (szczególnie jeśli chodzi o postacie).

Zresztą jeśli piszesz o jakichś ruskich animacjach to zamieść kilka kadrów bo inaczej trudno ciebie brać na poważnie.
[88] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.07.2011, 00:38:26, odpowiedź na #87, oceny: +4 -2
Brzydactwa graficzne, którymi inspirował się Tezuka.

Twoje poglądy świadczą tylko o Twoim ograniczeniu umysłowym w stosunku do postrzegania sztuki. Animacja w anime rzadko kiedy dorównuje poziomem "Królewnie Śnieżce". Nie mówiąc już o czymś takim, jak Lazy animation, które u Disneya po prostu nie istniało, a w anime występuje notorycznie. Również w animacji rosyjskiej jest podobnie jak u Disneya - znajdź mi tak płynnie i starannie animowane i narysowane zwierzęta w anime.

To, że ani u Disneya, ani w animacji rosyjskiej nie ma moeblobów z miejscem na reklamę między oczami, nie oznacza jeszcze, że ta animacja jest brzydka. Otwórz oczy, Twoja Waifu nie istnieje.
[89] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 08.07.2011, 03:04:43, odpowiedź na #88, oceny: +0 -4
Co ty bredzisz ? Twoje upośledzenie się powiększa.

Porównujesz taki chłam jak jakaś rosyjska, disneyowska czy inna obrzydliwa kreska do cudownych i przepięknych anime ?

Nawet najgorsze graficznie anime biją na głowę disneyowskie czy inne amerykańskie shity. O rosyjskim chłamie już nawet nie wspominając.

I tak poza tym nie ma czegoś takiego jak moebloby więc co ty za idiotyzmy wypisujesz.
[90] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Bert Raccoon [*.tktelekom.pl], 08.07.2011, 10:11:17, odpowiedź na #89, oceny: +1 -1
Bert RaccoonTo według mnie obrazek papieża bo beatyfikacji wygląda lepiej niż wszystkie anime razem wzięte - bo przecież jest cudowny i kolorowy. O i jak odwzorowuje rzeczywistość..
Troluje bo żyje, nie?
[93] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.07.2011, 11:57:11, odpowiedź na #89, oceny: +0 -1
A, Tom, mam CI jeszcze coś do pokazania, z dedykacją.
[91] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Bert Raccoon [*.tktelekom.pl], 08.07.2011, 10:30:01, odpowiedź na #87, oceny: +0 -2
Bert RaccoonTo za czasów rusi tworzyło się animacje?
W anime jeśli chodzi o postacie to ja mam problem z odróżnieniem ich. Ostatnimi czasy te nowe japońskie kreskówki są naprawdę ciężko strawne. Postacie ciężko odróżnić jedną od drugiej, podobne, są minimalne różnice w stroju, fryzurze, kolorze oczu. Oczywiście nie twierdzę, że we wszystkich serialach, ale brakuje tej oryginalności która istnieje w zachodniej animacji.
A chociażby taki Shin-chan to naprawdę wielkie dzieło sztuki.
[92] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.07.2011, 11:16:00, odpowiedź na #91, oceny: +0 -1
Wiesz, ciężko jest cały czas pisać "animacja sowiecka", bo takie hasło kojarzy się z utworami propagandowymi. Tymczasem Rosjanie stworzyli wiele adaptacji baśni własnych i baśni Andersena.

Tom, ja Ciebie nie wyzywam, zaś Ty swoim zachowaniem ukazujesz tylko swoje ograniczenie umysłowe, dokładnie takie samo, jak Twoje ukochane Waifu z wytrzeszczem oczu i wtórnym uwstecznieniem w rozwoju umysłowym.

Idź, oglądaj swoje cudowne i przepiękne waifu, które NIE ISTNIEJĄ, A ZACHWYCASZ SIĘ NIMI TAK, JAKBY BYŁY PRZYNAJMNIEJ GWIAZDAMI Z TELEWIZORA. A, tak, Ty żyjesz w tej rzeczywistości, więc to może być bardzo prawdopodobne, że masz problem z adaptacją do świata realnego.

Kurwa, idzie screencap, jak chuj.
[94] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Bert Raccoon [*.tktelekom.pl], 08.07.2011, 12:40:17, odpowiedź na #92, oceny: +0 -0
Bert RaccoonSojuzmultifilm za czasów ZSRR i swojej świetności naprawdę robił świetne animacje, ja oprócz "Ja ci pokażę!" chwale sobie bardzo serię "Maugli". Mało kto wie, ale została też zrobiona w Związku Radzieckim animowana wersja "Kubusia Puchatka" (3 odcinkowa).
[95] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.07.2011, 13:53:15, odpowiedź na #94, oceny: +0 -1
Tak, tym bardziej, gdyby porównać budżet filmów Disneya (o tych made in CCCP nawet nie wspomnę), a anime, to za takie same pieniądze Japończycy robią chłam, a Amerykanie zrobili sztukę.
[98] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 08.07.2011, 14:11:26, odpowiedź na #95, oceny: +0 -1
No i znowu kolejna porcja bzdur od ciebie.

Podaj przykłady chłamu japońskiego ?

A amerykanie to nawet nie wiedzą co to jest sztuka. Oglądałem sporo tych filmów Disneya i wszystkie były chłamem. Bo albo jakieś gadające zwierzęta albo płaskie i wstrętne postacie ludzkie. Zresztą dochodzą również zabawki, stworki czy inne shity.

W żadnej animacji zachodniej nie widziałem jeszcze ładnej dziewczyny. Oni po prostu mają inne podejście do tych spraw. Japończycy stawiają na urodę, subtelność, urok, zmysłowość, seksowność, a w animacjach zachodnich te cechy u dziewczyn nie istnieją, a to dlatego, że ograniczony zachód robi wszystko dla dzieci albo tak zwane produkcje rodzinne.
[99] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.07.2011, 14:40:22, odpowiedź na #98, oceny: +0 -2
>No i znowu kolejna porcja bzdur od ciebie.

>Podaj przykłady chłamu amerykańskiego ?

>A Japończycy to nawet nie wiedzą co to jest sztuka. Oglądałem sporo tych filmów anime i wszystkie były chłamem. Bo albo jakieś gadające zwierzęta albo płaskie i wstrętne postacie ludzkie. Zresztą dochodzą również zabawki, stworki czy inne shity.

>W żadnej animacji japońskiej nie widziałem jeszcze ładnej dziewczyny. Oni po prostu mają inne podejście do tych spraw. Amerykanie stawiają na urodę, subtelność, urok, zmysłowość, seksowność, a w animacjach azjatyckich te cechy u dziewczyn nie istnieją, a to dlatego, że ograniczony wschód robi wszystko dla dzieci albo tak zwane produkcje rodzinne.

FIX`d
Prove me wrong.
[101] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 08.07.2011, 14:41:37, odpowiedź na #99, oceny: +0 -0
Widzę, że brakuje ci argumentów trollu. :D
[103] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.07.2011, 14:58:48, odpowiedź na #101, oceny: +0 -1
Tak samo, jak tobie. Z resztą, operowanie pustosłowiem aż prosi się o trolowanie, nie uważasz?
[105] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
dopplerganger [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.07.2011, 16:04:24, odpowiedź na #98, oceny: +1 -0
dopplergangerPrzykład chłamu japońskiego? Akikan~
[97] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 08.07.2011, 14:06:00, odpowiedź na #92, oceny: +0 -1
Gwiazdy z telewizora to dno w porównaniu z dziewczętami z anime. To czy istnieją naprawdę nie ma znaczenia.

Zresztą nawet nie wiesz głuptasku co piszesz. Obrażasz jedynie anime i postacie.
[100] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.07.2011, 14:41:24, odpowiedź na #97, oceny: +1 -1
Taki właśnie miałem cel pisząc te słowa? Z resztą, jak mogę obrazić postaci, które nie istnieją? CO najwyżej mogę skrytykować, ale obrazić?
[102] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 08.07.2011, 14:42:40, odpowiedź na #100, oceny: +0 -1
Aż tak się słówek nie czepiaj. Ważne, że wiadomo o co chodzi.
[104] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.07.2011, 15:04:30, odpowiedź na #102, oceny: +0 -1
No wiadomo, skoro NIE WAŻNE, ŻE POSTACI Z ANIME NIE ISTNIEJĄ. I TAK SĄ PIĘKNE I WSPANIAŁE I DOSKONAŁE. Tylko nie istnieją, ale to nie wada w końcu, prawda?
[106] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 08.07.2011, 16:05:44, odpowiedź na #104, oceny: +1 -4
SfierszczNo, jakoś milionom polaków nie przeszkadza brak istnienia boga w wierze w niego.
[107] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.07.2011, 16:16:07, odpowiedź na #106, oceny: +1 -1
Słuszna uwaga, aczkolwiek co innego WIERZYĆ W COŚ, pokładać nadzieję etc, a co innego idealizować postaci, które nie istnieją na pewno i w żaden sposób nie mogą mieć wpływu na realny świat (kwestia istnienia/nieistnienia Boga jest nierozwiązalna, zaś moebloby nie istnieją i tyle).

Poza tym tom wyraźnie wypowiada się o swoich Waifu niczym o prawdziwych ludziach, których można obdarzyć uczuciem, a nie jak o bóstwach. Gdyby napisał, że jest Haruhiistą, to bym nawet go nie potępił, niech wierzy, w co chce. No, ale sory, traktowanie niedorozwiniętych umysłowo panienek z "dramatyczną przeszłością" jakby były prawdziwe?
[109] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 08.07.2011, 16:29:35, odpowiedź na #107, oceny: +0 -1
Niedorozwinięty umysłowo to raczej ty jesteś bo nic nie rozumiesz. Domyślam się jakie anime możesz mieć na myśli, ale tam nie było takich postaci. Zresztą coś takiego praktycznie w anime nie istnieje. Postacie są najczęściej zabawne i słodkie, a nie niedorozwinięte.

A co do Boga. W Polsce jest inny Bóg niż w Japonii. Zresztą w Japonii wierzą w wielu bogów i nie traktują tego tak poważnie jak chrześcijanie i kompletnie skretyniali muzułmanie/islamiści będący największą zarazą tego świata, którzy uwielbiają gnębić kobiety i traktować je jak podludzi (czyli muszą się podporządkować mężczyzną).

Zresztą nawet nie wiesz, które postacie w anime uwielbiam, a które nie. A nawet jeśli wiesz to nie wiesz za jakie cechy, a zachowujesz się jakbyś znał moje gusta.

Zresztą nie traktuję i nigdy nie traktowałem postaci w anime jakby były prawdziwe.

Poza tym pisałem ci, że nie ma czegoś takiego jak moebloby. Tylko idiota tak nazwie postacie z K-On.

A co do Haruhi to uwielbiam główną bohaterkę za jej charakter i wygląd. Ale być jakimś wyznawcą to żenada.
[111] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.07.2011, 18:52:57, odpowiedź na #109, oceny: +0 -0
Jeżeli licealistka zachowuje się jak uczennica podstawówki, to jest niedorozwinięta i tego nie podważysz. A jeżeli bawi Cię zachowanie osób chorych, bo uwstecznionych, to jesteś zwyczajnym bydlakiem. Ludziom chorym należy współczuć.

Poza tym, co ja mam zrozumieć? Walisz pustosłowiem na prawo i lewo myląc opinię z argumentami, a gdy ktoś napisze coś konkretnego, to nawet nie raczysz mu odpowiedzieć. Poza tym co chwila sam sobie zaprzeczasz, bo bez przerwy wyrażasz się o bohaterkach anime w sposób, jakby były co najmniej Twoimi koleżankami, a nie nierealnymi tworami scenarzystów, którzy z doświadczenia wiedzą, jak trafić w gusta osób Twojego pokroju i wywołać u nich podobne Tobie zachowania.

Przejrzyj na oczy.
[113] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 08.07.2011, 22:37:04, odpowiedź na #111, oceny: +0 -1
Podaj przykłady takich zachowań w anime ?

Wniosek jest taki, że ty jesteś bez wątpienia niedorozwinięty bo nie rozróżniasz żartów w anime i zabawnych postaci od chorób psychicznych. Czyli jesteś głąb.

Slova idź do jakiegoś psychiatry to on ci wyjaśni co to znaczy być niedorozwiniętym. Jesteś jak widzę na tyle głupi, że nie rozróżniasz czegoś takiego.

Ale zapewne nie jesteś jedyny bo już wielu idiotów zabawne, słodkie i sympatyczne postacie w anime tak nazwało.
[114] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.07.2011, 23:20:18, odpowiedź na #113, oceny: +1 -0
Pierwszy lepszy przykład - główna bohaterka K-on. Widać, że dziewczyna ma problem i to poważny. To wcale nie jest zabawne, że ona sobie nie radzi z otaczającym światem. To wcale nie są żarty, z takich rzeczy nie można żartować.
[115] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 08.07.2011, 23:25:16, odpowiedź na #114, oceny: +1 -2
SfierszczAle od k-ona sie śmieciu odpierdol
[116] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.07.2011, 23:57:05, odpowiedź na #115, oceny: +0 -0
No już, już. Hyouge Mono też za herbatę lubię.
[117] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 09.07.2011, 01:14:03, odpowiedź na #114, oceny: +0 -0
Wiesz jakbyś od wczoraj zaczął oglądać anime to mógłbym zrozumieć twoją opinię wynikającą z niewiedzy, ale inaczej uznaję to jedynie za głupią prowokację.

Główna bohaterka tego anime jest trochę nadpobudliwa i niezdarna, a takie cechy są bardzo częste. Zresztą zarazem jest miła, sympatyczna i słodka.
Hirasawa Yui
[119] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.07.2011, 13:51:18, odpowiedź na #117, oceny: +0 -0
Gdybym oglądał anime od niedawna, to zapewne bym w to uwierzył. Ale zważywszy na to, że jej młodsza siostra jest dojrzalsza... Sorki, to mówi samo przez się.
[120] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 09.07.2011, 14:53:41, odpowiedź na #119, oceny: +0 -0
No bo właśnie chodziło o kontrast pomiędzy nią, a jej siostrą, która co ciekawe jest młodsza od niej.

W anime bardzo często robią postacie moe i kawaii, a że jacyś idioci, którzy jeszcze uważają się za fanów anime nazywają je niedorozwiniętymi to inna sprawa.

Zresztą chociażby taka Nyuu z Elfen Lied. Też wielu głąbów, którzy nie lubili Elfen Lied obrażało tą postać.

A to po prostu chodziło o rozdwojenie osobowości. Po prostu ta jej druga osobowość wszystko zapomniała i stała się dziecinna lecz to był tylko efekt tymczasowy. Zresztą mroczny klimat w elfen lied bardzo mi się podobał.

Świetne na przykład były te sceny jak zmieniała się Nyuu osobowość w Lucy, a inni o tym nie wiedzieli.
[121] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
dopplerganger [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.07.2011, 15:16:25, odpowiedź na #120, oceny: +0 -0
dopplergangerDysocjacyjne zaburzenia tożsamości, mówi ci to coś?
Nie, zaraz. To tylko moe.
[122] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 09.07.2011, 15:26:28, odpowiedź na #121, oceny: +0 -0
To było anime i każda osoba, która dużo ich widziała zauważy podobne postacie i w innych produkcjach.

Chociażby w Hyakka Ryouran: Samurai Girls też była całkiem podobna dziewczyna o dwóch osobowościach.

Zresztą producenci nie robią w anime postaci niedorozwiniętych (więc żadne moe do takich nie należą), a jeśli jakiś kretyn tak je nazywa to inna sprawa.
[124] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.07.2011, 00:19:26, odpowiedź na #120, oceny: +1 -1
Nyuu dziecinna? Facet, ona zachowywała się jak skrzywdzone zwierzę, a nie jak dziecko. I to jest fakt - ta powstała po urazie osobowość była odzwierciedleniem jej prawdziwego ja - zaszczutej istoty, która z racji zagrożenia, jakie stanowiła, nie miała prawa istnieć.

I tak, twórcy nie tworzą upośledzonych postaci umyślnie. Po prostu, logicznie myśląc, takie zachowanie odstaje od normy w negatywnym sensie, więc coś jest nie tak. Niezdarność i nieporadność z pewnością nie są słodkie, to cechy negatywne. A to,że w innych anime sa takie postacie, to nie argument - widocznie tamte bohaterki także mają problem.
[112] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 08.07.2011, 22:22:52, odpowiedź na #107, oceny: +0 -1
SfierszczSorry, jeśli jakies anime miałoby 2000 lat to też by ludzie uznawali, że te moebloby istnieją, więc nie pierdol. Była sobie jakaś słaba książka fantastycznohistoryczna i jacyś debile w to wierzą.
[108] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 08.07.2011, 16:24:17, odpowiedź na #104, oceny: +0 -0
Są piękne z powodu wyglądu czyli kreski, a głównie jakości. Czym wyższa jakość wizualna tym będą ładniejsze.

A charaktery są różne. Głównie zależy do kogo dane anime jest adresowane.
[96] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 08.07.2011, 14:01:19, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
Przecież Shin-chan to graficzny gniot.

A w jakim anime postacie ciężko odróżnić ? Owszem chwilami są podobne, ale z odróżnieniem nie ma problemu.

Zresztą w anime nie brakuje oryginalności. Po prostu nie wiesz co oglądać. Oglądasz same podobne i lekkie anime więc się nie dziw.

Zależy kto jest odpowiedzialny za design postaci.
[62] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Tai16 [*.146.181.238.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl], 07.07.2011, 10:54:50, odpowiedź na #41, oceny: +1 -5
Tai16Ja tam nie marudzę bardzo lubię ecchi.
[75] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
biB [*.internetdsl.tpnet.pl], 07.07.2011, 17:28:14, odpowiedź na #62, oceny: +2 -1
biBAle kochany, ty masz tylko 13 lat!
[76] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 07.07.2011, 17:34:09, odpowiedź na #75, oceny: +4 -4
SfierszczJeśli 13-15latki mogą uwielbiać yaoi i się rajcować tym, po czym lizać z koleżankami na konwentach, to 13letni chłopcy moga się jarać ecchi.

Z czasem wyrośnie i zainteresuje się bara.

Przynajmniej taką mam nadzieję.
[80] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 07.07.2011, 18:57:08, odpowiedź na #62, oceny: +1 -3
No i dobrze. Jednak nie każde ecchi jest dobre.

Lepszy jest ten fanserwis gdzie pokazują coś więcej oprócz bielizny.

Ale najlepsze są ecchi albo bardzo zabawne albo takie z fabułą.

Najgorsze są ecchi nie będące ani jednym ani drugim.

Ale w obu przypadkach muszą być sympatyczne i nie irytujące postacie. Jak ten warunek nie będzie spełniony to anime jest gniotem.

Jednym z najlepszych anime ecchi jakie widziałem ostatnio było Motto To Love-Ru: Trouble. Dziewczyny miały normalnej wielkości piersi, były bardzo sympatyczne i dużo fanserwisu pokazywali (piersi bez cenzury itp).

Co prawda fabuły brak, ale za to bardzo zabawne i sympatyczne było.
Motto To Love-Ru: Trouble
[60] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
cloe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.07.2011, 02:05:32, oceny: +8 -0
Nie potrafię wykrzesać z siebie odrobiny szacunku dla ludzi, którzy tworzą pismo mające trafić na ogólnopolski rynek, którego znacząca częścią składową są recenzje, a którzy nie potrafią sklecić treści strony internetowej w poprawnej polszczyźnie.
[64] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Shippo~ [*.multimo.pl], 07.07.2011, 12:53:12, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
Shippo~Dobrze prawisz, również o tym pisałam. Oczywiście musimy poczekać, może wydawnictwo zainwestuje w porządnego korektora i już w samym magazynie nie będzie tylu błędów. Tak czy siak, zamierzam przejrzeć Akibę w Empiku, czy gdzie to tam trafi, wypada chociaż dać mu szansę. Jednak jeśli poziom polskiego będzie tam taki sam, jak na stronie, to dziękuję, nie chcę dostać ataku wściekłości.
[65] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Mianda [*.adsl.inetia.pl], 07.07.2011, 12:55:04, odpowiedź na #64, oceny: +1 -0
MiandaPodobno się chwalili, że teksty do magazynu przeszły podwójną korektę.

Ja tam jestem pozytywnie do tego projektu nastawiony i życzę im jak najlepiej. Przynajmniej nie są takimi *kaszel* jak Ohayo Team.
[73] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Shin_(Koper) [*.cable.net-inotel.pl], 07.07.2011, 15:02:41, odpowiedź na #65, oceny: +3 -1
Shin_(Koper)ja jestem neutralnie nastawiony do nowości, oczywiście pomijając "Ohayo" (na maksa negatywne odczucia mam), trzeba wspierać nasz rynek, a jak prawo rynku mówi przetrwają tylko najsilniejsi, zawsze jest szansa, że zdetronizują Arigato, Otaku i Tori, pożyjemy zobaczymy.
[74] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 07.07.2011, 15:53:37, odpowiedź na #73, oceny: +2 -0
SfierszczTori to trochę inna rzecz jest.
[123] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Dembol [*.net.autocom.pl], 09.07.2011, 22:42:41, odpowiedź na #73, oceny: +3 -0
DembolJak chcesz wspierać rynek to kupuj mangi, a nie jakieś gówna.
[70] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
Srutututu [*.dynamic.chello.pl], 07.07.2011, 14:15:02, oceny: +11 -0
Nie narzekajcie na okładkę, bo znowu się jakiś Pan Grafik zdenerwuje.
[110] Re: Magazyn "AKIBA" - okładka, konkurs i pre-ordery
utsui [*.play-internet.pl], 08.07.2011, 18:35:02, oceny: +0 -3
Fajnie ,że będzie nowy magazyn.Mam nadzieję ,że więcej będzie tam o kulturze Japoni , figurkach i cospley.
Powered by WashuOS