header imageheader imageheader image
{Rynek}
Marcowe premiery Studia JG
Autor: Naq, Data: 26.02.2011, 18:02:21, Źródło: Studio JG
NaqMarcowe premiery Studia JGJuż na początku marca do sklepów komiksowych oraz sieci salonów Empik trafi najnowszy numer magazynu „Otaku”. Tym razem postanowiliśmy dokładniej przyjrzeć się mandze „One Piece”, która została niedawno wydana na naszym rynku. Prócz tego, sprawdziliśmy czy druga seria „Kuroshitsuji” jest lepsza od pierwszej, mangowy „Zmierzch” dorównuje swojej książkowej wersji, „Onegai Teacher” wciąż śmieszy, a także czy bezimienny sprzedawca medykamentów sprawi, że zapomnimy o całym świecie, oglądając „Mononoke”. Zajmiemy się też kwestią cenzury w Kraju Kwitnącej Wiśni oraz grą „Bleach: The 3rd Phantom”. A na deser... pierwsza część artykułu „Bizony – zarys klasyfikacji”, w którym poznamy wszystkie typy bishōnenów, które przewijają się mangi i anime. 28. numer „Otaku” będzie kosztować tyle co zwykle, czyli 7,90 zł. Jego okładkę już od 7 lutego można zobaczyć na profilu magazynu Otaku w serwisie Facebook.

To jednak nie koniec nowości. W marcu ukaże się także pierwszy tom mangi „Tokyo Toy Box”, autorstwa Ozawy Takahiro i Seo Asako (kryjących się pod pseudonimem UME). Dwutomowa seria będzie publikowana w ramach kolekcji „Otaku 4 Boys”.

Akihabara, Tokio. Niewielka wytwórnia gier wideo - Studio G3, walczy o byt na okrutnym rynku. Jej dyrektor, idealistyczny, nieodpowiedzialny, wiecznie nieogolony Tenkawa Taiyō zrobi absolutnie wszystko, by stworzyć grę, która podbije serca ludzi.
Ōtemachi, Tokio. Odnosząca sukcesy w świecie biznesu karierowiczka Tsukiyama Hoshino przeżywa kryzys ambicji, gdy zostaje nagle przeniesiona do podupadającej wytwórni gier z zadaniem wydźwignięcia jej z problemów finansowych.
W to i tak niefortunne połączenie dwóch zupełnie różnych światów – żyjącego ideałami Taiyō i twardo stąpającej po ziemi Tsukiyamy, wdziera się firma będąca prawdziwą potęgą na rynku gamingowym, a wraz z nią – tajemniczy Sensui Izuru.
Tak zaczyna się gra, w której stawką jest istnienie Studia G3!
„Tokyo Toy Box” to precyzyjne ukazanie bezpardonowych realiów rynku gamingowego „od kuchni”, gdzie polem walki są komputery, a bronią – wyobraźnia.
Obowiązkowa pozycja dla każdego fana japońskich gier!


Jednocześnie informujemy, iż wydanie mangi „Figure Maker” zostaje przesunięte na czas nieokreślony. Niestety, autor mangi – Okada Matsuoka nie przedłużył umowy pozwalającej wydawnictwu Gentosha na publikacje i sprzedaż praw licencyjnych do jego komiksu. Tym samym, pomimo podpisanych umów przedwstępnych, zmuszeni byliśmy na wykreślenie go z naszych planów wydawniczych na pierwsze półrocze 2011 roku. Jeśli Okada Matsuoka postanowi na nowo podpisać umowę z wydawnictwem, na pewno jego manga ukaże się w Polsce.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 134 dodaj

[1] Re: Marcowe premiery Studia JG
makinatsu [*.ssp.dialog.net.pl], 26.02.2011, 18:15:48, oceny: +3 -2
makinatsuO, ten "Tokyo Toy Box" brzmi ciekawie. Na pewno kupię zarówno to jak i Otaku ^^
[4] Re: Marcowe premiery Studia JG
AKITA [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 18:49:07, odpowiedź na #1, oceny: +10 -1
Nie chcę być złośliwy ale po te 2 pozycje wybiorę się w kwietniu albo w maju, bo już mam dość bezskutecznego latania po sklepach w poszukiwaniu wydań JG gdy wydawnictwo powie: "już jest!"...

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[9] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 19:00:44, odpowiedź na #6, oceny: +19 -3
SfierszczW bogów ludzie też wciąż wierzą...
[17] Re: Marcowe premiery Studia JG
rip SolarBird SLD [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 19:10:10, odpowiedź na #6, oceny: +13 -3
rip SolarBird SLDwiarków chyba też nie, bo już ich nie ma.
[18] Re: Marcowe premiery Studia JG
AKITA [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 19:12:56, odpowiedź na #6, oceny: +12 -2
No bez jaj. Już nie róbcie z ludzi idiotów...
News z 4 października:
"Na dniach ukaże się trzeci tom „Axis Powers Hetalia” oraz 26. numer magazynu „Otaku”. Jeszcze w październiku do sieci salonów Empik trafią także dwie kolekcje wydawnicze: „Otaku 4 boys” oraz „Otaku 4 girls”. Wśród tytułów, które ukażą się w ramach nich znajdziecie one-shoty oraz krótkie serie liczące po 2-3 tomy. Mangi będą opakowane w folię i będą wzmocnione tekturowymi "pleckami" - ma to na celu polepszenie ich jakości na Empikowej półce (wszyscy wiemy jak jest w Empiku... tu się pogniecie, tu się naderwie i nikt tomiku nie kupi). Najprościej porównać obydwie kolekcje do sposobu w jaki w Empiku umieszczane są filmy IDG. W październiku do Empików trafią (znane już Wam ze sklepów komiksowych) pierwszy tom komedii ecchi „Boys of Summer” oraz shōnen-ai „Liberty Liberty”.

Listopad przyniesie nam 27 numer „Otaku” oraz prawdziwy rarytas dla fanów „Hetalii” – ponad 100-stronicowe kompendium „Otaku Max Hetalia”. Prócz tego Studio JG rozpocznie serię „Drug-on”, autorstwa Misaki Saitō.

(...)

Grudzień przyniesie dużo nowych tytułów. W ramach kolekcji „Otaku 4 boys” i „Otaku 4 girls” ukażą się dwa one-shoty: lekka komedia „Figure Maker” oraz shōnen-ai „Croquis” autorstwa Hinako Takanagi. Prócz tego, na sklepowych półkach pojawi się pierwszy tom „Tokyo Toy Box” oraz długo wyczekiwany drugi tom „StarCraft: Frontline”. Oczywiście nie zabraknie grudniowego numeru „Otaku” :)

(...)

Tak! Studio JG zamierza wydać „Kuroshitsuji”!!!"
[19] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 19:14:39, odpowiedź na #18, oceny: +8 -1
Sfierszcz'No to będziesz miał problem z nabyciem Otaku bo w kwietniu będzie następny numer.'

To może o taki numer mu chodziło...
[32] Re: Marcowe premiery Studia JG
Fxdium [*.dormar.net.pl], 26.02.2011, 19:39:29, odpowiedź na #18, oceny: +14 -0
Tutaj jest link do newsa

Nie napisali że wydadzą. Napisali że ZAMIERZAJĄ wydać, oraz że na tomik MUSIMY POCZEKAĆ. Założyli nawet grupę na facebooku, a na niej widać pytania i spam.

Hurrrr. Mieli zamiar. Manipulacja rodem z Ministerstwa Prawdy. Zwiększyliśmy racje czekolady.
[20] Re: Marcowe premiery Studia JG
Fxdium [*.dormar.net.pl], 26.02.2011, 19:17:33, odpowiedź na #6, oceny: +10 -1
Czy mi się wydaje czy obiecaliście że Otaku będzie miesięcznikiem? Widzę że wydaliście w 2010 tylko 6 numerów, więc średnio jeden na dwa miechy. Jeśli faktycznie obiecaliście że będzie miesięcznikiem, to wasz plan publikacji ch* strzelił. Jak pozostałą część planu wypełniliście w zeszłym roku?
[21] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 19:18:18, odpowiedź na #20, oceny: +11 -1
SfierszczPosłanie Yanka na malediwy za pieniądze z podrób z yatta.pl
[43] Re: Marcowe premiery Studia JG
Fxdium [*.dormar.net.pl], 26.02.2011, 19:54:56, odpowiedź na #21, oceny: +6 -2
Nie, za pieniądze z podrób na yatta.pl Yanek może siedzieć w klimatyzowanym biurze i sączyć malinową granitę... na pewno jest mu cudnie.
[71] Re: Marcowe premiery Studia JG
...... [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 20:25:25, odpowiedź na #20, oceny: +6 -0
"Czy mi się wydaje czy obiecaliście że Otaku będzie miesięcznikiem? Widzę że wydaliście w 2010 tylko 6 numerów, więc średnio jeden na dwa miechy. Jeśli faktycznie obiecaliście że będzie miesięcznikiem, to wasz plan publikacji ch* strzelił. Jak pozostałą część planu wypełniliście w zeszłym roku?"

Według moich obliczeń w 2010 wydali 5 numerów otaku czyli o 1 więcej niż Arigato, które jest kwartalnikiem.
[28] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sethus [*.bialapodlaska.vectranet.pl], 26.02.2011, 19:34:26, odpowiedź na #6, oceny: +14 -4
SethusPracuję w jednym z największych warszawskich empików i specjalnie przenoszę wszystkie numery OTAKU do działu z prasą dla kobiet. Więc będzie miał jeszcze większe problemy z nabyciem OTAKU w tym empiku.
[109] Re: Marcowe premiery Studia JG
sONY [*.unused.derbynet.waw.pl], 27.02.2011, 15:21:37, odpowiedź na #28, oceny: +3 -4
sONYLepiej się nie przyznawaj do takich rzeczy bo centrala też siedzi na ACP :P
[112] Re: Marcowe premiery Studia JG
Kris-kun [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.02.2011, 15:55:40, odpowiedź na #28, oceny: +0 -1
Ten przy galerii centrum? ;P a może przy Nowym Świecie?
[113] Re: Marcowe premiery Studia JG
HerpaDerpa [*.dormar.net.pl], 27.02.2011, 16:43:36, odpowiedź na #112, oceny: +5 -0
Protip: trollface
[134] Re: Marcowe premiery Studia JG
KRAZ [*.dynamic.gprs.plus.pl], 10.03.2011, 14:55:38, odpowiedź na #113, oceny: +1 -0
KRAZI w dodatku ma kawałek drogi do pracy:) Wszak mieszka w Białej Podlaskiej.
[29] Re: Marcowe premiery Studia JG
!!!!! [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 19:36:25, odpowiedź na #6, oceny: +1 -2
ajm gołing krejzi O_O
[46] Re: Marcowe premiery Studia JG
nijaki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 19:58:26, odpowiedź na #6, oceny: +13 -1
nijaki"No to będziesz miał problem z nabyciem Otaku bo w kwietniu będzie następny numer."
Czyli marcowy numer będzie w kwietniu - bo ten który teraz wchodzi chyba miał być w lutym?

"Co do Tokyo Toy Boxa to pod koniec maja wyjdzie kolejny tom więc też bym się sprężał."
Nawet jeśli wyjdzie pod koniec maja to do empików pewnie trafi tak jak większość waszych mang dopiero 1-2 miesiące po premierze, więc nie ma się co śpieszyć.

'Na poważnie: działamy sprawnie i wypełniamy nasz plan publikacji co do tygodnia."
To dlaczego pod kazdym newsem o planowanej premierze pojawiają sie prędzej czy poźniej komentarze typu: "dlaczego jeszcze nie ma?" ?
Proponuję, żebyście dali na swojej stronie zapowiedzi z datami premier w yatta i datami premier w empiku, skoro wydajecie zgodnie z planem nie powinno być do tego żadnych przeciwwskazań.

"Oczywiście niedowiarków nie przekonamy."
To czy wydajecie terminowo to nie jest kwestia wiary tylko faktów. Ludzie, którzy nie wierzą że zapowiedziany tytuł wyjdzie w terminie powołują się na Wasze dotychczasowe terminy wydań.
[51] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 20:02:01, odpowiedź na #46, oceny: +6 -0
SfierszczSmutne jest to, że ludzie latają za tym syfem dzień w dzień szukając po mieście. Żal mi ich. :(
[93] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 22:58:03, odpowiedź na #6, oceny: +9 -2
SfierszczEj ludzie nie minusujcie tak yanka bo jak biedak rano wstanie to zawału dostanie, że go nie lubią.
[106] Re: Marcowe premiery Studia JG
Spirit of Coach [*.tys6.1000lecie.pl], 27.02.2011, 11:52:16, odpowiedź na #93, oceny: +9 -0
Spirit of CoachSpox. Na stronie Otaku i tak napiszą, że to wina błędu w testach DeathNota, którego JG wydaje za miesiąc.
[2] Re: Marcowe premiery Studia JG
terendi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 18:37:03, oceny: +4 -3
Właśnie dziś wysłałem do acp newsa o następującej treści:

"StudioJG straciło prawa do wydania mangi "Figure Maker". Polski niedoszły wydawca tłumaczy taki obrót spraw nagłą zmianą decyzji autora, który ponoć zawiesił wydawanie tej mangi we wszystkich krajach europejskich oprócz Rosji. Sytuacja jest co najmniej dziwna, bo w japońskich wydawnictwach nie zdarza sie by to autor miał prawo rozwiązywać tego typu umowy, które zawierane są pomiędzy japońskim i polskim wydawcą. StudioJG na stronie otaku.pl napisało" "Sytuacja z FM jest na tyle niefajna, że mieliśmy prawie cały komiks gotowy". Pocieszającą wiadomością jest jednak zapowiedź wydawnictwa, że niewydanie "Figure Maker" spowoduje przyspieszenie wydania mangi "Tokyo Toy Box", która wedle słów wydawcy ma się ukazać na przełomie lutego i marca tego roku."

Rozumiem, że to co się ukazało to mój news po drobnych poprawkach.... :/
[5] Re: Marcowe premiery Studia JG
gaylover [78.159.115.*], 26.02.2011, 18:51:04, odpowiedź na #2, oceny: +4 -1
O mój boże! Ktoś ci ukradł achivement! "Sytuacja jest co najmniej dziwna, bo w japońskich wydawnictwach nie zdarza sie by to autor miał prawo rozwiązywać tego typu umowy, które zawierane są pomiędzy japońskim i polskim wydawcą" - cóż za specjalistyczna wiedza! Gratuluje tajemniczych koneksji
[8] Re: Marcowe premiery Studia JG
terendi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 19:00:37, odpowiedź na #5, oceny: +4 -1
Mogli to usunąć, ale wygląda na to, że newsy o StudioJG muszą być konsultowane przez redaktorów anime.com.pl ze StudioJG. Czyżby szczególna dbałość o dobre imię tej firmy wydawniczej?
A wiedzę na temat tego jak pracują japońscy rysownicy dla wydawnictw akurat mam, bo się tym interesowałem.
[10] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 19:02:12, odpowiedź na #8, oceny: +11 -0
SfierszczYanek musi w końcu dbać o to, żeby mu nastoletnie fanki nie przestały kupować pisemka.
[12] Re: Marcowe premiery Studia JG
Ginga Grishonen [*.satfilm.net.pl], 26.02.2011, 19:04:14, odpowiedź na #8, oceny: +4 -9
Ginga GrishonenJest powszechnie przyjętą praktyką, że w takich sytuacjach publikuje się oficjalne oświadczenie najbardziej zainteresowanych, nie zaś informacje z drugiej ręki, na dodatek opatrzone komentarzami. Przykro mi stary, ale nikt cię tu nie zna, dowodów na fachowość twojej wiedzy takoż brak, toteż nie dziw się, że twój news nie przeszedł.
[14] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 19:06:16, odpowiedź na #12, oceny: +11 -3
SfierszczNie znam Cię i nie wiem czy jesteś fachowcem. Proszę przestań komentować, gdyż to co piszesz może nie mieć podstaw.
[98] Re: Marcowe premiery Studia JG
Ino [*.kalisz.mm.pl], 27.02.2011, 01:51:37, odpowiedź na #14, oceny: +1 -3
Inoz Grisznakiem sie nei dyskutuje ;p on zawsze ma racje, nawet jak nie ma ;)
[108] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 27.02.2011, 13:27:07, odpowiedź na #98, oceny: +3 -4
SfierszczWłaśnie zobaczyłem jego zdjęcia, to jest kuc, ble.
[26] Re: Marcowe premiery Studia JG
terendi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 19:25:22, odpowiedź na #12, oceny: +12 -1
...i dlatego z newsa o tym, że JG nie wyda mangi zrobiliście reklamę tego wydawnictwa?
[27] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 19:27:27, odpowiedź na #26, oceny: +11 -1
SfierszczInaczej strzeliliby kulkę między oczy polskiemu rynkowi mangi i anime.
[69] Re: Marcowe premiery Studia JG
Lord Raven [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 20:23:19, odpowiedź na #2, oceny: +4 -0
Redakcja w pierwszej kolejności umieszcza newsy pochodzące z wydawnictwa, o ile wydawnictwo takowe prześle. Przykro mi.
[3] Re: Marcowe premiery Studia JG
Beelzebub [*.multimo.pl], 26.02.2011, 18:45:47, oceny: +1 -0
Pierwszy raz wasza propozycja mnie zainteresowała o.O
[11] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 19:03:03, odpowiedź na #3, oceny: +7 -2
SfierszczNie martw się, elementy hardkorowego yaoi na pewno będą.
[7] Re: Marcowe premiery Studia JG
rip SolarBird SLD [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 18:56:59, oceny: +8 -1
rip SolarBird SLDCo to jest rynek gamingowy? Jak coś takiego przeszło przez spellczekerów waszego pabliszera? I dlaczego nie gejmingowy? Czy to już dyskryminacja?
[13] Re: Marcowe premiery Studia JG
Ginga Grishonen [*.satfilm.net.pl], 26.02.2011, 19:05:07, odpowiedź na #7, oceny: +3 -6
Ginga GrishonenZa "gejmingowy" obraziłyby się pewnie lesbijki, one wszak też grają.
[16] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 19:07:24, odpowiedź na #13, oceny: +5 -0
SfierszczPo angielsku gay odnosi się do facetów jak i lesbijek, więc może gaymingowy?
[114] Re: Marcowe premiery Studia JG
Dembol [*.net.autocom.pl], 27.02.2011, 17:20:51, odpowiedź na #16, oceny: +6 -1
DembolCzy gejmingi = lemingi geje?
[15] Re: Marcowe premiery Studia JG
Fxdium [*.dormar.net.pl], 26.02.2011, 19:06:23, oceny: +21 -0
Pracuję w przemyśle programmingowym. Producinguję i architectuję software dla moich clients. Intersinguję się też w animé and mango komiks. Moim ulubionym magasinem jest otaku, choć iszju się rzadko szoł łup. Mam nadzieję że their new seria będzie grejt, ale jeśli znowu będą lejt, to garymuwałt.
[22] Re: Marcowe premiery Studia JG
Dairi [*.net.autocom.pl], 26.02.2011, 19:20:47, odpowiedź na #15, oceny: +15 -3
DairiTfoje oczy som hipnotajzin.
[25] Re: Marcowe premiery Studia JG
Fxdium [*.dormar.net.pl], 26.02.2011, 19:23:39, odpowiedź na #22, oceny: +12 -1
Oh bejbe ty so crazy. Chodź będziemy walking w świetle moona!
[23] Re: Marcowe premiery Studia JG
Spierek [*.koronowo.com.pl], 26.02.2011, 19:21:23, odpowiedź na #15, oceny: +8 -0
SpierekPracuję w przemyśle gamingowym, createuję moviesy z reviewsami dla moich viewersów i staram się playować jedną videogamę na weeka. Poza tym watchuję animę i comicksy, a co month czekam na nowy issue magazinu Otaku.
[24] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 19:23:17, odpowiedź na #23, oceny: +9 -1
SfierszczA likish komicksy w styloo mangah?
[30] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sanshikisumire [*.internetdsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 19:37:26, oceny: +5 -0
Sanshikisumirea ja się zastanawiam, dlaczego nie można dorwać Drug-ona w komikslandii (o Empikach nie wspominając, bo żal). może ja ślepa jestem, ale nie widziałam tego jeszcze, a ponoć wydaliście? D
[31] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 19:38:55, odpowiedź na #30, oceny: +10 -0
SfierszczSłowo klucz - ponoć.
[35] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sanshikisumire [*.internetdsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 19:43:12, odpowiedź na #31, oceny: +4 -0
Sanshikisumireno nie? a w Otaku pojawiła się nawet recenzja. tyle, że opisano w niej mangę-widmo, tu jest problem.
zastanawiam się poważnie, czy jak ją w końcu zobaczę, to powinnam ją kupić czy nie. i chyba stanie na tym, że nie.
[38] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 19:49:16, odpowiedź na #35, oceny: +8 -1
SfierszczBo Yanek chyba sam nie ogarnia co się dzieje wokół niego. Z jednej strony nie piraćcie, z drugiej recenzje niedostępnych anime, podróby wszelakiego rodzaju na yatta i inne hipokryzje. Ja bym mu nie ufał. Fu.
[42] Re: Marcowe premiery Studia JG
ToruńのShin [88.220.106.*], 26.02.2011, 19:54:07, odpowiedź na #38, oceny: +9 -0
dokładnie;
recenzja Fate/Stay Night-> minusy serii-> niedostępność w Polsce

więc how the hell recenzent je oglądał?!
[70] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 20:24:26, odpowiedź na #42, oceny: +6 -0
SfierszczW Japonii podczas emisji.
[74] Re: Marcowe premiery Studia JG
ToruńのShin [88.220.106.*], 26.02.2011, 20:28:59, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
no chyba
[76] Re: Marcowe premiery Studia JG
hokashi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 20:33:48, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
hokashiNo ale nie czepiajcie się tak! Przecież cały proceder odbył się zgodzie z prawem...xD
[96] Re: Marcowe premiery Studia JG
krytyczna lu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.02.2011, 00:54:43, odpowiedź na #76, oceny: +5 -2
a ja jak mam chandrę to sobie to czytam i zaraz mi weselej:

"O nas
STUDIO JG jest firmą wydawniczą, która rozpoczęła działalność w lipcu 2006 roku. Tuż po założeniu firmy, wprowadziliśmy na polski rynek magazyn „Otaku”, który przeznaczony jest dla miłośników japońskiej kultury i pop kultury (w tym: mangi, anime, muzyki oraz gier komputerowych). Obecnie, po ponad dwudziestu pięciu numerach, „Otaku” jest najlepiej sprzedającym się mangowym pismem w Polsce i ustala rynkowe trendy. Prócz wydawania ogólnopolskiego periodyku, Studio JG w czerwcu 2007 roku rozpoczęło wydawanie komiksów i mang, w postaci tomików oraz zeszytów. Do tej pory wydaliśmy ponad 30 tytułów, m.in. „Axis Powers Hetalia”, „Starcraft: Frontline”, „Drug-on” czy „Meago Saga”. Stale poszerzamy naszą ofertę tytułów wydając także artbooki utalentowanych artystów, takie jak „Antologia Polskiej Ilustracji Mangowej” oraz „Meago Saga: Essential”. Nakładem Studia JG ukazują się także pomoce naukowe do nauki języka japońskiego. Od października 2008 roku ukazuje się również magazyn „Otaku Max Manga” będący zbiorem komiksów polskich i zagranicznych twórców.
W chwili obecnej Studio JG stanowi najdynamiczniej rozwijające się wydawnictwo na polskim mangowym rynku. Prócz mang i komiksów polskich autorów („Meago Saga”, „Česary”, „Materia Dziwactwa”), nakładem Studia JG ukazały się także tytuły japońskie („Axis Powers Hetalia”, „Drug-on”, „Liberty Liberty”), zaś w ciągu najbliższych kilku lat wydawnictwo zamierza znacznie poszerzyć ofertę wydawniczą, również o komiksy koreańskie. "
[107] Re: Marcowe premiery Studia JG
Quithe [*.acn.waw.pl], 27.02.2011, 13:01:41, odpowiedź na #96, oceny: +6 -0
QuitheTeż mnie ten opis rozłożył na łopatki jakiś czas temu xD Dynamicznie daje ciała, żeby nie napisać dupy :P
[33] Re: Marcowe premiery Studia JG
Fxdium [*.dormar.net.pl], 26.02.2011, 19:41:41, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
[36] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sanshikisumire [*.internetdsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 19:44:04, odpowiedź na #33, oceny: +1 -0
Sanshikisumirewierz mi, byłam niedawno zobaczyć, czy jest nowe Arigato i nie widziałam tego na półce.
[61] Re: Marcowe premiery Studia JG
nijaki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 20:12:29, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
nijakiTo chyba tylko preorder, bo się spodziewają dostawy ale jeszcze nie mają produktu.
[64] Re: Marcowe premiery Studia JG
Shi~ [*.dynamic.chello.pl], 26.02.2011, 20:17:58, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
Shi~Drug-on jest w Komikslandii od wczoraj (25.02)
[66] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sanshikisumire [*.internetdsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 20:20:23, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
Sanshikisumireo, aż się przejdę i zobaczę na własne oczy~ :D
[68] Re: Marcowe premiery Studia JG
Shi~ [*.dynamic.chello.pl], 26.02.2011, 20:22:46, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
Shi~Na przyszłość, jeśli jest coś na stronie to i w sklepie, chyba że towar się wyczerpie i czekamy na dostawę. Na fejsie też jest zawsze info o nowościach w sklepie.
[87] Re: Marcowe premiery Studia JG
HerpaDerpa [*.dormar.net.pl], 26.02.2011, 21:41:05, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
Uwielbiam twojego avatara. (musiałem)
[89] Re: Marcowe premiery Studia JG
Shi~ [*.dynamic.chello.pl], 26.02.2011, 21:49:26, odpowiedź na #87, oceny: +0 -0
Shi~Haha xD Dzięki, też go lubię ^_^
[34] Re: Marcowe premiery Studia JG
Zyll666 [74.54.185.*], 26.02.2011, 19:42:51, oceny: +0 -0
Kolejny tytuł który mnie interesuje i którego nigdzie nie będę mógł kupić, yupi...
[39] Re: Marcowe premiery Studia JG
ToruńのShin [88.220.106.*], 26.02.2011, 19:50:56, odpowiedź na #34, oceny: +4 -0
no przecież masz super sklep internetowy yatta.pl! tam masz wszystko! Empik to przeżytek!
[40] Re: Marcowe premiery Studia JG
hokashi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 19:51:42, odpowiedź na #34, oceny: +6 -0
hokashitaaa... i przy okazji zapłacić najmniej 9,50 za przesyłkę (co jest ponad połową ceny samego komiksu) xD
[41] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 19:53:11, odpowiedź na #40, oceny: +15 -0
SfierszczI przy okazji kupić poduchę z obrazkiem znalezionym na necie i użytym bez zgody autora.
[44] Re: Marcowe premiery Studia JG
ToruńのShin [88.220.106.*], 26.02.2011, 19:55:06, odpowiedź na #41, oceny: +4 -1
albo wallscroll
[47] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 19:59:00, odpowiedź na #44, oceny: +8 -0
[50] Re: Marcowe premiery Studia JG
Fxdium [*.dormar.net.pl], 26.02.2011, 20:02:01, odpowiedź na #47, oceny: +5 -0
Ktoś poznaje te postacie?
[52] Re: Marcowe premiery Studia JG
Spierek [*.koronowo.com.pl], 26.02.2011, 20:03:35, odpowiedź na #50, oceny: +6 -0
SpierekNie mam pojęcia kto to jest, tak jak reszta ludzi z touhou.pl
[115] Re: Marcowe premiery Studia JG
Ceresia [*.dynamic.chello.pl], 27.02.2011, 17:27:24, odpowiedź na #50, oceny: +3 -1
CeresiaWydaje mi się, że ta dziewczynka w niebieskich włosach to Etoile z piosenki "Hoshikuzu no kawahimo" grupy Sound Horizon, dla nich specyficzne jest to, że ich piosenki opowiadają różne historie, które różnią się w zależności od albumu/singla. Co prawda na Zerochan i Danbooru podpisana jest jako Rein, jednak w tagach do obrazka jest podane słowo "ślepota" (盲目), co by świadczyło, że jednak jest to Etoile ^^"
Polskie tłumaczenie tej piosenki można znaleźć tu: sznurek.
[119] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 27.02.2011, 18:10:07, odpowiedź na #115, oceny: +1 -6
SfierszczNie zajarzyłaś dowcipu, wróć za 20 lat skarbie.
[120] Re: Marcowe premiery Studia JG
HerpaDerpa [*.dormar.net.pl], 27.02.2011, 18:36:03, odpowiedź na #119, oceny: +3 -0
Nie wiem o jakim dowcipie mówisz, poprawnie i rzetelnie odpowiada na moje pytanie.
[88] Re: Marcowe premiery Studia JG
HerpaDerpa [*.dormar.net.pl], 26.02.2011, 21:45:14, odpowiedź na #47, oceny: +5 -0
wg. danbooru to nie są postacie z Touhou Project
Gdyby tak było, byłby tag "touhou" i imiona, a tak nie jest.
[45] Re: Marcowe premiery Studia JG
hokashi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 19:56:57, odpowiedź na #41, oceny: +7 -1
hokashiCo racja to racja >_< Ale przecież będziemy mieć super poduchę, a prawa autorskie to przeżytek i można je olać. Co się kurwa będziemy przejmować...xD
[48] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 19:59:58, odpowiedź na #45, oceny: +6 -1
SfierszczNo, w końcu polski ryneczek poduchowofigurkowy musi być.
[54] Re: Marcowe premiery Studia JG
hokashi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 20:05:00, odpowiedź na #48, oceny: +3 -1
hokashiCo jak co ale mam takie wrażenie, że on rozwija się szybciej niż polski rynek mangowy (komiksowy). No cóż...;/
[57] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 20:08:23, odpowiedź na #54, oceny: +4 -1
SfierszczWolałbym jednak, żeby polski rynek komiksowy miał oryginalne, legalne pozycje. :)
[60] Re: Marcowe premiery Studia JG
hokashi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 20:12:03, odpowiedź na #57, oceny: +4 -0
hokashiTu się zgadzam. Ale myślę, że poważne wydawnictwa mają wszystko załatwione i wydają na legalu. Moim skromnym zdaniem za bardzo boją się o swoją dupę żeby coś kombinować na taką "większą" skalę ;)
[53] Re: Marcowe premiery Studia JG
Fxdium [*.dormar.net.pl], 26.02.2011, 20:03:39, odpowiedź na #34, oceny: +4 -0
[56] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sanshikisumire [*.internetdsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 20:07:08, odpowiedź na #53, oceny: +0 -1
Sanshikisumireteraz to nawet fanowskich komiksów nie zobaczymy ;_; jak ktoś chce wydać Kuroszita, to nie może się zajmować fankomiksem D8
[62] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 20:15:49, odpowiedź na #56, oceny: +4 -1
SfierszczTak ludzie gadają o tym Kuroshitsuji że az chyba ogarnę. Sciągnąć anime czy mangę? Ogółem lecę na butlerów więc może przeboleję.
[65] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sanshikisumire [*.internetdsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 20:19:23, odpowiedź na #62, oceny: +2 -1
Sanshikisumirenie wiem o czym tu gadać, osobiście nie przepadam za tą serią ;/ zobaczyłam facia w sukience - mówię więc nie. (choć kreska ładna)
[67] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 20:21:52, odpowiedź na #65, oceny: +4 -0
SfierszczFacio w sukience? O, to już powód do czytania.
[73] Re: Marcowe premiery Studia JG
hokashi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 20:28:45, odpowiedź na #67, oceny: +1 -1
hokashiKręcą Cię faceci w sukienkach O_o?
[75] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 20:33:04, odpowiedź na #73, oceny: +6 -1
SfierszczA Ciebie nie? Dziwak.
[77] Re: Marcowe premiery Studia JG
hokashi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 20:36:55, odpowiedź na #75, oceny: +1 -0
hokashiNo jak już coś to dziwaczka. A czy ja gdzieś napisałam, że mnie nie kręcą...:P
[78] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 20:39:25, odpowiedź na #77, oceny: +3 -0
SfierszczTo możemy się dobrać, zawsze chciałem sukienkę założyć.
[79] Re: Marcowe premiery Studia JG
hokashi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 20:42:29, odpowiedź na #78, oceny: +1 -0
hokashiNo to żeś mnie zagiął... xD No ale wiesz jak bardzo chcesz to ja mam do pożyczenia sukienkę studniówkową...;P
[82] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 20:56:27, odpowiedź na #79, oceny: +1 -0
SfierszczNo jeśli się zmieszczę to spoko.
[83] Re: Marcowe premiery Studia JG
hokashi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 20:59:25, odpowiedź na #82, oceny: +0 -0
hokashiNo na pewno będziesz w niej ślicznie wyglądał ;D
[91] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 21:57:32, odpowiedź na #83, oceny: +0 -2
SfierszczLepiej niż Ty. :>
[97] Re: Marcowe premiery Studia JG
Maziu [*.dynamic.chello.pl], 27.02.2011, 01:11:56, odpowiedź na #83, oceny: +1 -6
Maziui wlasnie to ciebie powinno nauczyc, ze z trollem sie nie dyskutuje na powaznie.

sad but true
[101] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 27.02.2011, 09:22:33, odpowiedź na #97, oceny: +7 -1
SfierszczTylko ja akurat teraz nie trolowałem.
[100] Re: Marcowe premiery Studia JG
paniczTsuki [*.095.c64.petrotel.pl], 27.02.2011, 01:58:25, odpowiedź na #62, oceny: +1 -2
paniczTsukipolecam mangę, aczkolwiek w 1 tomie jeszcze kreska jest średnia. w anime są wkurzające bezsensowne odcinki, chociaż nie.. anime też fajne D:
[103] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 27.02.2011, 10:59:01, odpowiedź na #100, oceny: +5 -0
SfierszczPrzeczytałem czter chaptery, kiedy to się robi ciekawe?
[37] Re: Marcowe premiery Studia JG
ToruńのShin [88.220.106.*], 26.02.2011, 19:47:20, oceny: +10 -0
kolejny news o Studiu JG - kolejna porcja śmiechu
[49] Re: Marcowe premiery Studia JG
nijaki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 20:01:05, odpowiedź na #37, oceny: +4 -2
nijakiZrób z tego demota.
[84] Re: Marcowe premiery Studia JG
Zyll666 [*.chelmnet.pl], 26.02.2011, 20:59:43, odpowiedź na #49, oceny: +4 -0
"Yanek może zaszkodzić" ?
[90] Re: Marcowe premiery Studia JG
ToruńのShin [88.220.106.*], 26.02.2011, 21:49:48, odpowiedź na #84, oceny: +0 -0
najwyraźniej
[55] Re: Marcowe premiery Studia JG
Olazu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 20:05:51, oceny: +7 -0
OlazuJa się tak w sumie chciałem zapytać - to co z tym "Starcraftem"?
[58] Re: Marcowe premiery Studia JG
ToruńのShin [88.220.106.*], 26.02.2011, 20:09:37, odpowiedź na #55, oceny: +1 -0
dołączam się do pytania
[59] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 26.02.2011, 20:11:17, odpowiedź na #58, oceny: +13 -1
Sfierszcz200 zeta w empiku, jeśli srasz kasą tak jak Yanek się poci, to możesz śmiało kupic.
[80] Re: Marcowe premiery Studia JG
CainSerafin [194.181.194.*], 26.02.2011, 20:44:42, odpowiedź na #55, oceny: +2 -0
CainSerafinTokyopop zażądał od wydawnictwa sporej kasy za licencję na kolejne dwa tomy, więc Studio JG zawiesiło ich wydanie na czas nieokreślony. Czwarty i ostatni tom na razie nie znajduje się nawet w planach wydawniczych.
[81] Re: Marcowe premiery Studia JG
!!!!! [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 20:48:28, odpowiedź na #80, oceny: +1 -0
Jakieś źródło informacji?
Dlaczego nie ma o tym żadnego newsa na stronie?
[86] Re: Marcowe premiery Studia JG
sun [*.dynamic.chello.pl], 26.02.2011, 21:07:50, odpowiedź na #81, oceny: +0 -0
Takie info było w jakiś komentach na stronach yanka.
[63] Re: Marcowe premiery Studia JG
nika [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 20:16:16, oceny: +5 -0
A co Kuroszem?
[72] Re: Marcowe premiery Studia JG
nijaki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 20:27:05, odpowiedź na #63, oceny: +2 -1
nijakiNo właśnie, jak tam z kuroszkiem?
[85] Re: Marcowe premiery Studia JG
CainSerafin [194.181.194.*], 26.02.2011, 21:00:38, oceny: +10 -0
CainSerafinDrama! Drama! Yeah!

A teraz serio. Studio JG ma tak ogromne opóźnienia wszystkich swoich tytułów z "Otaku" na czele, że osoby je prowadzące nie powinny się dziwić krytyce. Przerobienie swojego magazynu z kwartalnika na miesięcznik tylko po to by rocznie wydawać tylko siedem (2009 r.), lub sześć numerów (2010 r.) to spore nieporozumienie, podobnie jak przeróżne opóźnienia rożnych mang i "polskich mang". O cyrkach z "Figure maker", "Otaku max manga" i "Otaku max Hetalia" nie wspominając.

Z drugiej strony jednak wiążę ze Studiem JG spore nadzieje, tym bardziej udało mu się wydać kilka niezłych rzeczy. Gdyby tylko nie te wszystkie cholerne opóźnienia...
[92] Re: Marcowe premiery Studia JG
krytyczna lu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.02.2011, 22:20:44, oceny: +2 -0
Fajnie sprzedawać niewydaną książkę nie podając informacji że to preorder.... Pewnie będą to chcieli wstawić do zestawienia na luty.
[94] Re: Marcowe premiery Studia JG
nijaki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.02.2011, 00:36:49, oceny: +8 -0
nijaki"Tym razem postanowiliśmy dokładniej przyjrzeć się mandze „One Piece”, która została niedawno wydana na naszym rynku."
O tym już pisano w Arigato, ile można?

"Prócz tego, sprawdziliśmy czy druga seria „Kuroshitsuji” jest lepsza od pierwszej"
Na waszym miejscu bym tego nie robił, jeśli nie macie zamiaru wydać tej mangi to tylko rozdrażnicie ludzi.
[95] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 27.02.2011, 00:49:40, odpowiedź na #94, oceny: +10 -0
SfierszczSkąd oni mają tę drugą serię do recenzji?
[99] Re: Marcowe premiery Studia JG
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 27.02.2011, 01:53:50, oceny: +7 -2
Witamy nowe trolle jak i stare z nowymi ksywami.
[102] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 27.02.2011, 09:23:50, odpowiedź na #99, oceny: +3 -4
SfierszczWitamy idiotę, który tym trolom się daje.
[121] Re: Marcowe premiery Studia JG
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 27.02.2011, 19:43:34, odpowiedź na #102, oceny: +4 -4
Cóż tak chłodno i obcesowo? Matkę ci przeleciałem?
[122] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 27.02.2011, 19:55:10, odpowiedź na #121, oceny: +6 -6
SfierszczNie zdziwiłbym się, ostra z niej szmata.
[124] Re: Marcowe premiery Studia JG
Quithe [*.acn.waw.pl], 27.02.2011, 20:57:19, odpowiedź na #122, oceny: +4 -1
QuithePoziom acepa zaskakuje mnie wciąż tak samo, jak potrafią to Japończycy :P
[126] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 27.02.2011, 21:38:14, odpowiedź na #124, oceny: +3 -1
SfierszczMimo, że to brzmi trochę dziwnie, mam swoje powody by tak mówić. Przepraszam jeśli kogoś to uraziło. Serio.
[128] Re: Marcowe premiery Studia JG
Quithe [*.acn.waw.pl], 27.02.2011, 22:08:41, odpowiedź na #126, oceny: +0 -1
QuitheW to się nie wtrącam :) Chodzi mi ogólnie o pyskówki, a że jestem tu od niedawna, to pewnie jeszcze wiele przede mną :D
[127] Re: Marcowe premiery Studia JG
HerpaDerpa [*.dormar.net.pl], 27.02.2011, 22:02:04, odpowiedź na #124, oceny: +3 -0
Nie widzę w tym nic dziwnego. Ja np. nie obraziłbym się gdyby ktoś pojechał po moim ojcu lub szwagrze. Ba, nawet bym przyklasnął!
[125] Re: Marcowe premiery Studia JG
Zyll666 [*.dynamic.chello.pl], 27.02.2011, 21:31:04, odpowiedź na #122, oceny: +1 -2
Pierwszy raz na acepie ktoś zminusował komenta w dokładnie tym samym momencie co ja :P
[104] Re: Marcowe premiery Studia JG
hetardka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.02.2011, 11:13:11, oceny: +0 -0
"Jednocześnie informujemy, iż wydanie mangi „Figure Maker” zostaje przesunięte na czas nieokreślony. Niestety, autor mangi – Okada Matsuoka nie przedłużył umowy pozwalającej wydawnictwu Gentosha na publikacje i sprzedaż praw licencyjnych do jego komiksu. Tym samym, pomimo podpisanych umów przedwstępnych, zmuszeni byliśmy na wykreślenie go z naszych planów wydawniczych na pierwsze półrocze 2011 roku. Jeśli Okada Matsuoka postanowi na nowo podpisać umowę z wydawnictwem, na pewno jego manga ukaże się w Polsce."

Jak mieliście podpisaną umowę przedwstępną to nie będzie tak źle bo możecie zażądać odszkodowania. W końcu nad tym tomikiem koś zmarnował sporo czasu, a czas pracy kosztuje. Może nawet na tym odszkodowaniu zarobicie więcej niż na sprzedaży tomu - nie mówię tego złośliwie, ale odszkodowania w sprawach tego typu są zwykle wysokie, bo poszkodowany może udowodnić ze poniósł straty na kilku polach; nadszarpnięto dobre imię firmy, w czasie który poświecono na przygotowanie tomu firma mogła podjąć działalność, która przyniosłaby jej duże zyski, no i odszkodowanie z powodu nieuzyskana spodziewanych dochodów z tomu.
[105] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 27.02.2011, 11:37:47, odpowiedź na #104, oceny: +12 -3
Sfierszcz'nadszarpnięto dobre imię firmy'
'dobre imię firmy'
'dobre imię'
'dobre imię'
'Studio JG'

Że co proszę?
[111] Re: Marcowe premiery Studia JG
Krisiak [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.02.2011, 15:49:29, odpowiedź na #104, oceny: +1 -0
Jakby tak było naprawdę, to myślę żę dawno by tak zrobili...
Pewnie wydawca zażądał za dużo $$$.
Chociaż możliwe że naprawdę wydawca się wycofał, a Yanek nie chce się sądować, z tego w względu, że po takiej akcji raczej już od tego wydawcy NIGDY nic nie wydadzą, a nie wykluczone, że w przyszłości będą chcieli od niego coś wydać...
[110] Re: Marcowe premiery Studia JG
Krisiak [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.02.2011, 15:45:19, oceny: +5 -0
Powiem szczerze, studia JG już mam pomału dosyć, wiecznie jakieś opóźnienia... Począwszy od "miesięcznika" Otaku, który tak naprawdę ledwo jest dwu-miesięcznikiem, wiecznie przesuwane terminy wydania mang, ostatnio mało wychodzi mang fanowskich (chociaż to raczej zasługa naszych "pracowitych" artystów, co w tej sytuacji jest chyba mocno na rękę Yankowi = więcej czasu na "normalne" mangi), nie wspominam też o Otaku Max Manga i Max Hetalia (to pierwsze pewnie analogicznie do punktu powyższego=nie ma komu rysować, jakby materiał był, to by już dawno wydali...(a może się mylę?)).

W zasadzie jedyne co dobrze funkcjonuje to sklep Yatta, no ale co się dziwić, pewnie daje najwyższe przychody, to i najwięcej uwagi się mu poświęca... Moja rada - albo zatrudniamy więcej ludzi jeżeli nie dajemy sobie rady (co niestety może mieć wpływ na cenę mang, artykułów w sklepie, bo charytatywnie nikt chyba pracować nie będzie ;P, albo dostosowujemy liczbę projektów do naszych obecnych możliwości...
[116] Re: Marcowe premiery Studia JG
Ceresia [*.dynamic.chello.pl], 27.02.2011, 17:32:46, oceny: +9 -0
CeresiaA mnie ciekawi, czemu w kolekcji "Otaku 4 Girls" jak na razie to publikują tylko yaoi/shounen-ai. Nie chcę krytykować tego gatunku, ale jestem pewna, że nie wszystkie czytelniczki mang płci żeńskiej to yaoistki, więc mogliby też wydać jakieś shoujo~~
[117] Re: Marcowe premiery Studia JG
Sfierszcz [*.suwalki.vectranet.pl], 27.02.2011, 17:49:39, odpowiedź na #116, oceny: +4 -2
SfierszczYanek widać uważa inaczej.
[118] Re: Marcowe premiery Studia JG
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 27.02.2011, 18:00:39, odpowiedź na #117, oceny: +16 -1
PulpetMasterbo jako mała dziewczynka najbardziej lubi yaoi i snounen ai?
[130] Re: Marcowe premiery Studia JG
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 28.02.2011, 17:47:45, odpowiedź na #118, oceny: +3 -2
PulpetMastero kuria, ile plusikow O_o
[131] Re: Marcowe premiery Studia JG
Quithe [*.acn.waw.pl], 01.03.2011, 01:27:35, odpowiedź na #130, oceny: +2 -1
QuitheFakt, dziwne trochę, bo należałoby Yanka określić jako "sporą", a nie małą xD
[133] Re: Marcowe premiery Studia JG
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 02.03.2011, 19:58:18, odpowiedź na #131, oceny: +0 -0
PulpetMastermea culpa, juz zedytowac nie moge :
[123] Re: Marcowe premiery Studia JG
Shippo~ [*.multimo.pl], 27.02.2011, 20:29:20, oceny: +0 -0
Shippo~Hum hum. Otaku już na początku marca? Nie wierzę.
A Figure Maker zapowiadał się ciekawiej od Tokyo Toy Box, mimo, że jestem fanem jGames ;-;
[129] Re: Marcowe premiery Studia JG
Mimizu [*.ip.jarsat.pl], 28.02.2011, 07:54:04, oceny: +0 -0
MimizuManga o gamedevie? Damn, biorę.
[132] Re: Marcowe premiery Studia JG
Quithe [*.acn.waw.pl], 01.03.2011, 19:20:57, oceny: +0 -0
QuitheA tak bardziej pod temat - kupię tego TokyoToyBoxa. Wg Studia ma trafić do sklepu gildii akurat w czasie moich zakupów (podali początek kwietnia; oczywiście teoretyzujemy). A nuż im wyjdzie, a jak nie, pojadę wypiską :P
Powered by WashuOS