header imageheader imageheader image
{Rynek}
Plany Waneko - yaoi warning!
Autor: Radagajs, Data: 07.12.2003, 16:10:51, Źródło: Waneko
RadagajsPlany Waneko - yaoi warning!Na Christmas Nippon Show swoje plany dotyczące kolejnych tytułów w Mangamixie ujawniło Waneko: po zakończeniu serializowania Onizuki zostanie w nim umieszczony tytuł yaoi - "Seimaden" albo "Yami no Matsuei".

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Seimaden, Waneko, Yami no Matsuei.

Inne serwisy:

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 47 dodaj

[1] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 07.12.2003, 17:14:56, oceny: +0 -0
MesiasteCzłowieku, nie wiesz co piszesz.... Obydwa tytuły to zwyczajne shojo z PODTEKSTAMI SHOUNEN-AI
[2] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Akusia [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.12.2003, 17:17:22, oceny: +0 -0
AkusiaA nie wiecie czy waneko ma w planach wydac GTO? To jest swietna manga ...naprawde inna od tych wszystkich robotow i super mocy ktorych mamay od cholery :(
[16] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Icar [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.12.2003, 14:53:13, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
IcarNieeeeeeeeeeeeeee jestem załamany nawet mi nie przypominaj. Tak czejałem na tą mange a tu DUPA :((((((((((((((((((
[39] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
KYUU-SemeGIRL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.12.2003, 21:35:49, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
KYUU-SemeGIRLZGODZE SIE Z TOBĄ ICAR.Chciałabym równiez zobaczyć Onizuke w wersju mangowej choć tłumaczenie w mangamixie nie spodobało mi się.
[3] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
sakiko [*.kopernet.org], 07.12.2003, 17:38:02, oceny: +0 -0
sakikoshoujo z podekstami moze byc, ale czystego yaoi nie scierpie. Mam nadzieje, ze Waneko nigdy nie wpadnie na pomysl, aby wydac jakiegos ==;; to jest bleeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[4] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
ogi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.12.2003, 17:58:17, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
dla mnie moze byc o gejach . moze byc o lesbach :) mnoze byc o bisexualistach ,,,,,,niewazne jaki typ ,, wazne zeby dana manga byla dobra i miala przesłanie ...
[40] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
KYUU-SemeGIRL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.12.2003, 21:39:56, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
KYUU-SemeGIRLJEZELI CHODZI O YURI,YAOI....TO WYDAJE MI SIE ŻE WANEKO W TE TERENY NIE POWINNO SIE ZAPUSZCZAC,SĄ CI CO CHCĄ SIE POŚWIECIC TEMATYCE TEJ I NIECH TAK BĘDZIE A ONI NIECH ZAJMA SIE OBIETNICAMI JAKIE SKŁADAJĄ.MAM NADZIEJE ZE ICH TYTUŁY RÓWNIEŻ BEDA DOBRE. widze ze gustujesz w mniejszości seksualnych-^^Treśc jest wazna,zniose juz jakos kreske byle by było co przeczytac i wpadło w gust.
[38] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
KYUU-SemeGIRL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.12.2003, 20:44:20, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
KYUU-SemeGIRLJa tam nie mam nic do czystego yaoi gdyż jest cudowne!czasami człowiek gorszy sie z byle czego!Toż to czysta natura-nagie ciałka facetów,a co do tego co wyrabiaja z soba,jestem cholernie tolerancyjna osoba jesli o to chodzi i wybaczcie mi ci uprzedzeni do współczesnego i niewspółczesnego swiata.Ja kocham i nie ograniczam(okej są wyjatki których nie umie usprawiedliwić)WIĘC KOCHAJCIE!
[44] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
mahamayuri [*.jjs.pl], 18.12.2003, 10:37:15, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
Tu sie z Toba nie zgodze - nie ma nic starszego na tym swiecie niz wszelkiego rodzaju zboczenia. A na slowo "kochac" nalezy bardzo uwazac, w wiekszosci przypadkow to przerost formy nad trescia. Tez mi nowoczesnosc...
[46] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Ki Hatsu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.12.2003, 21:58:05, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
Ki HatsuNo ja tam mam mieszane uczucia do yaoi! Jakos nie bardzo podoba mi sie idea iz dwoch mezczyzn bawi sie nawzajem swoimi... ehm... jak by to tu ujac... siuskami :] Wiem ze to nie jest glowne przeslanie mang-yaoi ale sceny luzkowe chyba tam sie znajduja... Tak czy owak mam nadzieje ze Waneko nie bedzie wydawac tego rodzaju mang.
[5] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Lucrecia [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.12.2003, 18:32:35, oceny: +0 -0
Ekhem, szkoda tylko, że oba te tytuły to nie yaoi... No ale who cares! Zdecydowanie wolę shounen-ai od yaoi, a jak brakuje mi scen łóżkowych, to sciągam sobie z sieci jakieś doujinshi i tyle... ^____^ Kocham zarówno "Seimaden" (Laures-samaaaaa!), jak i "Yami no Matsuei" (Tsuzukiiiiiiii!) i mam nadzieję, że wreszcie będzie mi je dane przeczytać do końca..... A zatem: módlmyyy sięęę!
[6] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Gotenks [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.12.2003, 19:01:20, oceny: +0 -0
GotenksKurde juz sie wystraszylem, a tu wcale nie jest tak zle... no chyba, ze ktorys z tych tytulow wygra z GTO, wtedy dopiero sie wkurze... A tak oba tytuly sa dosc ciekawe...
[7] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
treepe [*.chello.pl], 07.12.2003, 19:06:15, oceny: +0 -0
treepeeee. no oile mi wiadomo to to nie jest yaoi no chyba że sie myle... :) Moim zdaniem na yaoi jeszcze za wcześnie w polsce (zwłaszcza po akcjach dragoem neszczęsnym)
[8] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
mihoshi [*.tkb.net.pl], 07.12.2003, 20:22:10, oceny: +0 -0
mihoshio nie.... wszystko tylko nie shonen ai i yaoi (juz patrzac w przyszłosc)... a moze by tak jakies yuri wydac? ;>
[9] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Kyosuke [*.nsm.pl], 07.12.2003, 23:13:46, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
Niech te tytuły puszczą mi to zwisa ale GTO musza wydać w tomikach :D Wkoncu Video Girl na która głosowałem wygrała i tak samo było z Love Hiną :D
[10] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Son_goku [*.pruszkow.sdi.tpnet.pl], 08.12.2003, 00:26:27, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
Son_gokuseimaden jest seria bardziej shojo - z bohaterami drugoplanowymi ktorzy maja zapedy na chlopcow:) to wszystko... a w yamiku praktycznie nic sie nie dzieje (teoretycznie moze razXD ) a w ostatnich tomach to juz w ogole (buuuuuuuu!) . osobiscie uwazam ze yamik przyjmie sie w 100% bo humor w mandze jest fajny a sama manga jest bardzo sympatyczna:) zainteresowanych tym tytolem zapraszam tiu : www.mangagedon.cjb.net z reszta seimadena tez tam znajdziecieXD a co do seimaden-san - tez fajny tytolik ale dla kogos kto lubi "BISZONENOWATA" kreske:)

moim zdaniem obie pozycje to dobry pomysl, i fan(i)ki zarowno bishonenow jak i shounen ai naciesza oczka ^_^ i nie ma co miec przeciwko shounen aiom, dopuki nie sa PWP (plot? what plotXD*innymi slowy hardcorowymi yaoiami^_^* ), i krzywe pyski bohaterow (al'a zetsuai@_@) nie raza w oczy X3 pozdrawiam XD
[11] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
id [*.pl], 08.12.2003, 06:50:18, oceny: +0 -0
idNieeeeee! Nieeeeeee! Za co?? Teraz to już chyba faceci w ogóle przestaną kupowac MangaMix. :d
[12] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Carrot [*.internetdsl.tpnet.pl], 08.12.2003, 07:10:08, oceny: +0 -0
CarrotBlagam zadnych yaoicow......czy waneko nie ma juz czego wydawac..teraz to juz chyba zaden facet mmixa nie kupi...nie mam nic przeciwko Yami'ku,ale mimo wszystko..czystych yaoicow nie strawie, jak cos takiego moze sie komukolwiek podobac;/..
[13] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 08.12.2003, 08:48:33, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
MesiasteA czy ktoś wspominał w planach wydawniczych o yaoi? Mowa tu o tytułach shojo z podtekstami [prosze czytać poprzednie komentarze z łaski swojej].

Poza tym jest to gatunek jak każdy inny, ma zarówno wielu zwolenników jak i przeciwników. Rzecz gustu co się komu podoba, trochę tolerancji [chociaż prosić o to w tym kraju to chyba za wiele]
.::Mesiaste::.
[19] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Icar [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.12.2003, 15:39:13, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
IcarNiestety nie dasz rady samej w naszym kraju nie ma szans na tolerancje z prostego powodu ludzie są zacofani i płytcy niestety :( Homofobia to straszna rzecz tyle nienawiści w ludziach :( i to z byle powodu jakby nie mieli się na kim wyrzyć :(
[25] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 09.12.2003, 02:17:28, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
MesiasteTolerancja zabijana przez kościół.....Czy Polska nadal jest w średniowieczu?
~~Mesiaste~~
[26] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
BaToU [*.navi.okay.pl], 09.12.2003, 09:16:56, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
BaToUZ drugiej strony są tacy jak Ty - zapewne gdybyś mogła zebrałabyś ludzi i z pochodniami ganiała za nietolerancyjnymi. Ogniem i mieczem tolerancję propagując. Nie rozumiem zupełnie co Tobie do tego że ktoś jest homofobem?
[27] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 09.12.2003, 13:28:06, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
MesiasteO_o...Tacy jak ja- to znaczy? Batou, ja raczej nie jestem człowiekiem, który siłą przekonuje innych do swoich przekonań [z tymi pochodniami to się szczerze uśmiałam ;], każdy ma własne zdanie i szanuję to. Jednak nie lubię gdy najeżdża się na zainteresowania innych, to nieco dziecinne, po prostu mi to nie pasuje, koniec kropka.
Jesteś homofobem? Proszę Cię bardzo, ale nie odnoś się z tym tak ostentacyjnie na zasadzie 'o, padło słowo yaoi, ble, strasznie, trzeba ubić w zarodku' Wszakze każdy ma jakieś zboczenie, mniejsze czy większe-bez znaczenia. Jeden lubi mangi o dwóch facetach, drugi hentaje z tentaklami, ot co.
[32] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.12.2003, 23:48:10, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
JoeMit jakoby kościół czepiał się mangi i anime jest równie niedorzeczny jak stereotyp tychże jako chińskich bajek porno. Jakieś śmieszne akcje prowadzone przez oszołomów pod płaszczykiem wiary bynajmniej nie stanowią oficjalnej doktryny kościoła.

Jeśli już mowa o oszołomach to wcale nie był bym taki pewien czy przypadkiem w naszym mangowym getcie ich procentowy odsetek nie jest wyższy niż wśród ludzi deklarujących się jako katolicy. Z przykładami najeżdzania na m&a spotykam się bardzo rzadko. A np. fani plujący nienawiścią i nietolerancją w reakacji na stwierdzenie, że filmy z Gojirą są cienkie jak guma w majtkach czy też choćby sugestię, że ich ukochani j-rockerzy wyglądają żałośnie to dla mnie niemal codzienność. IMO warto się nad tym zastanowić.

[33] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 10.12.2003, 00:08:28, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
MesiasteNiestety kościół czepia się mangi, ale nie w tak znacznym stopniu żeby można było się martwić. Chodzi mi raczej o katolickie wychowanie i jego następstwa. Nie chcę jednak tego tematu rozwijać, bo nie jest to odpowiednie miejsce na takie dyskusje.

Apropo-nasz mangowy światek pełen jest świrów, którzy tylko czyhają, żeby wydrapać sobie oczy nawzajem. Nikt już nie liczy się ze zdaniem innych. Pewnie, mozna dyskutować, ale nie wiercić komuś dziurę w mózgu i wpychać swoje idee? Zresztą, pisałam o tym już wyzej.
[36] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.12.2003, 14:23:14, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
JoeOd dawna korci mnie, żeby dla odmiany napisać coś o najeżdżaniu przez fanów mangi na kościół, bo póki co częściej spotykam się z podjazdami w tę stronę, a nie w przeciwną. Jeśli kiedyś pomysł zejdzie się z możliwościami wtedy będziemy mogli o tym podyskutować. Póki co dodam tylko, wśród wielu spraw, których kościół się czepia choć nie powinien akurat mangi nie ma. Nie ma papieskiej encykliki na ten temat, uchwały episkopatu ani nic takiego. Działania pojedynczych duchownych w żadnym wypadku nie są działaniami kościoła.
[42] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
michio [*.4.espol.com.pl], 15.12.2003, 11:41:34, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
michioTo domena nie tyle fanow mangi, co ludzi ktorzy weszli w okres mlodzienczego buntu (a niektorzy nie wyszli nawet po skonczeniu 20 lat). Fandom jest po prostu bardzo niedojrzaly i zadne szumne deklaracje tego nie zmienia.
[43] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Finfarin [*.tele2.pl], 16.12.2003, 11:43:19, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
FinfarinPierwotnym znaczeniem słowa tolerancja była nie akceptacja i afirmacja inności, ale powstrzymywanie się od agresjii w stosunku do niej. Nie jestem tolerancyjny w nowym tego słowa znaczeniu, jestem homofobem. Tyle, ze nazywanie kogoś pedałem, czy też akty nienawiści skierowane przeciwko gejom dowodzą prymitywizmu. Ja po prostu uważam to za nienaturalnei nieestetyczne. Ale wracjąc do mangi- nie cierpię yaoi i shounen-ai. Przed kupnem Mnagamiksu, o ile te magni tam się znajdą, przejrzę je i jeśli uznam, że zalecania się do młodych chłopców jest za dużo, to po postu zrezygnuję z zakupu. Nie warto wydawać pieniędzy na magazyn który w jednej trzeciej(zakladając, że będą dwie mangi normalne i shounen-ai) nie będzie przeze mnie czytany. I nie byłbym w tej materii wyjątkiem. Nawet tolerancyjny mężczyzna dziwnie by się czuł czytając takie historie.
[14] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Shiroi [213.216.79.*], 08.12.2003, 12:12:24, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
Spojrz na to z innej strony - ja nie lubie GTO (mam do tego prawo - prosze bez linczow), a nie marudze, bo rozumiem, ze komus moze sie ta manga podobac. MMixa kupuje ze wzgledu na inne tytuly (Doll, ParaKiss, Bezimienny kon). Nie podoba ci sie yaoi? Ok - nie czytaj. Ale nie odmiawiaj innym prawa do przeczytania tego tytulu. Takie zachowanie jest egoistyczne i infantylne.
[41] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
KYUU-SemeGIRL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.12.2003, 21:51:38, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
KYUU-SemeGIRLtoz to nie yaoi!rany ludzie ale wyolbrzymiacie cholewcia.dajcie pokój takim tekstom.mnie sie podoba yaoi i to "CZYSTE"tak samo jak yuri i inne tego gatunki,kto ci każe to ogladać?poza tym te historie nie raz sa zabawne chociazby KIZUNA której mam nadzieje uda sie wejśc na rynek polski czy chociażby FAKE.sa tytuły na prawde warte ujrzenia,kupują ci co chcą.schonen czy nie waneko niech zostawi mimo to takie tytuły i zajmie sie innymi gatunkami.saisha niech wydaje te tytuły.....
[15] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Dairi [*.comnet.krakow.pl], 08.12.2003, 13:31:21, oceny: +0 -0
DairiA potem może Yami w tomikach *_* ....pomarzyć każdy moze ;D
[17] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Icar [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.12.2003, 15:02:58, oceny: +0 -0
IcarHehehe no ani jeden z tych tytułów to nie yaoi ale spoko to pozostawie bez komentarza a jak wydadzą to i tak kupie bo kocham mangi i nie obchodzi mnie czy yaoi czy yuri poza tym trzeba w naszym kraju uczyc tolerancji bo homofobia to najgorsza rzecz pod słońcem :(
[18] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
treepe [*.chello.pl], 08.12.2003, 15:37:10, oceny: +0 -0
treepeMi szczerze wisi czy wydadzą czy nie... ale na tolerancję w stronę gejów i lesbijek raczej w polsce nie liczcie, polskie społeczeństwo było i jest wychowywane hmm po chrześcijańsku(kościół uważa związki homoseksualne za chorobę i co za tym idzie również ludzie tak uważają) (choć nie zawsze to wychodzi i u nie każdego..) Moje zdanie jest takie e ludzie nie zaakceptują gejów i innych i zobaczycie wydazą yaoi to sie tvn-y znowu odezwą i ludzie zaczną mówić " O! mangi to te chńskie komiksy o gejach i lezbach!!" moim zdaniem za wcześnie na to...
[20] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Ashia-chan [*.swic.dialup.inetia.pl], 08.12.2003, 17:33:43, oceny: +0 -0
Ashia-chanNYAAAAAAAAAAAAAA!!!! Po prostu supiii^_____^ Ashia była pewna, że za Yamisia i Seimaidenka weźmie siem Saisha, ale stało to pod znakiem zapytanka, w końcu tyo (jak rzekła Mesiaste-chan^.^) shoujo z podstekstami shounen-ai. A tu proszę! WANEKO^.^ Tylko mnie nurtuje pare pytanek... Co bedzie, jeśli obie serie pojawią się w MMixie i obie jednocześnie bedą uczestniczyć w ankiecie, o wydanie w tomikach... nyaaaaa... Nigdy w końcu nie wiadomo.. a dwie takie mnimusne manusi na polskim ryneczku to rarytasik jakich mało...
[21] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
anno-domini [*.tele2.pl], 08.12.2003, 19:43:21, oceny: +0 -0
No wkoncu. Koniec z siedzeniem w sieci po 12 godz żeby odszukać skanów Seimadena ( które niestety bardzo tródno znaleść) lub Yami no Matsuei ( Tsuzuki ^_^). Nareszcie będe mogła te tytuły kupić i w to w polskim wydaniu (jupi jupi :)nie bankrutująć przy tym ekscesie. Popieram, popieram ten pomysł, a jak się komus nie podoba to niech nie czyta, nikt go nie zmusza. Jakich wspaniałych czasów przyszło mi dożyć
[22] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Kira the Demon [*.walbrzych.dialog.net.pl], 08.12.2003, 21:02:00, oceny: +0 -0
Kira the DemonW końcu!!! Yami no Matsuei jest suuuper!!! Ubóstwiam tą mangę za jej super humor ( Tsuzuki - pies :P ) Jakby Waneko nas nią uraczyło byłabym w siódmym niebie... O.O :D
[23] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Pazuzu [*.chello.pl], 08.12.2003, 21:44:29, oceny: +0 -0
PazuzuYes! YES! YEEEES! Muraki-sana! Czy nikt nie kocha Murakiego? Nie? To dobrze, bo on jest mój! Tak przy okazji, ładne mi "podteksty" yaoi, nie wiem jak to jest z Seimadenie, ale w Yami to za mało powiedziane - proponuję przejrzeć tomiki 3 i 4, mamy wszystko, choć w niewielkiej ilości. Ale panowie, nie martwcie się, w MM wydadzą i tak tylko pierwszy epizod, a tam nic się nie dzieje... Prawie :D.
[24] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 09.12.2003, 02:13:37, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
MesiasteKochanie ^^;; Nie będąc złośliwym TO SĄ PODTEKSTY [w porównaniu z taką CJ Michalski O.o;;;]. Doprawdy, w Yami się nic nie dzieje takiego, zeby to odrazu ogłaszać mangą yaoi. Shounen-ai jest tam podkreślone, ale NIE JEST głównym wątkiem, a przecież o taki nam tutaj chodzi.
~~Mesiaste~~
[29] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Pazuzu [*.chello.pl], 09.12.2003, 18:05:45, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
PazuzuDobra, weźmy, że to tylko podteksty. Ale sorry, zobacz jeszcze raz tomik czwarty i odpowiedz mi na jedno pytanie - jak zareaguje przeciętny POLAK/A/ - duże litery użyte specjalnie - na to co tam się dzieje? Ksiądz, więcej udawany, a w tle związek homoseksualny - czy raczej na odwrót. Nie, dla "normalnego" obywatela tego kraju to nie będzie podtekst, tylko ostre porno i do tego obrazobórcze. Ale jestem dobrej myśli - niewielu normalnych czyta mangi i może przejdzie bez większego echa :D.
[30] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 09.12.2003, 21:07:16, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
MesiastePo pierwsze- Yami widziałam do 11-go tomu wszystkie więc jestem w temacie =3
Po drugie- Okej, tu mnie masz XD Nasze społeczeństwo po ujrzeniu 4-go tomu pewnie najchętniej skierowało by nas na terapie do psychologa i domagało się stworzenia jedenastego przykazania pt 'nie będziesz się plugawą mangą interesował inaczej spadnie na Ciebie gniew boży'...LOL.
Trzecie- miejmy nadzieje, ze ta manga trafi w odpowiednie łapki, a Waneko zadba o należyte oznakowanie.
~~Mesiaste~~
[28] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Ashia-chan [*.swic.dialup.inetia.pl], 09.12.2003, 16:03:54, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
Ashia-chanMURAKI RZĄDZIIII!!!! Muraki the besciakkkkkkk^__________^ Ashia go uwielbia... O____o' ty tesh... nyo cush.. bedziemy siem bic moja droga ;D Albo połaczymy nasze siły i wspólnie bedziemy szukać dla niego małych, biednych, płaczących uke ^.^
[31] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Dairi [*.comnet.krakow.pl], 09.12.2003, 22:44:55, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
DairiMałych, biednych, płaczących O_o myszki laboratoryjne?? :P
[34] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Son_goku [*.pruszkow.sdi.tpnet.pl], 10.12.2003, 10:08:20, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
Son_gokuou gad ale konwersacja zacietaXD zloty medal dla mesia w obronnie praw yaoi XD
no a now.... opinia spoleczna wazna rzecz jednak i yaoi znajdzie swoich odbiorcow (kazdy z nas jest zbokiem i moze sie deklarowac ze tam czegos nie kupi ale jak przyjdzie co do czego :>~~~ ...) ale don't worry, jak juz nabakuja tu wszyscy , obie serie to praktycznie shoujo z podtekstami, dzieki bogu bez slodkich panienek w szkolnych mundurkach (UBIC HILDE!) i z przewaga facetow... jesu.. to jak lody w goracy letni dzien
porownojac do tego ile shojo wydaja na rynku >_>

nie obruszajacie sie na sama nazwe SHOUNEN AI (bo yaoi tego nie nazwe X3 ) , wszystko co mangowe jest dobre, jak cos sie nie podoba to siedziec cicho, bo i tak manga ma juz dostatecznie wielu przeciwnikow zeby ich jeszcze sobie robic w gronie otaku, paranoja @_@ a seimaden i yamik nie maja super mega ostrych hardcorowych scen sexu (w ogole ich nie maja *sniff* ) zeby z gory nastawiac sie do tych serii zle... ja tez bym nie kupila mangi yuri ze "scenkami" ale jakby cos bylo ladnie narysowane, z sensowna fabola, czyli nie koniecznie spod znaku PWP to kto wie? ^_^
MURAKI IST MEINE! MEINE KLEINE MURAKI SEXUAL HARRASMENT DOCTOR XD hisoka for muraki-sensei *_*
[35] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Lucrecia [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.12.2003, 13:17:51, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
Nein!!! Das geht doch nicht! Tsuzuki-san ist der einzige Mann fur Muraki-sensei!!!!! Hehe, pod "ubić Hildę" podpisuję się całym sercem.
[37] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Son_goku [*.pruszkow.sdi.tpnet.pl], 10.12.2003, 16:11:48, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
Son_gokuyeeeeeeeees! tetei dla a-sama! i dla zadei-sama.... a to tetei uke pracujonce ... x3 nono... a hisoka? to wielkie uke, a tsu-chan takie seme/uke nie wiadomo ;) hisoka na prezydenta x3 pozatym murak juz zdazyl oznaczyc hisokeXD zostawil na nim nawet klatwe z tej okazji XD khehehehehe
[45] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
ktoś [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.12.2003, 16:41:40, oceny: +0 -0
Yuri, ja chcę Yuri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[47] Re: Plany Waneko - yaoi warning!
Falke [217.11.129.*], 05.01.2004, 12:57:57, oceny: +0 -0
Shonen - ai to mój ulubiony gatunek, podobnie jak czyste shonen (chyba jestem trochę nie tego, ale to chyba programowe, gdy człowiek zajmuje sie mangą) Wiadomość o elementach shoujo nieco mnie przeraziła, generalnie nie trawię tego gatunku. W każdym razie gratulacje dla Waneko za odwagę. Chyba pierwszy raz od nr 8 kupię Mangamixa.
Powered by WashuOS