header imageheader imageheader image
{Internet}
Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Autor: Szuvi, Data: 10.02.2008, 01:15:26
Pod nazwą Bring X JAPAN to Europe niedawno ruszył projekt, który ma na celu sprowadzenie X-Japan, kultowego już zespołu j-rockowego, do Europy. Inicjatywa polega na wysyłaniu listów do zespołu, które mają pokazać jak wielu fanów ma on w Europie i tym samym skłonić do przyjazdu na koncert lub najlepiej całą trasę. Szczegóły dotyczące całego pomysłu dostępne są na podanej wyżej stronie.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 91 dodaj

[1] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.02.2008, 01:13:41, oceny: +0 -0
GuileLolXD To prawie jak petycja do firmy w celu wydania portu gry, czy czegos innego w ten desen. Jak dla mnie bez sensu, albo przyjada, albo nie. Watpie, zeby te listy od fanow ich przekonaly. Biorac pod uwage, ze raczej malej ilosci osob bedzie sie chcialo takowy list wyslac...
[2] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Serafina [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.02.2008, 01:14:51, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
SerafinaHm, czy czasem trasy koncertowe nie są ustalane odgórnie przez odpowiednich i powołanych do tego ludzi? Nie przez sam zespół?
[4] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 10.02.2008, 08:10:21, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
TamikoTylko w tym "problem" że jakiś czas wstecz, Yoshiki zapytany o to czy X-Japan lub S.K.I.N. (zespół w skład którego wchodzi mi. Gackt i Miyavi) pojawi się kiedyś w Europie, powiedział że nie wyklucza pojawienia się któregoś z tych 2 zespołów u nas.

Sądzę że taka inicjatywa jest całkiem pomysłowa a wbrew pozorom fanów j-rocka w Europie jest sporo. Zawsze jest jakaś szansa na pozytywny wynik takiego działania.
[8] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Serafina [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.02.2008, 11:35:11, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
SerafinaJa tam myślę, że wylądują w tej Europie ;)
[3] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
harpagon [*.adsl.inetia.pl], 10.02.2008, 01:30:23, oceny: +0 -0
harpagonGówno zrobią.
[5] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
SAper111 [85.219.192.*], 10.02.2008, 08:24:44, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
SAper111Jak to mówią Nadzieje Umiera Ostatnia ;p Niech robią co chcą... :D
[6] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Szuvi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.02.2008, 10:46:31, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Tak się składa że bardzo podobny projekt zorganizowali Koreańczycy, którzy wysłali 6000 listów (projekt trwał ok. roku) i Yoshiki zgodził przyjechać się do Korei na koncert. Europejski projekt będzie trwał miesiąc wiec nie będzie aż tylu listów, ale członkowie zespołu na pewno dostrzegą inicjatywe więc kto wie...
[30] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
h4ku [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.02.2008, 22:12:22, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
h4kudo Korei to blisko mieli ^___^
[35] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
... [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.02.2008, 10:11:05, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
Zerg Rush, kekekeke
[7] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 10.02.2008, 11:23:32, oceny: +0 -0
AvantaRJeszcze sie moje marzenie spelni i pojde na koncert X'ow ;]

Kto by pomyslal - nadziei raczej juz nie mialem, bo skoro Hide nie zyje nie myslalem, ze znow sie zejda ;)
[9] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
linasakura [*.bazapartner.pl], 10.02.2008, 12:41:03, oceny: +0 -0
linasakura*___________________*
pomogę, a co!
[10] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
zergadis0 [*.eastwest.com.pl], 10.02.2008, 12:43:46, oceny: +0 -0
Ja raczej bym stawiał, że po tym jak ich I.V. zostało dodane do Piły 4, ich przyjazd do Europy jest tylko kwestią czasu :D. Za to zrobienie akcji, aby przyjechali do Polski - to by było niezłe :D.
[11] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
katsu [*.gdynia.mm.pl], 10.02.2008, 12:48:20, oceny: +0 -0
X-Japan rozpadł się jak jeszcze byłam dzieckiem. Tyle odemnie.
[70] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Katsuu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.02.2008, 19:05:08, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
KatsuuZespół został reaktywowany, jeśli nie wiesz >.
[12] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Dembol [*.net.autocom.pl], 10.02.2008, 13:29:18, oceny: +0 -0
DembolProponuję zrobić kontrakcję, która miałaby na celu wysłać ich na Księżyc. Bez możliwości powrotu.
[13] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 10.02.2008, 14:28:57, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
GrisznakPopieram.
[14] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.02.2008, 16:01:35, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
CrawleyTez jestem za :)
[20] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 10.02.2008, 19:17:04, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
AvantaRPodaj 1 powod?
[31] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 10.02.2008, 22:41:59, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
Prestiż.
Wystarczy? :P
[39] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 11.02.2008, 11:01:02, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
AvantaRSTFU :P
[64] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 12.02.2008, 16:32:09, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
Domyślisz się co ci powie wujek Staszek?...
[55] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.02.2008, 08:39:07, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
kpt. HarlockNo właśnie, może przedmówca rozwinie swoją wypowiedź...?
[49] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 12.02.2008, 00:34:27, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
AnonymousWystarczy do Polski i ich ukradna.
[15] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.02.2008, 16:06:40, oceny: +0 -0
CrawleyJak przyjada do PL, to pewnie beda supportowac Myslovitz, Come, Feel czy cos w ten desen. Ale fani beda rwac wlosy ^^
Jak juz ludzie chca sciagac japonski zespol do Europy, to moze zrobmy petycje zeby przyjechal Sabbat?
[16] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 10.02.2008, 16:30:04, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
GrisznakJeszcze by się okazało, że przyjechaliby jako support X'a. I byłoby radośnie, najpierw normalny koncert, wiara skacze i macha łbami a potem na scenę wychodzą gaje i wiara robi powtórkę z pamiętnego koncertu System of a Down przed Slayerem w Katowicach.
Tylko jakby to fani/ki Gakta zniosły....
[21] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 10.02.2008, 19:18:37, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
AvantaRAktualnie nie wiem kto wyglada bardziej gejowsko ... patrzac na fotki to chyba jednak Sabbat.
[22] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 10.02.2008, 19:20:38, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
AvantaRZa przyklad posluzmy sie ta fotka -> FOTKA ;]
[24] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 10.02.2008, 19:40:48, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
GrisznakO K..wa...Jakoś metal i Japonia nigdy do siebie nie pasowały. Manowar wyglądał z takim ekwipunkiem normalnie, ci - jak parada równości skrzyżowana z kiepskim cosplayem.
...ale przynajmniej muzykę grają zacną....
[26] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 10.02.2008, 19:49:51, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
AvantaRNo tos przyjebal przyklad - Manowar. Najbardziej gejowska kapela - no, ale jesli dla Ciebie to normalne, to nie ma co gadac ;)

A co do zacnej muzyki - to, ze X-Japan nie gra black/death/bukkake metalu i nie dre ryja o piekle i ruchaniu ciotki marysi na polanie ku czcci szatana nie znaczy, ze nie gra zacnej muzyki.
[28] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
XioN [*.c192.msk.pl], 10.02.2008, 19:52:25, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
XioNWokalista manowara jest gejem ;-)
[48] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 12.02.2008, 00:33:59, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
AnonymousGrisznak lubi przyjebac.

Avantar, czy ty sluchasz CHRISTIAN BLACK METALU?
[50] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2008, 01:23:04, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
RyujiZ pewnością woli NTBM! ;)
[52] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 12.02.2008, 02:54:45, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
AnonymousNon-Threatening Boys Magazine?
[71] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.02.2008, 19:29:28, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
RyujiNational Total Bitching Music! Lol! xD
[40] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.02.2008, 11:22:49, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
CrawleyCzemu Metal i Azja zbytnio do siebie nie pasuja?
[47] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 12.02.2008, 00:31:42, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
AnonymousA coz to panie za indianiny??
[56] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2008, 12:25:54, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
CrawleyPierwsze to ponoc black metal z Filipin. Drugie to Metalcore z Wietnamu ponoc spiewajacy o wojnie i wietnamskim sposobie zycia.
Na szczescie nigdy nie slyszalem.
[73] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 14.02.2008, 00:21:44, odpowiedź na #56, oceny: +0 -0
[79] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.02.2008, 18:06:22, odpowiedź na #73, oceny: +0 -0
RyujiFaktycznie, Kiss jest metalowy jak cholera. Taki rap metal artist ;D Po prostu no comments...
[59] Azjatycki metal
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.02.2008, 13:07:49, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
kpt. Harlock"Czemu Metal i Azja zbytnio do siebie nie pasuja?"

Tylko na dobrą sprawę takie kwiatki (jak ten pierwszy) znaleźć można w każdym kraju, niekoniecznie w Azji. Choć z drugiej strony fakt, black metal z Azji będzie zawsze jakiś inny/dziwny, głównie ze względów kulturowych. I sytuacji nie ratują świetne: Abigail, Sigh, Sabbat, Arkha Sva z Japonii, nienajgorszy również japoński Tyrabt i zupełnie przeciętne: Surrender Of Divinity z Filipin (choć lubię czytać wywiady z nimi), Chthonic z Tajwanu, Be Persecuted z Chin, czy Impiety z Singaputu, na których ostatnimi czasy jest trend w podziemiu (nie wiem dlaczego).

A czemu Azja i metal nie pasują do siebie? X na początku grał metal i to naprawdę solidnie. SEX MACHINEGUNS piłują ostro i równo ze świetnym brzmieniem i techniką. Napisałbym nawet, że maszingansi to jeden z lepszych metalowych zespołów jaki słyszałem.
[60] Re: Azjatycki metal
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.02.2008, 13:10:31, odpowiedź na #59, oceny: +0 -0
kpt. HarlockSorki, coś mieni mi się w oczach. Miało być: Tyrant, a Impiety są z Singapuru. przepracowany jestem @@"
[62] Re: Azjatycki metal
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2008, 14:00:46, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
CrawleyCo do black metalu... Coz, kazdy zespol spoza krajow Europy Polnocnej i krajow nadbaltyckich wzbudza we mnie mieszane uczucia. Mimo wszystko czarna sztoka to snieg, mroz i szatan :) No i Lasy Pomorza ^_^
[74] Re: Azjatycki metal
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 14.02.2008, 00:24:10, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
AnonymousA czeski black metal?
[76] Re: Azjatycki metal
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 14.02.2008, 07:18:26, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
kpt. HarlockNie przypominam sobie, żeby Czesi mieli jakieś zespoły BM, które zapadły w pamięć. Kiedyś popularny był Master's Hammer (śmieszny swoją drogą). Jest jeszcze Root, ale to dopiero jest prawdziwy gej metal. Już lepiej posłuchać Krabathor.
[77] Re: Azjatycki metal
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 14.02.2008, 13:02:40, odpowiedź na #76, oceny: +0 -0
AnonymousChodzilo mi wlasnie o smiesznosc :)
[80] Re: Azjatycki metal
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 14.02.2008, 22:28:57, odpowiedź na #77, oceny: +0 -0
A jest jakiś zespół black metalowy z czarnego lądu?
[81] Re: Azjatycki metal
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.02.2008, 20:29:38, odpowiedź na #80, oceny: +0 -0
CrawleyZ RPA jest Sanguinarius :)
[82] Re: Azjatycki metal
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.02.2008, 20:32:12, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
CrawleyMaja jeszcze Trollech (ktory jest smieszny). Enochian bodajze tez jest z Czech, ale od nich sama ich okladka mnie odrzuca ;P
Za to swietna kapela jest Umbrtka, ktora gra black metal z tematyka urbanistyczna (sami nazywaja to gray metal).
[83] Black metal z Czech
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 18.02.2008, 09:24:17, odpowiedź na #82, oceny: +0 -0
kpt. HarlockMnie obiła się o uszy nazwa Inferno. Sam nie zgłębiałem tematu tej kapeli.

"Za to swietna kapela jest Umbrtka, ktora gra black metal z tematyka urbanistyczna"
Widzę, że z black metalem mają baardzo duużo wspólnego =="

"(sami nazywaja to gray metal)"
To wszystko wyjaśnia :]
[84] Re: Black metal z Czech
Crawley [*.ds4-s.us.edu.pl], 18.02.2008, 11:54:39, odpowiedź na #83, oceny: +0 -0
CrawleyNa poziomie muzycznym jest to (a przynajmnie byl, bo slyszalem jeno starsze rzeczy) black. A ze nie spiewaja o szatanie... czy kazdy blackowy zespol musi o nim spiewac?
[85] Re: Black metal z Czech
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 18.02.2008, 11:56:21, odpowiedź na #84, oceny: +0 -0
kpt. HarlockCóż, nic na to nie poradzę. Taka jest istota gatunku.
[86] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 18.02.2008, 12:31:21, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
[87] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 18.02.2008, 12:38:38, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
kpt. HarlockLOL to ta z klipu Ancient do "Lilith's Embrace" :D
[88] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 18.02.2008, 13:06:37, odpowiedź na #87, oceny: +0 -0
AnonymousPotem sie upasla i przestala byc fotogeniczna ;)
[89] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 18.02.2008, 13:08:56, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
kpt. HarlockHeh, na tym teledysku zakończyłem przygodę z Ancient, więc nie wiedziałem.
[90] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 18.02.2008, 13:10:58, odpowiedź na #89, oceny: +0 -0
[46] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 12.02.2008, 00:30:59, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
AnonymousI co, nie maja predyspozycji? Przynajmniej nie musza sobie klat depilowac.
[37] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 11.02.2008, 10:23:12, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
TamikoGrisz: powiedz mi co ma Gackt do koncertów X-Japan :)?
[19] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
XioN [*.c192.msk.pl], 10.02.2008, 18:22:09, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
XioNSabbat na metalmanie! XD
[54] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.02.2008, 08:35:49, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
kpt. HarlockA coś masz przeciwko Sabbat? Pytam oczywiście o muzyke nie wygląd. Dla konesera black/thrashu Sabbat to kult.
[57] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2008, 12:28:31, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
CrawleyJakzebym ja mogl miec cos przeciw Sabbatowi? Oczywiscie, ze nie (i pisze to bez cienia ironii).
[61] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.02.2008, 13:15:40, odpowiedź na #57, oceny: +0 -0
kpt. HarlockKażdy może mieć coś przeciwko, tylko niech napisze konkretnie co. Bo jak widzę wysublimowany (a jakże:P) komentarz odnośnie zdjęcia, to "trochę" mało.
[63] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2008, 14:01:47, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
CrawleyWiem, ze kazdy moze miec cos przeciwko, ino ze ja na serio nie mam. Co wiecej, zalinkowalem Sabbat bo dla mnie jest najlepszym przykladem dobrego metalu z Japonii :)
[17] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Lord Raven [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.02.2008, 17:27:59, oceny: +0 -0
To nie da się ich kupić na Ebayu? :D
[18] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
moonlight_goddess [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.02.2008, 17:29:11, oceny: +0 -0
moonlight_goddessMySpace, fuj..
[23] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Sadakot [*.toya.net.pl], 10.02.2008, 19:27:58, oceny: +0 -0
SadakotX-Japan jeszcze istnieje? Myślałam, że sie oficjalnie rozeszli.
[25] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.02.2008, 19:46:45, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
GuileCiii! Bo popsujesz im cala zabawe;P
[27] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 10.02.2008, 19:50:28, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
AvantaRNiedawno wrocili. Utworu do Pily IV nie slyszala? :P

Guile - ju sak men :P
[32] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Guile [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.02.2008, 02:12:18, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
Guile;(
[34] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Sadakot [*.toya.net.pl], 11.02.2008, 08:16:05, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
Sadakotomfg... słyszałam i nawet pomyślałam, że brzmi znajomo, ale przecież x nie istnieje >_< właśnie byłam na wiki.... hmmm.... omoshiroi :)
[29] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.02.2008, 21:26:11, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
DreaM HunteR... no wiesz co! Tak byc w tyle ;}? Oficjalnie się zeszli i nawet w maju dadzą dwa koncerty w Tokyo Dome, ku czci hide ^^
[33] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Sadakot [*.toya.net.pl], 11.02.2008, 07:51:02, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
Sadakotbrakło kasy???
[38] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 11.02.2008, 11:00:39, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
AvantaRWiekszosc ludzi tak twierdzi. Tylko czy ja wiem, czy oni, az tak glodem przymierali ... nie wiem, nie znam sie. IMO po prostu chcieli znow grac. Moze im bardziej popularnosci niz kasy brakowalo.
[36] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 11.02.2008, 10:22:15, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
TamikoNo patrz: a ja mam informacje że kocerty mają odbyć się w marcu (:P). Od dziś rusza loteria międzynarodowa - jeśli już mówimy o zakupie biletów. Zatem każdy ma szansę tam pojechać (zakładając ze będzie mieć kasę na bilet do Tokyo xD).

"X JAPAN ATTACKS AGAIN 2008 I.V. ~Towards Destruction~," which will take place at the Tokyo Dome on March 28th and 30th.
[41] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.02.2008, 11:24:13, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
CrawleyPojazd na kase. Dali dupy i sie sprzedali :P
[42] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 11.02.2008, 17:10:15, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
TamikoZastanawiam się o kim mówisz? X-Japan czy fani? Póki co fani muszą dawać dupcię żeby mieć kasę na wylot. :P
[43] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
yuriś [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.02.2008, 20:36:32, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
z tego, co mi wiadomo X-Japan rozpadł się 10 lat temu, a o reaktywacji nie ma mowy
[44] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 11.02.2008, 20:41:18, odpowiedź na #43, oceny: +0 -0
TamikoTo może nowy singiel i dwa koncerty w marcu są fikcją albo co gorsza mówimy o innym X-Japan (lol)?
[65] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2008, 22:48:11, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
DreaM HunteRWidocznie ktoś sobie to wymyslił, tamiko XD lololo
[58] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Crawley [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2008, 12:29:55, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
CrawleyMowie o X-Japan. Jak juz nie mozemy grac dalej itp, to po cholere za pare lat reaktywacja? Ano po to, zeby troche kasiury do kieszeni wpadlo.
[68] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 13.02.2008, 09:10:42, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
kpt. HarlockNiby racja, ale życie zaskakuje. Pokazuje to reaktywacja takich zespołów jak Destruction czy Celtic Frost. Jak będzie z X JAPAN czas pokaże. Póki co jest dobrze :>
[72] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.02.2008, 19:32:12, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
RyujiAlbo jak Emperor reaktywowali się tylko na koncerty! ;P
[75] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 14.02.2008, 07:13:51, odpowiedź na #72, oceny: +0 -0
kpt. HarlockAkurat "reaktywacja" Emperor to kompletna pomyłka.
[78] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.02.2008, 18:03:36, odpowiedź na #75, oceny: +0 -0
RyujiNic mi nie mów ;>
[45] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.02.2008, 21:21:45, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
DreaM HunteRA mi sie zawsze marzec z majem myli @_@ Masz rację, pomyliłam się ^^'
Sorry za błędne info.
[51] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2008, 01:23:51, oceny: +0 -0
RyujiA niech przyjadą.
[53] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.02.2008, 08:33:27, oceny: +0 -0
kpt. HarlockPomysł dziecinny. Strata czasu, który można by w jakiś inny i sensowny sposób spożytkować. Yoshiki wie, że ma wielu fanów poza Japonią.

Nawiązujące do tego spamu powyżej, X JAPAN powróciło z utworem "I.V.". I to bardzo dobrym utworem. Zespół zagra dwa koncertu w marcu i nie słyszałem, żeby miały być one "ku czci hide ^^. Naprawdę czasem warto pomyslec zanim się coś napisze.

Ciekawe czy ktoś i kto zajmie się promocją X'a w Europie, kto zagra z nimi na drugiej gitarze i czy uda nagrać im się kolejne numery. Zobaczymy. Faktem jest, w Polsce to ten zespół mógłby supoortować Feel, Michała Wiśniewskiego, Bayer Full czy Dodę. Ale cóż... takie życie :]

Wracając do newsa, jak juz ktoś chce w czymś pomagać to niech wesprze (chociażby przez swój udział) media, które na przekór trendom, szarej polskiej rzeczywistości przed i po wyborach oraz wielu innym przeciwnościom od lat wspierają japońską muzykę :P
[66] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.02.2008, 22:50:01, odpowiedź na #53, oceny: +0 -0
DreaM HunteRHm. Wyobraź sobie, że pomyślałam i czytałam, że te koncerty SĄ ku pamięci hide... A napisałam wyżej, że pomyliłam maj z marcem, jeszcze jakiś problem?
[67] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 13.02.2008, 09:07:48, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
kpt. Harlock"Hm. Wyobraź sobie, że pomyślałam i czytałam, że te koncerty SĄ ku pamięci hide... "

Może podzielisz się źródłem tej informacji. Ja tutaj tego nie doczytałem. Fakt, mogłem nie dostrzec.
[69] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Emi-chan [*.4web.pl], 13.02.2008, 18:32:07, oceny: +0 -0
Emi-chanPrzejedli mi się ze 4 lata temu.

Ale mogę sie dopisać to wspomogę rozwrzeszczane ponaddwudziestolatki, które wciąż nie chcą dorosnąć.
[91] Re: Pomóż sprowadzić X-Japan do Europy
Layla [*.internetdsl.tpnet.pl], 19.02.2008, 10:49:33, oceny: +0 -0
LaylaMoja opinia jest taka - milo byłoby ich zobaczyć *__*
Ale mimo to uważam, że jest to trochę przegięcie. W końcu jaki MY mamy na to wpływ? I tak zrobią jak będą chcieli, albo jak będzie chciała odgórna władza.
Jednak nadzieja matką głupich, a mamusi słuchać trzeba.
List napiszę :P
Powered by WashuOS