header imageheader imageheader image
{Media}
Reportaż o mangowej Biblii
Autor: tomoe, Data: 13.04.2008, 14:04:37, Źródło: WPtv
tomoeReportaż o mangowej BibliiNa WPtv pojawił się reportaż o mangowej wersji Biblii autorstwa brytyjskiego rysownika imieniem Siku. Mangowa Biblia ukazała się w sprzedaży w zeszłym roku, o czym pisaliśmy tutaj. Zainteresowanych zachęcam do obejrzenia.

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 42 dodaj

[1] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.04.2008, 16:21:12, oceny: +0 -0
JoeCiekawa przeciwwaga dla artykułu z Naszego Dziennika.
[2] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 13.04.2008, 16:56:02, oceny: +0 -0
GlaniSiku mi sie chce xd A tak serio to milo bardzo ^^ Niech pani z dziennika sobie poczyta/obejrzy i zobaczy ze manga jest spoko :P
[3] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 13.04.2008, 17:16:15, oceny: +0 -0
GrisznakA teraz czekam na mangowy Koran autorstwa Kupy.
[7] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Origa [*.chello.pl], 13.04.2008, 18:11:30, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
OrigaLol, człowieku zabiłeś mnie ;-)
[10] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 13.04.2008, 18:28:35, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
GlaniTo Twoja stara napisze koran w wersji mangowej w oryginalnej wersji po hebrajsku a odcinek specjalny to bedzie rewelacyjna manga opowiadajaca o losach mlodego terrorysty samobojcy pod tytulem "Allah akbar"
[17] Re: Reportaż o mangowej Biblii
ssh [*.telpol.net.pl], 13.04.2008, 20:02:22, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
koran po hebrajsku, rotfl
[31] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 14.04.2008, 15:48:43, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
[41] Re: Reportaż o mangowej Biblii
ssh [*.telpol.net.pl], 15.04.2008, 22:36:26, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
ciekawi mnie czy zachodni brzeg o tym wie
[30] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 14.04.2008, 15:47:36, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
AnonymousJak juz, to Allahu.
[4] Re: Reportaż o mangowej Biblii
madame-dziwaczna [*.gal.pl], 13.04.2008, 17:46:37, oceny: +0 -0
madame-dziwacznaAj chętnie bym coś takiego poczytała na religii, zamiast rozległej mowy katechetki o nie wiadomo czym -.-' choć... przy takim stanie rzeczy przynajmniej mogę się wyspać.
[5] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Yen [*.adsl.inetia.pl], 13.04.2008, 17:58:04, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
YenReligia jest AFAIK nadobowiązkowa, spać będziesz na studiach :)
[8] Re: Reportaż o mangowej Biblii
madame-dziwaczna [*.gal.pl], 13.04.2008, 18:16:53, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
madame-dziwacznaNiestety, ale religia od tego roku wliczana jest do średniej -.-'
[9] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Yen [*.adsl.inetia.pl], 13.04.2008, 18:28:20, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
YenNiech żyje państwo wyznaniowe. I naturalnie państwowe świadectwa ukończenia szkoły z oceną z przedmiotu bez curriculum i nadzoru ministerstwa edukacji. Czekam, aż będziecie musieli zakładać chusty.
I księża się dziwią, że ta apostazja ostatnio taka "modna".
[11] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 13.04.2008, 18:29:45, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
Glanija tam leje na to wliczanie do sredniej - po prostu sie wypisalem z religi i tyle.
[12] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Yen [*.adsl.inetia.pl], 13.04.2008, 18:35:34, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
YenTak? Spójrz na komentarz [6]. Wszyscy mają 5 i 6.
A teraz prosta matematyka, załóżmy: masz 11 przedmiotów, 7xdb i 4xbdb = 4,36. Teraz dodaj celujący z 12-ego przedmiotu i masz 7xdb, 4xbdb i 1xcel = 4,5.
Jak to jest być wydupczonym od tyłu? Bo ja rozumiem, etyka w każdej szkole jest dostępna na zawołanie?
[13] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 13.04.2008, 18:41:08, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
GlaniWiesz nie bede chodzil na religie tylko dlatego zeby sobie sredniej nie popsuc :) Mam gleboko w zadzie takie cos :) Jestem gleboko niewierzacym dlatego nie bede marnowal godziny wbrew swoim przekonaniom :] Przykro mi. Z kosciola tez sie wypisalem zeby statystyki nie robic kosciolowi...
[15] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Yen [*.adsl.inetia.pl], 13.04.2008, 19:20:18, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
YenWiesz nie bede chodzil na religie tylko dlatego zeby sobie sredniej nie popsuc :)
Chwale asertywnej postawy. Czego was tam w szkole uczą, aby nie domagać się swoich racji?
[20] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 13.04.2008, 20:14:33, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
GlaniJak ktos siedzi cicho i robi wszystko co mu sie kaze to go chwala, dobre oceny i w ogole osoba jest kewl a jak ktos sie wylamie i sie jakos odroznia od innych / ma swoje wlasne zdanie i mowi je glosno to jest karany i gnebiony. U mnie w szkole tak jest ;/
[21] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Yen [*.adsl.inetia.pl], 13.04.2008, 20:36:23, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
YenCzy rzeczywiście żyjesz swoimi poglądami, czy tak po prostu wybrałeś, żeby było wygodniej?
Od czego masz rodziców, wychowawcę, dyrektora, radnych w mieście, kuratora oświaty, ministerstwo? Aby stanęli za Tobą. Weź się z tym nawet zgłoś do Polskiego Stowarzyszenia Racjonalistów. Jeżeli ktoś będzie ci robił problemy, ponieważ nie godzisz się na taki rozwój sprawy (nierówne traktowanie niewierzących - dyskryminacje ze względu na wyznanie) masz za sobą jeszcze konstytucję(!).
W dodatku Twoje staranie o równouprawnienie w naszym kraju byłoby sprawą bez precedensu. Media to lubią, a media to władza. A argumenty masz silne, nawet Ci je podałem.
Tylko nie mieszaj się w polityke, bo od razu Cię zdyskredytują (a zwłaszcza, jak pójdziesz w ramiona SLD).

Poza tym, o jakich problemach piszesz? Chyba nie mówimy o niesprawiedliwej klasówce czy usprawiedliwianiu wagarów? I czy na własnej skórze spotkałeś się z tym, czy to tylko taka "gadanina"? Bo w szkole się z czymś takim spotykałem i wcale nie miało to pokrycia. Jak człowiek zaczyna coś robić, to wtedy dopiero dowiaduje się, jak jest naprawdę.
[25] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 13.04.2008, 23:34:41, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
GlaniOj Yen :D Spokojnie spokojnie to nie jest az takie ostre :D I nie ma co afery jakiejs wielkiej robic moze to co powiedzialem zabrzmialo ostro ale nie jest az tak tragicznie ;P Napisalo mi sie tak bo lubie jak cos patetycznie brzmi xP
[27] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Yen [*.adsl.inetia.pl], 14.04.2008, 13:12:42, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
YenHej, jestem tolerancyjny, jeżeli ktoś lubi być dymany w pupę to jego sprawa. Jeżeli uważasz, że ocena z religii jest sprawą, wokół której "wielkiej afery" nie należy robić to gratuluję obywatelskiej postawy.
Kiedy jednak trzeba będzie ostro postawić na swoim przed Hierarchią to nie płacz, kiedy bedą się wykręcać i mówić, że "nikt przecież wcześniej nie wnosił żadnych zastrzeżeń".
[33] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 14.04.2008, 19:28:48, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
A po co się denerwować? Z historii wiadomo iż żądania reformowania przedłużyły tylko to co powinno tak ładnie się zdegenerować. Jestem za wersją Irlandzką - pozwolić aby nabroili tak długo aż będzie za późno.
[36] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 14.04.2008, 22:54:03, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
GlaniJa ksiundzowi i dyrekcji powiedzialem ze moj swiatopoglad nie pozwala mi uczeszczac na zajecia Religii. Srednia liczy sie po staremu jakbym nie mial religii wliczanej w srednia. Jestem po prostu zwolniony.
[16] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Pea [83.238.116.*], 13.04.2008, 19:22:14, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
PeaYenowi chyba chodzi, ze nie powinno byc jak jest, bo to nieuczciwe wobec osob niewierzacych. Tez tak uwazam. Momi zdaniem religii nie powinno byc w szkole, ale w salkach przykoscielnych.
[18] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 13.04.2008, 20:08:58, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
GlaniPopieram.
[23] Re: Reportaż o mangowej Biblii
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 13.04.2008, 20:56:29, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
PulpetMasterpopieram, ja chodzilem na religie przez podstawowke i gimnazjum, bo kolezanka mojej matki nie puscila na religie swojego dzieciaka i nauczyciele sie na niego uwzieli doslownie, a w drugiej klasie katechetka powiedziala, ze bez komunii mi nie da zaliczenia, a nie mialem chrztu, w mojej parafii nie chcieli mi dac, bo rodzice nie mieli koscielnego, mialem chrzest na 3 tygodnie przed komunia we wsi pod wrockiem bo tam znajomy matki zalatwil =_=''''''''
[19] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Ciupuś [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.04.2008, 20:09:54, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
Ciupuśa ja z religi mam 2
[22] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Yen [*.adsl.inetia.pl], 13.04.2008, 20:38:20, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
YenCzyli najwidoczniej Twoja wiara niewiele Cię obchodzi.
[26] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 13.04.2008, 23:35:18, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
GlaniWierzący niepraktykujacy zaloze sie ;) Jak ja nienawidze takiego czegos. Albo ktos wierzy albo nie...
[32] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.04.2008, 18:35:04, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaKażdy wierzy po swojemu.
Niestety u nas przyjęło się, że albo katolicyzm, albo nic - a szkoda, bo jest dużo sensownych religii chrześcijańskich, a u nas jest tylko katolicyzm. Więc nawet, jeśli czyjaś wiara pokrywa się z inną religią chrześcijańską, to i tak w Polsce będzie się uważał za katolika, bo tak już tu ludzi wychowano.
/Ateizm user.
[37] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.04.2008, 22:56:56, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
RyujiZgadzam się w 100%. Ja jestem (nie?)stety katolikiem od urodzenia. Nie wybierałem wyznania, choć teraz zmienić religię/wyznanie na inne to nie problem. Nie jestem jakimś katolickim rydzykowym moherowym ultrasem, nie bluzgam i nie potępiam innych wyznań, co więcej, powiem, że dużo bardziej pasuje do moich przekonań i poglądów purytanizm, a IMHO Świadkowie Jehowy to jedno z najbardziej 'chrześcijańskich' odłamów wśród ogółu takowych. Ponadto jestem pewien, że na głowę pobiliby wiedzą (religijną, z Biblii) czy pobożnością niejednego moherowego bereta (przeciętnego katolika w ogóle)- przykład (autentyczny- babcia w kościele): "Co to jest za Bóg, ten Jahwe?" Ręce opadają. Ale oczywiście w Polsce są tylko katolicy albo niewierzący. Wierzysz w Boga, ale jesteś protestantem? Nie, jesteś (musisz być)katolikiem i basta. Smutne acz prawdziwe. Na koniec powiem tylko, iż nie potępiam Kościoła katolickiego. Dla mnie jednak liczą się dogmaty wiary chrześcijańskiej jako takie, a nie katolickiej, ustanawiane przez Kościół jak mu wygodnie, odpowiednio do sytuacji.
[38] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Glani [*.internetdsl.tpnet.pl], 14.04.2008, 22:58:02, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
GlaniJa jestem deista i jestem zadowolony z tego :) Wsrod polskiej mlodziezy przewaza typ "Wierzacy niepraktykujacy" - koles mowi ze wierzy ale nie chce mu sie chodzic do kosciola, modli sie jak mu powiedza zeby sie modlic itp. Nie wiadomo czy takiego przypisac do wierzacych czy nie wierzacych bo sam twierdzi ze w boga wierzy :)
[40] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Kolo_z_Wrocka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2008, 00:45:40, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
Kolo_z_WrockaDo wiary w Boga nie trzeba chodzić do kościoła ani nic takiego. W tego samego Boga wierzą przecież też Żydzi i Muzułmanie - chodzi tu raczej o zbiór reguł, które są wymagane do tego, aby dostąpić zbawienia.
Można spokojnie wierzyć w Boga nie chodząc do kościoła, tylko wtedy ciężko o kimś powiedzieć, że jest katolikiem - to jest inna forma chrześcijaństwa. Tylko że u nas inne formy realnie nie istnieją - albo wierzysz i jesteś katolikiem, albo nie wierzysz i jesteś ateistą / innowiercą.
[42] Re: Reportaż o mangowej Biblii
michio [*.espol.com.pl], 17.04.2008, 18:36:51, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
michioI jeszcze sam sobie wymyśl te reguły, do kompletu.
[34] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 14.04.2008, 19:30:47, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
To ocena jest za wiedzę czy za postawę?
[35] Re: Reportaż o mangowej Biblii
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.04.2008, 21:20:05, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
biBZależnie od nauczyciela.
U mojej Godżilli jest za wiedzę, bo za postawę pół klasy miałoby pały ;)
[6] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Yen [*.adsl.inetia.pl], 13.04.2008, 18:01:28, oceny: +0 -0
YenKiedyś malowano na ścianach kościołów sceny biblijne dla licznych w owych czasach analfabetów.
Hm, znak czasów? ;)
[24] Re: Reportaż o mangowej Biblii
K.&Mary [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.04.2008, 21:55:35, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
Masz rację, Yen. Faktycznie /b/ jest w stanie odmóżdżyć każdego, a patrząc na ilość osób, które tam spędzają stanowczo za dużo czasu, nie ma co się dziwić szerzącemu się wtórnemu analfabetyzmowi... Poza tym jedyna prawdziwa i słuszna RELIGIA chrześcijańska musi penetrować i przeciągać na swoją stronę zagubione owieczki wyznające jedyną prawdziwą i słuszną religię SEKTY Mango ;D
[14] Re: Reportaż o mangowej Biblii
michio [*.espol.com.pl], 13.04.2008, 18:59:45, oceny: +0 -0
michioSrangowa.
[28] Re: Reportaż o mangowej Biblii
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 14.04.2008, 13:20:05, oceny: +0 -0
kpt. HarlockPo co komu "mangowa biblia"?
[29] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 14.04.2008, 15:45:11, oceny: +0 -0
AnonymousSiku.
[39] Re: Reportaż o mangowej Biblii
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.04.2008, 22:58:02, oceny: +0 -0
RyujiMożna ewentualnie rzucić okiem.
Powered by WashuOS