header imageheader imageheader image
{Media}
„Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Autor: Pajano, Data: 24.11.2009, 00:05:27, Źródło: Hyper.pl
„Eureka Seven” i „Paprika” na HyperzePo kolejnej rundzie powtórek kanał Hyper wprowadza na antenę nowe anime. Pierwszym będzie film „Paprika” w reżyserii Satoshiego Kona. Premiera będzie miała miejsce w niedzielę 6 grudnia o 21:00.

„Paprika” w reżyserii Satoshi Kona to film opowiadający o nowym rodzaju psychoterapii wymyślonym przez grupę naukowców. Polega ona na tym, iż terapeuta przy pomocy urządzenia DC-Mini wchodzi w umysł śpiącego pacjenta. W ten sposób zdobywa dostęp do jego myśli i marzeń, dostaje się w najbardziej ukryte zakamarki jaźni. Atsuko Chiba, naukowiec uhonorowana nagrodą Nobla, jest zachwycona odkryciem. Uważa, że dzięki nowemu wynalazkowi, będzie można pomóc wielu chorym pacjentom. Jej współpracownik Tokita Kohsaku liczy natomiast na to, że dzięki nowej psychoterapii ludzie będą mogli odbywać wspólne podróże w niesamowity świat snu. Marzenia związane z możliwościami urządzenia zostają jednak szybko skonfrontowane z zagrożeniami, jakie niesie ze sobą kradzież i nieprzewidziane wykorzystanie wynalazku. DC-Mini, z pozoru niewinne urządzenie, w niewłaściwych rękach może stanowić śmiertelne zagrożenie.

Dzień później, 7 grudnia, Hyper pokaże pierwszy odcinek serii „Eureka Seven” wyprodukowanej przez studio Bones. Emisja tradycyjnie o 21:00, tym razem nie będzie powtórek po północy.

Głównym bohaterem serialu „Eureka Seven” jest 14 - letni Renton Thurston, który mieszka ze swoim dziadkiem w małym, nudnym miasteczku. Chłopak marzy o tym, aby zostać profesjonalnym lifterem i dołączyć do grupy „Gekkostate”. Liftowanie to sport podobny do surfingu, lecz uprawia się go w powietrzu. Pewnego dnia na domu Rentona i jego dziadka, ląduje awaryjnie mechaniczny robot zwany „Nirvash”. Okazuje się, że jego pilotem jest młoda dziewczyna o imieniu Eureka, członkini grupy „Gekkostate”. Chłopak pomaga jej naprawić maszynę, a w zamian za pomoc Eureka proponuje mu przyłączenie się do grupy. Szybko jednak okazuje się, że życie członka „Gekkostate” jest zupełnie inne niż je sobie wyobrażał.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Hyper, Paprika.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 70 dodaj

[1] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Jabuszko [*.chello.pl], 24.11.2009, 00:44:54, oceny: +0 -0
Jabuszkociekawe jakie będzie tłumaczenie w eurece 7 bardzo dobre anime a zobaczymy co dadzą :D
[3] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Uzu [83.1.168.*], 24.11.2009, 02:15:07, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
UzuAno niestety, do tej pory nie mogę przeboleć, że Hyper ma tak słabego tłumacza. Anime, które wypuszczają, z małymi wyjątkami, trzymają pewien dobry lub nawet bardzo dobry poziom. Jednak tłumaczenie często jest poniżej krytyki. Jako przykład podam Trigun - ostatnie z anime, jakie oglądałem na tym kanale - tłumacz nie pokusił się nawet o obejrzenie jednego odcinka do końca zanim go przetłumaczył, już nie wspomnę o całym anime. Podejrzewam, że dostaje po prostu tekst do przetłumaczenia na kartce, bo innego wyjaśnienia nie widzę dla tak słabej jakości translacji.
[9] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Pottero [*.146.243.220.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 24.11.2009, 10:25:07, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
PotteroTłumaczyła Ewa Krassowska-Mackiewicz, odpowiadająca m.in. za Bleach. Nie wiem, jak z jakością tłumaczenia, bo nie mam Hypera, ale info na sto procent pewne. W zeszłym miesiącu pani Ewa na zajęciach z japońskiego usprawiedliwiała niesprawdzenie kolokwiów sprawami administracyjnymi uczelni i tłumaczeniem tych anime, narzekając, że tłumaczenie jednego odcinka zajmuje jej ok. trzech, czterech godzin.
[12] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Jabuszko [*.chello.pl], 24.11.2009, 11:53:37, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
Jabuszkoprzy tlumaczniach mogla by zasiegac rady fanow danego anime to by bylo fajne ;]
[20] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Pottero [*.146.96.66.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 24.11.2009, 14:06:13, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
PotteroNiby są u nas na wydziale osobniki, których mogłaby o to i owo podpytać odnośnie jakiegoś anime, ale jest to raczej mało praktyczne – z napisami trzeba się przecież wyrobić na deadline, a konsultowanie ich z kimś opóźniałoby pracę. Chociaż nie mam Hypera, przypuszczam, że napisy pani Ewy i tak są o niebo lepsze od np. dubbingu do Naruta opracowywanego na podstawie anglojęzycznej wersji, przynajmniej pod względem samego tłumaczenia – jest przecież tłumaczem przysięgłym japońskiego. Nie wiem jednakowoż, jakie kwestie twoim zdaniem mogłaby konsultować z fanami, więc do tego akurat się ustosunkować nie mogę. Czyżby w napisach do Bleach dowaliła czymś w rodzaju Wioski Ukrytej w Liściach?
[25] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
AtoMan [*.chello.pl], 24.11.2009, 15:45:55, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
AtoManTłumacze "Naruta" wykazali spore zaangażowanie i do dziś wspominają tę serię z przyjemnością - nie każdy serial może się tym pochwalić, te na AXNSF robione na odwał na kolanie z pewnością nie.

I przestańcie się tej wioski czepiać, tak było w oryginale (angielskim), i tak wymagał zleceniodawca!
[35] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Pottero [*.146.102.40.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 24.11.2009, 18:04:32, odpowiedź na #25, oceny: +1 -0
Pottero„Angielski oryginał” Naruta – hardkor... Jedyne, do czego dobrze zrobili polską wersję na podstawie „angielskiego oryginału”, to Shin-chan, notabene również opracowywany przez Eurocom na zlecenie Jetix. Od biedy jeszcze ujdzie Spirited Away: W krainie bogów. Ale cóż, jak się opracowuje polską wersję na podstawie innego języka niż oryginalny, to trzeba się liczyć z tym, że pojawią się jakieś mangozjeby, które paluchami wytkną każdy błąd i głupotę – a to Wioskę Ukrytą w Liściach zamiast Konohy, a to Kakashiego przemawiający głosem Januarego Brunova (kowai desu ne...) itd.
[37] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
AtoMan [*.chello.pl], 24.11.2009, 19:49:01, odpowiedź na #35, oceny: +1 -0
AtoManDobrze powiedziane, mangozjeby - błędy to to w końcu nie są. Nawet aktualny dub Shippudena używa "Village Hidden in Leaves" i jeszcze nie widziałem, żeby ktoś się tego czepił. No tak, ale "fani" wiedzą lepiej.

Też chcę duby z oryginału, ale na to nie ma co liczyć, niestety. Nawet suby na AXNSF są robione z angielskiego dubbingu...
[39] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Pottero [*.146.42.34.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 24.11.2009, 20:15:51, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
PotteroO, o, o, bo się obrażę – proszę nawet nie stawiać koło siebie fraz „Pottero” i „fan Naruta”, bo będę gryzł i rzucał cyrkielem.
[17] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
AtoMan [*.chello.pl], 24.11.2009, 13:06:45, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
AtoManSzybko. No ale to tylko napisy i kłapów się nie dopasowuje, dialogi do dubbingu pisze się dłużej... a w anime i tak jest to dość proste, bo usta tylko się otwierają i zamykają :P
[21] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 24.11.2009, 14:17:36, odpowiedź na #17, oceny: +5 -6
A może sądzisz, że cały czas tak samo ?
Raz się otwierają bardziej, a raz mniej w zależności od siły głosu i emocji.
Poza tym są również rozmowy w myślach bez otwierania ust.
[24] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
AtoMan [*.chello.pl], 24.11.2009, 15:43:46, odpowiedź na #21, oceny: +2 -2
AtoManTak, są na ogół 3-4 różne klatki. W przeciwieństwie do amerykańskich seriali animowanych, gdzie usta "chodzą" niemal jak prawdziwe.

Dla twojej wiadomości, byłem na nagraniach dubbingu do anime i wiem jak to wygląda :P
[30] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 24.11.2009, 16:50:27, odpowiedź na #24, oceny: +5 -5
Są gorsze i lepsze anime więc nie należy uogólniać. W tych z większym budżetem na pewno i ten element jest lepiej zrobiony.
Jak oglądałeś trochę anime to widziałeś chyba nawet takie gdzie postacie poboczne stały nieruchomo albo nawet były bez kolorów lub twarzy. To są właśnie te śmieszne ograniczenia budżetu anime.
A gdzie byłeś na tych nagraniach dubbingu do anime ? I do jakiego anime ?
Mając na myśli amerykańskie seriale oczywiście mówisz o 2D ?
[32] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
AtoMan [*.chello.pl], 24.11.2009, 17:24:44, odpowiedź na #30, oceny: +1 -1
AtoMan> Są gorsze i lepsze anime więc nie należy uogólniać.

W Bleachu to często nawet nie były teksty dobrze zsynchronizowane. Można powiedzieć, że w "typowych" produkcjach, komercyjnych, tak to właśnie wygląda. Rozmaite "ambitne" produkcje, owszem, często się różnią, ale to jednak te komercyjne są w większości i o nich mówimy.

> A gdzie byłeś na tych nagraniach dubbingu do anime ? I do jakiego anime ?

Biorąc pod uwagę fakt, że w ciągu minionych dwóch lat zdubbingowano pi razy oko dwa tytuły, łatwo się domyślić, że chodzi o Pokemony, które tłumaczyłem. Jednak w innych tytułach jest raczej podobnie - nie jest tak, że każda głoska ma inne ułożenie ust, co zresztą czyni anime bardzo podatnym na dubbing.

> Mając na myśli amerykańskie seriale oczywiście mówisz o 2D ?

2D w dużym stopniu tak (choć nie wiem, jak to wygląda przy flashowych serialach pokroju Yin Yang Yo!), ale w 3D to niemalże jak w aktorskich wychodzi (jak nowa seria Iron Mana, przy której coś też dziubałem). Ale to temat na inną okazję ;-)
[33] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 24.11.2009, 17:50:17, odpowiedź na #32, oceny: +6 -7
Pamiętaj, że dubbingi polskie, amerykańskie, zachodnie do anime to prawie zawsze dno w porównaniu z oryginalnym podkładaniem głosów gdyż są bardziej sztuczne (znacznie mniej emocji w głosie) i gorzej pasują do postaci. Trochę się naoglądałem tych dubbingów anime więc wiem. Co do łatwości podkładania głosów pod anime to odnośnie tego twojego "świetnego" przykładu to zapewne masz rację. Jeśli chodzi o inne tej "klasy" produkcje to możliwe, że jest podobnie. Lecz to nie jest większość dla twojej wiadomości.
Czytałem jednak, że jest to bardzo częsty zabieg w animacjach japońskich czyli ograniczanie ilości klatek bo dzięki temu są duże oszczędności.
Lecz w anime ważniejsza od tego jest sama kreska, która jest znacznie ładniejsza niż w animacjach zachodnich.
2D należy porównywać do 2D.
[40] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
meme [*.komster.pl], 24.11.2009, 20:26:39, odpowiedź na #33, oceny: +21 -16
też macie wrażenie, że on zawsze pieprzy o czymś innym? To znaczy - zadajecie mu pytanie, wypowiadacie się na jakiś temat - on niby chce odpowiedzieć, ale tak jakby nie do końca rozumiał o co chodzi, zaczyna gadać o czymś kompletnie nie związanym.
[41] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 24.11.2009, 23:08:59, odpowiedź na #40, oceny: +22 -16
Jakiekolwiek wrażenie iż masz do czynienia z inteligentnym bytem jest mylne.
[43] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.11.2009, 00:03:18, odpowiedź na #41, oceny: +20 -16
AragornPLAkurat powyższe pogaduszki Tomka mogłyby ujść w tłoku - widziałem już gorsze.
[45] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 25.11.2009, 05:57:49, odpowiedź na #43, oceny: +20 -22
Jesteście skończonymi idiotami i nie chcę waszych wypowiedzi widzieć.
meme, Froh, AragornPL.
[51] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
meme [*.komster.pl], 25.11.2009, 12:19:11, odpowiedź na #45, oceny: +4 -3
Jak ci sie nie podobają nasze wypowiedzi to ich nie czytaj xDDDDD
[62] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 25.11.2009, 21:59:32, odpowiedź na #45, oceny: +20 -11
Tomuś, po prostu odwróć monitor ekranem do ściany i po sprawie. I dziękuję za pochwały ale daleko mi do takiego nieskończonego idioty jak Ty.
P.S. Dzięki za minusy, czuję się taki doceniony że tyle wysiłku wkładasz reagując na me słowa. Po prostu jestem wzruszony.
[47] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Chaos [*.acn.waw.pl], 25.11.2009, 09:04:18, odpowiedź na #40, oceny: +2 -4
ChaosOn po prostu udaje inteligenta, którym nie jest.
I dopadła was jego armia fałszywych kont.
[49] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
AtoMan [*.chello.pl], 25.11.2009, 10:08:17, odpowiedź na #47, oceny: +3 -3
AtoManFaktycznie ciężko inaczej wytłumaczyć to idealne minusowanie razy dwa do czwartej... Administracjo, przybywaj!
[53] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 25.11.2009, 14:34:28, odpowiedź na #49, oceny: +4 -4
Jak jesteś taki baran, że nawet nie umiałeś odpisać na to co napisałem w rozmowie z tobą to się nie wypowiadaj w ogóle.
[55] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
AtoMan [*.chello.pl], 25.11.2009, 18:12:36, odpowiedź na #53, oceny: +2 -2
AtoManPo prostu nie byłem na tyle głupi, żeby wdawać się w polemikę nie na temat, do której sprowokowałeś - i jak się okazało miałem rację, bo skończyłbym z -16 :P
[58] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 25.11.2009, 19:53:46, odpowiedź na #55, oceny: +4 -3
Nawet jeśli nie na temat to akurat złych intencji w stosunku do ciebie nie miałem bo jak widzisz ja nie mam zamiaru się z nikim kłócić.
[52] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 25.11.2009, 14:33:24, odpowiedź na #47, oceny: +4 -5
Jesteś idiotą, a jak nie dostrzegasz ironii, która często pojawia się w moich postach (jak również wielu żarcików) to jesteś jeszcze większym idiotą.
[63] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 25.11.2009, 22:02:22, odpowiedź na #52, oceny: +17 -11
To ciężkie zadanie, naprawdę ciężkie - dokopać się do tej ironii przez tony durności.
[60] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 25.11.2009, 21:47:40, odpowiedź na #47, oceny: +18 -11
Phi, kto by się Tomem przejmował - obojętnie czy się na ciebie obraża czy też twierdzi iż jest ponad to wszystko. Swoją drogą ciekawe jak się dogadują jego wielokrotne jaźnie - głosują, decyduje najsilniejsza czy ta która jest przytomna. Znamiennym jest iż pomimo że naopowiada bzdur to aby tyle razy zaminusować musi się biedactwo nalogować. Ma szczęście że Joe nie ustawił jakiegoś interwału w logowaniu.
Jak w głowie ma pustki to nadrabia klikaniem.
[59] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Airie [89.191.147.*], 25.11.2009, 20:43:59, odpowiedź na #40, oceny: +1 -0
AirieTomuś raczej pragnie od wszystkich w koło uwagi, jakakolwiek by ona nie była. I tak jak z każdym innym trollem trzeba go ignorować i nie karmić postami aż umrze z głodu i przestanie pisać.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[36] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Fluxid [*.broadband.pl], 24.11.2009, 19:28:51, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
O, miałem z nią zajęcia japońskiego.
[2] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Perss [*.radom.vectranet.pl], 24.11.2009, 01:29:11, oceny: +0 -0
Myślę, że będę oglądał.
[8] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Koizumi [*.chello.pl], 24.11.2009, 10:14:40, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
Koizumija też
[4] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
krakowska [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.11.2009, 07:28:27, oceny: +0 -0
krakowskaJak dobiorę się do telewizora, to pewnie będę oglądać.
[5] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Loleth [*.internetdsl.tpnet.pl], 24.11.2009, 08:31:59, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
Eee... a co to? XDDD
e tv nie bardzo ogóplnie oglądam ;) A do Hypera zniechęca mnie to, że np. Trugin. DOść, że nie puszczają często anime xD to do tego przerywają w połowie serii i dają powtórki z poprzedniego miesiąca ._.
[6] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Coolek [*.acn.waw.pl], 24.11.2009, 09:36:44, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
"A do Hypera zniechęca mnie to, że np. Trugin."
Czytam czwarty raz i nie jestem w stanie powiedziec, o co chodzi.
[10] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Loleth [*.internetdsl.tpnet.pl], 24.11.2009, 10:46:47, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
Trigun* xD przeczytaj dalej xD napisałam, że dość, że często nie puszczają to do tego przerywają serie anime nadawane w połowie... nie skupiaj się na jednym krotkim zdaniuu tylko wypowiedzi ;P
[15] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Czo [83.238.68.*], 24.11.2009, 12:46:52, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Mam tewn sam problem co kolega Coolek... Nie jestem w stanie zrozumieć tego co napisałaś i w tej i poprzedniej wypowiedzi. :/ Do szkoły!
[19] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
AtoMan [*.chello.pl], 24.11.2009, 13:08:44, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
AtoManJakoś nie kojarzę żadnej serii przerwanej w połowie, a "Trugin" to już na pewno przerwany nie został :P

I tak, twoje wypowiedzi wyglądają na nieskrępowany niczym strumień świadomości.
[27] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Loleth [*.cdma.centertel.pl], 24.11.2009, 16:03:19, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
Ej... napisałam dobrze! Więc sio! sio! ;F Jak żyjecie dniem wczorajszym to się nie czepiajcie xD kazdemu mogą się zdarzyć literówki jak się pisze na Laptopie ;)
Tak czy siak. Interesujące Anime na Hyprze zawsze jest przerywane z początkiem nowego miesiąca ^^
[28] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Czo [83.238.68.*], 24.11.2009, 16:18:05, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
Teraz już wszystko rozumiem! :D
[31] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
AtoMan [*.chello.pl], 24.11.2009, 17:21:16, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
AtoMan> Interesujące Anime na Hyprze zawsze jest przerywane z początkiem nowego miesiąca ^^

Eee, nie?
[44] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Loleth [*.cdma.centertel.pl], 25.11.2009, 02:59:02, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
Eee... tak? xD Zawsze oglądałam Anime o 21 przykładnie, a z nowym miesiącem puszczali Bleacha albo inne temu podobne papirdułki ;P
[48] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
AtoMan [*.chello.pl], 25.11.2009, 10:06:54, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
AtoManPrzypadek? Nic "specjalnie" nie przerywali, żeby powtórki puścić.
[50] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Loleth [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.11.2009, 12:12:27, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
Nie przypadek inaczej ten przypadek trwał by od roku ;>
Po za tym to zaplanowane, że każdego miesiaca pusazczają inne anime nie ważne czy przerwą anime z poprzedniego czy nie. Bleacha zresztą na Hyperze z 3 razy widzałam minimum początkowe odcinki serii w ostatnich 2 latach >a to u koleżanki, a to jak znowu sobie kupiłam cyfre na świkęta *-,*... nie warto ;P
[56] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
AtoMan [*.chello.pl], 25.11.2009, 18:15:42, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
AtoManTrzeba umieć liczyć.

Przerywali w tym momencie, kiedy kupiły im się kolejno wykupione "paczki" odcinków, dwie po 26, potem 22 i teraz coś w podobie. Nikt specjalnie nadprogramowo nie przerywał.

A i co w tym dziwnego? mają licencję na 4 emisje, to ją wykorzystują.
[18] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
AtoMan [*.chello.pl], 24.11.2009, 13:07:18, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
[7] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Gotenks [*.tvkdiana.pl], 24.11.2009, 10:10:57, oceny: +0 -0
GotenksZajebiste tytuły :)

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[26] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.11.2009, 15:50:45, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
AragornPLMylisz się koleżko. Obie produkcje widziałem i zapewniam cię, że są naprawdę niesamowite (co może potwierdzić większość osób tu piszących), no chyba, żeś prowokator i walnąłeś taki wpisik celowo.
[34] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
g_o_r_a_l [*.internetdsl.tpnet.pl], 24.11.2009, 17:50:46, odpowiedź na #26, oceny: +0 -4
Prowokatorem nie jestem, Paprika to anime z gatunku "psychologiczna papka". Nie mainstreamowe anime i od razu wszyscy się zachwycają, a nie bardzo jest czym. Bogactwo barw + zabawa w filozofowanie i zgłębianie ludzkiej psychiki + niewiele sensu = Paprika. Ludzie nad tym się zachwycają bo tak wypada, w końcu "znawcy" i krytycy filmowi chwalą Kona... Sztuka sugestii działa.

Jeśli chodzi o Eurekę 7, pomimo poruszania dość poważnych problemów jest to anime dla dzieci (choć niektóre brutalne sceny sprawiają, że i dla nich niezbyt się nadaje to anime). Głównym tego powodem są dzieci jako protagoniści (podobnie zresztą jest z Xamdem, tylko że tam już wszystko wygląda trochę lepiej). Musiało minąć 20 odcinków żeby główny bohater skapnął się, że zabija ludzi. Nie wiem jakim idiotą trzeba było być, tym bardziej, że sam zasiadał za sterami podobnego "pojazdu". Tak samo cała ta farsa z ratowaniem świata, oh, please... No i dodać do tego pełno z d*py wziętych pojęć (trapan, czy seven swells), które były tylko po to żeby dzieci mogły się podniecić. Nie było wyjaśnione nic na ich temat, po prostu jest sobie magia w anime i tyle. Świat w żaden sposób nie był przekonujący.
[46] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Chaos [*.acn.waw.pl], 25.11.2009, 08:54:49, odpowiedź na #34, oceny: +1 -1
ChaosBah, czego ty chcesz od Kona? Kolejnego "Tokio Godfathers"? Optymista.

A Eureka 7 to wynik stwierdzenia przez Bones "Ej, zróbmy Evangeliona dla dzieci!"
Mi się przyjemnie oglądało, zwłaszcza ze względu na barwną obsadę, no, z wyjątkiem fatalnej pary głównych bohaterów, aczkolwiek poprawia im się na koniec serii.
I kinówka była zabawna.
Mokyuu!
Hakyuu!
[54] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 25.11.2009, 14:36:48, odpowiedź na #46, oceny: +1 -3
Akurat para głównych bohaterów była najlepszą częścią anime. Najbardziej denerwowały te 3 bachory, które się pojawiały w tym anime.
Eureka była cudowna.
[64] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 25.11.2009, 22:04:20, odpowiedź na #54, oceny: +2 -1
Wujek Tomek, mistrz braku argumentów.
[38] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
AtoMan [*.chello.pl], 24.11.2009, 19:57:44, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
AtoMankurde, przypadkiem mi się plus kliknął. nie bijcie :
[11] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Airie [89.191.147.*], 24.11.2009, 11:29:17, oceny: +0 -0
Airiebez powtórek to tak kicha
[13] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Zyll666 [62.61.51.*], 24.11.2009, 12:27:20, oceny: +0 -0
Się obejrzy :P Eurekę kiedyś zacząłem, ale nie wiedzieć czemu przerwałem. Teraz będzie łatwiej bo to oni będą mi dozować kolejne odcinki :P
[16] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
AtoMan [*.chello.pl], 24.11.2009, 13:04:08, oceny: +0 -0
AtoManJakiej znowu rundzie powtórek? Premierowe odcinki Bleacha lecą teraz!

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[42] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 24.11.2009, 23:13:58, odpowiedź na #22, oceny: +18 -16
Cześć honorowy laureacie nagrody Darwina. Pozdrowienia dla kompresora.
[23] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Lidia- chan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.11.2009, 14:29:59, oceny: +0 -0
Z chęcią oglądnę Eureka Seven na Hyperze, bo nie miałam jeszcze przyjemności z tym anime ^^
[29] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Daiku [*.stk.vectranet.pl], 24.11.2009, 16:22:46, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
Brawo dla Hypera!
Trzeba będzie to obejrzeć.
Swoją drogą op z Eureki 7 nie jest czasem używany jako "opening" w audycji acep ?
btw.
Tomeczku czy ty zawsze musisz wrzucić te swoje trzy grosze?
[57] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
kaczuch_A [*.cable.smsnet.pl], 25.11.2009, 19:14:54, oceny: +0 -0
kaczuch_Aod pół roku się zabieram za oglądanie Eureki i zebrac się nie mogę ale teraz to co innego :) jak tłumacz będzie do bani do zabije
[61] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
AtoMan [*.chello.pl], 25.11.2009, 21:52:50, odpowiedź na #57, oceny: +0 -0
AtoManA jak się sprawdza, czy tłumacz jest do bani i pod jakim względem? Np. źle gotuje? xD
[66] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 26.11.2009, 15:33:35, oceny: +0 -4
Eureka Seven 7 TV to bez wątpienia arcydzieło głównie przez bardzo ciekawy pomysł na fabułę gdyż była strasznie wciągająca. No i ta muzyka również doskonała.
Natomiast film kinowy nie był taki zły choć mniej mi się podobał od serii TV. Zakończenie filmu natomiast wiele skojarzeń nasuwało. Eureka na końcu podobna była do Nyuu z Elfen Lied, ale pod względem zachowania bo nie wyglądu przecież.
[67] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Pharaoh_90 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.11.2009, 15:49:24, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
Pharaoh_90czy tylko ja mam deja-vu?
[68] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Fluxid [*.broadband.pl], 26.11.2009, 16:16:29, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
Ja mam zagnieżdżone dejavu. Fraktalowe. Wielokrotne. Jak zwał tak zwał, odjazd jak na kwasie.
[69] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
tom--- [*.acn.waw.pl], 26.11.2009, 22:23:02, oceny: +2 -0
Eureka Seven 7 Siedem Sieben Sette Nana TV to bez wątpienia arcydzieło głównie przez bardzo wtórny i wiecznie odgrzewany pomysł na fabułę gdyż była strasznie wciągająca. No i ta muzyka również jak zwykle.
Natomiast film kinowy nie był taki zły choć mniej mi się podobał od serii TV, bo Renton nie zaczynał w nim jako egocentryczny gówniarz. Zakończenie filmu natomiast wiele głupich skojarzeń nasuwało. Eureka na końcu podobna była do Nyuu z Elfen Lied, ale pod względem zachowania, czyli tego, że cofnęła się w rozoju do poziomu niemowlaka i robiła pod siebie.
[70] Re: „Eureka Seven” i „Paprika” na Hyperze
Fluxid [*.broadband.pl], 27.11.2009, 12:41:07, odpowiedź na #69, oceny: +0 -0
Editing Fail.
Powered by WashuOS