header imageheader imageheader image
{Wydarzenie}
Zmiana daty PAconu
Autor: Guile, Data: 21.01.2011, 05:35:01, Źródło: Stowarzyszenie Animatsuri
GuileZmiana daty PAconuZ przykrością informujemy, że termin imprezy PAcon 2011 musi ulec zmianie. Zmiana podyktowana jest problemami lokalowymi. W tej chwili prowadzimy rozmowy z paroma miejscami, którym wcześniejsza data (19-20 lutego) nie odpowiadała, ale były skłonne do współpracy w innym terminie. W ciągu najbliższych paru tygodni postaramy się podać nową datę oraz miejsce gdzie odbędzie się nasza impreza. Za problemy wynikłe z tej sytuacji serdecznie przepraszamy.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Pacon, Stowarzyszenie Animatsuri.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 115 dodaj

[1] Re: Zmiana daty PAconu
manako [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.01.2011, 06:18:00, oceny: +23 -0
manakono to świetnie, czekamy zatem na zmianę daty kolejnego warszawskiego konwentu na iście niemożliwą przez większość do zaakceptowania..
[13] Re: Zmiana daty PAconu
筆魔雪 [194.36.168.*], 21.01.2011, 11:37:39, odpowiedź na #1, oceny: +7 -1
筆魔雪najlepiej zrobić oczywiście na tydzień przed lub po wanekonie... -.-
[19] Re: Zmiana daty PAconu
Mroczus [*.adsl.inetia.pl], 21.01.2011, 13:14:12, odpowiedź na #13, oceny: +5 -2
Mroczusw terminie Double Back?
[23] Re: Zmiana daty PAconu
xionacz [*.dynamic.chello.pl], 21.01.2011, 14:22:36, odpowiedź na #19, oceny: +7 -0
xionaczWypluj to ;)
[24] Re: Zmiana daty PAconu
Mroczus [*.adsl.inetia.pl], 21.01.2011, 14:33:36, odpowiedź na #23, oceny: +3 -0
Mroczustfu!
[25] Re: Zmiana daty PAconu
Ogór [178.73.30.*], 21.01.2011, 14:38:40, odpowiedź na #19, oceny: +3 -0
OgórDokładnie wypluj to!...
[31] Re: Zmiana daty PAconu
筆魔雪 [194.36.168.*], 21.01.2011, 15:15:18, odpowiedź na #19, oceny: +2 -0
筆魔雪jak coś, to była ironia...
[71] Re: Zmiana daty PAconu
NaNiKo [*.219.51.87.static.nsti.pl], 21.01.2011, 23:35:25, odpowiedź na #13, oceny: +1 -1
NaNiKoNiech moc Twojej Ironii bedzie z Toba, my bedziemy sprytniejsi i zrobimy w tym samym terminie, co Ty na to ;P?

*I kiedy ja Cie teraz bede mogla pomeczyc?
[74] Re: Zmiana daty PAconu
筆魔雪 [194.36.168.*], 22.01.2011, 01:35:49, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
筆魔雪rozumiem, że chcesz sprawdzić czy umiem być w dwóch miejscach na raz...otóż nie, nie umiem :D i jeśli miałbym wybierać pomiędzy wanekonem, gdzie mam już zarezerwowaną wejściówkę, i paconem, gdzie byś była Ty, wybrałbym *brak części tekstu*

...xD
[2] Re: Zmiana daty PAconu
Rock&lol [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.01.2011, 07:41:24, oceny: +14 -4
ROTFLMAO
[3] Re: Zmiana daty PAconu
sachi_ [94.75.112.*], 21.01.2011, 09:30:28, oceny: +6 -2
sachi_FUCK MAĆ.
kolejny konwent?!

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[52] Re: Zmiana daty PAconu
Anka [*.nat.tvk.wroc.pl], 21.01.2011, 20:08:21, odpowiedź na #28, oceny: +14 -7
Tak, po czyms takim beda sie wrecz bic o wspolprace z mangowcami =.='
[4] Re: Zmiana daty PAconu
Vulcan [*.mielec133.tnp.pl], 21.01.2011, 09:36:04, oceny: +2 -0
VulcanNo bo się zdenerwuje :/ Już urlop zaklepany miałem na piątek. Może uda się coś w tym samym terminie.
[5] Re: Zmiana daty PAconu
sachi_ [94.75.112.*], 21.01.2011, 09:39:35, odpowiedź na #4, oceny: +2 -0
sachi_wątpliwe raczej...
[46] Re: Zmiana daty PAconu
Shippo~ [*.multimo.pl], 21.01.2011, 18:41:44, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
Shippo~Zaiste.
[34] Re: Zmiana daty PAconu
mihoshi [*.nsystem.pl], 21.01.2011, 15:32:43, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
mihoshiDla mnie to jedyny wolny weekend w miesiącu... Oh well, i tak pojadę do Wawy, i tak :D
[6] Re: Zmiana daty PAconu
Grishonen [*.satfilm.net.pl], 21.01.2011, 10:09:19, oceny: +26 -0
GrishonenPosuwa jak PAcon?

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[7] Re: Zmiana daty PAconu
Lisek [*.wejh.gda.pl], 21.01.2011, 10:28:40, oceny: +4 -0
LisekŚwietnie. To sobie pojechałem do tej Warszawy już drugi raz.
[8] Re: Zmiana daty PAconu
Olazu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.01.2011, 10:34:08, oceny: +3 -0
OlazuCzułem pismo nosem... ;F
Anyway, jak pójdzie na marzec to pozamiatane.
[9] Re: Zmiana daty PAconu
Mixik [193.37.139.*], 21.01.2011, 10:42:01, oceny: +5 -0
Rok Przesuwanych Konwentów? Oby nie.
[16] Re: Zmiana daty PAconu
Liecht-chan [*.telpol.net.pl], 21.01.2011, 12:14:13, odpowiedź na #9, oceny: +15 -1
Liecht-chanJa bym to nazwała posuwanych xDD
[10] Re: Zmiana daty PAconu
piet-san [*.play-internet.pl], 21.01.2011, 11:15:15, oceny: +1 -4
piet-sanWrrr, najpierw Wanekon, teraz i PAcon... Ale chyba tym razem nie przez donos, bo Animatsuri by o tym raczej napisało. ~

Już i tak na tego 18 lutego szanse na pójście dla mnie były nikłe (obowiązkowe, k***a wyjazdy na ferie, ale może te 5 dni dało by się uciąć i iść na PACon), a tak to jeśli przełożą na powiedzmy 22, to już raczej szans na pójście dla mnie nie ma. Zresztą jestem w sumie przekonany, że nie tylko dla mnie. ;C
[12] Re: Zmiana daty PAconu
筆魔雪 [194.36.168.*], 21.01.2011, 11:36:28, oceny: +2 -0
筆魔雪moja ulubiona konwentowa miejscówa (Kajki sql) nie chce już konwentów ? Ooooo, tego się nie wybacza...
[18] Re: Zmiana daty PAconu
Guile [*.home.aster.pl], 21.01.2011, 13:12:59, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
GuileRobienie PAconu na Kajki, czy chociażby na Raszyńskiej mija się z celem. Główny problem polegał na tragedii, która miała miejsce w jednej z naszych miejscówek. Od przyszłego roku szkolnego powinno się ustabilizować tam wszystko, a na razie trzeba ugadać coś innego. :)
[33] Re: Zmiana daty PAconu
筆魔雪 [194.36.168.*], 21.01.2011, 15:21:15, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
筆魔雪rozumiem, że albo ja o czymś nie pamiętam, albo owa "tragedia" jest tajemnicą ? zaprawdę, tego dlaczego mija się z celem również nie do końca rozumiem ale ostatnio mało śpię...

w każdym razie cóż, skoro na niewątpliwie emocjonującej burzy mózgów u was dawno dawno temu zapadła decyzja, że PAcon ma się odbyć na Kajki, to znaczy, że kiedyś nie myśleliście, że organizacja PAconu w tych dwóch miejscach (Raszyńska też dobra miejscówka IMO) mija się z celem i właśnie dlatego taka decyzja dziwi...

...tym bardziej, że PAcon 2010 odbył się, jak powszechnie wiadomo, właśnie na Kajki :)
[36] Re: Zmiana daty PAconu
Guile [*.home.aster.pl], 21.01.2011, 15:50:49, odpowiedź na #33, oceny: +1 -0
GuilePAcon w założeniach ma być imprezą dużą, wręcz reprezentatywną dla Polski. Stąd też nazwa taka, a nie inna. W tym roku planowaliśmy imprezę na 1500 osób w miejscu gdzie był Ecchicon, ale stosunkowo niedawno zmarł tam dyrektor. Niestety doprowadziło to do tego, że póki nie zostanie wybrany nowy dyrektor, to nie ma szans na konwent. O tym jak poważna to sytuacja może świadczyć chociażby fakt, że Avangarda która tam się odbywała od 2008 roku również szuka w tej chwili nowego miejsca. Anin jest fajny na lato, ale na imprezy nie przekraczające 700 osób, w czasie zimy jest to max 500. Natomiast o ograniczeniach Raszyńskiej chyba nie muszę wspominać. To wszystko jest kwestią wyboru, a jeśli chce się zrobić coś fajnego to czasem trzeba coś poświęcić w zamian. W tym przypadku jest to niestety dogodny termin.
[37] Re: Zmiana daty PAconu
筆魔雪 [194.36.168.*], 21.01.2011, 15:53:35, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
筆魔雪dziękuję za wyjaśnienia, zrozumiałem :)

cóż, zatem trzy warszawskie szkoły odpadają...powodzenia w poszukiwaniach :)
[41] Re: Zmiana daty PAconu
m. [*.dynamic.chello.pl], 21.01.2011, 17:09:42, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
m.szkoda, bo szkoła ecchiconu była super D:
znajdźcie miejsce, gdzie będzie możliwość zrobienia więcej stoisk niż na hellconie...
powodzenia życzę, ehhh
[56] Re: Zmiana daty PAconu
piet-san [*.dynamic.chello.pl], 21.01.2011, 21:39:51, odpowiedź na #36, oceny: +2 -0
piet-sanTeraz trudno będzie raczej znaleźć conplace na tak duży konwent... W dodatku conplace, który miałby gdzieś te wszystkie donosy etc.

Jak widać szkoły poodpadały... oj, będzie naprawdę ciężko. W ogóle coś ten 2011 to nie za dobry widać rok dla konwentów...

Swoją drogą, ciekawe, gdzie Wanekon się teraz ulokuje. Oni też w końcu szukają.
[60] Re: Zmiana daty PAconu
筆魔雪 [194.36.168.*], 21.01.2011, 21:50:10, odpowiedź na #56, oceny: +5 -0
筆魔雪niech połączą swoje siły i zrobią MegaCON na woodstockowym polu :P
[63] Re: Zmiana daty PAconu
piet-san [*.dynamic.chello.pl], 21.01.2011, 22:01:37, odpowiedź na #60, oceny: +2 -0
piet-sanZaraz się zrobi z tego ZmiotCON, na polu *większym* niż Woodstockowe, przy którego organizacji wezmie udział większość grup organizujących konwenty. Ten konwent by... nieźle miótł ^^;
[82] Re: Zmiana daty PAconu
Maziu [*.dynamic.chello.pl], 22.01.2011, 15:02:48, odpowiedź na #60, oceny: +2 -0
MaziuWoodstoCON?
[87] Re: Zmiana daty PAconu
piet-san [*.play-internet.pl], 22.01.2011, 18:10:15, odpowiedź na #82, oceny: +0 -0
piet-sanHaha, jak zwykle trafnie. To ja na pewno idę xD
Ale... wait, gdzie będą sleepy? Namioty czy integracja z naturą (czyt. survival)? XD
[92] Re: Zmiana daty PAconu
Maziu [*.dynamic.chello.pl], 22.01.2011, 23:50:35, odpowiedź na #87, oceny: +1 -0
Maziusen jest dla mieczakow. ;p w nocy przeciez dzieja sie najciekawsze rzeczy. xP
no ale w razie czego mozna zrobic prowizoryczny namiot z 3 kijkow i koca ;p o ile sie nie boisz ze ci zawina koc... i kijki ;)
[99] Re: Zmiana daty PAconu
piet-san [*.dynamic.chello.pl], 23.01.2011, 12:26:27, odpowiedź na #92, oceny: +0 -0
piet-sanOczywiście, że się dzieją, ale trzeciego dnia to już raczej nie wyrobisz ^^;
*chyba, że chcesz być zombie. C:

Czyli survival. XD
Można się pobawić w buddyjskich mnichów, którzy potrafili spać prawie nago na ziemi nawet podczas zimy. Jednakże jestem pewien, że raczej tego nikt nie umie ^^;
[100] Re: Zmiana daty PAconu
Maziu [*.dynamic.chello.pl], 23.01.2011, 13:54:48, odpowiedź na #99, oceny: +2 -0
Maziutrzeciego dnia to już raczej nie wyrobisz ^^
ja, jako nie przyzwyczajony do takich rzeczy, juz 2-giego dnia bylem zombie na SnH :P a potem prawie usnalem w drodze na conplace, ciagle idac (!) + w pociagu w drodze powrotnej ze zmeczenia prawe usiadlem jakiemus gosciowi na kolana >.>

Jednakże jestem pewien, że raczej tego nikt nie umie ^^
wystarczy spojrzec na zulow, oni daja sobie jakos rade :p jednak czasami im cos nie wyjdzie i juz nigdy sie nie budza :x
[101] Re: Zmiana daty PAconu
piet-san [*.dynamic.chello.pl], 23.01.2011, 17:02:27, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
piet-sanNo to sam widzisz ^^
No, ale efektem ubocznym u żuli jest śpiączka... wieczna. ^^'
Ci mnisi podobno 'umierali' w nocy a z rana zawsze 'ożywali'... hardkor. :O
[14] Re: Zmiana daty PAconu
Meitsa [*.grudziadz.mm.pl], 21.01.2011, 12:02:57, oceny: +1 -0
MeitsaJa to mam pecha = = Najpierw Wanekon teraz Pacon _^_
[30] Re: Zmiana daty PAconu
Arisu69 [*.home.aster.pl], 21.01.2011, 14:55:53, odpowiedź na #14, oceny: +2 -0
Arisu69Wszyscy mamy _^_
[32] Re: Zmiana daty PAconu
Grishonen [*.satfilm.net.pl], 21.01.2011, 15:16:11, odpowiedź na #30, oceny: +3 -0
Grishonen...to samo?
[58] Re: Zmiana daty PAconu
piet-san [*.dynamic.chello.pl], 21.01.2011, 21:46:13, odpowiedź na #32, oceny: +4 -1
piet-sanMam tak samo, jak wyy~
Miasto moje a w nim?
Obsuniętych konwentów świat?

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[17] Re: Zmiana daty PAconu
Deru [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.01.2011, 12:29:36, odpowiedź na #15, oceny: +6 -2
Deruklask, klask... enouuugh?
[20] Re: Zmiana daty PAconu
Guile [*.home.aster.pl], 21.01.2011, 13:14:49, odpowiedź na #15, oceny: +6 -1
GuileO tym, że jesteś u mnie w telefonie na czarnej liście i nie dostaję po parę razy dziennie wiadomości o tym, że dzwonisz? :)
[44] Re: Zmiana daty PAconu
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 21.01.2011, 17:39:27, odpowiedź na #20, oceny: +2 -7
lady_magmaWiesz gdybys kiedykolwiek odbierał dzwonilabym tylko raz.
Po za tym tylko mnie calkowiecie w 100% ignorujesz z wszystkich wspolnych znajomych...
[45] Re: Zmiana daty PAconu
Guile [*.home.aster.pl], 21.01.2011, 18:22:30, odpowiedź na #44, oceny: +5 -4
GuileBo powiedziałem sobie "dość". Jak żeś mi raz chyba trzy razy dzwoniła w trakcie jednego wykładu na uczelni, to sory, ale moja cierpliwość się skończyła. Wyobraź sobie, że jak czegoś nie wiem, to nagle nie doznam objawienia, po Twoim którymś z kolei telefonie. Nie będę też do Ciebie dzwonił, jeśli czegoś nie wiem. W sumie, to już nie jestem zdenerwowany, ale nigdy więcej nie będę się z Tobą dogadywać telefonicznie, przez gg, czy na fejsie. Teraz tak jak każdy inny wystawca wyślesz maila i będziesz podlegać dokładnie tym samym zasadom. Z mojej strony to tyle na ten temat. :)
[49] Re: Zmiana daty PAconu
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 21.01.2011, 19:16:08, odpowiedź na #45, oceny: +3 -7
lady_magmaWiesz wysłałam maila i zero odpowiedzi
Wysłałam drugiego po 2 tygodniach to samo.
Nie mam pojęcia co się dzieje maile notorycznie nie wiem zostają bez odpowiedzi lub nie dochodzą.
Nie dostajesz odpowiedzi na maile( co od sierpnia w moim przypadku jest norma ) to staram się inaczej.
Dzięki że mnie uświadomiłeś że nie mam po co pisać do waszej grupy... niech ktoś inny pisze.
Swoja droga jakbyś się czuł gdybyś od groma czasu poświęcał na przygotowanie atrakcji na cacy na imprezę na którą najlepiej byś się nie pojawiał bo i tak nie wejdziesz? Ja się czułam podle.
Co o tyle byłoby miłe gdyby jedna osoba powiedziała sorka Magma nie ma dla ciebie wejściówki z jakiś miesiąc wcześniej a nie z plotek z 3-4 reki.
[69] Re: Zmiana daty PAconu
Olazu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.01.2011, 23:03:11, odpowiedź na #44, oceny: +9 -3
OlazuNie żeby coś, ale nie róbcie z acepa pralni. Dzięki.
[72] Re: Zmiana daty PAconu
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.01.2011, 00:13:06, odpowiedź na #69, oceny: +10 -1
Jukidrama breaker :(
[73] Re: Zmiana daty PAconu
Serduszko [*.cable.net-inotel.pl], 22.01.2011, 00:33:10, odpowiedź na #72, oceny: +3 -0
Ktoś skasował mój post:P
Ja na pacon poczekam bo warto.Wawa for the win!
[89] Re: Zmiana daty PAconu
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 22.01.2011, 19:09:53, odpowiedź na #69, oceny: +0 -2
lady_magmaWiesz to jeszcze nie jest pralnia
pralnia by było gdybym walnela konkretami a nie infomacja ktora dla osoby postronnej jest nie do konca zrozumiała
swoja droga nei ja zaczelam
[68] Re: Zmiana daty PAconu
Shi~ [*.dynamic.chello.pl], 21.01.2011, 22:53:38, odpowiedź na #20, oceny: +5 -0
Shi~Bardzo ciekawe.
[21] Re: Zmiana daty PAconu
MartaMar [*.homenett.pl], 21.01.2011, 13:32:00, oceny: +10 -1
MartaMarI lol'd.
[22] Re: Zmiana daty PAconu
Squall112 [*.radom.vectranet.pl], 21.01.2011, 13:54:23, oceny: +1 -0
Squall112aj tam...
[26] Re: Zmiana daty PAconu
Kaito *ε* [*.cable-modem.tkk.net.pl], 21.01.2011, 14:39:30, oceny: +3 -0
Kaito *ε*...Brak mi słów.
Obyście zdążyli do 27go.
[27] Re: Zmiana daty PAconu
paniczTsuki [*.210.c75.petrotel.pl], 21.01.2011, 14:42:10, oceny: +10 -9
paniczTsukiz Animatsuri coś gorzej ostatnio.. hell ponoć troszkę failowo wyszedł no, a teraz to..

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[57] Re: Zmiana daty PAconu
piet-san [*.dynamic.chello.pl], 21.01.2011, 21:44:42, odpowiedź na #54, oceny: +7 -0
piet-sanOj już nie przesadzajmy, Animatsuri to dobra grupa, znają się na rzeczy, są już na konwentowej scenie od dawna, więc czemu po nich ktokolwiek jedzie?
Na Hellconu byłem połowie (jeden dzień) i wcale nie było aż tak źle... Konwencja była okej i w pełni wykorzystana, atrakcje dobre, jakoś bardzo nie było się do czego przyczepić
Zresztą podobno Ecchicon 5 (niestety nie byłem, bo byłem za młody o 5 dni :< ) był wspaniały. Potwierdziło mi to dużo znajomych ^^'
[65] Re: Zmiana daty PAconu
Madi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.01.2011, 22:40:44, odpowiedź na #54, oceny: +5 -0
Byłaś tylko na Hellconie, przynajmniej wg. deklaracji na Acepie.
Myślisz, że to wystarczająca podstawa do wysuwania takich wniosków?
Jakbyś zmieniła zdanie to zapraszamy :)
[67] Re: Zmiana daty PAconu
Sunako/Saya [178.73.30.*], 21.01.2011, 22:44:29, odpowiedź na #54, oceny: +4 -0
Sunako/SayaFajnie, że oceniasz grupę po jednym konwencie. Pogratulować :3 >.>
[75] Re: Zmiana daty PAconu
Darkchaser [83.238.118.*], 22.01.2011, 03:52:41, odpowiedź na #54, oceny: +1 -0
DarkchaserNie chcę nikogo bronić, ale wiesz, może byś podała jakieś argumenty, huh ?
[81] Re: Zmiana daty PAconu
Vulcan [*.play-internet.pl], 22.01.2011, 14:47:00, odpowiedź na #75, oceny: +1 -0
VulcanI zaznacz od razu ze stwierdzenie: nie, bo nie - to nie jest argument:]
[93] Re: Zmiana daty PAconu
CELL767 [*.stargard.mm.pl], 22.01.2011, 23:50:37, odpowiedź na #27, oceny: +9 -2
CELL767Hellcon był dobrym konwentem, solidnym i udanym, tylko fajerwerków zabrakło, stąd pewnie takie, a nie inne opinie.
[94] Re: Zmiana daty PAconu
Shin'ichiro [88.220.106.*], 22.01.2011, 23:57:11, odpowiedź na #93, oceny: +2 -0
zgadzam się z przedmówcą, hellcon był dobrym konwentem;

btw, o jakie fajerwerki Ci chodzi? :>
[96] Re: Zmiana daty PAconu
Ankh [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.01.2011, 01:48:12, odpowiedź na #93, oceny: +0 -0
Ankhaż mi się miło zrobiło ^^
[106] Re: Zmiana daty PAconu
paniczTsuki [*.210.c75.petrotel.pl], 23.01.2011, 20:40:46, odpowiedź na #93, oceny: +1 -4
paniczTsukino pewnie masz rację, ale z tego co wiem to nudno było trochę. a chyba konwenty są po części po to, żeby nudno nie było, prawda?
[29] Re: Zmiana daty PAconu
Arisu69 [*.home.aster.pl], 21.01.2011, 14:52:17, oceny: +6 -6
Arisu69Czemu tylko te warszawskie mają obsuwy? =.=
Pozdrawiam was, warszawskie szkoły serdecznym s*ierdalaj
[35] Re: Zmiana daty PAconu
Miyuuuuu [*.tvsat364.lodz.pl], 21.01.2011, 15:41:08, odpowiedź na #29, oceny: +5 -0
MiyuuuuuWIE DZIA ŁAM !
Dlaczego jakimś dziwnym trafem szkoły bojkotują tylko Warszawskie konwenty? ; s
[38] Re: Zmiana daty PAconu
Mao [*.acn.waw.pl], 21.01.2011, 16:34:58, odpowiedź na #35, oceny: +1 -0
MaoKiedyś był problem z Wrocławiem, wiesz to nie tylko Warszawa.
[40] Re: Zmiana daty PAconu
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.01.2011, 17:09:41, odpowiedź na #35, oceny: +5 -4
JukiDlaczego jakimś dziwnym trafem szkoły bojkotują tylko Warszawskie konwenty? ; s

TAK! TO MASOŃSKI SPISEK! Musimy udać się z tym do Trybunału Sprawiedliwości w Hadze! Na pewno COŚ jest na rzeczy!
[59] Re: Zmiana daty PAconu
piet-san [*.dynamic.chello.pl], 21.01.2011, 21:50:00, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
piet-sanNie bojkotują, przecież tym razem przełożenie PAconu to nie dzieło donosu... Po prostu nie mogli, czytaj post Guile'a wyżej.

"Zmiana podyktowana jest problemami lokalowymi." (via animatsuri.pl)
[64] Re: Zmiana daty PAconu
piet-san [*.dynamic.chello.pl], 21.01.2011, 22:02:42, odpowiedź na #59, oceny: +0 -0
piet-sanDodam nawet więcej:

"Niestety, pierwotny termin konwentu – 19-20 lutego, jest umiejscowiony w środku zimowych ferii w województwie mazowieckim, wiele szkół chce przeprowadzić remont w tym czasie, bądź też ma już zaplanowane jakieś wydarzenie w tym czasie."

(też via animatsuri.pl, komentarze pod postem)
[62] Re: Zmiana daty PAconu
doji_mozg [*.compower.pl], 21.01.2011, 21:59:55, odpowiedź na #35, oceny: +3 -0
doji_mozgA Krakowskie to nie? Już nikt nie pamięta, że np. NATcon odbył się dopiero w 3-ciej szkole, a mało brakowało, a nie odbył by się wcale.
[39] Re: Zmiana daty PAconu
Shadowsword [*.home.aster.pl], 21.01.2011, 16:51:52, oceny: +1 -1
Shadowsword"Trochę" zepsuliście mi plan tygodniowego bifora (Love 2 -> tydzień ze znajomymi -> PAcon), no ale cóż poradzić ;/
[43] Re: Zmiana daty PAconu
Ludek [*.promax.media.pl], 21.01.2011, 17:38:49, odpowiedź na #39, oceny: +1 -2
LudekNie dla psa kiełbasa, Szejdi :D
[61] Re: Zmiana daty PAconu
Modrzew [*.wroclaw.vectranet.pl], 21.01.2011, 21:56:26, odpowiedź na #39, oceny: +1 -0
ModrzewCzemu zepsuliście? Ten "tydzień ze znajomymi" po prostu potrwa trochę dłużej ;)

PS kup zapas parówek
[42] Re: Zmiana daty PAconu
manako [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.01.2011, 17:10:44, oceny: +4 -1
manakomam tylko nadzieję, że nie dacie konwentu na kwiecień/maj, bo wtedy się potężnie wk.. zdenerwuję. z resztą 90% maturzystów to zrobi zapewne.
[47] Re: Zmiana daty PAconu
melit [*.internetdsl.tpnet.pl], 21.01.2011, 18:47:11, odpowiedź na #42, oceny: +0 -1
melitzapewne ja tez nie byłabym szczęśliwa gdyby przesunięto pacon na ten termin
[51] Re: Zmiana daty PAconu
[*.dynamic.chello.pl], 21.01.2011, 20:06:21, odpowiedź na #42, oceny: +4 -0
Tez bym sie wkurwila na waszym miejscu, chociaz znam maturzystow, ktorzy na kwiecien bardzo chetnie, bo 'ah, odstresuje sie przed matura' xD
[66] Re: Zmiana daty PAconu
manako [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.01.2011, 22:42:16, odpowiedź na #51, oceny: +1 -0
manakohaha, true xD ja bym w kwietniu pewnie pojechała, gdyby nie to, że jadę na miyaviego więc musiałabym chyba sprzedać nerkę żeby mnie było stać na obie te przyjemności.
[50] Re: Zmiana daty PAconu
Jeyka [*.ssp.dialog.net.pl], 21.01.2011, 19:26:34, oceny: +1 -1
Osobiście się cieszę :D Chciałam jechać, a sesja niestety powstrzymywałaby w tym czasie :/

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[76] Re: Zmiana daty PAconu
Shippo~ [*.multimo.pl], 22.01.2011, 10:50:44, odpowiedź na #53, oceny: +1 -0
Shippo~No to sobie omijaj :3
Heh, jestem jedną z nielicznych osób, którym jest to na rękę. Konwent miał się odbyć w czasie moich ferii, podczas których miałam jechać do Niemiec. A teraz wszystko mi pasuje, o.
CO ciekawe, miałam takie dziwne wrażenie, że to przesuną, nie wiem czemu :o
Jednak współczuję wszystkim, którzy już sobie ten PAcon w lutum zaplanowali. Życzę Wam, ludzie, żeby inna data również Wam pasowała >:
[55] Re: Zmiana daty PAconu
Seto [*.146.127.213.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 21.01.2011, 20:55:54, oceny: +2 -2
SetoJa pier**le.
Fajnie, że od tego konwentu zależał mój udział we wszystkich innych.=.=""
[70] Re: Zmiana daty PAconu
Yoruki [*.chelm.mm.pl], 21.01.2011, 23:13:41, odpowiedź na #55, oceny: +6 -0
Yorukiczemu? :O
[85] Re: Zmiana daty PAconu
Seto [*.146.127.196.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 22.01.2011, 15:54:01, odpowiedź na #70, oceny: +2 -1
SetoBo mam dziwną starą xD
Powiedziała,ze jezeli jej nie udowodnie,ze wroce w jedym kawałku z paconu to nie ide na noc na wanekonie.
Chyba,że uda im sie zrobic przed wanekonem O.O
*płomyczek nadziei* *-*
[90] Re: Zmiana daty PAconu
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 22.01.2011, 19:11:42, odpowiedź na #85, oceny: +0 -2
lady_magmaOd razu noc?
A ile masz lat?
[91] Re: Zmiana daty PAconu
piet-san [*.play-internet.pl], 22.01.2011, 23:09:22, odpowiedź na #90, oceny: +0 -0
piet-sanNapisała na profilu, z tego, co widzę. : o
Also: rozumiem cię, Seto, bo ja mam podobnie. Z każdym 'przeżytym' konem moje 'uprawnienia' rosną (;
[97] Re: Zmiana daty PAconu
Shippo~ [*.multimo.pl], 23.01.2011, 09:47:44, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
Shippo~Ano. My, nieletni, już tak mamy ^^"
[77] Re: Zmiana daty PAconu
Myuca [*.warszawa.vectranet.pl], 22.01.2011, 11:05:58, oceny: +5 -7
Myucapopłakałam się ze śmiechu x"D
[78] Re: Zmiana daty PAconu
Darkchaser [*.interkar.pl], 22.01.2011, 12:12:43, odpowiedź na #77, oceny: +4 -1
DarkchaserA co w przeniesieniu daty konwentu i popsuciu planów dziesiątkom osób jest takiego wesołego, że wywołało to u ciebie aż taki śmiech ? Oo
[79] Re: Zmiana daty PAconu
Sunako/Saya [178.73.30.*], 22.01.2011, 13:35:02, odpowiedź na #78, oceny: +1 -2
Sunako/SayaNo wybacz, że z przyczyn niezależnych od nas musieliśmy przenieść konwent. Naprawdę bardzo Cię przepraszam. Następnym razem jak tak się stanie to zrobimy konwent na Centralnym :3
[83] Re: Zmiana daty PAconu
Darkchaser [83.238.118.*], 22.01.2011, 15:20:16, odpowiedź na #79, oceny: +0 -0
DarkchaserHuh ? Ale to chyba nie do mnie, ne ? ;)
[80] Re: Zmiana daty PAconu
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.01.2011, 13:58:25, oceny: +0 -0
AragornPLPierwszy przesunięty konwent w tym roku? Oj, może się zapowiadać niedobrze, oby nie. Ciekawi mnie nowy termin PAconu, gdyż jak w zeszłym, tak i w tym roku nie mógłbym przybyć (wyjazd w góry).
Rogerze, ekipo, liczę na porządny konwent :).
[86] Re: Zmiana daty PAconu
Yoruki [*.chelm.mm.pl], 22.01.2011, 17:44:40, odpowiedź na #80, oceny: +1 -0
YorukiNejiro 3 przesunęli kilka dni temu na 2-4 września, więc raczej nie pierwszy :P
[88] Re: Zmiana daty PAconu
AragornPL [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 22.01.2011, 18:57:31, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
AragornPLDzięki za informacje, ostatnio średnio zaznajamiałem się z fandomowymi nowinami ;).
[84] Re: Zmiana daty PAconu
Lena~♪ [*.uznam.net.pl], 22.01.2011, 15:39:10, oceny: +2 -2
Lena~♪*łacina podwórkowa*
Czy każdy konwent na który mam zamiar pojechać musi ulec jakiejś zmianie?! o(>x
[95] Re: Zmiana daty PAconu
Mev [*.dynamic.chello.pl], 23.01.2011, 01:35:33, oceny: +0 -0
Warszawa miastem przepychania konwentów. No, to plan 3 konwenty w 1 miesiącu legł ;)

Mam jednak szczerą nadzieję, że PAcon nie postanowi się przesunąć na termin Wanekonu (który, czego się z dnia na dzień bardziej boję, pewnie znów się przesunie, bo ani widu, ani słychu info co tam się dzieje.)

Coś zawodzi ostatnio Wawka.
[98] Re: Zmiana daty PAconu
AbuYiN [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.01.2011, 10:35:12, oceny: +6 -0
To może by tak łaskawie usunąć Pacon na chwilę obecną z Kalendarza ? Zapewne nie wszyscy czytają bieżąco njusy i co poniektórzy wciąż się napalają na ten konwent ..
[102] Re: Zmiana daty PAconu
DuDuL [*.adsl.inetia.pl], 23.01.2011, 17:19:28, oceny: +1 -0
DuDuLNa PAcon chciałem zdążyć z 4tym odcinkiem M jak Ryszard... Nie powiem, że się cieszę z tego co się stało... ale przynajmniej nie mam tak ogromnego nacisku jakim jest ogarnięcie animacji w niecały miesiąc.
Liczę, że nowy termin nie będzie kolidować z maturami ^^
[103] Re: Zmiana daty PAconu
Yajirushi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.01.2011, 19:11:56, oceny: +0 -0
Yajirushi19-20.02.2011 jadę na narty,więc zmiana daty PAcon'u jest man'ichi (szczęśliwym przypadkiem) ^.^

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[105] Re: Zmiana daty PAconu
Edziu [*.static.espol.com.pl], 23.01.2011, 19:52:03, odpowiedź na #104, oceny: +4 -0
EdziuCo ty pieprzysz? Animatsuri został odwołany i zastąpiony WFKJ'em, który odbył się w swoim zaplanowanym terminie, oraz Hellcon nie został przesunięty.
Więc jakie konwenty "z rzędu" masz na myśli?
[107] Re: Zmiana daty PAconu
Yanek [*.acn.waw.pl], 23.01.2011, 23:32:51, odpowiedź na #105, oceny: +4 -0
YanekW terminie zarezerwowanym na Animatsuri razem z stowarzyszeniem zrobiliśmy "Otakon"
[109] Re: Zmiana daty PAconu
Edziu [*.static.espol.com.pl], 24.01.2011, 14:31:02, odpowiedź na #107, oceny: +0 -0
EdziuYanek, ok, mój błąd ;]
[108] Re: Zmiana daty PAconu
nijaki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.01.2011, 09:14:29, odpowiedź na #105, oceny: +0 -1
nijaki"Jak zapewne część z Was wie, tegoroczne Animatsuri połączyło siły z Otaku, tworząc w ten sposób Warszawski Festiwal Kultury Japońskiej (w skrócie WFKJ). Początkowo WFKJ był planowany w terminie Animatsuri, czyli 11 września, ale ze względu na to, że stanęliśmy przed wyborem zorganizowania imprezy w lokalu, który nie spełniałby odpowiednich wymogów, a takim, który by je spełniał a nawet dawał dużo więcej, to zdecydowaliśmy się na tę drugą opcję. Jest jednak pewien minus tej sytuacji, gdyż zostaliśmy zmuszeni do zmiany terminu naszej imprezy. Dzięki uprzejmości firmy Orient Event dostaliśmy możliwość zorganizowania naszej imprezy w terminie X-conu, czyli 4 grudnia tego roku. Zorganizowanie WFKJ-u w tym terminie wiąże się również z tym, że atrakcje planowane na X-con odbędą się na naszej imprezie, co sprawi, że będzie ona jeszcze większa niż planowaliśmy. Więcej szczegółów pojawi się jeszcze w tym tygodniu, więc zaglądajcie na naszą stronę.

Tymczasem zapraszamy na Otakon ’10, który odbędzie się 25 września b.r. w Domu Kultury Świt. Oczywiście będziemy ponownie pomagać przy tworzeniu tej imprezy."

Z tego wynika że otakon to nie animatsuri a konwent został przeniesiony a nie odwołany. Przynajmniej ja tak to rozumiem.
[110] Re: Zmiana daty PAconu
piet-san [*.dynamic.chello.pl], 24.01.2011, 15:46:54, odpowiedź na #108, oceny: +0 -1
piet-sanNie, były *zamienione miejscami*, a Animatsuri *przemianowano* na WFKJ.

Poza tym *Animatsuri, *Otakon. ^^;
[111] Re: Zmiana daty PAconu
Mitsushi Yukinosuke [*.internetdsl.tpnet.pl], 29.01.2011, 19:23:40, oceny: +0 -0
Mitsushi YukinosukeTo teraz tylko trzymać kciuki, żebym mógł pojechać. Żeby nie wypadł w sesji, ani w wakacje, ani w ogóle w jakimś beznadziejnym terminie. Ten który był, był świetny, no ale nic się nie zrobi. Grrr.
[112] Re: Zmiana daty PAconu
EC [91.90.63.*], 30.01.2011, 13:51:21, oceny: +3 -0
ECA może by tak przesunąć PAcon na początek lipca i zrobić PAcon: Ecchi edition? :3
[113] Re: Zmiana daty PAconu
Mroczus [*.adsl.inetia.pl], 02.02.2011, 12:29:55, odpowiedź na #112, oceny: +0 -0
MroczusOsobiście pomysł mi się podoba ale rozum podpowiada mi że co najmniej w tej edycji się na to nie zdecydują.
[114] Re: Zmiana daty PAconu
Shi_no_Shi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.02.2011, 14:09:23, oceny: +0 -0
Shi_no_ShiMinęło już trochę czasu , a tu dalej nie ma informacji o PAconie x.x
[115] Re: Zmiana daty PAconu
Seto [*.147.180.136.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 23.02.2011, 14:58:54, odpowiedź na #114, oceny: +0 -0
SetoByłabym dzięczna (pewnie nie tylko ja) gdyby była przynajmniej podana szacowana data konwentu.
Widok braku Paconu na liście konwentów troche demotywuje P.P
Powered by WashuOS