header imageheader imageheader image
{Rynek}
JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Autor: Krzych Ayanami, Data: 18.05.2008, 16:42:24, Źródło: Mangaforum
Krzych AyanamiJPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”Wydawnictwo JPF poinformowało, iż mając na uwadze długość serii „Fruits Basket”, ilość oddanych na tę mangę głosów jest niewystarczająca aby podjąć decyzje o jej wydawaniu. W ankiecie chęć zakupu tego tytułu zadeklarowało 64% głosujących.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Fruits Basket.

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 100 dodaj

[1] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 18.05.2008, 19:08:16, oceny: +0 -0
GrisznakA jednak...
Tak się zastanawiam, czy jakiś inny tytuł zdobyłby większe poparcie.
[2] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Lita-chan [*.chello.pl], 18.05.2008, 19:12:58, oceny: +0 -0
Lita-chanT___T
[3] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Mai Takeru [*.chello.pl], 18.05.2008, 19:14:36, oceny: +0 -0
Mai TakeruNie no... Trochę się wkurzyłam. D< Buu...
[11] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Sailor Dream [*.adsl.inetia.pl], 18.05.2008, 20:49:03, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Normalka. Czekasz na mangę, którą zapowiedzieli 2 lata temu a tu dupa. Ale na pewno jest jeszcze parę innych tytułów, które lubisz - walcz o ich wydanie ;3
[72] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Mai Takeru [*.chello.pl], 19.05.2008, 15:33:54, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
Mai TakeruHmm, prawda, prawda. Problem w tym, ze zwykle lubię tasiemce. xD
[97] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Sailor Dream [*.adsl.inetia.pl], 31.05.2008, 21:34:27, odpowiedź na #72, oceny: +0 -0
Moda na Sukces mode on?
[4] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Endriu JPF [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.05.2008, 19:15:00, oceny: +0 -0
Endriu JPFBylo 60% poparcia. Jak tylko napisalem, ze to za malo, to ktos wyraznie zaczal dzialac nabijajac glosy :/
[19] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
gabriel [*.oi.pg.gda.pl], 18.05.2008, 21:40:38, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
gabrielJaka była próba? Jaki przedział wiekowy? Czy macie dane geolokalizacyjne? Czy w ogóle taka ankieta ma jakiś realny przekład na aktualną sytuację rynkową?
[23] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
kib [*.lublin.mm.pl], 18.05.2008, 22:16:17, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
To może Blame?
[37] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Kisiel [*.e-wro.net.pl], 19.05.2008, 01:37:38, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
popieram!
[43] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Faro N. Re [*.vnet.pl], 19.05.2008, 09:11:45, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
*v* Tak!
[46] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Kret_polny [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.05.2008, 09:50:28, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
O, to by było świetne. :>
[56] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Crawley [*.ds4-s.us.edu.pl], 19.05.2008, 11:26:48, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
CrawleyJa glosuje na dwie rece i dwie nogi ;] Ale i tak szanse male :P
[54] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 19.05.2008, 11:14:26, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
PulpetMasterja bym proponował, zebyscie zamiast zastanawiac się co nowego wydać, popracowali nad czestotliwoscia wydawania bierzacych tytolow. mamy 19 maja, na maj macie w zapowiedziach dwa tytoly... znajac zycie wydacie je albo pod koniec maja albo w czerwcu, potem sie dziwicie ze sprzedaz wam spada, bo wypuszczacie dwa tytoly nie dosc ze w krotkim odstepie czasowym, to jeszcze z opoznieniem, i znicierpliwiona mlodziez sciaga sobie skanlacje... czasem trafiaja do empikow/ksiegarni razem z np. pozycjami waneko... wybacz, ale mangi nie należą do taniej prasy, a jesli w ciagu dwoch tygodni trzeba wydac 100zł na interesujące cię tytoly to nie dla kazdego jest to kwota osiagalna w tak krotkim terminie...
[64] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Keii [*.ghnet.pl], 19.05.2008, 12:01:23, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
Keiitytoly X.x
[66] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 19.05.2008, 12:16:14, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
PulpetMastercicho :P
[75] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
AtoMan [*.chello.pl], 19.05.2008, 16:59:20, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
AtoManbierzacych x.X
tytolow X.x
znicierpliwiona X.X

i masa tytoli :D

(jak sie czepiac, to sie czepiac!)
[71] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
_Haku_ [*.171.160.14.crowley.pl], 19.05.2008, 15:27:46, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
_Haku_Skoro ktoś i tak chce te tytUły kupić to co za różnica czy wyjdą w odstępie dwutygodniowym w terminie czy w jednym dniu z opóźnieniem. Skoro wydanie tomiku się opóźnia to kasę możesz schować i wyciągnąć jak tomik w końcu wyjdzie. Przecież gdy się opóźni to cena nie ulega zmianie.
[76] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 19.05.2008, 17:45:27, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
PulpetMasternie mówie o sobie, ja dokładnie wiem ile mam przeznaczyc w danym miesiacu na mangi, ale mam na mysli osoby, ktore biora kase na bierzaco od rodzicow, o wiele chetniej daja mniejsze kwoty w odstepach tygodniowych, niz 100 złotych naraz
[77] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Alia [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.05.2008, 18:23:16, odpowiedź na #76, oceny: +0 -0
AliaA co to za problem poprosić o pieniądze w pewnych odstępach czasowych i schować do czasu, aż wyjdzie tomik?
[78] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 19.05.2008, 20:16:24, odpowiedź na #77, oceny: +0 -0
PulpetMasterjak juz mowilem, dla mnie nie jest to problem, jednak znam osoby dla ktorych jest to problem...
[79] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Alia [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.05.2008, 21:41:15, odpowiedź na #78, oceny: +0 -0
AliaAleż ja nie pisałam konkretnie o Tobie. A jak nie można mieć wszystkiego na raz, to kombinuje się na różne sposoby, albo ostatecznie trzeba z czegoś zrezygnować - ot, cała filozofia. Cóż, nikt nie powiedział, że to tanie hobby...
[88] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.05.2008, 14:31:04, odpowiedź na #79, oceny: +0 -0
Evil Yukiuwierz - to JEST tanie hobby.
[91] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Pea [83.238.116.*], 20.05.2008, 17:21:40, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
PeaZalezy ile i co sie kupuje. Jak tylko czesc wydanych w Polsce mang, to jeszcze mozna powiedziec, ze W MIARE tanie (bo zbieranie czegos prawie nigdy nie jest naprawde tanim hobby - no chyba, ze kamini z podworka czy muszelek z plazy :))), ale jak ktos sie pokusi o animki, importy, artbooki itp. to sie masakra robi...
Zreszta ludzie w wieku szkolnym rzeczywiscie maja czesto bardzo ograniczone fundusze, przez co, jak mangi popularne wychodza za czesto, to wlasnie nie wyrabiaja. A 2 miesiace to, jak pokazal czas, optymalny odstep miedzy tomikami na polskim rynku.
A tych tomikow nie musza kupowac od razu w sumie, jak sie ukaza, moga najpierw kupic jeden, potem nastepny etc... albo poczekac, uzbierac i zamowic bezposrednio z wydawnictwa :)
[93] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
_Haku_ [*.171.160.14.crowley.pl], 20.05.2008, 19:06:53, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
_Haku_To zależy od punktu odniesienia.
Po za tym trzeba mieć na uwadze to, że spora grupa ludzi czytających mangi to młodzież, która jak już Pea wyżej wspomniała, ma ograniczone fundusze. Dla nich kilknaście/dziesiąt złotych miesięcznie to nie jest mało. Jednak jak się dobrze zarządza swoim budżetem, dorabia sobie w wakacje to spokojnie można ze wszystkim wyrobić.
[99] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Inok [*.rejtravel.pl], 15.06.2008, 23:24:16, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
błagam o Fruitsy T____T!~
[5] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Koji [*.chello.pl], 18.05.2008, 19:23:05, oceny: +0 -0
Kojicóż zawsze są inne tytuły do kupna...
[6] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Kinuyo [*.torun.mm.pl], 18.05.2008, 19:34:43, oceny: +0 -0
KinuyoA ja cieszę się, że zrezygnowano z FB... Nie ma sensu zabierać się za wszystko na raz - wielu czytelników czeka teraz na pozycje deluxe, a i rozpoczęte serie trzeba dociągnąć do końca. Poza tym jest sporo innych dobrych tytułów, które IMO trafiałyby do znacznie szerszego grona niż FB.
[100] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Inok [*.rejtravel.pl], 17.06.2008, 17:59:42, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
ty sie cieszysz a człowiek co żył w nadziei dwa lata wlasnie stracil wiare w ludzi XDDDDDD"
[7] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Krzych Ayanami [*.chello.pl], 18.05.2008, 20:00:10, oceny: +0 -0
Krzych AyanamiCóż, mówi się trudno... i zawsze pozostają importy.
[8] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
animemanga [*.acn.waw.pl], 18.05.2008, 20:23:32, oceny: +0 -0
animemangaTo ile % potrzeba było, żeby to wydać?
Chyba nie ma takiego tytułu, żeby wszystkim się spodobał.
[9] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Krzych Ayanami [*.chello.pl], 18.05.2008, 20:26:30, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
Krzych AyanamiPotrzebnych było 80% na tak. To 23 tomowa seria i bez porządnego zaplecza wydawnictwo nie chciało się w to ładować.
[10] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Sailor Dream [*.adsl.inetia.pl], 18.05.2008, 20:44:20, oceny: +0 -0
Braaawooooo xD Bardzo mądra decyzja, kochany JPFie ;3
Szkoda było zachodu na tą mangę - wydajcie coś krótszego, np. Chrno Crusade.
[13] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Tassadar [*.adsl.inetia.pl], 18.05.2008, 21:00:08, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
TassadarMoże nie akurat to ale rzeczywiście lepiej jakiś krótki tytuł. Ułatwię wam wydawcy życie i podam kilka takich opcji :P

Basilisk, Claymore, Spice and Wolf, Mushishi.
[15] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Spike cb [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.05.2008, 21:31:29, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
Spike cbalbo Air Gear =D (co do Basiliska to bleeeeeee) anime fajne ale ten styl i krecha w mandze bleeeeeeee...
[48] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Guile (szkola) [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.05.2008, 10:41:22, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
W ktorym miejscu Air Gear jest dla ciebie krotka seria? Ponad 200 rozdzialow i nie zapowida sie na szybki koniec... ale musze przyznac, ze gdyby zaczeli to u nas wydawac, to bym sie nie obrazil:]
[16] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.05.2008, 21:31:41, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
biBa podobno chciałeś Monstera...

;p
[28] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Kisara- [*.stk.vectranet.pl], 18.05.2008, 22:36:51, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
A kto go nie chce?
[58] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Mesiaste [213.134.189.*], 19.05.2008, 11:29:58, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
Mesiastena przykład ja...ile to jest? 18 tomów? No thanks.
[67] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Kisara- [*.stk.vectranet.pl], 19.05.2008, 12:22:00, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
W moim odczuciu 18 tomów warte swojej ceny ;) Jednakże, każdego osobisty wybór jaki tytuł preferuje ;)
[35] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Tassadar [*.adsl.inetia.pl], 18.05.2008, 23:28:44, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
TassadarI nadal chcę ale tu mówię o krótszych seriach, które teoretycznie łatwiej wydać.
[18] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Koji [*.chello.pl], 18.05.2008, 21:40:21, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
Kojipopieram Mushishi ^^
[22] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Kisara- [*.stk.vectranet.pl], 18.05.2008, 22:05:43, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
Mądrze prawisz ;]
[32] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Koji [*.chello.pl], 18.05.2008, 23:08:03, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
Kojiczasami mi się zdarza XD
[26] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Lita-chan [*.chello.pl], 18.05.2008, 22:30:39, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
Lita-chanteż się pod tym podpisuje >3
[20] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
horeki [62.87.237.*], 18.05.2008, 21:41:48, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
horekiClaymore odpadaXD
[39] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Sailor Dream [*.adsl.inetia.pl], 19.05.2008, 08:21:10, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
Nie bluźnijcie - mają wydać Chrno Crusade xD
[65] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Mimizu [*.internetdsl.tpnet.pl], 19.05.2008, 12:15:21, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
Mimizu...Berserk...
[68] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
XioN [*.c192.msk.pl], 19.05.2008, 12:57:16, odpowiedź na #65, oceny: +0 -0
XioNo/ popieram
[74] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Evil Yuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.05.2008, 16:53:40, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
Evil Yukijw
[81] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Anonymous [*.60.jawnet.pl], 20.05.2008, 00:59:11, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
AnonymousBerserk juz byl odpadl.
[86] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
XioN [*.c192.msk.pl], 20.05.2008, 11:07:37, odpowiedź na #81, oceny: +0 -0
XioNu n as to zaniedługo wszystko odpadnie ;]
[89] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
biB [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.05.2008, 15:57:36, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
biBŁącznie z rękoma. Bo opadać już nie mają siły x__x
[59] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Mesiaste [213.134.189.*], 19.05.2008, 11:30:54, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Mesiasteo, Chrno to ja bym nawet kupiła. Mam do tego sentyment.
[12] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Silent Angel [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.05.2008, 20:58:18, oceny: +0 -0
Silent AngelTo po co było zaczynać? 80% głosów to jednak bardzo dużo. Najpierw robić czytelnikom nadzieję a później rezygnować. Takimi akcjami można tylko zniechęcić ludzi. Ale to nie moj business na szczęście
[21] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Koji [*.chello.pl], 18.05.2008, 21:42:41, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
Kojito mieli specjalnie wykładać kasę?
to się nazywa obeznanie rynku...
nie powiedzieli że wydadzą tylko że może wydadzą jak będzie odpowiednia liczba osób na tak, nie było więc nie ma proste
[14] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Sadakot [*.toya.net.pl], 18.05.2008, 21:22:45, oceny: +0 -0
SadakotJa byłam na nie. A krótsze serie są dla wydawnictwa lepsze, bo więcej osób kupi.
[17] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
DreaM HunteR [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.05.2008, 21:40:09, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
DreaM HunteRLubię Fruits Basket ale zgadzam się - krótsze serie są na pewno lepsze.
[29] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Silent Angel [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.05.2008, 22:59:20, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
Silent AngelTo po co w ogóle długie serie proponować? -.-
[36] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
-Zombik- [*.chello.pl], 18.05.2008, 23:53:10, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
-Zombik-Żeby zbijać kasę na Narutardach.
[40] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Sailor Dream [*.adsl.inetia.pl], 19.05.2008, 08:23:31, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
I Blicztardach ;p Coś mi się wydaje, że przez ten tytuł zbankrutują v.v (Bleach).
Niezakończony tasiemiec, którego już prawie nikt nie zna? Zuo.
[73] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Mixik [*.37.139.132.inquad.biz], 19.05.2008, 16:40:59, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
Chyba raczej: niezakończony tasiemiec, który wszyscy znają, a prawie wszyscy mają dosyć. ;P
[83] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
KnP [*.t16.ds.pwr.wroc.pl], 20.05.2008, 08:14:21, odpowiedź na #73, oceny: +0 -0
KnPale jakie fajne sa do tego yaojce >D

a z bliza to kupilabym pierwsze 8-10 tomow, te w których Ichigo nie wyglada jak biszonen
[90] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Pazuzu [*.chello.pl], 20.05.2008, 16:49:54, odpowiedź na #83, oceny: +0 -0
PazuzuCzyli Bleach to jak Naruciak - nie dość, że nie skończenie długie, to jeszcze yaoicami stoi.
[94] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Mixik [*.37.139.132.inquad.biz], 20.05.2008, 19:28:21, odpowiedź na #90, oceny: +0 -0
O, to oba te tytuły słyną z yaoiców? XD Cóż, w sumie pairingów może być sporo, fakt... ;p
[24] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
korsarz [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.05.2008, 22:21:47, oceny: +0 -0
65% to było za mało? Przecież to więcej jak połowa - czyli głosy, bądź, co bądź, większości...
[25] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
_Haku_ [*.171.160.14.crowley.pl], 18.05.2008, 22:30:03, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
_Haku_Wydawaniem mang nie rządzi demokracja tylko rynek.
[27] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
korsarz [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.05.2008, 22:33:17, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
Ale i tak nie bardzo rozumiem, dlaczego rezygnują z wydawania mangi, skoro większość jest za jej wydaniem...
[30] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Dembol [*.net.autocom.pl], 18.05.2008, 22:59:37, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
DembolAnkieta, miała dać odpowiedź ile osób (mniej więcej) kupi FB, a nie czy wydawnictwo ma wydać tytuł.
[34] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
korsarz [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.05.2008, 23:22:42, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
Najpierw trzeba wydać, potem można kupić ;P
[31] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
_Haku_ [*.171.160.14.crowley.pl], 18.05.2008, 23:04:51, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
_Haku_Jakby zagłosowały tylko 3 osoby, z czego 2 za to tez by była większość. I wydawnictwo tez miałoby pakować w to kasę?
[33] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
korsarz [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.05.2008, 23:19:13, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
A jakby zagłosowała tylko jedna, mieliby 100% :P

W ankiecie "za" było 2160 osób, czyli wcale nie tak mało, a na pewno więcej, jak trzy
[42] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 19.05.2008, 09:05:02, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
GrisznakBiorąc pod uwagę, że podczas wydawania tasiemca część czytelników wykrusza się w trakcie, można jasno stwierdzić, że ostatnie tomiki kupowałoby pewnie tyle osób co dziś boginki (albo jeszcze mniej).
[55] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Ino [*.tp.unicity.pl], 19.05.2008, 11:17:15, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
Ino+ weźmy z tego osoby z nastawieniem: "aa..dam na Tak, co mi szkodzi niech wydadzą coś nowego" + tych którzy prosili znajomych o nabijanie + tych którzy chitowali ankiete xD
[38] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Hitomi [*.adsl.inetia.pl], 19.05.2008, 07:00:59, oceny: +0 -0
HitomiMożna by rzecz, jak zawsze... Już przyzwyczaiłam się do tej myśli, że tych kilka serii, które bym kupiła, nie zostanie u nas wydanych. Poza tym, FB wcześniej (przed ankietami) była podobno pewnym tytułem. No cóż, listów z pogróżkami wysyłać nie będę, zamówię FB przez internet. Mam też nadzieję, że JPF wyda coś z obiecanym deluxów, w końcu to też były ankiety (a z tego, co pamiętam, zwycięskie tytuły miały mniej niż te 65%).
[57] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Crawley [*.ds4-s.us.edu.pl], 19.05.2008, 11:29:44, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
CrawleyCzasy sie zmieniaja. Ja bym na miejscu JPF obecnie stawial albo na deluxy, albo na krotkie, 3-5 tomowe serie.
[41] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
AceMan [*.chello.pl], 19.05.2008, 08:51:22, oceny: +0 -0
AceManSee ya @ empik.com
[44] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
g_o_r_a_l [*.internetdsl.tpnet.pl], 19.05.2008, 09:14:52, oceny: +0 -0
Prawidłowo. Mang dla bab jest już sporo, lepiej wydać coś bardziej uniwersalnego, np. Monstera, który ma 18 tomów. 20th Century Boys ma aż o 6 tomów więcej, dlatego z wydaniem tej mangi wstrzymałbym się. Osobiście chciałbym, by wydano u nas rewelacyjną mangę Trigun. Niestety ma ona to do siebie, że pierwsze 3 tomy mają okropną kreskę, co mogłoby odstraszyć potencjalnych klientów.
[47] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Vincent [*.jmdi.pl], 19.05.2008, 09:50:35, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
VincentCoraz bardziej mnie zadziwia aktualna polityka JPF.
[52] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Kisara- [*.stk.vectranet.pl], 19.05.2008, 10:54:04, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
Tzn?
[53] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Silent Angel [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.05.2008, 10:58:14, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
Silent AngelUniwersalnego? Już widzę jak wszystkie niewiasty namiętnie zaczynają czytać zarówno pierwszy jak i drugi zaproponowany tytuł _-_
[95] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Deedlith_Anthy [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 21.05.2008, 19:49:12, odpowiedź na #53, oceny: +0 -0
Ja bym bardzo chętnie przeczytała 20CB ^^
Monstera...w sumie też.
Cieszę się, że ta seria jednak NIE wyjdzie-mang dla dziewczynek mamy troszke wydanych, a nie wydaje mi sie, żeby ta manga coś nowego do gatunku wnosiła. No, może Zupełnie Nowy Rodzaj Bishonena Klejącego Się Do "Takiej Jak Ty".
Fajnie, jak JPF wyda coś ambitniejszego teraz.
[85] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Faro N. Re [*.vnet.pl], 20.05.2008, 11:03:09, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
Jestem za wszystkimi wymienionymi tytułami, zwłaszcza za Monsterem (akurat to jest ta jedyna manga, którą byłabym zdolna polecić do czytania moim rodzicom ;P). Jest wiele fantastycznych mang, które z radością ujrzałabym w Polsce (Berserk, Blame... Zapewne nie tylko ja). A niestety wchodząc do Empiku patrzę na zestaw kolorowych okładek i z bólem stwierdzam że nie mam nic ani ciekawego, ani nawet zachęcającego graficznie do kupienia.
[45] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Pazuzu [*.chello.pl], 19.05.2008, 09:49:57, oceny: +0 -0
PazuzuKolejna seria do kupowania przez Empik.
Wkrótce dojdzie do tego, że więcej tytułów będę kupowała anglojęzycznych niż polsko... szkoda.
[49] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Guile (szkola) [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.05.2008, 10:45:51, odpowiedź na #45, oceny: +0 -0
Co w tym zlego? Przynajmniej jezyk sobie podszkolisz;P
[80] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Pazuzu [*.chello.pl], 19.05.2008, 22:34:40, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
PazuzuWyższa cena, nie wspieramy polskiego rynku...etc.
[51] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Kisara- [*.stk.vectranet.pl], 19.05.2008, 10:53:20, odpowiedź na #45, oceny: +0 -0
U mnie już tak dawno wygląda, że angielskich kupuje więcej niż polskich. Jednak, jak to stwierdzono, język można podszkolić ;)
[62] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Silvera [*.acn.waw.pl], 19.05.2008, 11:36:30, odpowiedź na #45, oceny: +0 -0
SilveraSame here.
Szkoda tylko, że importy są droższe T_T Trzeba będzie pooszczędzać. Ale wersja Ultimate od Tokyopopu chyba jednak jest warta zachodu ^^
[50] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.05.2008, 10:46:04, oceny: +0 -0
SStefanNo to miło, nie muszę nic kupować od JPFu, oszczędność :)
[60] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Freeq [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.05.2008, 11:32:01, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
No to niech wydają "Nazo no Kanojo X" :)
[61] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
zergadis0 [*.eastwest.com.pl], 19.05.2008, 11:32:27, oceny: +0 -0
Ogólnie ja byłem przeciw, ale tak mnie zastanawia... jak 64% to za mało, to ile osób musiało by to kupić, aby JPF to wydało?
[63] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
_Haku_ [*.171.160.14.crowley.pl], 19.05.2008, 11:59:24, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
_Haku_ok. 80%
chociaż to też zależy - bo 80 osób na 100 głosujących to tez 80%, więc lepiej operować liczbą ludzi a nie procentami.
[84] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 20.05.2008, 10:46:02, odpowiedź na #63, oceny: +0 -0
GrisznakPewnie ok. 3-4 tysięcy.
Generalnie, internetowe ankiety są obarczone sporym ryzykiem błędu (przypomnę sprawę Yami no Matsuei, kiedy to na deviantarcie ludzie w journalach prosili, żeby inni wchodzili i głosowali na Yami).
[69] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
mi_yuki [217.153.216.*], 19.05.2008, 13:23:48, oceny: +0 -0
Szkoda, a ja czekałam i specjalnie nie kupiłam importów. Obiecanki cacanki a głupiemu radość. Ciekawe ile w takim razie sztuk ludzi powinno zagłosować aby to zostało wydane?
[70] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
wampirek [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.05.2008, 13:59:35, odpowiedź na #69, oceny: +0 -0
wampirekok. 80%

Ja byłam na nie, a i mam wrażenie że z ludzi którzy głosowali na "tak" część skończyłaby tylko na czytaniu w Empikach/od znajomych. W wypadku 23(?) tomowej serii pogrążyłoby to tylko wydawnictwo.
[82] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
hmm [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.05.2008, 02:10:12, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
emma kaoru mori 9 tomow dla mnie
[87] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Ataru [*.chello.pl], 20.05.2008, 13:00:44, oceny: +0 -0
AtaruZnajdzie sie lepsza pozycja.
[96] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
szymusiek22 [78.157.175.*], 21.05.2008, 20:55:18, odpowiedź na #87, oceny: +0 -0
szymusiek22Lepsza która mi pewnie nie podejdzie.
[92] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
agiichan [*.adsl.inetia.pl], 20.05.2008, 18:53:46, oceny: +0 -0
agiichanSzkoda, że nie wydają ale, jak słusznie każdy zauważył, takie jest życie...a ja naprawdę chciałam poczytać FB...po polsku of course
[98] Re: JPF rezygnuje z wydawania „Fruits Basket”
Goscinnie [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.06.2008, 22:22:40, oceny: +0 -0
To moze Penguin Brothers? Tylko 5 tomów... Hana Kimi? A Hana Yori Dango(tak, wiem ile to ma tomów) Mangi nieszablonowe, a ciekawe(przynajmniej dla niektórych)
Powered by WashuOS